Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως επιβεβαιώνεται ο κανόνας ότι στην Ελλάδα πρέπει να μας προλάβουν τα γεγονότα για να γίνουν κάποια πράγματα που από πριν είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού  . Είναι απίστευτο αυτο το πράγμα που γίνεται . 
Σε ένα ηφαιστειακό νησί , το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνουν σεισμοί μεγάλου μεγέθους  , κατολισθήσεις κλπ είναι αδιανόητο να μην υπάρχει εναλλακτική λύση διαφυγής . Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για την Σαντορίνη το νησί με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητά στην Ελλάδα . Είναι απίστευτο .

Και να πω ότι δεν είχαμε παραδείγματα κατά το παρελθόν ;;; Το 2019 όπου συνεβει ο μεγάλος σεισμός στην Κω και το λιμάνι έπαθε μεγάλες ζημιές , το νησί σώθηκε συγκοινωνιακά από ένα προβλητακι στην Κέφαλο . 
 

Φίλε @nomikos την περιοχή δεν την ξέρω ούτε έχω δει και τον χάρτη . Όμως ο κρατικός μηχανισμός για να προκρίνει αυτή την λύση πιθανότατα να είναι η πιο άμεση και εφικτή λύση για αυτό που έχουν στο μυαλό τους να κάνουν την δεδομένη στιγμή .

Υπάρχει ολόκληρη μελέτη για κατασκευή νέου λιμένα στον Μονόλιθο όμως το συγκεκριμένο έργο ακόμη κι αν επιταχυνθεί λόγω των γεγονότων που μας πρόλαβαν , θέλει κάμποσα χρόνια για να υλοποιηθεί . 

Edited by Annivas
  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το λιμάνι διαφυγής που θα γίνει στην Βλυχάδα, το έχει σχεδιάσει από το 2024 το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θήρας, το οποίο και μας έχει ενημερώσει για την ιστορία του. Με λίγα λόγια, ο σχεδιασμός σταμάτησε το 2019, και τον Γενάρη του 2024 με την ανάληψη καθηκόντων του νέου ΔΣ εκκινήθηκε η διαδικασία, βγήκαν τα τεύχη δημοπράτησης για τις μελέτες, τις οποίες και παρέλαβε τον Σεπτέμβρη του 2024.

Η πύλη διαφυγής δεν είναι καν κάτι το τόσο μεγάλο, όπως φανταζόμουν οτι θα μπορούσε να γίνει, και σίγουρα για εμένα η μόνη επιφύλαξη είναι η έλλειψη αρκετού χερσαίου χώρου στην προτεινόμενη λύση, αλλά ως λύση έκτακτης ανάγκης είναι λογικό να επιχειρούν τις απολύτως απαραίτητες επεμβάσεις. Γενικά όμως είναι όντως μία λύση έκτακτης ανάγκης, για πρόσδεση 2 πλοίων τύπου Blue Star Delos. Αν κρίνω από τα βαθικά, ποντάρουν σε βάθος 6 μέτρων (και ίσως να επιχειρηθεί και εκβάθυνση).

Το αστείο για εμένα είναι πως για αυτή την μικρή παρέμβαση, το έργο θα έχει συμβατική διάρκεια 18 μηνών, αλλά θα μπορέσει να ολοκληρωθεί στους 10, σύμφωνα με δηλώσεις του Προέδρου του ΔΛΤΘ. Το εξαιρετικά αστείο είναι πως θα έπρεπε να ολοκληρωθεί σε δύο μήνες ας πούμε, αλλά παρ όλα αυτά σε δύο μήνες θα έχει κατασκευαστεί προβλήτα στον Μονόλιθο, ως λύση για τα κρουαζιερόπλοια και plan B του νησιού. Κοινώς, παρ' τ' αυγό και κούρευ' το.

Με άλλα λόγια, στην Βλυχάδα θα γίνει πολύ μικρής (και εξόχως αναγκαίας) κλίμακας παρέμβαση, ίσα να πατάει ένας καταπέλτης να δέσει το βαπόρι.

.thumb.jpg.b351916be8b780db1c99e011057f7893.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...