Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Επίσης κόψανε τις προεκτάσεις καθ ύψος στις τσιμινιέρες, προφανως για αεροδυναμικούς λόγους. 

  • Replies 656
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σχετικό-άσχετο …η εταιρία χρειάζεται rebranding άμεσα ! Logo , χρώματα , γράμματα είναι όλα ανεκδιήγητα κακά.

Το βαποράκι πιστεύω πως έχει να δώσει αρκεί να ταιριάξει στη σωστή γραμμή.

Posted (edited)

Η ποιότητα της απόδοσης δεν αλλάζει με νέο λογότυπο ή χρώμα. Που είναι πιο σημαντικό?

Edited by polmyt
quote
Posted

Το βαπόρι αυτό θέλει πολλά για να φτάσει σε σημείο να είναι φιλικό προς τον κόσμο που ταξιδεύει .έχω ταξιδέψει με αυτό δεκάδες φορές ,και μπορώ να πω πως το ταξίδι με αυτό είναι μια σκέτη ημικρανία,καμια σχέση με τα προηγούμενα της εταιρείας,ακόμη και το nona mary ήταν πολύ ποίο ωραίο στο ταξίδι. Κάτι πάει τέρμα λάθος με την μετασκευή του πλοίου,στα εξωτερικά ντεκ δεν κάθεσαι από τον θόρυβο ,με το ζόρι μιλάς με ένα άτομο δίπλα σου ...στα μέσα τα ντεκ το ίδιο,συν ότι νιώθεις τίς μηχανές λες και είσαι στο μηχανοστάσιο ...Αυτά μέχρι το 2019 που ταξίδεψα τελευταία φορά.Ισως έχουν αλλάξει κάποια πράγματα και έχουν διορθώσει μερικά , Πάντος από την προσωπική μου εμπειρία και μόνο έχω να πω πως αν είναι ακόμη σε αυτή την κατάσταση δύσκολα να αφήσει ευχαριστημένους τους κατοίκους της γραμμής που θα πάει..

Posted

Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το rebranding, με ένα νέο λογότυπο. Αυτό δεν θα βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων που αναφέρετε.

Posted (edited)

Προφανώς και είναι δευτερεύον το rebranding. Θαρρώ πως το αυτονόητο εξαιρείται αλλά μάλλον θαρρω λαθεμένα. Απλά πιστεύω πως και αυτό συμβάλει στη συνολική βελτίωση εικόνας μιας εταιρίας.

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Από ότι ξέρω έχουν ξεκινήσει την επισκευή-συντήρηση και στις κύριες μηχανές του(που αν δεν κάνω λάθος είναι κινεζικές)

Posted (edited)

Έχεις απόλυτο δίκιο,για αυτό είπα αν δεν κάνω λάθος γιατί δεν ήμουν καθόλου σίγουρος για τον κατασκευαστή😝

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Φίλε μου κινέζικες μηχανές μπαίνουν μόνο σε  βαποράκια κινέζικης κατασκευής-εδώ έχουμε δει σε κάποια μπονκεράδικα-κ πάντως όχι σε γιαπωνέζικα!

Edited by proud_ionian
quote
  • 4 weeks later...
Posted

Αρκετά μικρό πρωτόκολλο και γκαράζ για Σαρωνικό όμως καλή ταχύτητα... Τελικά θα ξεκινήσει στις Σποράδες?

Posted

Δεν είναι μεγάλο αλλά ούτε και μικρό, έχει μια αξιοπρεπή ταχύτητα που είναι θετικό.

Αν έμπαινε Πειραιά Αίγινα, πόση ώρα θα έκανε άραγε;

Posted

Έχουν χτίσει το μισό γκαράζ από τη μέση και πλώρα με καμπίνες και πατάρια και δεν παίρνει φορτηγά βέβαια..... 

Παρότι παλιότερα ήταν εξαιρετικά άνετο ! 

Posted
1 hour ago, Ferry Himuka said:

Τελικά θα ξεκινήσει στις Σποράδες?

Το πότε θα ξεκινήσει δρομολόγια στις Σποράδες (κι αν),μόνο ο Μανούσης ξέρει.

Ακόμα δεν έχουν ανέβει τα δρομολόγια του στο site της ΣΑΟΣ και στο σύστημα κρατήσεων.

Posted
1 hour ago, Chang said:

 

Αν έμπαινε Πειραιά Αίγινα, πόση ώρα θα έκανε άραγε;

Με ταχύτητα 16 κόμβων γύρω στην 1:05'

Posted

Αν με 14,5 μίλια θέλει περίπου 1 ώρα και 10 λεπτά. με 16-16,5 μίλια κάπου στα 55 λεπτά.

Posted

Νομίζω το παρακάνεις... Μικρή διαφορά μεν,αλλά δεν νομίζω με 16 και κάτι ψιλά να πέσει κάτω από την 1ωρα...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...