LEFTERIS68 Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 (edited) Ολημερίς το χτίζανε το βράδυ εγκρεμιζόταν!Οι ζημιές που έγιναν στον Αθηνιό λόγω της χθεσινής κακοκαιρίας , δεν έχουν προηγούμενο.Τα έργα που μέχρι τώρα είχαν γίνει καταστράφηκαν...Δύο χρόνων δουλεια και έργα διαλύθηκαν σε μία μέρα.(ϊσως αυτό και να δείχνει την ποιότητα κατασκευής και την μελέτη που έχει γίνει?).Αναλυτικότεραα) Ο λιμενοβραχίονας που είχε κατασκευαστεί προς την μεριά της καινούριας προβλήτας (επικίνδυνων φορτίων και καυσίμων) καταστράφηκε τελείως.Το πρόχειρο παρκινγκ πίσω από τον λιμενοβραχίωνα μπαζώθηκε και καταστράφηκαν 6-7 ΙΧ που είχαν αφεθεί εκεί.β) Η προβλήτα που είχε κατασκευαστεί στην είσοδο του λιμανιού με χαμηλό ύψος για τις παντόφλες και τα καικια, κατέρευσε τελείως σε τέτοιο βαθμό που να χρειάζετε να κατασκευαστεί εξ αρχής.γ) Η παλαιά προβλήτα που είχε ανακατασκευαστεί και επεκταθεί, σε όσα σημεία δεν είχε περαστεί με άσφαλτο , το χώμα ξηλώθηκε μέχρι και βάθους 2 μέτρων με συνέπεια να πρέπει να ξαναμπαζωθεί.δ) Η καινούρια προβλήτα (θέσεις Κατσούνι και Ποσειδώνα) η οποία ήταν και η μοναδική που δεν είχαν γίνει εργασίες, ράγισε σε όλο το μήκος της , προφανώς γιατί σκάφτηκε από την ρεστία υποθαλάσσια.ε)Τα μαγαζιά και τα γραφεία στο λιμάνι είδαν το νερό να τους παίρνει καρέκλες και τραπέζια.Γενικά και με μια πρώτη εκτίμηση του Λιμενικού Ταμείου Θήρας τα έργα πήγαν τουλάχιστον ένα χρόνο πίσω. Edited October 29, 2014 by proud_ionian tag
GA FANS Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Aγαπητε Λευτερη αυτα που μας περιγραφεις ειναι λυπηρα. Πραγματικα τα εργα τουτα που με τοσσο κοπο και εξοδα εγιναν καταστραφηκαν οπως μας λες δυσκολα θα ξαναγινουν, ενω ποιος ξερει αν οι μελετες κατασκευης τους ειχαν προβλεψει κατι τετοιο να συμβει και τελικα αν θα αποδοθουν ευθυνες πουθενα. Εγω ηθελα να σε ρωτησω υπηρχαν πλοια στον Αθηνιο? Πως "βαστανε" τα πλοια εκει αφου η θαλασσα συκωνεται και καταπινει καρεκλες και τραπεζια? Και τελος που βρισκονταν τα πλοια που δενουν μονινα εκει Αρσινοι, Νησσος Θηρα κ.α
LEFTERIS68 Posted November 11, 2007 Author Posted November 11, 2007 Το λιμάνι του Αθηνιού δεν μπορεί να φιλοξενήσει πλοία ειδικά με τέτοιες καιρικές συνθήκες.Το μοναδικό πλοίο που υποτίθετε έχει έδρα και βάση τη Σαντορίνη το Αρσινόη , είχε μεριμνήσει και είχε δέσει στο λιμάνι της Ίου που μπορεί να μείνει με ασφάλεια.Το Νήσος Θήρα κάνει δρομολόγια εδώ και ένα χρόνο Χίο - Ψαρά.Τα γκαζάδικα και τα φορτηγά που βρίσκονταν στην περιοχή πήγαν στην ΒΔ πλευρά της Σαντορίνης στη θέση Κουλουμπος και αγκυροβόλησαν.Σε τέτοιες περιπτώσεις "ασημα" λιμάνια όπως της Ανάφης ή της Ίου είναι τα ενδεδειγμένα λιμάνια καταφυγής και επ' ουδενί ο Αθηνιός.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2007 Posted December 10, 2007 Ολημερίς το χτίζανε το βράδυ εγκρεμιζόταν!Οι ζημιές που έγιναν στον Αθηνιό λόγω της χθεσινής κακοκαιρίας , δεν έχουν προηγούμενο.