giorgos_249 Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 Για το Σταυρός το οποίο δουλεύει σε γραμμές που δε διεκδικεί άλλος δεν έχει ακουστεί το παραμικρό πάντως. Και αυτό εξυπηρέτησε πολύ καλα τα ενδοκυκλαδικα επί μήνες, ως το ατύχημα στη Φολέγανδρο που ΟΚ το οποιοδήποτε πλοίο μπορούσε να πάθει! Μετά άρχισαν τα θέματα! Κάτι συμβαίνει πάντως σίγουρα γιατί δε μπορεί έτσι στα καλά καθούμενα να τα βροντήξει όλα και να φύγει!!
samothrax Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 Εγώ που τα έλεγα και με κράζανε κάποιοι εδώ μέσα τώρα παρακολουθώ ήσυχα την συζήτηση σας και γελάω, γελάω τρόπος του λέγειν... Τα έλεγα εγώ και δεν έχω αλλάξει καθόλου άποψη... 23 minutes ago, giorgos_249 said: Για το Σταυρός το οποίο δουλεύει σε γραμμές που δε διεκδικεί άλλος δεν έχει ακουστεί το παραμικρό πάντως. Το Σταυρός ολοκληρώθηκε η κατασκευή του το 2001, όταν ήταν εδώ έβγαλε αρκετά προβλήματα, λόγω ελάχιστης έως και μηδενικής συντήρησης. Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ είναι πλοίο του 1994 με άλλη αρχική κατασκευή, έκανε μία κάκιστη μετασκευή και κατάφερε να πάρει άδεια για να δρομολογηθεί αρχές του 2018, επειδή είχε πρόβλημα το τότε ΣΑΟΣ ΙΙ και δεν ήθελε να αφήσει το νησί χωρίς πλοίο.
pilot Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 (edited) Δεν ήταν τέτοιο το συμβάν ώστε η εταιρεία να απολύσει όλο το πλήρωμα (?), και να παρατήσει το καραβάκι έτσι στα καλά του καθουμενου στην Κάρυστο. Κάτι αλλο παίζεται....Όσο για το Υπουργείο μάλλον "χ....κε" για το συμβάν. Γλιτώνει και τα λεφτά του κρατικού κορβανα που θα έπρεπε να δίνει για την επιδότηση Edited August 18, 2024 by proud_ionian
cyclades_shipping Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 (edited) Τα θερινά δρομολογια του πάντως ήταν «άβολα» Σύρος - Ανδρός σε 7 ώρες μιας και προσέγγιζε Πάρο και Μύκονο… νωριτερα Edited August 18, 2024 by cyclades_shipping
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 (edited) Ε καλα αν θες να πας Ανδρο απο Συρο δε πας με το ενδοκυκλαδικο δρομολογιο... Edited August 19, 2024 by Nick the Greek Quote
Axilleas Tzathas Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 Ας το δούμε δεμένο στην Κάρυστο σε μερικές μεσημεριανές αλλά και βραδινές λήψεις. Το πλοίο ειδικά μετά την αλλαγή σινιάλων-χρωμάτων φαίνεται πανέμορφο. Κρίμα που δεν το διαχειρίζεται κάποια σοβαρή εταιρία και αντί να το χαιρόμαστε να ταξιδεύει το βλέπουμε συνεχώς να πρωταγωνιστεί σε αρνητικά γεγονότα.
togias_k Posted August 18, 2024 Posted August 18, 2024 (edited) Να πούμε ότι πλέον είναι τελείως σβηστό, χωρίς να δουλεύει η ηλεκτρομηχανη, και παίρνει ρεύμα απέξω ίσα ίσα για μια λάμπα στο γκαράζ. Επίσης οι καβοι που εμπόδιζαν τα σκάφη πλέον βγήκαν. Edited August 18, 2024 by togias_k
express adonis Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Ας μην γινει αρσινοη που κοσμουσε την ιο...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 (edited) Ε υπερβολες θα ελεγα... Edited August 19, 2024 by proud_ionian quote
togias_k Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 Εντωμεταξύ σύμφωνα με μέλος του πληρώματος, η οδηγός υπέβαλλε μήνυση σε όλο το πλήρωμα, ενώ το πλήρωμα προσπαθούσε να την σώσει. Πολύ θα ήθελα να μάθω την έκβαση της υπόθεσης, ποιανού είναι η ευθύνη εν τέλει. Επίσης ξεφόρτωσαν ότι υπήρχε μέσα από ψυγεία κλπ. Προβλέπω να το απολαμβάνουμε για αρκετό καιρό. Βέβαια μεχρι να φύγει, ούτε το φορτηγό πλοιο Μιχάλης μπορεί να μπει, ούτε ο αντικαταστατης του Σαονησος.
