Strofalos Posted June 25, 2019 Posted June 25, 2019 Δεν βάζουν μπροστά να φτιάξουν τον δρόμο, μιας και είναι έτοιμος να υποχωρήσει τελείως, και να αφήνουν το λιμάνι για αργότερα..?
nomikos Posted June 25, 2019 Posted June 25, 2019 (edited) Αυτή τη στιγμή περιμένουν να πέσουν 6 καράβια με αδρανή και παλέτες.Τη μέρα πέφτει τις βραδυνές ώρες μόνο 1 καράβι στη προβλήτα για τα επικινδυνα. Μετα βίας προλαβαίνει να ξεφορτώσει εώς ότου το λιμεναρχείο το βγάλει έξω το ξημέρωμα.Η προβλήτα του Ποσειδώνα χρησιμοποιείται μόνο για τα επιβατηγα και όχι για τα φορτηγά διότι υπάρχει ο φόβος να υποστεί και αυτή ζημιά λόγω των μεγάλων φορτίων.Άλλωστε είναι και η μοναδική προβλήτα που δένουν όλα τα επιβατηγά.Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και θα οξυνθεί περισσότερο τους επόμενους μήνες. Edited June 25, 2019 by ΝΟΜΙΚΟΣ
lostromos Posted July 19, 2019 Posted July 19, 2019 Να ρωτήσω κάτι και συγγνώμη αν είμαι σε λάθος θέμα. Στην άφιξη του Blue star Patmos και στην αναχώρηση του από Σαντορίνη επειδή οι ώρες είναι λίγο περίεργες υπάρχει λεωφορείο του κτελ για τα Φηρά; Δηλαδή όταν φτάνει αργά το βράδυ να πηγαίνεις στα Φηρά με το κτελ και το πρωί να μπορείς να πηγαίνεις στο λιμάνι με το κτελ; Ρωτάω επειδή θα πάω σε λίγες μέρες και δεν διαθέτω μεταφορικό μέσο.
nomikos Posted July 19, 2019 Posted July 19, 2019 Το βραδυ στην αφιξη του υπαρχει σιγουρα λεωφορειο στο λιμανι.Τωρα στην αναχωρηση του το πρωι απο Φηρα προς Αθηνιο δεν ειμαι σιγουρος.Πρεπει να ρωτησεις.
Champion Jet_2 Posted July 19, 2019 Posted July 19, 2019 (edited) Εγώ που είχα ρωτήσει είχε 5:45 το πρωί από Φηρά για Αθηνιό,αλλά καλύτερα να ρωτήσεις ο ίδιος γιατί αυτά στα ΚΤΕΛ είναι λίγο ''ρευστά''! Edited July 19, 2019 by Champion Jet_2
lostromos Posted July 19, 2019 Posted July 19, 2019 (edited) Στην σελίδα των κτέλ στο internet δεν έχει καθόλου τα δρομολόγια για το λιμάνι. Και πέρυσι άλλα δρομολόγια είχα δει και άλλα υπήρχαν όταν πήγα. Edited July 19, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Champion Jet_2 Posted July 19, 2019 Posted July 19, 2019 Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο.Απλα πες τους αν έχει τη συγκεκριμένη μέρα που θες πρωινό λεωφορείο για το λιμάνι και θα σου πουν!
rantanplan Posted August 9, 2019 Posted August 9, 2019 (edited) Να ρωτήσω πληροφοριακά, αυτη η εικόνα απο το λιμάνι στον Αθηνιό είναι τυπική για Αυγουστο ή συγκυριακή ; Edited August 9, 2019 by proud_ionian τεχ βοηθεια
margaritis24 Posted August 9, 2019 Posted August 9, 2019 Καθημερινο φαινομενο απο το μαιο μεχρι το σεπτεμβριο!
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2019 Posted September 4, 2019 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών επισκευής στο λιμάνι του Αθηνιου
Svo Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 (edited) Όπως φαίνεται υπάρχει κάποια κινητικότητα για το νέο λιμάνι στην Σαντορίνη, που τόσα χρόνια συζητιέται. Για να δούμε αν θα επικρατήσουν τα συμφέροντα για άλλη μια φορά, ή η λογική.. https://www.tornosnews.gr/foreis/periferies/40463-prasino-fos-gia-neo-limani-sth-santorinh.html Edited November 18, 2019 by svo
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2020 Posted January 2, 2020 (edited) Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ανακατασκευής των προβλητών του Αθηνιού που εκτελούνται από την εργοληπτική εταιρεία ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. Η συγκεκριμένη εταιρεία ήταν η μειοδότρια εταιρεία, με ποσό 5.816.271,56 € (περιλαμβανομένου ΦΠΑ), του σχετικού διαγωνισμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επί υπουργείας Χρίστου Σπίρτζη, το 2018. Στην παραπάνω φωτογραφία απεικονίζεται το τμήμα των προβλητών που έχει ήδη κατασκευασθεί. Στην παρακάτω εικόνα μπορείτε να δείτε το σχεδιάγραμμα της τελικής διαμόρφωσης του λιμένα του Αθηνιού, όταν όλο το έργο ολοκληρωθεί. Edited January 2, 2020 by Panagia Ekatontapiliani
Shippihs Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Προβληματικές οι νέες δεστρες στο λιμανι της Σαντορίνης https://www.naxospress.gr/arthro/aktoploia/santorini-destres-neoy-typoy-ston-athinio-prokaloyn-antidraseis-ki-ohi-adika
Strofalos Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Καλά, κάτσε να λειτουργήσει το νέο λιμάνι και να αρχίσουν να χάνονται οι πρώτες άγκυρες λόγω βάθους και θα δεις εσύ επιστολές που έχουν να σταλθούν...
