polmyt Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Αυτος ο βολβος μονο σε μενα φαινεται μεγαλος και ακαλαισθητος;Σαν τορπιλη ειναι
Petros P Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Μου θυμιζει αυτο που λενε για τα προσοντα των κοντων μεγαλος σχετικα ο βολβος...αλλα και αλλα πλοια ειχαν μεγαλο...βολβο
margaritis24 Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 ο βολβος το βοηθαει να μην βουταει πολυ μεσα στην θαλασσα σε αυτο του ειδους πλοια
Cruise Europa Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Και για να μην μπερδευόμαστε με τα κοψίματα του πλοίου, πρώρα-πρύμα να αναφέρουμε ότι είτε άνω των 76μ να είναι, είτε απο 61μ έως 76μ, ή λιγότερο, τα διπύθμενα χρειάζονται, συμφώνως κανονισμού, απλώς χωρίζονται με μέτρα για τον καθορισμό τους! Και γενικά έχει τόσες άλλες προσαρμογές να υποστεί το "Σαόνησος" ώστε να βγεί ως ΕΓ/ΟΓ που μας λέει ο Κυρ-Μανούσης που ακόμη αμφιβάλω αν θα πραγματοποιηθούν και ποιο πραγματικά το μέλλον του πλοίου!
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 21, 2013 Posted March 21, 2013 Τι σημαίνει άραγε Σαόνησος, το "Νησί του Σάου"? Δεν το βρήκα πουθενά σαν ονομασία της Σαμοθράκης. Γενικότερα πάντως το βρίσκω κακόηχο σαν όνομα, ιδιαίτερα για πλοίο.
giorgos_249 Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 (edited) ΣΑΟΝΗΣΟΣ είναι το πρώτο όνομα που δόθηκε στο νησί της Σαμοθράκης, από τους Θράκες όταν πρωτοεγκαταστάθηκαν. Θα το βρεις σε βιβλιογραφία και με το όνομα Σαωκίς, απλά για όνομα πλοίου είναι τραβηγμένο νομίζω....Επίσης αν δεν κάνω λάθος ο Ηρόδοτος αναφέρει το νησί και ως "Σάμος" EDIT: Μπορεις να δεις και εδω αρκετα πιο λεπτομερη πραγματα...... Edited March 22, 2013 by giorgos_249
Cruise Europa Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Πάντως για τους κατοίκους της Σαμοθράκης, το όνομα δεν τους είναι άγνωστο, αφού υπάρχουν και καταλύμματα στο νησί με το ίδιο όνομα! Πάντως στο video με την συνέντευξη του Μανούση που είδαμε, έλεγε ότι έχει ονομαστεί το πλοίο Σαόνησος και φέρει την Ελληνική σημαία. Εγώ όσο κι αν έψαξα στις αρμόδιες αρχές, κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει!! Το πλοίο παραμένει με το ίδιο όνομα και λιμάνι νηολογήσεως-επισήμως!
mytilene Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 (edited) Mα και συ σοβαρός άνθρωπος κάθεσαι και ασχολείσαι με οτι μπαρούφα λέει ο Μανούσης ?μόνο που το είδα στο πρώτο λεπτό το έκλεισα και ασχολήθηκα με κάτι πιο σοβαρό και ενδιαφέρον Edited March 22, 2013 by proud_ionian
Stefanos Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 (edited) Aν κοπεί η πρύμνη 2 μέτρα τότε το πλοίο βγαίνει από αυτό τον κανονισμό;;; Μήπως είναι πιο οικονομική λύση από το να χτιστούν διπύθμενα το να "πετσοκόψουν" την πρύμνη...... Αν διαβάζει κανένας ναυπηγός ας μη γελάσει - άσχετος είμαι με αυτά, απλά ρωτάω ετσι απο περιεργεια......... ομολογώ ότι έχει ενδιαφέρον η πρόταση σου αλλά δεν μετράει το ολικό μήκος αλλα το μεταξύ καθέτων στους κανονισμούς,και επειδή αυτή η ιστορία με τα διπύθμενα έχει αρχίσει να με τρελένει λίγο είστε σίγουροί ότι το πλοίο δεν έχει διπύθμενα γιατι εγώ ξέρω ότι πλοίο χωρίς διπυθμένο δεν μπορεί να φτιαχτεί πόσο μάλλον τέτοιου μεγέθους, δηλαδή αν προσαράξει κάπου θα βουλιάξει απευθείας? διερωτώμαι ποιος νηογνώμονας το επέτρεψε αυτό? χωρίς να έχω μελέτησει τους κανονισμούς μήπως απλά έχει πιο χαμηλό διπυθμενο στο μηχανοστάσιο και τα έχουμε μπερδέψει τα πράγματα? ΄όσο για το βολβό οι σχεδιαστές του ξέρουν καλύτερα.... Edited March 24, 2013 by Stefanos
Cruise Europa Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 Στέφανε, ας μην ξεχνάμε ότι το καράβι χτίστηκε στην Ιαπωνία κι εκεί η νομοθεσία είναι τελείως διαφορετική απ'ότι ισχύει εδώ! Το βαπόρι μπορεί να έχει κάποιου είδους διπύθμενα, αλλά το ύψος τους είναι ένα θέμα για τους ισχυων κανονισμούς. Και το βασικότερο είναι ότι το βαπόρι χτίστηκε και χαρακτηρίστηκε ως μικρό Ro/Ro και όχι σαν ferry. Οπότε αν και εφόσον (που δεν το βλέπω) το δουλέψει ως ΕΓ/ΟΓ εδώ, σίγουρα πρέπει να γίνουν μεγάλες μετατροπές κάτι που απαιτεί χρόνο και χρήμα! Αλήθεια τα παιδιά του Πειραιά μπορούν να μας πουν κάνα νεότερο απο την πορεία των εργασιών (τουλάχιστον εξωτερικά) επι του πλοίου?
