Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 441
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σιγουρα καλυτερα απο περυσι ,αλλα και παλι αξιζει να υπαρχει συνδεση για 250 ατομα ανα δρομολογιο;

Posted

Η γραμμή είναι επιδοτούμενη! Ο λόγος που υπάρχει δεν είναι το κέρδος ούτε για να γεμίσει το πλοίο, αλλά άλλοι λόγοι. Αλλιώς δε θα ξεκίναγε ποτέ αυτή η προσπάθεια αναβίωσης της γραμμής μετά από 20+ χρόνια! Τα έχουμε αναλύσει σε τόσα posts....

Posted

μήπως τα 12000 άτομα είναι από Κύπρο ;

περισσότεροι από 12,000 επιβάτες ταξίδεψαν φέτος από την Κύπρο προς την Ελλάδα με το «Daleela.»  το παραπάνω άρθρο  αυτο αναφέρει.

αν και πιο ρεαλιστικό φαινεται το 250 άτομα αν δρομολόγιο.

  • 5 months later...
Posted

Εχει ακούσει κανείς ποτε ξεκινούν τα φετινά δρομολόγια και αν συνεχίζει το Daleela?

Posted

Απ' ότι είχαν πει πέρσι, η ναύλωση του πλοίου ήταν για 3 σεζόν, με την 3η να είναι η φετινή κι υπήρχε και option για άλλες 3. Οπότε ναι, μάλλον το DALEELA θα μας ξανάρθει. Όσον αφορά την έναρξη των δρομολογίων, πιθανότατα μέσα στο Μάιο όπως πέρσι.... 😉😉

  • 1 month later...
Posted

29 Μαΐου πρώτη αναχώρηση του Daleela από Λεμεσό για Πειραιά. Τα δρομολόγια φέτος μόνο από/προς Λεμεσό και όχι και Λάρνακα όπως πέρυσι. Το Daleela αναμένεται να εκτελέσει 22 δρομολόγια (τελευταία αναχώρηση από Πειραιά 3 Σεπτεμβρίου)

  • 1 month later...
Posted
19 hours ago, iord said:

Ξεκίνησε πριν λίγη ώρα το πρώτο ταξίδι για την φετινή σεζόν.

Σήμερα το απόγευμα η πρώτη άφιξη στο μεγάλο λιμάνι, εδώ αναλυτικά τα δρομολόγια. Όπως βλέπουμε ο χρόνος ταξιδιού θυμίζει Πάτρα-Βενετία με αναχωρήσεις Τρίτη (01:00), Παρασκευή (04:00) από Πειραιά και Τετάρτη (13:00), Κυριακή (12:00) από Λεμεσό το διάστημα 5/7-3/9.

Θεωρώ ότι η παραμονή στον Πειραιά θα μπορούσε να είναι αρκετά μικρότερη (πχ σταθερά στις 23:59) δεδομένου ότι δε θα μεταφέρει 150 ξεκοτσάριστα...Ειδικά η αναχώρηση της Παρασκευής 04:00 το χάραμα, μετά από 8ωρη παραμονή στο λιμάνι και ενώ ακολουθεί 25ωρη παραμονή στη Λεμεσό, είναι πραγματικό έπος. Αν τα δουν αυτά τα πληρώματα της Attica στην Αδριατική θα πάθουν σοκ🤣.

Posted
11 hours ago, Diagoras said:

Θεωρώ ότι η παραμονή στον Πειραιά θα μπορούσε να είναι αρκετά μικρότερη (πχ σταθερά στις 23:59) δεδομένου ότι δε θα μεταφέρει 150 ξεκοτσάριστα...Ειδικά η αναχώρηση της Παρασκευής 04:00 το χάραμα, μετά από 8ωρη παραμονή στο λιμάνι και ενώ ακολουθεί 25ωρη παραμονή στη Λεμεσό, είναι πραγματικό έπος

