di_bar Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 (edited) Apo oti legetai sto zante h etaireia proxwrhse sthn agora kai tou adelfou ploiou VENA. H paralavh entos Dekemvrh.An de kanw lathos prepei na einai ayto... Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
Earl Granville Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Εγώ το άκουσα για σίγουρο σήμερα ότι το πήραν.Ο στόλος επεκτείνεται της Zante Ferries αλλά νομίζω τόσα βαπόρια πλέον αρχίζουν και γίνονται πάρα πολλά για την συγκοινωνία της Ζακύνθου. Εντύπωση όμως μου προκαλεί το καντσελάρισμα της αγοράς του Ροσλάγκεν(στο οποίο δεν ξέρω αλλά ίσως και να χάθηκε η προκαταβολή για το καπάρο) το οποίο έήταν ετοιμο βαπόρι, ήταν στοκχολμης και άμεσα δρομολογήσιμο και από την άλλη η αγορά ενός ακόμα πλοίου νεώτερου μεν αλλά χρειάζεται εργασίες που απαιτούν χρόνο και μπόλικα λεφτά Ξέρει κανείς αν σκοπεύει η εταιρία με δεδομένο ότι θα έχει 4 βαπόρια στο στόλο της να δραστηριοποιηθεί κι εκτός συνόρων?
foxman Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 Εδώ φαίνεται το αδερφό του Κοραή σε καλύτερη ανάλυση.Ενδοιαφέροντα βαπόρια πάντως και χωρίς να έχουμε δει το τελικό αποτέλεσμα της μετασκευής...
Earl Granville Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 Το βαπόρι μέσα στις προσεχείς ημέρες ξεκινάει το ταξίδι του ερχομού στην Ελλάδα. Με το καλό να μας έρθει λοιπόν. Όμως εξακολουθώ να πιστευώ ότι κι αυτό να χωρέσει στην ακτοπλοία Ζακύνθου ή Κεφαλλόνιάς είναι δύσκολο έως απίθανο αν τελικά δεν πουληθεί ο ΚΑΛΒΟΣ που είναι και το σχεδόν σίγουρο ότι θα μείνει. Οπότε τι μένει? Κέρκυρα Ηγουμενίτσα να αντικαταστήσει την φυγή του ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ(που μετά και το ΑΡΗΤΗ δεν υπάρχει κανένα κενό) ή να συμπλέυσει με τον ΘΕΟΛΟΓΟ στην Ραφήνα? Ίδωμεν
ΜΑΡΙΝΑ Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 Το πιο πιθανό είναι η Ραφήνα. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Αναμένετε εντώς των ημερών η άφιξη του "ODYSSEAS ELYTIS". Αντε και αυτό να κάνει μια βόλτα ανοιχτά του Πόρου να το δούνε και αυτό και μετά θα δέσει στο λιμάνι της Ζακύνθου. Άραγε σε τί στάδιο βρίσκετε το "ΚΟΡΑΗΣ"?
ΜΑΡΙΝΑ Posted February 1, 2008 Posted February 1, 2008 ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ¨''ΟDYSSEAS ELYTIS'' ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 3/2/08 ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΣΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΕΙΔΙΑ.
proud_ionian Posted February 15, 2008 Posted February 15, 2008 δεν εχει αναφερθει (νομιζω), αλλα το VENA ειναι εδω και εχει ηδη μετονομαστει και επισημα σε Οδυσσεας Ελυτης.
poseidon_express Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Να ρίξω μια ιδέα: Γιατί να μη δρομολογηθεί στις Σποράδες, που αντικειμενικά χρειάζονται βαπόρι? Νομίζω ότι είναι ιδανικό για τη γραμμή. Θα μου πείτε βέβαια, πού κολλάει η Ζάκυνθος με τις Βόρειες Σποράδες, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει υπέραρκετό μεταφορικό έργο εκεί στα βόρεια.
express skiathos Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Έχουμε αναπτύξει δεσμούς με το Ζάντε ήδη από την εποχή που το ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι έκανε σκάτζα το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ το καλοκαίρι εκείνο που κάθε τρείς και λίγο έβγαζε βλάβες. Πέρασε ουκ ολίγες φορές από τα νερά μας.
