nomikos Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 (edited) Δε θεωρώ πως θα είναι κατώτερο από το Σπίριτ. Ίσα ίσα το Σαόνησος πρέπει να έχει και καλύτερη πλεύση σε χοντρούς καιρούς, μεγαλύτερο γκαράζ από όλα που πέρασαν τα τελευταία χρόνια από τη γραμμή ενώ από ταχύτητα πιστεύω θα ταξιδεύει στα 14, Σάος είναι αυτή.Το Άρτεμις αλλά και το Σπίριτ παλαιότερα με 14 πάνε.Αν το Σαόνησος δε παρουσιάζει βλάβες και εξυπηρετεί αξιόπιστα τα ενδοκυκλαδικά, δε το θεωρώ υποβάθμιση.Μάλλον αναβάθμιση θα είναι. Εκτός αν θέλουμε να ταξιδεύουμε το Χειμώνα με το Caldera (s)Vista ή κάνα άλλο jet. Edited November 20, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 Προ τωρινής μετασκευης, το γκαράζ του Σαονησος θα ήταν από το πιο άνετα από τα συμβατικά πλοία που έχουν περάσει στη γραμμή. Αλλά τώρα το έχουν βιάσει!! Πλώρα το γκαράζ απεκτησε ένα ενδιάμεσο κατάστρωμα που γίνονται καμπίνες, οπότε πλώρα παίρνει μόνο ΙΧ και από τη μέση και πρύμα έχουν φτιαχτεί ράμπα σε μορφή "U", οπότε η χωρητικότητα του σε ΦΓ έχει μικρύνει παρά πολύ! Η φωτογραφία είναι από τη κυρία Λίτσα Μπάρμπαγιαννη στο Facebook.
giorgos_249 Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 Βέβαια και το ΑΡΤΕΜΙΣ έχει κάτι ανάλογο, παίρνει φορτηγά μόνο στο πρυμναίο κομμάτι του γκαράζ....
Shippihs Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 Βέβαια το Άρτεμις ειναι και 10μ μεγαλυτερο,νμζ έχει μια σειρά φόρτωσης παραπάνω
nomikos Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 (edited) Δε γνώριζα ούτε για το πατάρι ούτε για τις νέες καμπίνες.Οι ράμπες φαίνονται να είναι σταθερές ενω στο μέσον φαίνεται να έχει μόνο μία γραμμή φόρτωσης για φορτηγά.Άρα το πολύ 2-3 φορτηγά θα πέρνει.;; Edited November 20, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
samothrax Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 (edited) Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ ούτως ή άλλως έπαιρνε ελάχιστα φορτηγά. Είχε μία σειρά φόρτωσης. Σαμοθράκη εξυπηρετούσε δύσκολα, πάντα είχε φορτηγά στην αναμονή. Από εκεί και πέρα βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Edited November 20, 2020 by samothrax
samothrax Posted November 21, 2020 Posted November 21, 2020 ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΣΑΟΝΗΣΟΣ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ: Φωτογραφίες από το εσωτερικό και όχι μόνο του ΣΑΟΝΗΣΟΣ από το μακρινό 2015, όταν ακόμη μετασκευάζονταν.....!!! Αυτό είναι το εσωτερικό του ΣΑΟΝΗΣΟΣ, που μετατράπηκε και σε επιβατηγό Μερικές φωτογραφίες από Πλούσιο φωτορεπορτάζ από την πρώτη είσοδο του ΣΑΟΝΗΣΟΣ στο λιμάνι της Καμαριώτισσας Δείτε και αυτό: Με ένα πρωινό δρομολόγιο την εβδομάδα ταξιδεύουν και όρθιοι στο ΣΑΟΝΗΣΟΣ
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Το Σαονησος τώρα ξεκίνησε από το μωλο της ΔΕΗ ρυμουλκούμενο από το Μιχάλης Β και το Αλέξανδρος, για να έρθει στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη.
