Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 656
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Έχουν βγει στο τικ τοκ δύο τρία βιντεάκια με το περιστατικό και από ότι φαίνεται αυτό που έγινε είναι ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου άργησε και πήγε να μπει στο πλοίο αλλά πήγε στραβά στον καταπέλτη και μετά δεν έκανε όπισθεν. Παράλληλα έχουν γίνει όλοι παντογνώστες, καπεταναίοι και ναυτικοί με μεγάλη εμπειρία στα σχόλια ξαφνικά. Λέγοντας πράγματα όπως αφού είχε κακό καιρό γιατί δεν συνέχισε το πλοίο; Άμα δεν σταματούσε το πλοίο όμως δεν θα γκρινιάζετε μετά ; Ένας άλλος "καπεταναίος" που έβγαζε το βίντεο επέμενε ότι έσπασε ο καβος ενώ απλά τον λασκαρισαν για να μολαρει ο καβοδετης. Έλεος πια με αυτή την κατάσταση,από την στιγμή που δεν γνωρίζουν γιατί συνεχίζουν οι απλοί επιβάτες και αυτοί που απλά παρακολουθούν να παρεμβαίνουν χωρίς να γνωρίζουν την αλήθεια και να είναι ημιμαθείς επάνω στο θέμα;

Posted
3 minutes ago, Rodos1505 said:

....από την στιγμή που δεν γνωρίζουν γιατί συνεχίζουν οι απλοί επιβάτες και αυτοί που απλά παρακολουθούν να παρεμβαίνουν χωρίς να γνωρίζουν την αλήθεια και να είναι ημιμαθείς επάνω στο θέμα;

Γιατί σαν λαός έχουμε μάθει να έχουμε κριτική άποψη για τα πάντα, έχουμε μάθει να σχολιάζουμε τα πάντα, φυσικά είμαστε παντογνώστες και έχουμε από τον καναπέ λύση σε όλα....

 

Posted

Πάντως αυτο που φαίνεται στο βιντεο ειναι ένα αμάξι που πάει να μπεί πλάγια και παροτι παει ο καταπέλτης πάνω του δεν κάνει ουτε οπισθεν!

Posted

Όλη η εικόνα είναι απαράδεκτη και την ευθύνη την έχει κατα κύριο λόγο το πλήρωμα. Είναι καθαρά θέμα τύχης το ότι δεν είχαμε νεκρό. Η νοοτροπία και η συμπεριφορά θυμίζουν πάρα πολύ τη δολοφονία στο Blue Horizon.

Για χάρη της συζήτησης, δέχομαι ότι στα social media ο κάθε αδαής γράφει ότι του κατέβει για οποιοδήποτε θέμα και ότι ο ο κάθε ανάγωγος παραθεριστής, θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει σε κάθε λιμάνι πλοίο με άδειες θέσεις στο γκαράζ και τα σαλόνια να τον περιμένει.

Από τη στιγμή που πάνω στον καταπέλτη υπάρχει μισό ΙΧ (και το άλλο μισό στο ντόκο), με οδηγό που δεν είναι σε φάση συνεννόησης, απλά δεν φεύγεις και φωνάζεις το λιμενικό. Τό ότι έφυγε όπως έφυγε είναι εγκληματικό

Posted

Δεν ξέρω τι επιλογές είχε ο πλοίαρχος αν πράγματι ξέσερνε το πλοίο ο αέρας, αυτό που είναι σίγουρο είναι η απουσία της λιμενικής αρχής. Για μια ακόμα φορά.

Posted

Εντάξει στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα, ότι προσπαθεί να σηκώσει τον καταπέλτη και βρίσκει πάνω στον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου, το οποίο πάει να το σηκώσει. 

Κατεβάζει τον καταπέλτη πάει μπροστά και φεύγει από το αμάξι, το οποίο ήταν πάνω στον ντόκο και ο οδηγός του ήταν παγωμένος, ή οτιδήποτε άλλο.. 

Εννοείται ότι στο λιμάνι οι οδηγοί πρέπει να ακούν τους λιμενικούς και το πλήρωμα και αν δεν υπήρχε λιμενικός είναι προφανές ότι είναι πρόβλημα. 