parian scientist Posted August 21, 2024 Posted August 21, 2024 Δυστυχώς για το καραβάκι το οποίο περίμενε χρόνια για να μπει στά ενδοκυκλαδικά και να πάιρνει την επιδότηση .Τελείως λάθος διαχείριση… μετασκεύη…όλα Δρομολόγια που γίνονται μόνο για την υπογραφή με μη προσέγγισεις και οτι Ώρα να είναι χωρίς να εξυπηρετείται το κοινό . Τα πρακτορεία μονίμως σε δύσκολη θέση κανένα σέρβις. Δολιοφθορά που αν ισχύει σημαίνει ότι εχει πέσει χρήμα …Όταν έχεις τέτοιες καταστάσεις και μάλιστα σε περιμένουν στη γωνία για να σου πάρουν τη θέση Προσέχεις ήταν αναμενόμενο ότι θα γίνει και έγινε … Εύχομαι να επανέλθεις τα δρομολόγια του γιατί μου είναι πάρα πολύ συμπαθητικός ο Γιαπωνέζος τα υπόλοιπα;;;;;;;
Propellas Posted August 22, 2024 Posted August 22, 2024 On 8/20/2024 at 4:39 AM, togias_k said: Εντωμεταξύ σύμφωνα με μέλος του πληρώματος, η οδηγός υπέβαλλε μήνυση σε όλο το πλήρωμα, ενώ το πλήρωμα προσπαθούσε να την σώσει. Πολύ θα ήθελα να μάθω την έκβαση της υπόθεσης, ποιανού είναι η ευθύνη εν τέλει. Επίσης ξεφόρτωσαν ότι υπήρχε μέσα από ψυγεία κλπ. Προβλέπω να το απολαμβάνουμε για αρκετό καιρό. Βέβαια μεχρι να φύγει, ούτε το φορτηγό πλοιο Μιχάλης μπορεί να μπει, ούτε ο αντικαταστατης του Σαονησος. Τα πλοία στο damage control plan, έχουν κάμερες πίσω, για να βάζουν σφραγίδες κλάση ή ελληνική σημαία σε τέτοιο σχέδιο, σημάινει πως υφίσταται. Αμφιβάλλω αν θα αργήσει η απόφαση, εκτός του ότι ελληνική δικαιοσύνη = γραφειοκρατία, και ό,τι συνεπάγεται με αυτό, ή εκτός αν δε δούλευε (σε αγκύλες ή χωρίς, αφήνεται στον αναγνώστη) η κάμερα. Εκτός από Ga, capacity, fire plan (το fire plan στα επιβατηγά έχει μέσα και το safety plan), υπάρχει ένα σχέδιο που ονομάζεται damage control plan MSC.1/Circ.1245 Υπάρχει και το damage control booklet. Σύμφωνα με αυτή την εγκύκλιο, με λίγα λόγια, το πλοίο πρέπει να έχει και εικόνα του καταπέλτη. Αυτό γίνεται με μια κάμερα κλειστού κυκλώματος που τοποθετείται καταπρυμνα του πλοίου. Οποίος έχει μπει σε γέφυρα, εχει δει σίγουρα μια οθόνη που έχει πλάνα του πλοίου live. Ένα από αυτά είναι στο καταπέλτη του πλοίου, σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα κατά το κλείσιμο, ή αν υπάρχει εισροή νερού στο κατάστρωμα το οποίο επιφέρει άλλες συνέπειες αυτό. Επομένως δε πιστεύω να αργήσει η απόφαση για το ποιος φταίει διότι από το κλειστό κύκλωμα μπορεί να αποσαφηνιστεί αν φταίει το πλήρωμα / καπετάνιος ή ο επιβάτης.
