proud_ionian Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Ο Ταΰγετος είναι ένα θρυλικό βουνό, αντίστοιχο σε ιστορικό μεγαλείο και επιβλητική θωριά ταΰγετος επισης ηταν ενα ημιτελες σκαρι που για δεκαετιες στοιχειωνε το περαμα και τις ντανες της ελευσινας. ξεκινησε για επιβατηγο που θα εκανε αγονη πελοποννησου, πηγε να γινει κρουαζιεροπλοιο και αναμεσα στα αλλα "προκαλεσε" και μια αυτοκτονια και 2-3 χρεωκοπιες. επειδη λοιπον και οι προληψεις παιζουν ρολο στην ονοματοδοσια, δεν θα εβγαζα το βαπορι μου ταΰγετο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 2, 2011 Posted March 2, 2011 (edited) Μία απορία. Έχει συμβεί πολλές φορές -για να μην πω τις περισσότερες- όταν ένα καράβι φεύγει για σκραπ, να αφαιρούνται κάποια γράμματα από το όνομα του και από τα εναπομείναντα να σχηματίζεται το τελευταίο του όνομα. Θυμάται κανείς άλλη περίπτωση που να έχουν αφαιρεθεί αλλά και συγχρόνως να έχουν προστεθεί γράμματα όπως στην περίπτωση του PO-LARIS-A ??? Για την ιστορία πάντως να πούμε ότι το όνομα LARISA το συναντάμε σε δύο πλοία της ποντοπόρου. Το τάνκερ ECKHARDT (ex. LARISA) που όταν ονομαζόταν έτσι ανήκε στην εταιρεία MARITEC NV, και το Bulk Carrier PARTNERSHIP (ex. LARISA) που με αυτό το όνομα ανήκε στην εταιρεία NAVISERVICE LTD. Αμφότερα "on service" μέχρι και σήμερα. Edited March 2, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
NHSOS XIOS Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 (edited) OLYMPUS PHOTO IMAGING Κι επειδη εγω συμφωνω με τον ΣΕΙΡΙΟ,διαβασα στο navi οτι το τελευταιο της σειρας TENACIA,SUPERFAST I κλπ,πιθανοτατα θα ονομαστει ENERGIA(ενερτζία)...οποτε με την 'λογικη' που επικρατει στις ελληνικες ονομασιες,πρεπει το πλοιο στην πλωρη να γραφει ENERGY....η ακομα καλυτερα ENERGIUS:D:D;) Ετσι ακουγεται. Και αν πιστεψουμε αυτα που λενε στο ellinikiaktoploia τοτε το νεο του ονομα θα ειναι ΟΛΥΜΠΟΣ Αναμενουμε με αγωνια και την καινουρια του γραμμη συνεχιζεται η ιδια παραδοση μετα τον ΚΟΛΟΣΟΥΣ και το ΝΗΣΟΣ ΡΟΟΥΝΤΣ,στον ΟΛΥΜΠΟ,πρωην ROPAX 2. ΥΓ.Ποσα megapixel εχει το πλοιο και τι οπτικο ζουμ? Edited March 16, 2011 by NHSOS XIOS
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 ΟΛΥΜΠΟΣ το ένα ropax, ΗΡΑΚΛΗΣ το άλλο. Τελικά αυτή δεν είναι ναυτιλιακή...η ΑΓΕΤ είναι.
NHSOS XIOS Posted May 11, 2011 Posted May 11, 2011 Μηπως πρεπει να βρουν κι αλλο ονομα για τα γνωστα ταχυπλοα? Δεν νομιζω οτι το συγκεκριμενο ονομα θυμιζει στους Ελληνες μονο την 'ταχυτητα' (πια)
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 11, 2011 Posted May 11, 2011 Εγώ νομίζω ότι θα πρέπει πλέον να μετονομασθούν σε Philippos Syrigos I,II & III...τιμής ένεκεν
NHSOS XIOS Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Το πρωην T REX UNO αλλαξε σινιαλα και μετονομαστηκε σε DIMONIOS.Η συγκεκριμενη λεξη χρησιμοποιειται ευρυτατα στην Σαρδηνια και φυσικα σημαινει δαιμονιος. ΥΓ.Το πλοιο την γλιτωσε που δεν ανηκει στην ΝΕΛ γιατι πιθανον θα το ελεγαν 'DIMONIUS'
.voyager Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 (edited) δρομολογηθηκε ως πρεβελη (χωρις σ λογω ενος γραμματικου λαθους) Proud, γιατί λάθος; Καταρχάς, από το τοπωνύμιο είναι εμπνευσμένο το όνομα ή από τη μονή; Eίναι "Ο Πρέβελης"; Αναφέρεται στο διαδίκτυο "Ο Πρέβελης" σα περιοχή, στην οποία ανήκει και η ομώνυμη ιερά μονή, αλλά και το φοινικόδασος (κάηκε κι αυτό πέρισι...).Το πλοίο έχει όνομα αρσενικό; Ή είναι θηλυκό στη γενική και το γραμματικό λάθος είναι στο τωρινό όνομα; Που και η μονή, "Μονή Πρέβελη" ονομάζεται επίσημα. Tο "Πρέβελη" σωστό είναι, γενικά. Edited October 10, 2011 by .voyager
proud_ionian Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 η τοποθεσια ειναι ο πρεβελης και η μονη ειναι η μονη του πρεβελη. ειχαν προηγηθει γραμματα και διαμαρτυριες. φανταζεσαι ενα βαπορι blue star παρου, κεφαλονιας, βιτσεντζου κορναρου, πατμου κλπ;
gpap2006 Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 Είναι πάντως απορίας άξιο πως μια Κρητική εταιρία είχε κάνει τέτοιο λάθος. Μετά από πόσο καιρό περίπου είχε γίνει η διόρθωση?
