Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Φαίνεται να προχωράει το θέμα νέου λιμανιού στη Σαντορίνη. Όποιος διαβάσει το άρθρο θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν διαφωνίες ως προς τη θέση του λιμανιού και το μέγεθος αυτού αλλά πιστεύω ότι ο Μονόλιθος αποτελεί τη πιο κατάλληλη θέση. Είναι ακριβώς στο μέσο του νησιού και με το νέο δρόμο Αεροδρόμιο Οία έρχονται αρκετές περιοχές πιο κοντά με το λιμάνι. Η μόνη τροποποίηση που θα χρειαστεί το οδικό δίκτυο είναι από Μονόλιθο μέχρι τη διασταύρωση του νέου δρόμου.

Edited by Champion Jet_2
  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ας ευχηθούμε, τουλάχιστον, εδώ να γίνει σωστή δουλειά και όχι αρλούμπες τύπου "νέο λιμάνι Τήνου" γιατί θα χαντακωθεί, όχι μόνο το ίδιο το νησί, αλλά και ολόκληρη η "Ελληνική τουριστική βιομηχανία" μίας και η Σαντορίνη είναι από τους μπροστάριδες του τουρισμού. 

  • 3 months later...
Posted (edited)

Τελευταία γίνεται λόγος για την εφαρμογή του isps code στα λιμάνια της Σαντορίνης(Γιαλός,Αθηνιός) .Δηλώσεις του νυν προέδρου του Λιμενικού Ταμείου.Αφορμή τα αντιαισθητικά κάγκελα που τοποθετήθηκαν πρόσφατα στο Γυαλό των Φηρών.

 

Και του προπροηγουμενου,με τη προηγούμενη Δημοτική αρχή.

Καλή απόλαυση.

Edited by nomikos
  • 7 months later...
Posted (edited)
23 hours ago, gpap2006 said:

Τέτοιες μέρες με τεράστια κίνηση και προβληματικες χερσαίες υποδομες ας μη περιμενουμε μεγάλη συνέπεια στα ωράρια. 

Αλήθεια στη Σαντορίνη γιατί περιμένει τόσες ώρες; 
Επίσης καποιες φορές περιμένει και εκτος λιμανιου; Ξεδενει και δενει αργότερα; 

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Posted

Γιατι δε στεκεται με το καιρο μεσα στο λιμανι κ κανει βολτες γυρω απο το ηφαιστειο ή παει στο ακρωτηρι κ φουνταρει

Posted

Δε στέκεται μέσα στο λιμάνι του Αθηνιού επειδή είναι 175 μέτρα και η πλώρη βγαίνει πολύ έξω με αποτέλεσμα οι άγκυρες να κρεμάνε και να μη πιάνουν.Τα βάθη κάτω από τη πλώρη όταν είναι δεμένο είναι κοντά 80 μέτρα.Και όλα αυτά γιατί μπαζώσανε το λιμάνι του Αθηνιού 60 μέτρα μέσα στη θάλασσα για να φτιάξουν parking.

Ο Αθηνιός ΗΤΑΝ το καλύτερο φυσικό λιμάνι της Σαντορίνης.

Posted (edited)

Επισης τα ρευματα της θαλασσας εκει ειναι περιεργα και το αρχικα σωστο φουνταρισμα στο τελος αποδεικνυεται ανεπαρκες....τα βαζει κανεις με τη φυση?

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

O Αθηνιός ήταν "υποφερτό" φυσικό λιμάνι, για την εποχή του "Λήμνος" και του "Σαντορίνη".

Λιμάνι σε τουριστική περιοχή, χωρίς χερσαία ζώνη, δεν νοείται. Καλά έκαναν λοιπόν και προχώρησαν στη "διαπλάτυνση" κατά εξήντα μέτρα, απο τη στιγμή άλλωστε που δεν υπάρχει ορατή εναλλακτική λύση

On 12/13/2020 at 11:00 PM, proud_ionian said:

Προσωπικά θα συμφωνήσω με όσα είχε πει ο @NIKOSNAXOS προ καιρού

Καρκίνωμα μεν ο Αθηνιός, αλλά και οι εναλλακτικές που προτείνονται έχουν πολλά μειονεκτήματα.

Για το φουντάρισμα, αν έμπαιναν τσαμαδούρες όπως στα Φηρά, δεν θα βοηθούσε;

On 5/1/2020 at 8:26 PM, NIKOSNAXOS said:

Μιας και είμαι κάτοικος και επαγγελματίας του Νησιού κατά την τελευταία 6ετία να μου επιτρέψετε να εκφράσω την άποψη μου καθώς κ το τι πιστεύει/θέλει ο περισσότερος κόσμος.

Το Λιμάνι του Αθηνιού ήταν είναι και θα είναι για πολλούς αναγκαίο κακό γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή. Δεν έχει απολύτως καμία χρησιμότητα. Εγώ προσωπικά το χαρακτηρίζω καρκίνωμα. Όχι μόνο για την χερσαία ζώνη του αλλά στο σύνολο : Απόστασή, ασφάλεια πλοίων και επιβατών, οδικό δίκτυο.

Λόγω της μορφολογίας του, το νησί δεν προσφέρει άλλες "κατάλληλες" θέσεις ώστε να δικαιολογήσουν την μεταφορά του λιμανιού σε κάποιο θεωρητικά καλύτερο σημείο.
Το μοναδικό σημείο που δείχνει να έχει τα σωστά βάθη και να είναι κάπως καλύτερα καλυμμένο απτόν καιρό είναι η Παραλία του Μονόλιθου στην Ανατολική πλευρά δίπλα στην ΔΕΗ . Εκεί βέβαια αντιδρούν οι κάτοικοί για τον λόγο του ότι θα υποβαθμιστεί η παραλία αφενός και αφετέρου η συγκεκριμένη παραλία είναι η μοναδική "οικογενειακή" παραλία στο νησί. Λέγοντας οικογενειακή εννοώ ριχά νερά στα οποία μπορούν να κάνουν και τα παιδιά μπάνιο.