Πάντως πρέπει να βγει ανακοίνωση γιατί αυτά που λέγονται από τους άσχετους με τα μικρόφωνα στα μμε είναι εξοργιστικά και να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

 

 

Posted

Πολύ εύκολα βγάλαμε συμπεράσματα και κρίναμε καταστάσεις , ίσως κάποιοι να ήταν πιο ικανοποιημένοι άμα δίπλωνε από τον αέρα το βαποράκι πάνω στον ντοκο και είχαμε χειρότερα…

Posted

Γνώμη δεν έχω για το περιστατικό. Έχω όμως μια απορία που μπορεί και κάποιος άλλος να την έχει. Οι λιμενικοί που ήταν; 

Posted

Αυτό που βλέπω και καταλαβαίνω είναι:

1. Άφαντος ή διακοσμητικός λιμενικός.

2.Το Safety first να πηγαίνει περίπατο. Και εξηγούμαι. Ενώ δεν είναι ασφαλισμένο πλήρως  το πλοίο, να ξεφορτώνει και να φορτώνει. Και επιπλέον φεύγει με ανοιχτό καταπέλτη, με ανθρώπους και μισό αυτοκινητο πάνω. 

3. Έναν κάβο από πρύμα δεξιά και τίποτα από αριστερά. Άγνωστο αν είχε φουντάρει άγκυρα ή άγκυρες. Κοινώς πάμε να ξεφορτώσουμε και να φορτώσουμε τάκα τάκα και να γίνουμε καπνός.

4. Ταρζανιές για την πάση θυσία προσδεση του πλοίου. Σίγουρ;α ο καιρός δεν ήρθε ξαφνικά από το πουθενά, αλλά ήξερε ο κάπτεν που πάει. Τόσοι και τόσοι πλοίαρχοι διαπιστώνουν αδυναμία κατάπλου και συνεχίζουν για το επόμενο λιμάνι. Δεν τους είπε κανένας άναυτους ή τους έψεξε για την απόφαση τους αυτή.

5. Το αν ο/η οδηγός είναι καπάτσος ή τα έχει παίξει βλέποντας τον καταπέλτη να χοροπηδάει,  με αφήνει παγερά αδιάφορο, από την στιγμή που είναι ευθύνη του πλοίου να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη φόρτωση ή εκφόρτωση. Εκτός και αν θέλουμε τον οδηγό να κάνει τον Σουμαχερ. 

6. Η όλη κατάσταση θυμίζει Ινδονησία ή υποσαχαρια Αφρική.  Αρνούμαι στην πατρίδα μου να συμπεριφερονται έτσι.  Προτιμώ να θυμίζει Βόρεια Ευρώπη ή Ιαπωνία. 

7. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει δώσει πολλές αφορμές για αρνητική δημοσιότητα.  Μη τήρηση ωραριων που βολεύει μόνο την εκταμίευση της επιδότησης και όχι στην εξυπηρέτηση των ωφελούμενων, στουκα σε μεταμεσονυχτιες ώρες, καταγγελία για σαμποτάζ από μέλος πληρώματος κλπ. Γιατί δεν απασχολεί το έτερο πλοίο που κάνει ενδοκυκλαδικες γραμμές;

8. Χωρίς να εχει περάσει 1 χρόνος από τον φόνο του Αντώνη Καρυωτη από ασυνείδητα μελη πληρωματος πλοίου μεταξύ αυτών και τον πλοίαρχο, κάποιοι δεν έχουν καταλάβει  τι δουλειά κάνουν. Και κυρίως αυτοί που έχουν την ευθύνη για την τήρηση των νόμων.

ΥΓ. Για όσους μου πουν την ιστορία περί πλοιάρχου αλάνθαστου αν όχι Θεού , υπεράνω κριτικής, να θυμίσω ότι παρά πολλά δυστυχήματα έχουν γίνει από λανθασμένες αποφάσεις τους ή πλημμέλειες τους. Και αυτοί άνθρωποι είναι. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥΣ , ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ.

