ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 1, 2009 Posted February 1, 2009 Το πλοίο "άλλαξε πλευρό" και έχει δέσει με την αριστερή μπάντα στο ντοκ στον μώλο ΔΕΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Μια σημαντική διάφορα στο Aegean I από τη τελευταία φορά που το είχα δει είναι ανοίγματα που έχουν στη πρύμη και από τις δυο πλευρές.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 Το νέο όνομα του Aegean I θα είναι Aegean Odyssey.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Aπό ότι βλέπω στην "Κατάσταση Πλοίων ευρισκομένων στις περιοχές της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης της ΟΛΠ Α.Ε", το πλοίο έχει ήδη μετονομαστεί σε AEGEAN OSYSSEY.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Ας το δούμε και σε μία σημερινή φώτο από τον μώλο ΔΕΗ, στην οποία διακρίνονται και οι εργασίες "καλλωπισμού" που γίνονται στο φουγάρο του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Για άλλη μια φορά το Aegean Odyssey (ex Aegean I) άλλαξε πλευρά προσδέσεως στο Κερατσίνι. Μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν με την αριστερή πλευρά δεμένο αλλά πλέον είναι με τη δεξιά πλευρά στο ντοκο. Η αριστερή πλευρά έχει πάρει ένα κεραμιδί χρώμα
proud_ionian Posted August 14, 2009 Posted August 14, 2009 συμφωνα με το maritime matters, ο Gerry Herrod, (επικεφαλης της νεας πλοιοκτησιας) ανακοινωσε πρωτο εμπορικο ταξιδι για το Μαϊο του 2011. βαση του κρουαζιεροπλοιου θα ειναι ο πειραιας και θα επισκεπτεται προορισμους με αρχαιολογικους χωρους (Voyages To Antiquity)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Μάιο του ...2011 ??? Δηλαδή το πλοίο θα κλείσει τρία χρόνια μετασκευής ??? 21-5-08 : Χθες κατά τις 17:00 το Aegean I πέρναγε το δίαυλο ρυμουλκούμενο. Για να δέσει στο Ν. Μ Δραπετσώνας δεξιά του Silver Coral. Σαν κάπως περίεργο δεν ακούγεται αυτό το πλάνο ???
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 23, 2009 Posted August 23, 2009 2,5 μήνες σχεδόν μετά την τελευταία φωτογραφία από τον φίλο Π100, ας δούμε την (όποια) πρόοδο των εργασιών που γίνονται στο πλοίο σε μία σημερινή φωτό.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2009 Posted September 13, 2009 συμφωνα με το maritime matters, ο Gerry Herrod, (επικεφαλης της νεας πλοιοκτησιας) ανακοινωσε πρωτο εμπορικο ταξιδι για το Μαϊο του 2011. βαση του κρουαζιεροπλοιου θα ειναι ο πειραιας και θα επισκεπτεται προορισμους με αρχαιολογικους χωρους (Voyages To Antiquity) Ύστερα από παρατήρηση του μέλους Magwa, για την ημερομηνία αποπεράτωσης της μετασκευής του Aegean Odyssey, μάλλον θα είναι συντομότερη από ότι μας είχε πληροφορηθεί από maritime matters. Διότι σύμφωνα με το site της εταιρείας μιλάει για το 2010.
George Posted October 7, 2009 Author Posted October 7, 2009 Την τσιμινιέρα του πλοίου κοσμεί εκατέροθεν πλέον μία τρίαινα που αν βλέπω καλά στο site προσεχώς θα βαφτεί κίτρινη.
George Posted October 23, 2009 Author Posted October 23, 2009 Οι εργασίες συνεχίζονται πυρρετοδώς και το πλοίο φαίνεται να προχωράει. Χαρακτηριστικό το ότι για μία ακόμα φορά έχει γυρίσει με την πλώρη προς τα μέσα. Η αλήθεια είναι ότι εσωτερικά δεν ξέρω τι γίνεται, κρίνοντας όμως από τις φωτο στο site της εταιρείας, το πλοίο λογικά μέσα πρέπει να το κάνανε οικόπεδο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Την τσιμινιέρα του πλοίου κοσμεί εκατέροθεν πλέον μία τρίαινα που αν βλέπω καλά στο site προσεχώς θα βαφτεί κίτρινη. Ας δούμε σε μία φωτογραφία σημερινή την νέα τσιμινιέρα του πλοίου με την τρίαινα, για την οποία μας έχει μιλήσει εδώ και αρκετές ημέρες ο George.