Τα έργα που μέχρι τώρα είχαν γίνει καταστράφηκαν... Δύο χρόνων δουλεια και έργα διαλύθηκαν σε μία μέρα.(ϊσως αυτό και να δείχνει την ποιότητα κατασκευής και την μελέτη που έχει γίνει?). Αναλυτικότερα α) Ο λιμενοβραχίονας που είχε κατασκευαστεί προς την μεριά της καινούριας προβλήτας (επικίνδυνων φορτίων και καυσίμων) καταστράφηκε τελείως.Το πρόχειρο παρκινγκ πίσω από τον λιμενοβραχίωνα μπαζώθηκε και καταστράφηκαν 6-7 ΙΧ που είχαν αφεθεί εκεί. β) Η προβλήτα που είχε κατασκευαστεί στην είσοδο του λιμανιού με χαμηλό ύψος για τις παντόφλες και τα καικια, κατέρευσε τελείως σε τέτοιο βαθμό που να χρειάζετε να κατασκευαστεί εξ αρχής. γ) Η παλαιά προβλήτα που είχε ανακατασκευαστεί και επεκταθεί, σε όσα σημεία δεν είχε περαστεί με άσφαλτο , το χώμα ξηλώθηκε μέχρι και βάθους 2 μέτρων με συνέπεια να πρέπει να ξαναμπαζωθεί. δ) Η καινούρια προβλήτα (θέσεις Κατσούνι και Ποσειδώνα) η οποία ήταν και η μοναδική που δεν είχαν γίνει εργασίες, ράγισε σε όλο το μήκος της , προφανώς γιατί σκάφτηκε από την ρεστία υποθαλάσσια. Στις δυο φωτογραφίες μπορείτε να δείτε αυτά που μας ανέφερε ο Lefteris68. Στο σημεία Α & Β ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα για την επισκευή των ζημιών. Στο σημείο Γ ξανά μπαζώθηκε η παλιά προβλήτα. Στο σημείο Δ, δε ξέρω εάν εννοεί αυτό το σημείο που έχω σημειώσει ή πάνω στο ντόκο??.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2008 Posted April 9, 2008 Για να δούμε πως ήταν το λιμάνι κατά τη διάρκεια των έργων, πριν τη καταστροφή των έργων το χειμώνα από μια κακοκαιρία.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 Σύμφωνα με την σημερινή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, το ΥΕΝ αποφάσισε να αποσπάσει ένα πλοηγό για την Σαντορίνη....όπου όμως διαμαρτύρονται οι πράκτορες κα, καθώς δεν υπάρχει πλοηγικός σταθμός, ούτε πιλοτίνα, ούτε ρυμουλκό. Δεν είναι αντίθετοι με την ίδρυση πλοηγικού σταθμού, αλλά ισχυρίζονται ότι θα πρέπει να στελεχωθεί από 3 τουλάχιστον πλοιάρχους και με την κατάλληλη υποδομή...καθώς το καλοκαίρι υπάρχουν ώρες που καταπλέουν ταυτόχρονα περισσότερα από ένα Κ/Ζ και συνεπώς δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από ένα πλοηγό.
LEFTERIS68 Posted July 7, 2008 Author Posted July 7, 2008 Ο πρώτος πλοηγός που είρθε είναι ο καπτα-Μάνθος Μπαλόπιτος...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2008 Posted July 8, 2008 Τα έργα στο λιμάνι του Αθηνιου έχουν σχεδον τελειώσει μετα απο 2 χρονια. Από πέρυσι το καλοκαίρι, η κατάσταση είναι σαφώς ανώτερη. Δεξιά από τη θέση «Κατσουνι» έχει μπαζωθεί ο χώρος και μάλλον θα δημιουργηθεί μια θέση «Γ» ακόμα για πρυμνοπλαγιοδετηση για τα ταχύπλοα. Αριστερά από τη θέση «Ποσειδωνα» επεκτάθηκε προς τη θάλασσα άρα θεωρητικά δημιουργήθηκε ακόμα μια θέση για πρυμνοδετήσει. Η παλαιά προβλήτα έχει ενοποιηθεί με τις χαμηλές προβλήτες που δένουν το Νήσος Θηρασια και το Αρσινόη όταν διανυκτερεύει στη Σαντορίνη (όποτε γλίτωσε τα βραχνά που είχε πέρυσι του μέσα έξω).