Angelos Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 απο οσα γνωριζω καταθεση δρομολογιων εχει γινει και για αυτο αλλα και το αδελφο του τοσο για πατρα σαμη αλλα και σποραδες και κυκλαδες. ενα απο τα 2 δε, ετοιμαζουν 90 καμπινες αλλα δεν ξερω πιο.
Earl Granville Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Το πλοίο παραμένει στην Ζάκυνθο κι έχουν αρχίσει ήδη και ξηλώνουν αυτά που πρέπει να ξηλωθούν κι όταν με το καλό τελειώσουν θα ανέβει δραπετσώνα για την μετασκευή. Πάντως το καλοκαίρι ολίγο τι απίθανο να το προλάβει.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 Δεν είμαι σίγουρος. Αλλά μου φαίνεται ότι είδα μια πλώρη στα καρναγια του Περάματος που έμοιαζε με του Οδυσσέα Ελύτη.:confused:
George Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 Εμένα πάλι σήμερα με ενημέρωσαν τηλεφωνικώς ότι το πλοίο ξύνει ακόμα τις προπέλες του λιαζόμενο στο Ζάντε. :confused:
rafina-lines Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 Συμφωνώ με τον Earl Granville! Παρόλο που τα δύο πλοία έχουν δηλωθεί για την Παροναξία το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ από Πειραιά και για την Ανδροτηνομυκονία από Ραφήνα το ΟΔΥΣΣΕΑΣ, για το δεύτερο είναι λίγο δύσκολο να προλάβει τουλάχιστον τον Ιούλιο. Αν τρέξουνε λίγο εκεί στην ΑΝΜΕΖ, ίσως ο Αύγουστος κερδηθεί. Οι πράκτορες στη Ραφήνα πάντως δεν έχουν κάνει καμία κίνηση. Πιθανός κεντρικός πράκτορας η ΚΑΡΥΣΤΙΑ??
antonis molos Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από "μέσα", τίποτα δεν πρόκειται να γίνει νωρίτερα απο τη λήξη της σεζον στον Ελύτη, ο οποίος κουνιέται στον αφρό της Ζακύνθου έρημος και κλειστός παρέα με το Φώσκολο.
Earl Granville Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Για Σεπτέμβρη προγραμματίζεται τελικά η μεταφορά του στο ΝΜΔ για μετασκευή.
proud_ionian Posted October 20, 2008 Posted October 20, 2008 συμφωνα με τα ΜΜΕ του ΖΑΝΤΕ η ΑΝΜΕΖ εχει προβλημα γιατι με το "κλεισιμο" του ελληνικου νηογνωμωνα, πηγε το βαπορι σε RINA και αυτα που της ζητα ο RINA να κανει διπλασιαζουν το κοστος. κατι αυτο κατι οτι ο κοραης δεν ειναι ετοιμος ακομη ο ελυτης θα κανει πρωτοχρονια στο ferry lay-up facility:D της Ζακυνθου.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 20, 2008 Posted October 20, 2008 αυτα που της ζητα ο RINA να κανει διπλασιαζουν το κοστος. Δηλαδή, για την ίδια μετασκευή ο RINA απαιτεί εργασίες με διπλάσιο κόστος? Αυτές οι εργασίες δεν είναι σχετικά προκαθορισμένες από τους ισχύοντες κανονισμούς ή οι κανονισμοί είναι ολίγον "ελαστικοί"?
