Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν βάζουν μπροστά να φτιάξουν τον δρόμο, μιας και είναι έτοιμος να υποχωρήσει τελείως, και να αφήνουν το λιμάνι για αργότερα..?

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Αυτή τη στιγμή περιμένουν να πέσουν 6 καράβια με αδρανή και παλέτες.Τη μέρα πέφτει τις βραδυνές ώρες μόνο 1 καράβι στη προβλήτα για τα επικινδυνα. Μετα βίας προλαβαίνει να ξεφορτώσει εώς ότου το λιμεναρχείο το βγάλει έξω το ξημέρωμα.Η προβλήτα του Ποσειδώνα χρησιμοποιείται μόνο για τα επιβατηγα και όχι για τα φορτηγά διότι υπάρχει ο φόβος να υποστεί και αυτή ζημιά λόγω των μεγάλων φορτίων.Άλλωστε είναι και η μοναδική προβλήτα που δένουν όλα τα επιβατηγά.Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και θα οξυνθεί περισσότερο τους επόμενους μήνες.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
  • 4 weeks later...
Posted

Να ρωτήσω κάτι και συγγνώμη αν είμαι σε λάθος θέμα. Στην άφιξη του Blue star Patmos και στην αναχώρηση του από Σαντορίνη επειδή οι ώρες είναι λίγο περίεργες υπάρχει λεωφορείο του κτελ για τα Φηρά; Δηλαδή όταν φτάνει αργά το βράδυ να πηγαίνεις στα Φηρά με το κτελ και το πρωί να μπορείς να πηγαίνεις στο λιμάνι με το κτελ; Ρωτάω επειδή θα πάω σε λίγες μέρες και δεν διαθέτω μεταφορικό μέσο.

Posted

Το βραδυ στην αφιξη του υπαρχει σιγουρα λεωφορειο στο λιμανι.Τωρα στην αναχωρηση του το πρωι απο Φηρα προς Αθηνιο δεν ειμαι σιγουρος.Πρεπει να ρωτησεις.

Posted (edited)

Εγώ που είχα ρωτήσει είχε 5:45 το πρωί από Φηρά για Αθηνιό,αλλά καλύτερα να ρωτήσεις ο ίδιος  γιατί αυτά στα ΚΤΕΛ είναι λίγο ''ρευστά''!

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)

Στην σελίδα των κτέλ στο internet δεν έχει καθόλου τα δρομολόγια για το λιμάνι. Και πέρυσι άλλα δρομολόγια είχα δει και άλλα υπήρχαν όταν πήγα.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο.Απλα πες τους αν έχει τη συγκεκριμένη μέρα  που θες πρωινό λεωφορείο για το λιμάνι και θα σου πουν!

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Posted (edited)

Όπως φαίνεται υπάρχει κάποια κινητικότητα για το νέο λιμάνι στην Σαντορίνη,  που τόσα χρόνια συζητιέται. Για να δούμε αν θα επικρατήσουν τα συμφέροντα για άλλη μια φορά, ή η λογική..

https://www.tornosnews.gr/foreis/periferies/40463-prasino-fos-gia-neo-limani-sth-santorinh.html

Edited by svo
  • 1 month later...
Posted (edited)

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ανακατασκευής των προβλητών του Αθηνιού που εκτελούνται από την εργοληπτική εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. Η συγκεκριμένη εταιρεία ήταν η μειοδότρια εταιρεία, με ποσό 5.816.271,56 € (περιλαμβανομένου ΦΠΑ), του σχετικού διαγωνισμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί υπουργείας Χρίστου Σπίρτζη, το 2018. Στην παραπάνω φωτογραφία απεικονίζεται το τμήμα των προβλητών που έχει ήδη κατασκευασθεί.

athinios-25dec19.jpg

Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε το σχεδιάγραμμα της τελικής διαμόρφωσης του λιμένα του Αθηνιού, όταν όλο το έργο ολοκληρωθεί.

neo_limani_athiniou.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 3 months later...
Posted

Καλά, κάτσε να λειτουργήσει το νέο λιμάνι και να αρχίσουν να χάνονται οι πρώτες άγκυρες λόγω βάθους και θα δεις εσύ επιστολές που έχουν να σταλθούν... 

Posted

Καλά τι βάθος έχει;

120 μέτρα;

Δεδομένου ότι τα πλοία έχουν νομίζω 8 κλειδιά, που στα Ιαπωνικά το κάθε κλειδί αντιστοιχεί σε 22,5 μέτρα, ενώ στα Ευρωπαϊκά 25 μέτρα, κατά δήλωση πλοιάρχου της ακτοπλοΐας, έχουμε αφενός 180 μέτρα κι αφετέρου 200.