.voyager Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 (edited) On line η περιοχή αναφέρεται κυρίως ως "H Πρέβελη", γι' αυτό και η απορία. Grazie! Στο google βγάζει περισσότερα αποτελέσμαρα το "H Πρέβελη" αναφορικά με την περιοχή, εκτός αν συμπεριλαμβάνει και τα αποτελέσματα της μονής. Και στο wikipedia η περιοχή αναφέρεται ως "H Πρέβελη". Είναι αρσενικό, πάντως. Μήπως το τότε "Πρέβελη" αφορούσε στο μοναστήρι; (και δε βάλανε το "Moνή" ) Edited October 10, 2011 by .voyager
proud_ionian Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 τοπικη ιστορια και ονοματολογια της περιοχης δεν ξερω . θυμαμαι οτι ειχε γινει θεμα απο παπαδες και δημαρχους να αλλαξει το ονομα, με το σκεπτικο που ειπα παραπανω.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 η τοποθεσια ειναι ο πρεβελης και η μονη ειναι η μονη του πρεβελη. Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον proud. Οπότε το πλοίο θα έπρεπε να λεγόταν (ο) ΠΡΕΒΕΛΗΣ...ή ΜΟΝΗ (του) ΠΡΕΒΕΛΗ. Και προφανώς η αρχική ονομασία αναφερόταν στην (Μονή του) ΠΡΕΒΕΛΗ.
stelios Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Μπορώ και εγώ να βεβαιώσω λόγω ημίσειας καταγωγής από γειτονική στη μονή περιοχή ότι είναι ο Πρέβελης. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν λέγεται από κάποιους ως θηλυκό, πιθανότατα για το λόγο που είπε ο proud.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Είναι πάντως απορίας άξιο πως μια Κρητική εταιρία είχε κάνει τέτοιο λάθος. Μετά από πόσο καιρό περίπου είχε γίνει η διόρθωση? Μετά από έξι -μόνο- χρόνια. FΕRRY ORANGE 2 (Until 1994 Aug 01) - PREVELI (Until 2000 Jul 09)
nomikos Posted October 12, 2011 Posted October 12, 2011 To βαπορι αρχικα επι Ρεθυμνιακης πηρε το ονομα του απο τη μονη Πρεβελη.Στους χωρους του εχει φωτογραφιες της που μαρτυρουν απο που πηρε το ονομα.Οποτε ΔΕΝ προκειται για λαθος.Πιο μετα επι ΑΝΕΚ ονομαστηκε σε Πρεβελης για τους λογους που αναφερθηκαν.
proud_ionian Posted October 12, 2011 Posted October 12, 2011 για λαθος προκειται και γι'αυτο και αλλαξε
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 15, 2011 Posted October 15, 2011 (edited) Με αφορμή την αποδημία εις Aliaga της Παναγίας Κρημνιώτισσας, σκέφθηκα πόσες Παναγίες είχαμε τα προηγούμενα χρόνια στην ακτοπλοία και από αυτά τα περισσότερα έχουν πουληθεί, είναι παροπλισμένα ή υποψήφια για αποδημία. Σήμερα κυκλοφορεί μόνο η Παναγία Θαλασσινή και σε λίγο μάλλον θα κυκλοφορεί μόνο η Παναγία Σκιαδενή (Αρτεμισία). Που η εποχή των Βεντούρη και Μανούση με Παναγία Σουμελά-Τήνου-Χοζοβιώτισσα-Ψαριανή-Πάρου-Θαλασσινή-Κρημνιώτισσα-Αγιάσου. Edited October 15, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
Hastaroth Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Κυκλοφορεί επίσης και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΗ (πρώην ΔΕΣΠΟΙΝΑ). Κάποτε (γύρω στά τέλη τής δεκαετίας τού '90) υπήρχε και ένα ΠΑΝΑΓΙΑ (σκέτο),με κοκκινοπορτοκαλί κύτος και λευκή υπερκατασκευή.Ουδέποτε το είχα δεί να ταξιδεύη,μονάχα δεμένο στα 200ρια.Γιά κάποιο διάστημα είχε εξαφανιστεί από τον Πειραιά,μετά το ξαναείδα βαμμένο ολόλευκο και με άλλο όνομα δεμένο (ξανά) εκεί που τώρα δένουν τα Κρητικά.Κάποια στιγμή εξαφανίστηκε πάλι και έκτοτε δέν το ξαναείδα.Το έχω φωτογραφίσει όμως και όταν βρώ την φωτογραφία θα την σκανάρω και θα την ανεβάσω,μήπως ξέρει κανείς τί ήταν αυτό το πλοίο και τί απέγινε...