Petros P Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 (edited) Οσο ειδα σημερα λιγο που περασα...χρωματικα δεν εχει αλλαξει κατι...και το liberty b σαν ονομα ειχε..ειδωμεν..αυριο βγαινει μου φαινεται!ισως και Τεταρτη..εγω θα κατεβω αυριο παντως ουτως η αλλως κεντρο..θα ριξω και μια ματια απο δεξαμενες.. Edited March 24, 2013 by Petros P
margaritis24 Posted March 26, 2013 Posted March 26, 2013 (edited) Βαφτηκε απο κατω ολο αλλα δεν εγινε ματσακωνη!παντως πανω εχει ωραια κ βαρια λαμαρινα αλλα εχει σκασει το χρωμα..μεσα λιτο κ απλο ιαπωνικο πλοιο!δωρο το deck plan!το γκαραζ νετο με 3 γραμμες φορτωσεις κ χωρις κολονακια μεσα, με το ματι επαιρνε 20 κομματια.το πρωι θα εβγαινε απο την δεξαμενη κα θα πηγαινε στο μωλο της δεη διπλα στην ΝΕΟΜΑΡΙΑ Edited March 26, 2013 by margaritis24
giorgos_249 Posted March 29, 2013 Posted March 29, 2013 Τι εγινε τελικά το πλοιο;; Βγήκε από τη δεξαμενή;; Που βρίσκεται;;
margaritis24 Posted April 12, 2013 Posted April 12, 2013 με ωραιο τροπο γραψανε το ονομα στην πρυμνη...θυμιζει σαος
Nils Holgersson Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 και οι εργασιες συνεχιζονται κανονικα............
margaritis24 Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 για να συνεχιζονται οι εργασιες πρεπει να ξεκινησουν πρωτα
Nils Holgersson Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 οι εργασιες εχουν ηδη ξεκινησει. χθες το πρωι υπηρχαν συνεργεια μεσα που δουλευανε....
proud_ionian Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 περα απο το σπρεϋ το ονομα στα χαρτια εχει αλλαξει; γιατι μεχρι που δεξαμενιστηκε δεν ειχε αλλαξει.
Cruise Europa Posted April 13, 2013 Posted April 13, 2013 περα απο το σπρεϋ το ονομα στα χαρτια εχει αλλαξει; Και στα χαρτιά έχει αλλάξει, αλλά θα μπορούσαν οι φωτογράφοι μας, να μας πούν τί σημαία κυμάτιζε στην πρύμνη του πλοίου.....??
polmyt Posted April 22, 2013 Posted April 22, 2013 Στο μωλο ΔΕΗ ειναι το πλοιο οπως εχουμε ηδη πει.Το ονομα ειναι γραμμενο με σπρέι εκτος απο την πρυμνη και σε δυο ταμπελες σε καθε πλευρα του πλοιου ενω το παλιο του ονομα εχει σβησει και αυτο με σπρέι. Σχετικα με την σημαια του που δεν υπαρχει, η λογικη μου λεει οτι ειναι η Ελληνικη και αυτο γιατι το ονομα ειναι γραμμενο με ελληνικους χαρακτηρες.Συνηθως οταν δεν υπαρχει ελληνικη σημαια το ονομα στην πρυμη ειναι με λατινικους Κατα τα αλλα στο πλοιο επικρατουσε ησυχια με 2-3 ατομα να διακρινονται στα καταστρωματα αλλα χωρις να γινονται εμφανεις εργασιες
Cruise Europa Posted April 22, 2013 Posted April 22, 2013 Δεν ξέρω τί "παιχνίδι" παίζει ο Μανούσης με το πλοίο του, πάντως το πλοίο, δηλώνεται ως ΕΓ/ΟΓ 400 επιβατών και 80 οχημάτων, συμπληρωματικό και όχι τακτικό, σημαία μέχρι και Παρασκευή που το είχα κοιτάξει όχι Ελληνική (αλλά θα ταξιδεύει με Ελληνική γιατί έτσι έχει δηλωθεί) και ετοιμότητα πλοίου στα τέλη Σεπτεμβρίου
margaritis24 Posted June 1, 2013 Posted June 1, 2013 (edited) στο πλοιο εχει κτιστει το κομματι απο τις τσιμινιερες μεχρι το πλωριο ακομοδεσιο Edited June 1, 2013 by margaritis24
Hastaroth Posted June 2, 2013 Posted June 2, 2013 Τί εννοεί ο ποιητής (ManuSaos) με το "συμπληρωματικό" που δήλωσε γιά το πλοίο;Μήπως ότι θα το βάζη να κάνη τίς ετήσιες τού ΣΑΟΣ 2; Πάντως εγώ φοβάμαι ότι στο τέλος το πλοίο δέν θα φτουρήση εν Ελλάδι........
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now