Villandry Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Καλά τι βάθος έχει; 120 μέτρα; Δεδομένου ότι τα πλοία έχουν νομίζω 8 κλειδιά, που στα Ιαπωνικά το κάθε κλειδί αντιστοιχεί σε 22,5 μέτρα, ενώ στα Ευρωπαϊκά 25 μέτρα, κατά δήλωση πλοιάρχου της ακτοπλοΐας, έχουμε αφενός 180 μέτρα κι αφετέρου 200. Βάζω 120 μέτρα γιατί τα φουνταρισματα σπάνια γίνονται κατακόρυφα.
Strofalos Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Αμα φανταστείς πως το Sea Diamond στα 30 μέτρα από την ακροθαλασσιά που έχει ναυαγήσει το πλώριο τμήμα βρίσκεται στα 100περίπου μέτρα και το πρυμνιό στα 170περίπου, τότε φαντάζεσαι την μορφολογία του βυθού και ανάλογα στον Αθηνιό στο σημείο που θα χρειαστεί να φουνταρουν τα πλοία τι βάθος θα έχει...
Villandry Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Μωρέ μπράβο... Δε μπορούσα να φανταστώ ότι μιλούσαμε για τέτοια βάθη...
rantanplan Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Ένας πρόχειρος χάρτης με ενδεικτικά βυθομετρικά στοιχεία.
giorgos_249 Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Με το συμπαθιο κιολας, αλλα αυτες ειναι δέστρες κατάλληλες για roro terminal στο Vlaardingen, οχι για το Αθηνιό....
nomikos Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 (edited) Δε θα μπορει να σταθει βαπορι σε αυτο το λιμανι με Γαρμπη.Και δε το λεω εγω μου το ειχε πει ο καπτα Τρεσσος απο προπερσυ και ο συντοπιτης μου Γιωργος Δαρζεντας.Ο τελευταιος το εχει επισημανει πολλες φορες στη τοπικη κοινωνια.Κανεις δεν ακουει.Θα φουνταρει βαπορι στα 80 μετρα;Μονη λυση την υπαρχουσα στιγμη;Το σταματημα του εργου οτι δηλαδη εγινε και στη Τηνο.Η προβλητα Ποσειδωνα (εκει που δενουν τα βαπορια) δεν πρεπει να μπαζωθει.Πρεπει να μεινει ως εχει γιατι το Κατσουνι(πρασινος φανος) "κοβει" το Γαρμπη.Αλλο ενα λιμενικο εργο που δε ρωτησαν τους βασικους χρηστες του,τους καπετανιους.Ενα εργο που εδωσαν βαση στη δημιουργια χερσαιου χωρου.Δυστηχως,τωρα ειναι πια αργα. Edited April 29, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Svo Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 Από όπου και να το εξετάσουμε , φαίνεται πως θα είναι ένα προβληματικό λιμάνι και πάλι. Να ήταν μόνο οι δέστρες καλά θα ήταν. Οι προηγούμενες ζημιές στις προβλήτες δείχνουν ένα πράγμα . Ότι το έδαφος από κάτω, λόγω κλίσης , μορφολογίας και υπόγειων ρευμάτων , με το πέρασμα του καιρού έχει την τάση να υποχωρεί (και κυρίως το μπάζωμα κάτω από τα block) . Και ποια είναι η σοφή λύση ? Μα φυσικά να δημιουργήσουν την νέα προβλήτα πιο έξω με μεγαλύτερο βάθος . Συνεπώς δεν θα με εκπλήξει αν και εφόσον ολοκληρωθεί η νέα προβλήτα , μετά από κάποιο διάστημα να έχουμε και πάλι υποχώρηση . Μακάρι να διαψευσθώ.
togias_k Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 Μα καλά οι ειδικοί δεν το βλέπουν και κάνουν κάθε φορά τα ίδια λάθη;Και να πεις σε κάποιο άλλο νησί...μιλάμε για έναν από τους τοπ προορισμούς στον κόσμο!Δεν μπορούν να το φτιάξουν σε άλλο σημείο;
togias_k Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 Αυτό να μου πεις...αλλά αφού κάνουν αποδεδειγμένα λάθη γιατί δεν ρωτάνε τους πλοιάρχους και να πάρουν την γνώμη τους;
giorgos_249 Posted April 30, 2020 Posted April 30, 2020 (edited) Γιατι απο ποτε οι πλοίαρχοι είναι ειδικοί στο σχεδιασμό λιμένων ? Αλοίμονο. (Αν ήταν έτσι να αφήσουμε τότε να σχεδιάζουν δρόμους οι οδηγοί, αεροδρόμια οι πιλότοι και εργοστάσια οι προϊστάμενοι βάρδιας ). Μια άποψη μόνο οφείλουν να πουν, ως εκεί. Απλα ποτε δεν εγινε σοβαρη μελετη για αυτα τα εργα, οπως και πολλα αλλα στην Ελλαδα , προτιμάμε το "ράβε-ξήλωνε" και τις πρόχειρες επισκευές.... Λίγα λιμάνια είναι προιόν ολοκληρωμένου σχεδιασμού και κατασκευής, όπως το Λαύριο, το νέο λιμάνι Πάτρας, το νέο λιμάνι Ηγουμενίτσας κ.α. Για την ιστορία πάντως υπάρχει μελέτη των ΑΔΚ για λιμάνι στη Βλυχάδα.... http://www.adk.gr/projects/pdf/2007.pdf Edited April 30, 2020 by giorgos_249
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now