polmyt Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 3 Μαιου αναμενεται να ξεκινησει απο τον Πειραια τις κρουαζιερες το βαπορι.Θα ειναι 14 ημερες με θεμα την αρχαιολογια και θα πιανει Ελλαδα και Τουρκια
polmyt Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Το νεο ονομα πλεον εχει γραφτει στην πλωρη του πλοιου.Πραγματικα φαινεται να γινεται καταπληκτικη δουλεια και ουσιαστικα ειναι σαν να βλεπει καποιος ενα καινουριο πλοιο. Λογικα αναλογη δουλεια γινεται και στο εσωτερικο του. Και αλλη μια φωτο οπου διακρινεται λιγο και το HELLENIC VOYAGER
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 26, 2009 Posted December 26, 2009 Το νεο ονομα πλεον εχει γραφτει στην πλωρη του πλοιου. Πλέον και στην πρύμη. Και ...επιπλέον με Ελληνική σημαία και λιμάνι νηολογίου βέβαια τον Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 (edited) Το πλοίο έχει αρχίσει και βάφεται με άσπρο χρώμα, ήδη τα δυο ανωτέρα καταστρώματα έχουν γίνει άσπρα. Πάντως δύσκολα το πλοίο θα είναι έτοιμο μέχρι το Μάιο, που έχει προγραμματίσει να ξεκινήσει τις κρουαζιέρες του. Edited March 6, 2010 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Στο πλοίο έχουν ανεβεί στις θέσεις τους οι σωσίβιες λέμβοι από την αριστερή πλευρά, και σήμερα ανέβαζε και αυτές από την δεξιά αφού έχει αλλάξει πλευρό στον μώλο και έχει έρθει πλώρη με πλώρη με το HELLENIC VOYAGER. Μένει να δούμε και τα τελικά νέα χρώματα στο σκάφος και στο σινιάλα του, μιας και μέχρι στιγμής η υπόλευκη τρίαινα δεν διακρίνεται σχεδόν καθόλου στο λευκό φουγάρο.
Guest Alexandris Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 (edited) Καλησπέρα στην παρέα. Καθώς googlara την ονομασία AEGEAN DOLPHIN (για να βρω φωτογραφιες απο το αγαπημένο μου κρουαζιερόπλοιο, καθως εγω το πρόλαβα και έκανα κρουαζιέρες ως Dolphin) είδα πως το πλοιο που νόμιζα πως ειχε βρεθει στα αζήτητα βρήκε νέους ιδιοκτήτες και πραγματικά το χάρηκα πολύ. Τρέφω μια συμπάθεια για αυτο το πλοίο καθως σε αυτό εργαζόταν ο πατέρας μου και μας έπαιρνε κρουζιέρες τα καλοκαίρια. Το θυμάμαι το 1989 να λάμπει. Σχεδόν καινούριο τότε. Την εποχή εκείνη ήταν ισως το πιο ωραίο και σύγχρονο ποστάλι με Ελληνική σημαία. Το σχέδιο του μέχρι και σήμερα ειναι εντυπωσιακό. Δεν ξερω πόσοι το ξέρετε αλλα το Aegean Οdyssey είναι αδερφός του Αγία Γαλήνη των Μινωικών γραμμών. (Υπάρχει ακόμα αυτό?) Βλέπετε την ομοιότητα? Το καράβι ειχε κατασκευαστεί το 1974 ως ferry boat. Όταν το αγόρασε η εταιρία του Αγγελόπουλου για να το μετατρέψει ως κρουαζιερόπλοιο του πρόσθεσε δυο μικρους ορόφους στη πλώρη όπως επίσης του πρόσθεσε και τα μπαλκόνια πίσω στη πρύμνη. Επίσης συνεχίστηκε ένας ολόκληρος όροφος πίσω απο την γέφυρα. Άλλαξε εντελώς μορφή και πραγματικά θα ήθελα να μάθω ποιος ηταν ο σχεδιαστής που έκανε την μεταμόρφωση του πλοίου για να τον συγχαρώ! Απο τότε που ήταν AEGEAN DOLPHIN θυμάμαι πως υπήρχε ενα πρόβλημα με την τζιμινιέρα του όμως... Επειδή έγινε η μετατροπή απο δύο τζιμινιέρες σε μία, (αν δειτε φωτο του αδερφου Αγ.