Posted

Μιας και ανοίξατε, πάλι,  το θέμα για άλλο ένα υπέροχο "λιμάνι" του Αιγαίου ας δούμε ένα 7λεπτο βίντεο που τράβηξα τις προάλλες.

Αναχώρηση του "λαβωμένου" Santorini Palace και ταυτόχρονη άφιξη του World champion Jet.  Με έναν ελαφρύ κυματισμό νοτιοδυτικής κατεύθυνσης.

 

 

Posted

Εντωμεταξύ το Superrunner Jet II κρατήθηκε σε όλη την παραμονή του στο λιμάνι και με άγκυρα και με μηχανή;;;

  • 7 months later...
  • 3 months later...
Posted

Παρεπιπτόντως η Σαντορίνη είναι πρώτη σε επιβατική κίνηση στις κυκλάδες, και μέσω θαλάσσης  και μέσω αέρος.

Posted

Να τα κάνει τι τα 10 Ευρώ η "τοπική Αυτοδιοίκηση". Να φτιάξει αυτόματο σύστημα ειδοποίησης των κατοίκων να μην κυκλοφορούν;

Posted (edited)

Αυτό που βγήκε παραέξω για την ανακοίνωση ''να περιοριορίσουν οι κάτοικοι τις μετακινήσεις τους'' έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις.

Ήταν μία ατυχής δήλωση του προέδρου της τοπικής κοινότητας Φηρών στο FB.Αυτός είναι πρόεδρος της πρωτεύουσας του νησιού των Φηρών,υπάρχουν πολλόι ακόμη πρόεδροι ένας για κάθε χωριό.Η αρμοδιότητα αυτών είναι στην ουσία διακοσμητική δεν παίζουν ρόλο στη τοπική αυτοδιοίκηση πέρα από τις όποιες παρτηρησεις.Όλοι οι πρόεδροι των χωριών είναι μέλη του ΔΣ του ιδρύματος Λούλας και Ευαγγέλου Νομικού το οποίο έχει το τελεφερίκ.Η μόνη του αρμοδιότητα είναι εκεί.

Αυτός που την έκανε τη δήλωση δεν είναι ούτε δημοτικός σύμβουλος,ούτε είναι στο δημο κάτι και ούτε έχει άλλες αρμοδιότητες που να επηρεάζουν τη διοίκηση του τόπου.

Το τέλος ημερήσιας αποβίβασης συζητείται να εφαρμοστεί αλλα θα είναι αρκετά λιγότερο από τα 10 ευρώ.Θα το εισπράτει το λιμενικό ταμείο και θεωρητικά θα είναι ανταποδοτικό.Υποτίθεται θα κάνει έργα στα λιμάνια του νησιού κτλ..

Edited by nomikos
Posted

Τα χρήματα πρέπει να τα πάρει η τοπική αυτοδιοίκηση. Ανταποδοτικά θα μπορέσει Να τα διαθέσει στην τοπική κοινωνία με έργα. Το λιμενικό ταμείο μπορεί να ζητήσει ένα ποσοστό από τον δημο σεβαστό αυτό. Αλλά όταν μιλάμε για τόσες χιλιάδες ( περαστικούς) τουρίστες τότε τα 10 ευρώ είναι μια τιμή αξιοπρεπέστατη του brand των ελληνικών νησιών. Πλωτές πολιτείες ( κρουαζιερόπλοια) εισπράτουν χιλιάδες ευρώ για κρουαζιέρα ας βάλουν το αντίτιμο για όποιον θέλει να κατεβαίνει στα ελληνικά νησιά για κάποιες ώρες. 

Posted
8 hours ago, nomikos said:

......Το τέλος ημερήσιας αποβίβασης συζητείται να εφαρμοστεί αλλα θα είναι αρκετά λιγότερο από τα 10 ευρώ.Θα το εισπράτει το λιμενικό ταμείο και θεωρητικά θα είναι ανταποδοτικό.Υποτίθεται θα κάνει έργα στα λιμάνια του νησιού κτλ.......

Επειδή εδώ είναι Ελλάδα, έτσι και εφαρμόσουν κάτι τέτοιο, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα καταλήγει στις τσέπες τους....

  • 6 months later...
Posted

Πάγιο αίτημα των Κατοίκων είναι για νέο λιμάνι έξω από την καλντερα ( και τα απότομα εδάφη ) 

άραγε πως αισθάνονται οι αρμόδιοι  αν σε περίπτωση μεγάλου σεισμού - κατολισθητικά φαινόμενα απομονωθεί το μοναδικό λιμάνι του νησιού ακόμη και για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα χρειαστεί μέχρι να αποκατασταθούν οι προσβασιμότητες ;

Τώρα δεν μιλάμε για λιμάνι αλλά για ΟΡΜΟ εντός καλντέρας 

Posted
5 hours ago, wysiwid said:

Πάγιο αίτημα των Κατοίκων είναι για νέο λιμάνι έξω από την καλντερα ( και τα απότομα εδάφη ) 

Αν διαβάζω καλά τα προηγούμενα posts, δεν νομίζω ότι οι «Κάτοικοι» έχουν στην καρδιά τους το project «νέο λιμάνι».

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...