Εγώ πιστεύω ότι καλά κάνουν με τον χρόνο παραμονής. Αρχικά μαζεύει πολύωρες καθυστερήσεις (2 και 3+ ωρών) επομένως δεν τους χαλάει το πρόγραμμα των δρομολογίων στα καλά καθούμενα. Επίσης η αποβίβαση των οχημάτων γίνεται με μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία που δεν επιτρέπει στα οχήματα να αποβιβάζονται όλα μαζί (Στην περίπτωση μου ας πούμε είχαμε άφιξη Πειραιά 19:00, μπήκαμε 21:30, δέσαμε 22:00 και αποβιβαστήκαμε 23:15). Και μην ξεχνάμε ότι στο γκαράζ οι πληρότητες είναι πολύ ικανοποιητικές συγκριτικά με την απλή επιβατική κίνηση. 
Επίσης αν θυμάμαι καλά στην άφιξη στον Πειραιά, σε αντίθεση με την άφιξη στην Λεμεσό, στο ταξίδι μου πριν από 2 χρόνια δεν ζητήθηκε η παράδοση της καμπίνας πολύ ώρα πριν την άφιξη για να καθαριστεί, επομένως αυτό απαιτεί έξτρα χρόνο παραμονής στον Πειραιά.

Και στην τελική το πλοίο δεν χρειάζεται να βιάζεται γιατί δεν έχει ανάγκη από 5η αναχώρηση την εβδομάδα (γιατί έτσι εξάλλου χαλάει και το σταθερό πρόγραμμα Τρίτης-Παρασκευής και Τετάρτης-Κυριακής). Αλλά και να ήθελε θα ανέβαζε την ταχύτητα του, μπορεί αρκετά παραπάνω από τα 17 που πηγαίνει.

Posted
12 hours ago, GeorgePag said:

Επίσης η αποβίβαση των οχημάτων γίνεται με μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία που δεν επιτρέπει στα οχήματα να αποβιβάζονται όλα μαζί

Αυτό για ποιό λόγο συμβαίνει; 

Posted

Η Κύπρος είναι εκτός Σένγκεν (λόγο κατεχομένων) και υπάρχει έλεγχος διαβατηρίων, ταυτοποίηση οχημάτων κλπ έλεγχοι που καθιστούν την αποβίβαση χρονοβόρα διαδικασία. 

  • 2 months later...
Posted

Λοιδωρούσαμε όταν το πρωτοδιαβάσαμε το 2022, αλλά σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο τηε Δημοκρατίας* ανανέωσε την σύμβαση για την θαλάσσια σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος για μία τριετία ακόμη

Μεγαλύτερη εντύπωση από τους 21.000 επιβάτες και τα 7.000 αυτοκίνητα, μου κάνει ότι καταμετρήθηκε πως μεταφέρθηκαν 700 κατοικίδια.

*Όποιος δεν κατανοεί ότι ο όρος "Δημοκρατία" ταυτίζεται με τον όρο "Κυπριακή Δημοκρατία", καταδικάζεται σε στέρηση κατανάλωσης αμπελοπουλιών το φθινόπωρο 2024.

Posted
On 6/20/2022 at 1:03 AM, fourtounakis said:

Λίγο off topic αλλά το όνομα στα ελληνικά δεν ερμηνεύεται ως Δαλιδά.

Με το Daleela ίσως

Posted (edited)

Αν ξέρει κάποιος τη γραμμή τη παίρνει η εταιρεία με προτεινόμενα πλοία όπως το DALEELA η το πλοιο συγκεκριμένα; Γιατί θυμάμαι πως τόσο το 2022 το φθινόπωρο όσο και μετά το 2023 είχε βγει σαν charter enquiry από διαφορά γραφεία .

Edited by proud_ionian
Φτάνει
  • 7 months later...
Posted

Πάλι Daleela απο 31/5 απο Λεμεσο έως 2/9 απο Πειραιά .

Εδώ έχει την παρουσίαση https://www.philenews.com/oikonomia/kypros/article/1569026/salpari-gia-4i-chronia-to-plio-gia-pirea-pote-xekinoun-i-kratisis-ke-pote-to-proto-dromologio/

Ενω στο site της εταιρειας έχουν ανέβει μονο οι τιμές και όχι τα δρομολόγια :

https://scandroholding.com/

Posted
On 3/24/2025 at 2:51 PM, Petros P said:

Ενω στο site της εταιρειας έχουν ανέβει μονο οι τιμές και όχι τα δρομολόγια :

https://scandroholding.com/

Κάτι περίεργο συμβαίνει με αυτό...  Αρχικά ανοίγει τις τιμές στα αγγλικά, ενώ αν πατήσουμε από πάνω την επιλογή Greek Version ανοίγουν μόνο τα δρομολόγια (στα ελληνικά) χωρίς τιμές!  🤔🤔

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...