pilot Posted August 24, 2024 Posted August 24, 2024 https://www.kykladiki.gr/epistoli-diamartyrias-apo-tous-ploiarchous-tis-aktoploias-gia-syllipsi-tou-ploiarchou-tou-saonisos/ Μια ενδιαφέρουσα επιστολή
nomikos Posted August 25, 2024 Posted August 25, 2024 Ας παραθέτουμε την ιστορική επιστολή των πλοιαρχών για να υπάρχει εδώ στη περίπτωση που διαγραφεί το λινκ η η δημοσίευση. <<Αξιότιμοι Κύριοι, Με την παρούσα επιστολή εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την αδικαιολόγητη σύλληψη του συναδέλφου μας Πλοιάρχου του Ε/Γ – Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ , ο οποίος αν και έπραξε με βάση την ναυτική τέχνη και την εμπειρία του η οποία προτάσσει πάντα την ασφάλεια του πλοίου και των επιβαινόντων του, συνελήφθη ευρισκόμενος αναίτια σε ρόλο κατηγορούμενου για παράβαση του άρθρου 291 του Π.Κ. (Νόμος 4619 / 2019), περί Διατάραξης της ασφάλειας σιδηροδρόμων , πλοίων και αεροσκαφών. Προς επίρρωση του αδικαιολόγητου της εν λόγω συλλήψεως θα πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό ότι βραδινές ώρες της 15ης Αυγούστου , οι ριπές ανέμου εντός του λιμένα Γαυρίου, νήσου Άνδρου, ήταν εντάσεως άνω των 9 beaufort και σε συνδυασμό με τον λάθος προσανατολισμό που έχουν οι προβλήτες του λιμένα Γαυρίου αλλά και τα αβαθή σημεία , καθιστούσε την πρόσδεση, παραμονή και απόδεση πλοίων ιδιαίτερα δύσκολη και επισφαλή. Αν λοιπόν ο Πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ, τη στιγμή που είχε ξεσύρει η άγκυρά του και παρασυρόταν ταχύτατα αριστερά, δεν προέβαινε σε εσπευσμένο και άμεσο απόπλου, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ (ACT OF GOD), τότε η εξέλιξη του γεγονότος σε Ναυτικό Ατύχημα ήταν βέβαιη με ολέθρια αποτελέσματα τα οποία θα επέφεραν πράγματι την διατάραξη της ασφάλειας πλοίων. Πέραν τούτου θα υπήρχε διατάραξη της συγκοινωνίας της Άνδρου καθώς το λιμάνι θα έκλεινε και επειδή το δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων δεν έχει εναλλακτική πρόταση πρόσδεσης πλοίων, θα είχε αποκοπεί από παντού ! Σημειώσατε δε, πως κανένα μετεωρολογικό μοντέλο ή εφαρμογή, δεν προβλέπει και δεν αποτυπώνει έστω κατά προσέγγιση – τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες στους λιμένες με αποτέλεσμα να είναι καθημερινό το φαινόμενο να αντιμετωπίζουμε καιρικές συνθήκες δυσμενέστερες των αναγραφόμενων στα δελτία καιρού ! Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονιστεί ότι εμείς οι Πλοίαρχοι , ως γνώστες και καθημερινοί χρήστες των λιμένων της νησιωτικής Ελλάδας, γνωρίζοντας τις ελλιπέστατες, ανεπαρκείς και επικίνδυνες λιμενικές υποδομές που προσφέρουν, σας αποστέλλουμε σε ετήσια βάση, επιστολές στις οποίες περιγράφονται όλες οι δυσκολίες βάσει των οποίων μπορεί να προκύψουν επικίνδυνες καταστάσεις και περιστατικά, καταθέτοντας παράλληλα συγκεκριμένες προτάσεις βελτίωσης