Posted

Εγώ πιστεύω πως το πλήρωμα αρνήθηκε την επιβίβαση στο αυτοκίνητο λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.Δειτε και τη κλιση του καταπέλτη.Ο οδηγός του αυτοκινήτου όμως με το έτσι θέλω άφησε το αμάξι εκεί παρεμπιδιζοντας την αναχώρηση του πλοίου πονταροντας πως θα επιβιβαστει.Ταυτοχρονα ο αέρας ξεσυρε το βαπόρι αριστερα(αποκλείεται να μην είχε ρίξει άγκυρα,δε στέκεσαι εκεί μεσα στο Γαυριο με Βορια χωρίς άγκυρα ούτε για αστειο).Το αμάξι θα το παρασέρνει ο καταπέλτης και θα τοριχνε στη θάλασσα.Ευτυχως ο καπετάνιοςαντιληφθηκε εγκαίρως τι πήγε να γίνει!!!! Εδωσε μολα ολα  μπηκαν οι τελευταιοι μεσα και αυτο ήταν ολο.

Γενικά συμπεράσματα.

1.Ενα μεγάλο μπράβο στο καπετάνιο που απέτρεψε τα χειρότερα.

2.Τα ιδια σκηνικα εχουν ξαναγινει.Απορω γιατι ορισμενοι εκπλησονται..Κοινως παρανομαστης η ανυπαρξια λιμενικων υποδομών!!!

3.Παντελης έλλειψη λιμενικης αρχής.Αν ήταν εκεί κάποιο όργανο το αυτοκίνητο δε θα ήταν εκεί και ο οδηγός του έπρεπε να πάρει ένα πρόστιμο για παρεμπόδιση συγκοινωνίας!!!.

 

Posted

Από το βίντεο φαίνεται ότι το πλήρωμα προσπάθησε να εμποδίσει- Εμπόδισε  το αυτοκίνητο να Μπει μέσα γιατί δεν μπορούσε λόγω καιρού ο τύπος επέμενε ο οδηγός δηλαδή γι’ αυτό το λόγο πήγε και σήκωσε τον καταπέλτη ο καπετάνιος γιατί μάλλον ξέσυρε όπως λέει , Και σε αυτό το σημείο αναρωτιέμαι τι θα έκανε ο εισαγγελέας αν το πλοίο ήταν της Seajets ???.

Ε’ αν υπήρχε λιμενικός ίσως να μην είχε γίνει το περιστατικό αλλά τι να πει κανείς τώρα τέτοια ώρα πίνουνε ουζάκι στο Γαύριο μάλλον…!!!

Posted
1 hour ago, SAMAINA said:

Αυτό που βλέπω και καταλαβαίνω είναι:

1. Άφαντος ή διακοσμητικός λιμενικός.

2.Το Safety first να πηγαίνει περίπατο. Και εξηγούμαι. Ενώ δεν είναι ασφαλισμένο πλήρως  το πλοίο, να ξεφορτώνει και να φορτώνει. Και επιπλέον φεύγει με ανοιχτό καταπέλτη, με ανθρώπους και μισό αυτοκινητο πάνω. 

3. Έναν κάβο από πρύμα δεξιά και τίποτα από αριστερά. Άγνωστο αν είχε φουντάρει άγκυρα ή άγκυρες. Κοινώς πάμε να ξεφορτώσουμε και να φορτώσουμε τάκα τάκα και να γίνουμε καπνός.

4. Ταρζανιές για την πάση θυσία προσδεση του πλοίου. Σίγουρ;α ο καιρός δεν ήρθε ξαφνικά από το πουθενά, αλλά ήξερε ο κάπτεν που πάει. Τόσοι και τόσοι πλοίαρχοι διαπιστώνουν αδυναμία κατάπλου και συνεχίζουν για το επόμενο λιμάνι. Δεν τους είπε κανένας άναυτους ή τους έψεξε για την απόφαση τους αυτή.

5. Το αν ο/η οδηγός είναι καπάτσος ή τα έχει παίξει βλέποντας τον καταπέλτη να χοροπηδάει,  με αφήνει παγερά αδιάφορο, από την στιγμή που είναι ευθύνη του πλοίου να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη φόρτωση ή εκφόρτωση. Εκτός και αν θέλουμε τον οδηγό να κάνει τον Σουμαχερ. 