Γαληνη το πλοιο ειχε δυο τζιμινιερες) ειχε ακουστεί πως αυτο ειχε δημιουργήσει μια ζημιά καθώς η εξαγωγή των καυσαερίων ειχε πλεον μικρότερη δίοδο-έξοδο. Απο τότε ακουγόταν πως η τζιμινιέρα του πλοίου έπρεπε να μετασκευαστεί και ίσως για αυτό αλλάχτηκε απο τους νέους ιδιοκτήτες του. Ίσως τελικά η αλλαγή να μην έγινε δηλαδη για θέμα ομορφιάς. Το πλοίο αρκετές φορές παρουσίαζε και μηχανικά προβλήματα. Θυμάμαι τον πατέρα μου που μου τα εξιστορούσε. Τώρα πιστεύω πως όλα θα λειτουργούν σωστά μιας και τα πάντα αλλάχτηκαν. Μου άρεσε πολύ η ιδέα των νέων ιδιοκτητών που δημιουργησαν καμπίνες με μπαλκόνια στα πλάγια του καραβιού. Οι παλιές σουίτες βρισκονταν στον πρώτο extra όροφο της πλώρης. Ελπίζω να έχουν φτιάξει και τα stabilizer του καραβιού για να μήν ανοίγουν απο σφάλμα όταν αυτο περνάει τον Κορινθιακό κόλπο. Ναι είχε γίνει και αυτό... Πραγματικά το χάρηκα που το είδα ξανα ζωντανό. Δεν μου άρεσε καθόλου ως AEGEAN 1. Δεν το είχαν προσέξει καθόλου το πλοίο. Τώρα όμως ως AEGEAN ODYSSEY έχει ξαναγεννηθεί. Καλά σου ταξίδια AEGEAN DOLPHIN (γιατι για μένα dolphin θα είσαι) Μακάρι να ξαναπάω κρουαζιέρα με αυτο το καράβι... AEGEAN DOLPHIN 1989 AEGEAN ODYSSEY 2010 Απο αυτή την φωτό του AEGEAN ODYSSEY φαίνεται πως μόνο απο την μια πλευρά του πλοιου κόπηκε η λαμαρινα για να γίνουν τα μπαλκόνια. Στη φωτό εδώ η πλευρά που φαίνεται δεν έχει μπαλκόνια. Άσχημο αυτό σαν εικόνα να εχει απο την μία πλευρά και απο την άλλη όχι. Μόλις τώρα το πρόσεξα και για αυτο έκανα το edit. Μήπως έχει παρει το ματι σας και εσωτερικές φωτό του Odyssey? Θα ήθελα να δω πως το άλλαξαν μέσα... Στο site της εταιρίας έχει λιγες και μικροσκοπικες φωτό δυστυχως... Edited March 29, 2010 by proud_ionian
proud_ionian Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 το aegean dolphin το θυμαμαι να περνα καθε πεμπτη πρωι (εκει γυρω στο 89/90) μπροστα απο το θιακι με κατευθυνση προς ισθμο. θυμαμαι μια φορα (μαλλον το 90) που το ειχε περασει εξω απο τον αραξο το κεφαλληνια (αρα μιλαμε για ταχυτητα κατω των 15 κομβων εκεινη την ωρα) ΥΓ1: το οτι ειναι αδερφακι του αγια γαληνη το ξερουμε αρκετοι, αλλα δεν πρεπει να αναφερεται στα threads των δυο πλοιων ΥΓ2: το αγια γαληνη βυθιστηκε ως DAYANA πριν απο 4 χρονια μετα απο πολυετη παροπλισμο