.voyager Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Αλλά και Παναγία Παξών, το πρώην "Πάρος" με τα σινιάλα της Ventouris N.W. Ionian Lines. Το είχα δει κάποιες φορές τότε στην Αμφιλοχία.
express skiathos Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Από την πλευρά του Αιγαίου έχουμε και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ.
enas chiotis Posted October 18, 2011 Posted October 18, 2011 Πως τα φέρνει ο γιαραμπής καμμιά φορά. Το προηγούμενο με το επόμενο δίπλα δίπλα στο Σουηδό.
.voyager Posted July 16, 2012 Posted July 16, 2012 σαν πλοιο της blue ferries ειναι με αυτην την τσιμινιερα και το μπλε χρωμα Τα brand names των κυρίων Παναγόπουλων τυγχάνουν μίμησης γενικά. Στη Ραφήνα μόνο συναντάμε μιμήσεις και των 2 brand names, Golden Star Ferries και Fast Ferries, στην Aλβανία το... "επιτυχήμένο" Red Star Ferries, το τουριστικό "Nidri Star 1" στη Λευκάδα με σχεδόν ίδιο logo, ενώ τώρα βλέπουμε το logo και του La Galera, που πρέπει να είναι τυχαίο.
margaritis24 Posted January 15, 2013 Posted January 15, 2013 (edited) Με αφορμη την παραδοση του VIKING GRACE κ το ολο τελετουργικο που ακολουθησε αλλα κ με το ατυχημα του ΒΟΝΑΠΑΡΤΗ το οποιο καλυφτηκε πληρως απο την εταιρεια με δικα τους βιντεο κ απο μεσα κ απο εξω δειχνοντας τις ζημιες κ τα ρηγματα διχως φοβο κ μυστικοτητα καθομαι κ σκεφτομαι ποσο πισω ειμαστε κ σε αυτο το κομματι toυ marketing απο τις εταιρειες...2 στολιδια ηρθαν το προηγουμενο χρονο κ κερναγαν καφε κ παξιμαδι στα εγκαινεια...οσο για το συμβαν με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ παρομοιο με τον Ναπολεωντα το πλοιο ανεβηκε στην δεξαμενη κ εξαφανιστηκαν δια μαγειας τα παπαγαλακια αλλα κ η εταιρεια δεν ειπε κ τιποτα παραεξω Edited January 15, 2013 by margaritis24
proud_ionian Posted March 30, 2013 Posted March 30, 2013 απο χθες διαρρεει οτι θα μετονομασθει σε ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ YΓ: και οι στεφανου δεν σκοπευαν να κοψουν το ΙΙ απο το ferry, αλλα εκαναν πισω λογω της χαρτουρας και των εξοδων αυτης της αλλαγης; ...παραμενει η απορια για τη μετονομασια. (θυμιζω οτι το ιονις εχει το ιδιο ονομα 36 χρονια με 4 διαφορετικους πλοιοκτητες και το superferry ΙΙ 20χρονια με τρεις διαφορετικους πλοιοκτητες) η προικα του συγκεκριμενου πλοιου ειναι το παρελθον του. το 2004 το οτι κραταει το ονομα του τονιζοταν στις δηλωσεις στα τοπικα ΜΜΕ. υποθετω οτι του αναγκαστηκαν να το κανουν και δεν ηταν στις αρχικες προθεσεις τους να θυμησω επισης οτι οι επιχειρησεις αττικης, οταν προσπαθουσαν να καθιερωσουν το blue star ferries και μετονομασαν τα πλοια της strintzis lines σε blue κατι & blue star κατι, δεν μετονομασαν το επτανησος και το sun που ηταν για σουτ και κεφαλονια & superferry II που ηταν αναγνωρισιμα στις γραμμες τους με το ονομα τους και θα μπερδευοταν ο κοσμος. (ειχε γραφτει στον εφοπλιστη τοτε, αλλα θυμαμαι και δηλωσεις παλιων και νεων αφεντικων) για να παω και σχετικα πιο προσφατα που ο διαγορας, οταν βγηκε με τα απο δυο χρονια παροπλισμου, παρεμεινε διαγορας (γιατι ετσι τον ηξεραν και τον περιμεναν) και δεν εγινε blue διαγορας ή blue κατι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now