6. Η όλη κατάσταση θυμίζει Ινδονησία ή υποσαχαρια Αφρική.  Αρνούμαι στην πατρίδα μου να συμπεριφερονται έτσι.  Προτιμώ να θυμίζει Βόρεια Ευρώπη ή Ιαπωνία. 

7. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει δώσει πολλές αφορμές για αρνητική δημοσιότητα.  Μη τήρηση ωραριων που βολεύει μόνο την εκταμίευση της επιδότησης και όχι στην εξυπηρέτηση των ωφελούμενων, στουκα σε μεταμεσονυχτιες ώρες, καταγγελία για σαμποτάζ από μέλος πληρώματος κλπ. Γιατί δεν απασχολεί το έτερο πλοίο που κάνει ενδοκυκλαδικες γραμμές;

8. Χωρίς να εχει περάσει 1 χρόνος από τον φόνο του Αντώνη Καρυωτη από ασυνείδητα μελη πληρωματος πλοίου μεταξύ αυτών και τον πλοίαρχο, κάποιοι δεν έχουν καταλάβει  τι δουλειά κάνουν. Και κυρίως αυτοί που έχουν την ευθύνη για την τήρηση των νόμων.

ΥΓ. Για όσους μου πουν την ιστορία περί πλοιάρχου αλάνθαστου αν όχι Θεού , υπεράνω κριτικής, να θυμίσω ότι παρά πολλά δυστυχήματα έχουν γίνει από λανθασμένες αποφάσεις τους ή πλημμέλειες τους. Και αυτοί άνθρωποι είναι. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥΣ , ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ.

Σωστό και ωραίο το safety first αλλά χωρίς «ταρζανιές» δεν μπορεί να πιάσει λιμάνι κανένα ακτοπλοϊκό πλοίο στην Ελλάδα και ειδικά στο Γαυριο , πρέπει να διαλέξουμε κάποια στιγμή ή θα έχουμε πραγματικά λιμανια και θα τηρούμε το safety first ή θα συνεχίσουμε ως έχει και θα ρισκάρουμε . Πάντως το να πιστεύουμε ότι θα καταπλεύσει πλοίο στην ελληνική ακτοπλοΐα τηρώντας το safety first αυτολεξεί είναι τουλάχιστον αφελές …

Posted

Σε αυτό το βίντεο φαίνεται καλύτερα η γωνία. Φαίνεται πως το αμάξι ήταν σε κανονικη ο θεος να τη κάνει θέση και ξεσερνε το καράβι 


 

Posted

Ακριβώς αυτό εννοώ.  Να μην πιάνουν στα λιμάνια όταν υπάρχει θέμα ασφαλείας.  Τότε οι υπευθυνοι θα αναγκαστούν να ασχοληθούν έστω και υπό την πίεση των τοπικών κοινωνιών. Ας κάνει να πάει βαπόρι στην Τήνο και μια βδομάδα. Μέχρι τότε θα αναζητούν τους 《χρήσιμους ηλίθιους》  που θα κάνουν εκπτώσεις στην πλάτη κυρίως της καριέρας τους έστω και λόγω φιλοτιμίας, για να τους ρίξουν το ανάθεμα αν κάτι στραβώσει. Αλλά και να τους λιβανιζουν με παχιά λόγια όταν όλα πάνε πρύμα. 

Ας διδαχτούμε από επαγγελματίες που τα κάνουν όλα by the book.

Παρακαλώ να μην παρερμηνευθει η φράση περί χρήσιμων ηλικιών.  Βρίσκεται σε εισαγωγικά.

37 minutes ago, Kaptennemo said:

Πάντως το να πιστεύουμε ότι θα καταπλεύσει πλοίο στην ελληνική ακτοπλοΐα τηρώντας το safety first αυτολεξεί είναι τουλάχιστον αφελές …

Αν δεν το πιστέψουμε δεν θα γίνει ποτέ. Το να το αρνούμαστε σημαίνει παραίτηση! 