Guest Alexandris Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 (edited) Κρίμα για το Αγ.Γαλήνη. Άδοξο τέλος. 15 κόμβοι ηταν και ο μέσος όρος ταχύτητας του dolphin με maximum τους 18 στις καλές του εποχές. Πάντως το πλοιο έκοψε το δρομολογιο της Ιταλίας λιγα χρονια μετα, καθως πάθαινε συχνά ζημιές απο την διελευσή του στον ισθμό. Ο ισθμός έχει απο 24 ως 30 μέτρα φάρδος και το dolphin ηταν 22,5 φάρδος. Πολλές φορές χτύπαγε στα βράχια και πάθαινε μικροζημιές. Είχε κολλήσει και δυο φορές στον ισθμό μέσα. Και άλλη μια φορά οπως έγραψα και πιο πανω ειχαν ανοιξει τα stabilizer μέσα στον ισθμό και είχε γίνει πανικός. Πάντως μου έκανε τρομερή εντύπωση που το πλοιο βρηκε νεους ιδιοκτήτες και επισκευάστηκε ξανά. 36 ετων καράβι πια, αλλα φαίνεται πως τους συμφερε να το αγοράσουν και να το φτιάξουν. Απο ότι διαβάζω στο site της νέας εταιρίας του έχουν μειωθεί και οι θέσεις επιβατών απο 680 επι εποχής dolphin σε 390 !!! Φαντάζομαι πως ακύρωσαν τις καμπίνες οι οποιες βρισκόντουσαν σχεδον κάτω απο την επιφάνεια του νερού καθώς νομίζω πως πλεον αυτές απαγορεύονται αν δεν κάνω λάθος. Ίσως να έχουν αυξήσει και τα bar/σαλόνια του καραβιού. Ωραία θα ήταν να του έφτιαχναν και μια μεγαλύτερη πισίνα καθως αυτη που έχει ειναι πολύ μικρή. (ποτε δεν κολυμπησα σε αυτή) Kαι τα δυο αδερφάκια μαζί... Βρήκα στο φορουμ εδω πως η έμπνευση για το σχέδιο του aegean dolphin γεννήθηκε απο το σχέδιο του Europa όπως γραφει ένας φίλος. Δεν το ήξερα. Και απο την φωτό βλέπω πως μοιάζει. Εκείνη την εποχή γυρω στο 1991 μου άρεσε πολύ και ο κύριως αντίπαλος του AEGEAN DOLPHIN το μεγαλύτερο TRITON του Ποταμιάνου. Ωραίο σχέδιο κι αυτο για την εποχή του... Edited March 30, 2010 by proud_ionian 2 σε 1
Guest Alexandris Posted April 1, 2010 Posted April 1, 2010 (edited) Αν βασίστηκε το σχέδιο της μετατροπής του στο Europa ξέρετε σε ποιο σχέδιο βασίστηκε η νέα αλλαγή του? Μήπως σε αυτο εδώ? 1, 2 Kάπου γράφω πως μετά την μετατροπή των δυο τζιμινιέρων που ειχε σε μία, αυτο δημιουργησε καποια προβλήματα. Τελικά όπως φαίνεται απο αυτη την φωτό δεν έφτιαξαν νέα τζιμινιέρα, αλλα απλώς της άλλαξαν το σχέδιο εξωτερικά, κρυβωντάς την παλιά μέσα στις καινουριες λαμαρίνες. Εντύπωση μου κάνει. Περίμενα πως θα είχε αλλάξει η τζιμινιέρα. Τελικά η παλαιά κρύφτηκε μέσα στην καινούρια. Edited April 25, 2010 by proud_ionian
George Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Εν πλω κι αυτό για Σύρο. Όταν οι άλλοι έρχονται, αυτό πάει
georgios express Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Εν πλω κι αυτό για Σύρο. . Εικόνα εντελώς σουρεαλλιστική που δυστυχώς δεν μπόρεσα να αποτυπώσω σε φωτογραφία-δεν θα φαινόταν. Έτσι όπως είναι λευκό πρύμα-πλώρα ενώ το acommodation και λοιπές υπερκατασκευές είναι στο original χρώμα της λαμαρίνας, από μακρυά φαινότανε σαν τράτα που την ξεσέρνει το μελτέμι (πρέπει να ήταν 14.00 or so).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 23, 2010 Posted April 23, 2010 Επιστρέφει αυτήν την ώρα στον Πειραιά το πλοίο, μετά τον δεξαμενισμό - καλλωπισμό του στην Σύρο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now