Βάζω 120 μέτρα γιατί τα φουνταρισματα σπάνια γίνονται κατακόρυφα.

Posted

Αμα φανταστείς πως το Sea Diamond στα 30 μέτρα από την ακροθαλασσιά που έχει ναυαγήσει το πλώριο τμήμα βρίσκεται στα 100περίπου μέτρα και το πρυμνιό στα 170περίπου, τότε φαντάζεσαι την μορφολογία του βυθού και ανάλογα στον Αθηνιό στο σημείο που θα χρειαστεί να φουνταρουν τα πλοία τι βάθος θα έχει... 

Posted

Με το συμπαθιο κιολας, αλλα αυτες ειναι δέστρες κατάλληλες για roro terminal στο Vlaardingen, οχι για το Αθηνιό.... 

 

Posted (edited)

Δε θα μπορει να σταθει βαπορι σε αυτο το λιμανι με Γαρμπη.Και δε το λεω εγω μου το ειχε πει ο καπτα Τρεσσος απο προπερσυ και ο συντοπιτης μου Γιωργος Δαρζεντας.Ο τελευταιος το εχει επισημανει πολλες φορες στη τοπικη κοινωνια.Κανεις δεν ακουει.Θα φουνταρει βαπορι στα 80 μετρα;Μονη λυση την υπαρχουσα στιγμη;Το σταματημα του εργου οτι δηλαδη εγινε και στη Τηνο.Η προβλητα Ποσειδωνα (εκει που δενουν τα βαπορια) δεν πρεπει να μπαζωθει.Πρεπει να μεινει ως εχει γιατι το Κατσουνι(πρασινος φανος) "κοβει" το Γαρμπη.Αλλο ενα λιμενικο εργο που δε ρωτησαν τους βασικους χρηστες του,τους καπετανιους.Ενα εργο που εδωσαν βαση στη δημιουργια χερσαιου χωρου.Δυστηχως,τωρα ειναι πια αργα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Posted

Από όπου και να το εξετάσουμε , φαίνεται πως θα είναι ένα προβληματικό λιμάνι και πάλι. Να ήταν μόνο οι δέστρες καλά θα ήταν.  Οι προηγούμενες ζημιές στις προβλήτες δείχνουν ένα πράγμα . Ότι το έδαφος από κάτω, λόγω κλίσης , μορφολογίας και υπόγειων ρευμάτων , με το πέρασμα του καιρού έχει την τάση να υποχωρεί (και κυρίως το μπάζωμα κάτω από τα block)  . Και ποια είναι η σοφή λύση  ? Μα φυσικά να δημιουργήσουν την νέα προβλήτα πιο έξω με μεγαλύτερο βάθος . Συνεπώς δεν θα με εκπλήξει αν και εφόσον ολοκληρωθεί η νέα προβλήτα , μετά από κάποιο διάστημα να έχουμε και πάλι υποχώρηση . Μακάρι να διαψευσθώ. 

Posted

Μα καλά οι ειδικοί δεν το βλέπουν και κάνουν κάθε φορά τα ίδια λάθη;Και να πεις σε κάποιο άλλο νησί...μιλάμε για έναν από τους τοπ προορισμούς στον κόσμο!Δεν μπορούν να το φτιάξουν σε άλλο σημείο;

Posted

Αυτό να μου πεις...αλλά αφού κάνουν αποδεδειγμένα λάθη γιατί δεν ρωτάνε τους πλοιάρχους και να πάρουν την γνώμη τους;

Posted (edited)

Γιατι απο ποτε οι πλοίαρχοι είναι ειδικοί στο σχεδιασμό λιμένων ? Αλοίμονο. (Αν ήταν έτσι να αφήσουμε τότε να σχεδιάζουν δρόμους οι οδηγοί, αεροδρόμια οι πιλότοι και εργοστάσια οι προϊστάμενοι βάρδιας ). Μια άποψη μόνο οφείλουν να πουν, ως εκεί. 

Απλα ποτε δεν εγινε σοβαρη μελετη για αυτα τα εργα, οπως και πολλα αλλα στην Ελλαδα , προτιμάμε το "ράβε-ξήλωνε" και τις πρόχειρες επισκευές.... Λίγα λιμάνια είναι προιόν ολοκληρωμένου σχεδιασμού και κατασκευής, όπως το Λαύριο, το νέο λιμάνι Πάτρας, το νέο λιμάνι Ηγουμενίτσας κ.α. 

Για την ιστορία πάντως υπάρχει μελέτη των ΑΔΚ για λιμάνι στη Βλυχάδα.... http://www.adk.gr/projects/pdf/2007.pdf 

Edited by giorgos_249

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...