Nick the Greek Posted July 9, 2008 Posted July 9, 2008 Εγκαινια θα γινουν για το μεγαλο εργο που επρεπε να εχει γινει εδω και 30 χρονια?
aiolosii Posted July 9, 2008 Posted July 9, 2008 Το θεμα ειναι οτι ετσι που φτιαχτηκαν οι θεσεις δεν γινεται καλυτερο το πραγμα, ναι μεν ευθειες παλια και νεα αλλα με γωνια μεταξυ τους. Οταν αναγκαζονται και πανε για παραμονη μακρυα βαπορια στις Καμαρες δεν μπορουν να φουνταρουν και να μεινουν αλλα σε Ποσειδωνα και Κατσουνι γιατι οι πλωρες τους σχεδον ακουμπανε. Μονο σωστο το Γ στο Κατσουνι. Επισης μεγα προβλημα που δεν λυθηκε καθολου ο γαρμπης που ως γνωστο τιμα τον Αθηνιο συχνα και δεοντως , και που η ρεστια δινει και παλι ρεσιταλ. Αρα αγαπητε Nick μαλον εχεις δικιο, ειναι ενα εργο που χρηζει αμεσα...εγκαινιων
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Διάβασα στην σημερινή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ (μεταξύ άλλων) ότι "ανατέθηκε η ασφάλεια του Αθηνιού στην Group4" (από το ΛΤ Θήρας). Η απορία μου είναι τι ακριβώς θα κάνει η Group4 σε ένα ανοικτό λιμάνι (χωρίς περιφράξη) ή στην συμφωνία αυτή περιλαμβάνεται και το μάντρωμα του λιμανιού? ΥΓ Ε ρε, ποιός ακούει τώρα τον aiolosii?
aiolosii Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 ΥΓ Ε ρε, ποιός ακούει τώρα τον aiolosii? Και περνωντας την assist σφηνα μεθ' ορμης ακαθεκτου εχω και λεω. Ρε παιδια εχουμε χασει αβγα πασχαλια και την λογικη την ιδια ?? Εδω ο κοσμος χανεται και η γιαγια χτενιζεται, ενα ολοκληρο συστημα βασιζεται σε μια εξισωση που βγαινει μονο με ενα παραγοντα ασταθη που ολοι τον πονταρουμε σαν σταθερο. Στον Αθηνιο τα πραγματα ειναι για γελια και για κλαματα ταυτοχρονα, τα εχουμε πει εδω τοσες φορες που γινομαστε κουραστικοι. Η GROUP4 μας μαρανε. Εδω πεφτουνε εκατομυρια στη θαλασσα και τα χαιρονται τα ψαρια αντι οι ανθρωποι, χιλιαδες κοσμου διακινουνται οπως και σε ολα τα υπολοιπα "λιμανια" μας με συνθηκες που μαθηματικως δεν βγαινουν εκτος και αν εχει μονιμως μπουνατσα και εχουμε συμβαση προστασιας απο τον Αγιο Νικολα αυτοπροσωπως. Ολος ο κοσμος παει μπροστα, και εμας μας μαρανε το security, βαλαμε την ιδωτικη εταιρεια τα λυσαμε ολα, παμε για καφε και η φυσις ησυχαζει, τι να πω. Δεν φταινε ομως αυτοι που τα κανουν, οταν βρισκεις οτι θελεις κανεις, φταινε αυτοι που την εχουν δει σωτηρες και θυματα μαζι και την βρισκουν κιολας, φταιει και ο γαρμπης που δεν κραταει οσο θα επρεπε (μια εβδομαδα με εκεινο το ωραιο βουβο που καβαλαει ειναι οτι πρεπει) να την ακουσουν αυτοι που πρεπει. Τοτε ισως καταλαβουν οτι αυτα που θεωρουνται αυτονοητα δεν ειναι. Αυτα
Captain Argy Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 Και μετά από πολύ καιρό στο τέλος αυτης της σεζόν φτιαχτηκαν οι σημαδόυρες #1 και #2.Τουλαχιστον θα εξυπηρετησουν τους υπολοιπους μήνες.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Μπορεί ο Αθηνιός να οργανώνεται για "ασύμμετρες απειλές":rolleyes:...αλλά απ' ό,τι διαβάζω στην αυριανή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, για την βροχή δεν μπορούν να κάνουν τίποτε. Το Σαββατόβραδο πλημμύρισε ο Αθηνιός, παρέσυρε αυτοκίνητα, κόπηκε ο δρόμος κλπ κλπ. Όμως υπάρχουν και ευχάριστα νέα από την Καλλίστη. Το Ίδρυμα Νομικού αποφάσισε την κατασκευή νέου τελεφερίκ, καθώς το υπάρχον δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την σημερινή κίνηση τουριστών. Η ΚΝ μιλάει για κόστος 5 εκ ευρώ και χρόνο κατασκευής 8-9 μήνες. ΥΓ. Εμείς βεβαίως θα πηγαίνουμε με τα μουλάρια που πάνε "με χίλια" στον κατήφορο.