Mike18 Posted November 30, 2020 Posted November 30, 2020 Γνωρίζει κανείς πόσο καιρό θα είναι στην δεξαμενή;
samothrax Posted November 30, 2020 Posted November 30, 2020 (edited) Από τμήμα δεξαμενών ΟΛΠ Edited November 30, 2020 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2020 Posted December 19, 2020 Κατά τη διάρκεια του δεξαμενισμού, το Σαονησος έβγαλε άξονες και τα τιμόνια του. Μετά το δεξαμενισμό του, το Σαονησος επέστρεψε στο μωλο της ΔΕΗ για τη συνέχιση των εργασιών της μετασκευής του (προσθήκη καμπινών)
hayabusagr Posted January 13, 2021 Posted January 13, 2021 Σήμερα το απόγευμα αν δεν έκαναν πουλάκια τα μάτια μου πρέπει να βγήκε και για ένα μικρό δοκιμαστικό και στη συνέχεια επέστρεψε πάλι στο μώλο ΔΕΗ
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2021 Posted January 13, 2021 Αφού κατάφερε να ξεμπλέξει τις άγκυρες του για καμιά ώρα, μέχρι να βγει για το δοκιμαστικό του.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2021 Posted January 15, 2021 Άλλο ένα δοκιμαστικό σήμερα για το Σαονησος με ταχύτητα μέχρι 18 κόμβους.
Takisg Posted January 16, 2021 Posted January 16, 2021 (edited) Μπράβο πιάνει τόσο... δεν του το είχα!!!! Edited January 17, 2021 by proud_ionian quote
polmyt Posted January 17, 2021 Posted January 17, 2021 To βαπορακι δεν ειναι κακο και σιγουρα ειναι καλυτερο απο διαφορα αλλα τους μεγεθους του που κυκλοφορουν στα νερα μας.Το θεμα ειναι οτι εδω ουσιαστικα το παρατησανε 10 χρονια χωρις ουστιαστικη συντηρηση ,αλλα και ακομα και οταν ξεκινησε ποτε δεν το ανοιξανε για να δουμε τι μπορει να δωσει απο ταχυτητα
enas chiotis Posted January 17, 2021 Posted January 17, 2021 Και εκεί ουσιαστικά θα κριθεί στην πράξη, και αυτό και η εταιρεία του. Αν δείξει συνέπεια στα δρομολόγια και αξιοπιστία στο θέμα των βλαβών.
samothrax Posted January 17, 2021 Posted January 17, 2021 16 hours ago, Takisg said: Μπράβο πιάνει τόσο... δεν του το είχα!!!! Ποιος του το είχε...;;; Αλλά αν έγιναν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ παρεμβάσεις μπράβο... Εδώ έπιανε από 12 μέχρι βαριά - βαριά 14. 28 μίλια 2,5-3 ώρες. Ας ελπίσουμε ότι κάνανε κάτι με τον θόρυβο... 6 hours ago, polmyt said: ...αλλα και ακομα και οταν ξεκινησε ποτε δεν το ανοιξανε για να δουμε τι μπορει να δωσει απο ταχυτητα Επειδή πριν ξεκινήσει πολλοί δυσανασχετούσαν και δεν το εμπιστεύονταν, ήθελε ο Μανούσης να δείξει ότι άξιζε, έκανε το Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη και αντίστροφα σε2 ώρες και 10-15 λεπτά, αλλά άντεξε περίπου 1 μήνα μέχρι που κλάταρε η μηχανή, ενώ ταξίδευε, όσοι ήταν μέσα άκουσαν έναν εκκωφαντικό θόρυβο. Ξαναλέω, μακάρι τώρα να το έφτιαξε σωστά.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Να το δούμε την ώρα που έφευγε από το μώλο της ΔΕΗ για το νέο δοκιμαστικό του.
togias_k Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 (edited) Για την ιστορία έπιασε μέχρι 17,2kn και έφτασε μέχρι την Αίγινα Edited January 20, 2021 by togias_k
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Κάτι μου λέει ότι μετά την μετασκευή του Σαονησος, θα έχουμε πάλι καθυστέρηση στην έκδοση των πιστοποιητικών για τη δρομολόγηση του, όπως το 2017!!!
Nikos_Chania Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Δεδομένου οτι δεν έχεις και τόσο μαντικές ικανότητες, οτι η κυβέρνηση του '17 δεν είναι η ίδια με του '21 και οτι η Saos έχει αλλάξει ρότα και πορεία, τότε τι σε κάνει να πιστεύεις οτι τα πιστοποιητικά θα καθυστερήσουν;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 Στο Σαονησος συνεχίζονται οι επιθεωρήσεις για την έκδοση των χαρτιών του, που υποτίθεται ότι από την 1η Μαρτίου θα πρέπει να αναλάβει τα ενδυκυκλαδικά δρομολόγια με έδρα τη Σύρο. Ενώ χθες έβγαζαν έναν οχετό από τη δεξιά τσιμινιέρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now