αυτών σύμφωνα με τις οποίες, τα πλοία θα μπορούν να εξυπηρετούν απρόσκοπτα όλα τα νησιά και με δυσμενείς καιρικές συνθήκες , όμοιες με αυτές της 15ης Αυγούστου 2024. Είναι καιρός πλέον για άμεσες ενέργειες και έργα τα οποία θα συμβάλλουν στην ασφάλεια πλοίων και επιβαινόντων και όχι σε εύκολες και άδικες συλλήψεις Πλοίαρχων εκπορευόμενες από τα social media, οι οποίες αποκρύπτουν τη σκληρή πραγματικότητα και απαλλάσσουν ευθύνες δεκαετιών. Αξιότιμοι Κύριοι, Διαμαρτυρόμαστε εντόνως ,καθώς η ποινικοποίηση των πράξεων μας , δημιουργεί στην κοινωνία την αίσθηση ότι οι κόποι μας και οι θυσίες μας , δεν βρίσκουν ανταπόκριση και δεν εκτιμιούνται από μεγάλη μερίδα του επιβατηγού κοινού. Στο βιβλίο της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ, έχουμε αφιερώσει τη ζωή μας και χρόνια στερήσεων από κάθε προσωπική στιγμή και απολαβή. Δεν γίνεται να δίνουμε ζωή στα νησιά με το λειτούργημά μας και να κάνουμε υπερβάσεις κάθε φορά που καλούμαστε να γίνουμε η γέφυρα επικοινωνίας της νησιωτικής Ελλάδας με την ηπειρωτική και ταυτόχρονα να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την δικαιοσύνη και τον διασυρμό ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ μας , υπερβάλλοντας εαυτόν σε θέματα ασφάλειας και διαδικασιών ασφαλών καταπόπλων ! Μια αναδρομή θα σας δώσει απαντήσεις για τα ποσοστά ατυχημάτων από κατηγορίες για «εκπτώσεις σε θέματα ασφάλειας και παραβιάσεις άρθρων του Κώδικα 291»….. ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΑ!!!! Για όλα τα ανωτέρω και με επιφύλαξη παντός Νόμιμου δικαιώματός μας, ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ : Την απεμπλοκή της ειδικότητάς μας από το άρθρο 291 του Ποινικού Κώδικα Την ορθή αξιολόγηση καταστάσεων με τη γνωμοδότηση εμπειρογνώμονα Πλοιάρχου Ε.Ν. εν ενεργεία ή εν αποστρατεία / εφεδρία και την αποφυγή σύλληψης του Πλοιάρχου καθώς αυτό διαταράσσει την ομαλή διεξαγωγή των ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ δρομολογίων των πλοίων. Τη νομιμοποίηση και πλήρη αρμοδιότητα και υπερισχύουσας εξουσίας του Πλοιάρχου, να αναλαμβάνει αποφάσεις κατά κρίση. Τη συμμετοχή της εκάστοτε οικείας Λιμενικής Αρχής στη λήψη αποφάσεων προσέγγισης υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες καθώς και την ουσιαστική της συμμετοχή στον έλεγχο της σωστής και ασφαλούς αποεπιβίβασης επιβατών και φορτωεκφόρτωσης οχημάτων με ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ στις προβλήτες και ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με το εκάστοτε πλοίο που εκτελεί διαδικασίες αποεπιβίβασης και φορτωεκφόρτωσης, οι οποίες διέπονται μέσω Ε.Α.