LEFTERIS68 Posted September 22, 2008 Author Posted September 22, 2008 Το νερό που έπεσε στη Σαντορίνη ήταν άνευ προηγουμένου... Τα αυτοκίνητα ανέβηκαν τον Αθηνιό με μπουλντόζες που τα τράβαγαν. Αυτοκίνητα παρασύρθηκαν,ενώ ένα πλοίο μου ανέφερε ότι στο Κρητικό έπεσε σε "huricanne" (έτσι μου το είπε) και έφτασε Κρήτη οριακά.... Όλα αυτά Σάββατο βράδυ... Όσο για το νέο τελεφερικ είναι καιρός να γίνει αφού οι ουρές στο παλιό λιμάνι ξεπερνάν κάθε φαντασία...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Παρατηρώ το ΠΡΕΒΕΛΗΣ εδώ και λίγη ώρα και φαίνεται σαν να κάνει το γύρο της Σαντορίνης με οικονομική ταχύτητα(14 κόμβοι). Δεν νομίζω κάτι τέτοιο να ήταν προγραμματισμένο. Έχει κάποιος περισσότερες πληροφορίες;:confused: Βγήκε γιατί στον Αθηνιό εκτός του Κοραή περίμεναν Blue Star και Ρομίλντα...Ε όλοι δεν χωράνε (όσο καλοί και να ναι).Σαν τελευταία αναχώρηση από Σαντορίνη έπρεπε να βγει... Με τα υπάρχοντα δρομολόγια της γραμμής, το Αδαμάντιος Κοραής και το Πρεβελης, που έχουν παραμονή στη Σαντορίνη από τα ξημερώματα του Σαββάτου μέχρι μεσημέρι της Κυριακής (Κοραής) και το απόγευμα της Κυριακής (Πρεβελης), θα πρέπει να συνηθίσουν τη παραμονή τους σε διαφορά αγκυροβόλια της Σαντορίνης ή τα μέσα έξω στο λιμάνι. Έτσι κατά τις παραμονές στη Σαντορίνη θα περνάει το πρωινό Blue Star, Ρομιλντα, Αίολος Κεντερης ΙΙ, Μιλενα, το απογευματινό Blue Star (Σάββατο από Πειραιά). Επιπλέον όταν έχει καιρό δε θα μπορούν να σταθούν ή κάποια πλοία ζητάνε να ελευθερωθεί κάποια θέση για να πέσουν στο λιμάνι της Σαντορίνης (μου έχει τύχει). Γιατί παρά τα έργα στο λιμάνι, δεν είναι και το καλύτερο στις Κυκλάδες.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2009 Posted July 20, 2009 Σε άρθρο της ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ (Σελίδα 8) καταγγέλλουν ότι η λειτουργία της πλοηγικής υπηρεσίας της Σαντορίνης έχει καθαρά εισπρακτικούς λόγους. Μιας και δεν υπάρχει μόνιμος πλοηγός.
