Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Τελικά είναι αλήθεια ότι αγοράστηκαν 2 ro-ro για Φιλανδία; (Marin και δεν θυμάμαι το άλλο)

Posted

Eίναι ήδη δρομολογημένα από τον Ιανουάριο και τα ονόματά τους είναι MARIN και NORDIA.

  • 3 weeks later...
Posted

Απλως να αναφερω οτι τα δυο ρο-ρο Mari και Nordia που αγορασε και εκμεταλλευεται η Αττικα στη Βαλτικη, αλλαξαν σημαια σε ελληνικη αλλα περα απ' αυτο δεν εχει γινει καμια αλλαγη εξωτερικα στα πλοια, ουτε και εχει δημιουργηθει καποια καινουρια εμπορικη ονομασια.

  • 1 year later...
  • 2 months later...
Posted
Η LDA ενδιαφέρεται να ναυλώσει το Ro Ro NORDIA της Βαλτικής.
Κάτι πήρε το αυτί μου ότι τελικά αλλάζει χέρια (πώληση ή ναύλωση) το πλοίο. Είναι αλήθεια?
Posted

Τα πάντα πιάνει το αυτό του Νηρέα!! :mad:

Η Διοίκηση της ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ επιθυμεί να ανακοινώσει ότι ήλθε σε συμφωνία με την γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του φορτηγού-οχηματαγωγού RoRo Nordia. Η χρονοναύλωση του RoRo Nordia θα διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο 2008.

Το RoRo Nordia ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Uusikaupunki, Φιλανδίας - Rostock, Γερμανίας μαζί με το RoRo Marin.

Από τις αρχές του 2007, το RoRo Marin θα μεταδρομολογηθεί καλύπτοντας τις ανάγκες του Ομίλου στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική και στην Ακτοπλοΐα.

www.ase.gr

Posted
Τα πάντα πιάνει το αυτό του Νηρέα!! :D
Το αυτί αγαπητέ μου...το αυτί! :D Ενίοτε και το μάτι. :mad: Και όχι τώρα, αλλά κάτι μήνες πριν. :D

Και με την ευκαιρία να πούμε ότι η Fret Cetam είναι θυγατρική ή συνδεδεμένη εταιρεία με την προναφερθείσα LDA.

  • 9 months later...
Posted
Μπορεί να επιβεβαιώσει κανείς την φήμη ότι αγόρασε η ΑΤΤΙΚΑ 2 ro/roυδάκια?

Η απαντηση που ψάχνεις σήμερα από την Ναυτεμπορική:

"Την αγορά δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων, τύπου RoRo, έτους κατασκευής 1998 και 1999 αντίστοιχα, έναντι συνολικού τιμήματος 30,4 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Αttica Συμμετοχών.

Η παραλαβή των πλοίων θα γίνει εντός του Οκτωβρίου 2007."

Posted
Ayta den anikoun idi se ellines???? san RR chalenge kai RR.....

Ναι ανηκουν/ανηκαν στην ελληνικη Elmira Shipping με τα ονοματα RR Chalenge & RR Arrow.

Posted

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του όμίλου το ένα είναι του 1998 και το άλλο 1999.

Αν υποθέσουμε ότι είναι κάποιο από αυτά τα αδελφά τότε οι χρονολογίες κατασκευής ταιριάζουν και το ένα θα πρέπει ναι είναι το SHIELD το οποίο είναι το μόνο του 1999.

Ξαναλέω όμως αν είναι κάποια από αυτά τα αδέλφια.

Πάντως βλέπω δυναμική δραστηριοποιήση πλέον του ομίλου στα ro/ro ο οποίος έχει πλέον 4.

Και για την Βορεια θάλασσα που είναι το NORDIA δεν ξέρω αλλά για την Αδριατική το χειμώνα ολόκληρα βαπόρια με 700 κρεβάτια μπαρ ντισκο αλα κρτ με τεράστιες καταναλώσεις καυσίμων και ιστορίες ανεβοκατεβαίνουν με ελάχιστο κόσμο στην πλειοψηφία του οδηγοί.

Οπότε αν βάλουμε ότι και το ξεκοτσάριστο πλέον δουλεύει καλά στην Αδριατική τότε δικαιολογείται η έλευση του MARIN στην Αδριατική ή μια πιθανή δρομολόγηση ενός εκ των καινούριων ή και των 2 καινούριων ro/ro.

Posted

Σημερα παντως εμαθα οτι περα απο αυτα τα δυο roro θα ακολουθησουν αλλα 6 καινουργια τα οποια θα εχουν και αλλο brand name αυτο μαλλον σημαινει και το απο καιρο αναμενωμενο τελος της καλυτερης εταιριας ferries στον κοσμο της superfast:(

  • 5 weeks later...
Posted

Στο site για τα Ro/Ro της Attca, προστέθηκαν και τα δύο νέα αποκτήματα τα οποία δίνονται με τα ονόματα CHALLENGE και SHIELD.

  • 2 weeks later...
Posted

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ επιθυμεί να ανακοινώσει την παραλαβή των φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων RoRo Shield (έτος ναυπήγησης 1999) και Challenge (έτος ναυπήγησης 1998). Το κάθε πλοίο έχει μεταφορική ικανότητα περίπου 70 ασυνόδευτων φορτηγών οχημάτων διεθνών μεταφορών.

Tα πλοία Shield και Challenge θα παραμείνουν χρονοναυλωμένα μεταξύ Αγγλίας και Ιρλανδίας.

ase.gr

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Posted

Τελειωσε σημερα και η πωληση του RoRo Shield

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Ολοκληρώθηκε η πώληση του πλοίου RoRo Shield στην Shield Shipping Co. Ltd. της Clipper Denmark A/S, έναντι 17,9 εκατ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε από την Attica Συμμετοχών. Η παράδοση του πλοίου πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Heysham, στη Μεγάλη Βρετανία.

Σύμφωνα με την Attica, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου πρόκειται να ενισχυθούν κατά περίπου 5,75 εκατ. ευρώ, ενώ το λογιστικό κέρδος από την πώληση θα ανέλθει σε περίπου 1,98 εκατ. ευρώ, το οποίο θα περιληφθεί στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2008.

Posted

το ferries of southern europe ανεφερε οτι πωλειται και το Nordia. (τουλαχιστον συμφωνα με αυτους.

Nordia: 1,212 lm, 16 kn, Ice 1A, blt 91 Hjorungavaag. Sold region EUR

11,000,000 to Marfret.

πως νομιζα οτι εχει ηδη πουληθει;

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 12 years later...
Posted (edited)

Μετά από 12 χρόνια και βλέποντας φωτογραφίες εδώ στο forum από παρόμοια πλοία θυμήθηκα τα 2 ρο-ρο της Άττικα που δούλευαν Βαλτική.Αξιόλογα βαπόρια μικρής ηλικίας με καλή χωρητικότητα,στα 120 μέτρα μήκος είχαν 1300 lm για φορτηγά.Η πώληση του τελευταίου το 2008 όπως και των υπόλοιπων της Βαλτικής σηματοδοτεί και την έναρξη του τέλους της Superfast του ανταγωνισμού.

Ενδιαφέρον έχει η ανάγνωση μετά από τόσα χρόνια των προηγούμενων ποστ από τους φίλους.

Μετά από τόσα χρόνια αναρρωτιέμαι μήπως η πώληση των ρο-ρο της Άττικα ήταν εντελώς μία λάθος κίνηση λαμβάνοντας υπόψιν τη μετέπειτα εξέλιξη των πλοίων και αγοράς στις γραμμές Ελλάδα-Ιταλία;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...