Δ. Αναλογιστείτε λοιπόν με τι μας έχετε φέρει αντιμέτωπους και τι αντίκτυπο έχει όλο αυτό στην νέα γενιά που θα κληθεί να αναλάβουν συνεχιστές ενός έργου που επί σειρά δεκαετιών αναλαμβάνουμε την σκυτάλη, τηρώντας τις παραδόσεις και τις αξίες με μεράκι, φιλότιμο και αίσθημα ευθύνης . Μετά τιμής, Οι Πλοίαρχοι του Ακτοπλοϊκού στόλου>> On 8/16/2024 at 4:32 PM, nomikos said: Ταυτοχρονα ο αέρας ξεσυρε το βαπόρι αριστερα(αποκλείεται να μην είχε ρίξει άγκυρα,δε στέκεσαι εκεί μεσα στο Γαυριο με Βορια χωρίς άγκυρα ούτε για αστειο).Το αμάξι θα το παρασέρνει ο καταπέλτης και θα τοριχνε στη θάλασσα.Ευτυχως ο καπετάνιοςαντιληφθηκε εγκαίρως τι πήγε να γίνει!!!! Εδωσε μολα ολα μπηκαν οι τελευταιοι μεσα και αυτο ήταν ολο. Γενικά συμπεράσματα. 1.Ενα μεγάλο μπράβο στο καπετάνιο που απέτρεψε τα χειρότερα. 2.Τα ιδια σκηνικα εχουν ξαναγινει.Απορω γιατι ορισμενοι εκπλησονται..Κοινως παρανομαστης η ανυπαρξια λιμενικων υποδομών!!! 3.Παντελης έλλειψη λιμενικης αρχής.Αν ήταν εκεί κάποιο όργανο το αυτοκίνητο δε θα ήταν εκεί και ο οδηγός του έπρεπε να πάρει ένα πρόστιμο για παρεμπόδιση συγκοινωνίας!!!. On 8/16/2024 at 7:56 PM, mvin said: Αυθαίρετα συμπεράσματα και μάλιστα καναπεδάτα..... Αν διαβάσει κανείς την επιστολή των 140 πλοιάρχων της ακτοπλοίας θα καταλάβει πως δεν έβγαλα αυθαίρετα συμπεράσματα!!!από τη πρώτη στιγμή και όλας. Αντιθέτως έγραψα αυτά που ζητούν και διεκδικούν οι πλοίαρχοι!!!!
bas Posted August 26, 2024 Posted August 26, 2024 To θέμα είναι ότι η επιστολή αυτή δεν παίχτηκε καθόλου στα μεγάλα σάιτ και προφανώς κανάλια, γιατί χαλάει το αφήγημα.
idrohoos Posted August 26, 2024 Posted August 26, 2024 (edited) Ant1 καί star παίχτηκε,τό είδα. Edited August 26, 2024 by proud_ionian quote
The Ship Enthousiast Posted August 26, 2024 Posted August 26, 2024 (edited) Μια άφιξη του πλοίου στο λιμάνι της Καρύστου πριν το συμβάν στην Άνδρο : Edited August 26, 2024 by The Ship Enthousiast
Superfast VI Posted September 2, 2024 Posted September 2, 2024 Το πλοίο από ότι φαίνεται έφυγε από την Κάρυστο και κατευθύνεται στο μεγάλο λιμάνι.
Samianshiplover Posted September 2, 2024 Posted September 2, 2024 Μήπως δούμε το καραβάκι σε κάνα νέο ρόλο σύντομα; 🤔
Thodoriskar Posted September 3, 2024 Posted September 3, 2024 (edited) Στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας έδεσε τελικά το πλοίο κάτι που κάνει αμφίβολο το σενάριο δρομολογήσεις του. Edited September 3, 2024 by Thodoriskar
Petros P Posted September 3, 2024 Posted September 3, 2024 Θεωρητικά η δήλωση δρομολόγησης για 2024-25 λέει ΠΕΙΡΑΙΑ - ΑΙΓΙΝΑ . Πρακτικά δεν παίζει νομίζω αν και θα του ταίριαζε
rhodian Posted September 3, 2024 Posted September 3, 2024 Ας μην ξεχνάμε ότι η εταιρία του συμμετέχει και στο διαγωνισμό για τη γραμμή Δωδεκανήσων - Σάμου, τα αποτελέσματα του οποίου ακόμα δεν έχουν δημοσιευθεί.
pkos Posted September 18, 2024 Posted September 18, 2024 Για κάπου ετοιμάζεται το πλοίο βλέποντας τη δημοσίευση της εταιρείας στο fb για αναζήτηση πληρώματος
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now