Orestis Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων πριν από χρόνια προμήθευσε τους ψαράδες του Αλιευτικού Καταφύγιου της Βλυχάδας στη Σαντορίνη με ένα τρέιλερ, προκειμένου να το χρησιμοποιούν για τις βάρκες τους. Όμως, το συγκεκριμένο τρέιλερ αντί να βρίσκεται στη διάθεση όλων των σκαφών «καπαρώθηκε» για να τοποθετηθεί μόνιμα πάνω του, το επί δικτατορίας Μεταξά κατασκευασμένο ρυμουλκό του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας (Δ.Λ.Τ.Θ.).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Ζητεί δεύτερο τελεφερίκ στη Σαντορίνη η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας. «Τεράστιος ο όγκος τουριστών που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν»Την ανάγκη να επισπευσθεί η κατασκευή δεύτερης μονάδας τελεφερίκ στη Σαντορίνη, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο μεγάλος όγκος των τουριστών από τα κρουαζιερόπλοια, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες και να αποσυμφορηθεί το λιμάνι του Αθηνιού, που εξυπηρετεί και πλοία της ακτοπλοΐας, ζητά η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, με επιστολή της προς τον αναπληρωτή υφυπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Νίκο Σηφουνάκη. Στην επιστολή της, η Ένωση αναφέρει ότι πολλές εταιρείες- μέλη της, που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια, έχουν δηλώσει πως δεν μπορούν να δεχθούν άλλο τη συνεχιζόμενη αυτή κατάσταση ταλαιπωρίας των επιβατών, τη στιγμή μάλιστα που οι αποβιβαζόμενοι τουρίστες με τα σκάφη της Ένωσης Λεμβούχων φτάνουν, την περίοδο αιχμής, τους 6.500 την ώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σηφουνάκης έχει ήδη εκπονήσει σχέδιο προεδρικού διατάγματος για την κατασκευή του έργου. Θα πρέπει, ωστόσο, να προηγηθεί νομοθετική ρύθμιση για την εκτέλεση των έργων, καθώς υπάρχουν πολεοδομικοί όροι στην καλντέρα. Πηγή : newsbeast.gr
Hastaroth Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 (edited) Λιμενοβραχίονα φτιάξανε; Δέν λέω,καλό και το τελεφερίκ στην Καλντέρα (εγώ είχα ανεβεί όλη την διαδρομή με τα πόδια γιατί δέν εμπιστεύομαι τα μουλάρια και τα γαδούρια γενικώς),αλλά άμα το λιμάνι το πιάνουν οι αέρηδες και δέν μπορεί να σταθή βαπόρι μέσα,τί να το κάνης το Αλπικό couleur..... Edited February 26, 2012 by Hastaroth
nomikos Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Εδω δεν υπαρχει προβλητα απεξω απο τη καλδερα για να δενουν πλοια,το τελεφερικ μας μαρανε.Σε περιπτωση αναγκης ακομη και με βροχοπτωσεις ο δρομος του Αθηνιου κλεινει λογω κατολισθησεων.Καλυτερα να φτιαχνοταν μια προβλητα στα Ανατολικα να πηγαιναν απο εκει μερικα ακτοπλοικα και τα κρουαζιεροπλοια να αποβιβαζαν στον Αθηνιο.Οι καταστηματαρχες του Αθηνιου βεβαια αντιδρουν.
Hastaroth Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Τελικά είναι κρίμα ένα τόσο τουριστικό νησί όπως η Σαντορίνη να έχη τέτοιες άθλιες υποδομές.Θα μού πήτε δέν είναι το μόνο,σχεδόν όλα τα νησιά τού Αιγαίου έχουν ανεπαρκείς λιμενικές υποδομές-αλλά μιλάμε γιά ένα από τα νησιά με τήν μεγαλύτερη τουριστική κίνηση,ιδίως το καλοκαίρι.Αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν καλύτερα να φτιαχνόταν ένα νέο λιμάνι από την άλλη πλευρά τού νησιού (δηλαδή στην πλευρά που είναι και οι παραλίες).Τώρα βέβαια σε καιρούς κρίσης,τί να λέμε......
NHSOS XIOS Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 Εξαιρετικο το βιντεακι αλλα...και το συστημα αυτοματου ποτισματος στους κηπους του λιμενα
mytilene Posted May 21, 2012 Posted May 21, 2012 Κάτι μου θυμίζει το ...''λιμάνι'' αυτό..... .....να είναι το Dover?να είναι το Calais??να είναι το Portsmouth?? ας με βοηθήσει κάποιος ρε παιδιά :P
gpap2006 Posted July 30, 2012 Posted July 30, 2012 (edited) Στην έκθεση για τα Ελληνικά λιμάνια της ΠΕΠΕΝ προτείνεται κ μεταφορά του λιμανιού της Σαντορίνης λόγω βάθους του Αθινιού. Πού θα μπορούσε άραγε να γίνει η κατασκευή νέου λιμανιού? Κοιτάζοντας το google earth θα κατέληγα στο Βουρβούλο που υπάρχει μικρό λιμανάκι για καίκια και βάρκες σήμερα..Δεν τρέφω βέβαια αυταπάτες πως θα εισακουστούν κάποτε οι προτάσεις των πλοιάρχων.. Edited July 30, 2012 by gpap2006
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now