Είναι αυτό που λένε οι κουτόφραγκοι 《κουλτούρα ασφαλείας 》.

Δεν πάσχουμε σε αυτό μόνο στην ακτοπλοϊα, αλλά και στις κατασκευές, στις μεταφορές, στις εγκαταστάσεις αλλά και στις Ένοπλες Δυνάμεις

Posted


Ανέβηκε ανακοίνωση από την εταιρεία ότι σταματάει τα δρομολόγια. Να δούμε αν θα μπει άλλο πλοίο στην γραμμή άραγε.  (Η Seajets έχει κανένα διαθέσιμο;)

Συγγνώμη αλλά το συγκεκριμένο πλοίο είναι ένα παρατράγουδο. Δεν ξέρω πόσες φορές μας εχει απασχολήσει αυτούς τους μήνες. Τι να πρωτοπεί κανείς; Το ότι έχουν γίνει συλλήψεις του προσωπικού 2-3 φορές; Έχει πάθει βλάβη επίσης 2-3 φορές. Το ότι έχουν προσθέσει την Μύκονο η οποία είναι εκτός επιδότησης και πουλάνε εισιτήρια από/προς αυτήν σε τιμές ταχύπλοου ; Το ότι σε κάποια δρομολόγια για να πας πχ από Σύρο στην Άνδρο έπρεπε να περάσεις πρώτα από Πάρο Μυκονο Τήνο; Νομίζω είπα αρκετα ..

Posted

Ανεκτέλεστα θα παραμείνουν τα δρομολόγια του πλοίου μέχρι και 31/8 σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρίας. Επίσης όπως ακούγεται εκτός από την σύλληψη του πλοιάρχου απολύθηκε και το υπόλοιπο πλήρωμα σήμερα στην Κάρυστο.

Posted (edited)
54 minutes ago, Syros Sailor said:

Το ότι σε κάποια δρομολόγια για να πας πχ από Σύρο στην Άνδρο έπρεπε να περάσεις πρώτα από Πάρο Μυκονο Τήνο; Νομίζω είπα αρκετα ..

Ήδη αρκετοί κάτοικοι των νησιών  νοσταλγούν το Caldera…

Σύρος - Τηνος 5 ώρες κατά τα αλλα η γραμμή υπάρχει για να εξυπηρετεί τους νησιώτες..

Edited by cyclades_shipping
Posted
3 hours ago, nomikos said:

.............Γενικά συμπεράσματα.........

Αυθαίρετα συμπεράσματα και μάλιστα καναπεδάτα.....

Posted (edited)
54 minutes ago, Axilleas Tzathas said:

Ανεκτέλεστα θα παραμείνουν τα δρομολόγια του πλοίου μέχρι και 31/8 σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρίας. Επίσης όπως ακούγεται εκτός από την σύλληψη του πλοιάρχου απολύθηκε και το υπόλοιπο πλήρωμα σήμερα στην Κάρυστο.

Μήπως είναι η κατάλληλη στιγμή να το κηρύξουν έκπτωτο για μή εκπλήρωση συμβατικών υποχρεώσεων; Ήδη το έκανε μια φορά με μη αντικατάσταση μετά την στούκα για σχεδον 20 μέρες...

 

1 hour ago, Syros Sailor said:

Το ότι έχουν προσθέσει την Μύκονο η οποία είναι εκτός επιδότησης και πουλάνε εισιτήρια από/προς αυτήν σε τιμές ταχύπλοου ; Το ότι σε κάποια δρομολόγια για να πας πχ από Σύρο στην Άνδρο έπρεπε να περάσεις πρώτα από Πάρο Μυκονο Τήνο;

Τα δρομολόγια δεν εγκρίνονται από το ΥΕΝ; Δεν υπάρχουν από πριν στην προκήρυξη; Και αν το κάνει μόνος του, γιατί το ανέχονται;

Το ζητούμενο δεν είναι η εξυπηρέτηση των ωφελουμένων από την εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας; Για αυτό δεν επιδοτείται;

Edited by SAMAINA

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...