aiolosii Posted October 21, 2008 Posted October 21, 2008 Δηλαδή, για την ίδια μετασκευή ο RINA απαιτεί εργασίες με διπλάσιο κόστος? Αυτές οι εργασίες δεν είναι σχετικά προκαθορισμένες από τους ισχύοντες κανονισμούς ή οι κανονισμοί είναι ολίγον "ελαστικοί"? Οι κανονισμοι ειναι συγκεκριμενοι αλλα ο καθε νηογνωμονας εχει δικες του επιμερους απαιτησεις οι οποιες σε περιπτωσεις εκτεταμενων μετασκευων ή ακομα περισοτερο σε νεες κατασκευες μπορει να αλλαξουν το κοστος.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Μετά από σχεδόν 10 μήνες παροπλισμού στη Ζάκυνθο και τώρα που τελειώνει η μετασκευή του Αδαμάντιος Κοραής, θα πάρει σειρά ο Οδυσσέας Ελύτης?? Γιατί να γίνει μια ακόμα μετασκευή από την εταιρεία θα χρειαστούν αρκετά χρήματα, που αυτή τη στιγμή δε ξέρω κατά ποσό είναι διαθέσιμα?? Μια προσωρινή λύση θα ήταν να δρομολογηθεί το πλοίο πουθενά ως Ro-Ro για να έχει κάποια εισοδήματα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Από όσα γνωρίζω από καλό μου φίλο που δούλευε στα συνεργεία κατά την μετασκευή του Αδαμάντιου, οι εργασίες στο Ελύτης θα ξεκίναγαν αμέσως μετά την αποπεράτωση του (Αδαμάντιου ). Σε αυτό έρχεται να προστεθούν και οι πληροφορίες του LEFTERIS68 : ...Επίσης μου είπε (στον ύπνο μου πάντα ) ότι ξεκινάν καταχείμωνο γιατί είρθαν για να μείνουν και επόμενη δουλειά τους να ετοιμάσουν το έτερο πλοίο (Ελύτης). Τώρα βέβαια μέχρι να δούμε και δια γυμνών οφθαλμών το πλοίο σε κάποια ΝΕΖ, καλό θα είναι να έχουμε τις επιφυλάξεις μας για τους λόγους που αναφέρει ο Π100.
margaritis24 Posted January 25, 2009 Posted January 25, 2009 στον κοσμο του επενδυτη γραφει για τις σχεσεις αλεξ.παναγοπουλου με τον πατερα του οπου δεν ειναι κ οι καλυτερες μετα την πωληση των σουπερφαστ,για το ανοιγμα δικων του γραφειων στη γλυφαδα αλλα κ για την αγορα του αδελφου πλοιου του ΑΔΑΜ.ΚΟΡΑΗΣ για να το μετασκευασει σε κρουαζιεροπλοιο...!!!!!!!!με την υποστηριξει του πατερα του ενοειται...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Μετά από σχεδόν 10 μήνες παροπλισμού στη Ζάκυνθο και τώρα που τελειώνει η μετασκευή του Αδαμάντιος Κοραής, θα πάρει σειρά ο Οδυσσέας Ελύτης?? Γιατί να γίνει μια ακόμα μετασκευή από την εταιρεία θα χρειαστούν αρκετά χρήματα, που αυτή τη στιγμή δε ξέρω κατά ποσό είναι διαθέσιμα?? Από όσα γνωρίζω από καλό μου φίλο που δούλευε στα συνεργεία κατά την μετασκευή του Αδαμάντιου, οι εργασίες στο Ελύτης θα ξεκίναγαν αμέσως μετά την αποπεράτωση του (Αδαμάντιου ). Οι 10 μήνες παροπλισμού του πλοίου στη Ζάκυνθο, που μας έλεγε τον περασμένο Νοέμβρη ο Π100, έχουν -αισίως- γίνει 16 και το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην Ζάκυνθο, με ορατό πλεόν τον κίνδυνο να μετατραπεί σε ένα νέο (παρατημένο) UGO FOSKOLO, παρ' όλες τις προθέσεις της ΑΝΜΕΖ να ξεκινήσει τις εργασίες μετασκευής του αμέσως μετά την δρομολόγηση του ΚΟΡΑΗ.
Angelos Posted May 7, 2009 Posted May 7, 2009 Εργασίες μετασκευής αλλα σε τι? Γιατί οι κάβοι του νησιού μιλούν για μετασκευή σε Ro-Ro
George Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Η αρχική πρόθεση της ΑΝΜΕΖ ήταν να το λειτουργήσει ως Ro/Ro. Τελικά όμως τα σχέδια της εταιρείας άλλαξαν και θα το φέρει μετά το καλοκαίρι (για ευνόητους λόγους) στα μέρη μας για να ξεκινήσει μετασκευή ανάλογη του ΚΟΡΑΗ για να το διπλώσει στη γραμμή που είναι τώρα. Μακάρι όλα αυτά να υλοποιηθούν αλλά δεν ξέρω κατά πόσο η γραμμή των Δυτικών μπορεί να υποστηρίξει τόσα βαπόρια, ειδικά όταν έχουν φύγει τέτοια τεράστια ποσά για τη μετασκευή. Τρία συμβατικά δηλαδή τον χειμώνα και τα ταχύπλοα το καλοκαίρι. Για να δούμε...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now