Nikos_Chania Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Να προσθέσουμε στα όσα είπες Νίκο και τα εξής: -Σε περίπτωση καθυστέρησης στην τήρηση των κατατεθιμένων ωραρίων προβλέπονται και μειώσεις στο ποσό της επιδότησης κατά περίπτωση. Το ποσό θα αφορά μείωση επί του ετήσιου ποσού επιδότησης. -Ελάχιστη μεταφορική ικανότητα 200 επιβατών, εκ των οποίων οι 140 σε κλίνες σε περίπτωση πλου διάρκειας άνω των 16 ωρών. -Εγγυητική 150.000 ευρώ -Πρόσδεση στον Πειραιά (Κερατσίνι) προσφέρεται εν αρχή για τις ημέρες Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή, κάτι που μέσα στο 2021 ενδέχεται να τροποποιηθεί. -Πρόσδεση στη Λεμεσσό Πέμπτη και Σάββατο, ώρες 08:00-13:00 εκτός ημερών με κρουαζιερόπλοια. Περίπλοκο θεματάκι με τις προβλήτες εκεί.
basilis89 Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Πώς και ο τελικός προορισμός δεν είναι η Πάφος για να μειωθούν και οι πλευσιμες ωρες;
georgios express Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Δεν έχει λιμάνι (κατάλληλο) και υποδομές η Πάφος, ενώ χρειάζεται ακόμη 1 ώρα (καλού) αυτοκινητοδρόμου μέχρι την Λεμεσσό και σχεδόν 2 ώρες μέχρι την Λευκωσία. Επιπλέον οι υποδομές του λιμένα της Λεμεσσού διευκολύνουν ναυτιλιακές, μεταφορικές, κλπ. εταιρείες.
Annivas Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Κι οτι λέγαμε τι θα κάνουν το Αριάδνη τώρα που σταματά η ναύλωση κι επιστρέφει Ελλάδα . Ιδανικο είναι για την γραμμή .
pilot Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 (edited) Πλάκα πλάκα το είχα σκεφθεί και εγώ αυτό, όταν έμαθα ότι η ναυλωση στην Ιταλία δεν συνεχίζεται. Αν και προσωπικά θεωρώ ότι εάν αποφασίσει η Attica να μπει σε αυτό το διαγωνισμό, μάλλον με κάποιο άλλο πλοίο θα το κανει. Το Αριάδνη έχει ένα πολύ καλό παρελθόν στη γραμμή Χίου- Μυτιλήνης, όπως και στα Χανιά. Θεωρώ πως μπορεί ως μέγεθος να βγάλει καλύτερα τα λεφτά του σε αρκετές εσωτερικές γραμμές, όπως αυτές που προανέφερα Edited December 23, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
Stratos Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Το Ν.ΡΟΔΟΣ(πλοιο ειδικων αποστολων!), ειναι πιο καταλληλο..
pilot Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 (edited) Με στάση και στο "νησί του"🙂 Edited December 24, 2020 by proud_ionian
Strofalos Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Όντως, το Ρόδος είναι ο καμικάζι της εταιρείας και πιθανότερο να βρεθεί αυτό στην Κυπρο αντί την Αριάδνη..! Αν και θα γούσταρα όσο τίποτα να βλέπω αυτό το σκαρί να ανεβαίνει από Κυπρο προς Πειραιά με κάνα βοριαδάκι 7-8-9 μποφόρ και να καρφώνει σκίζοντάς τα αυτή η πλωράκλα τα κύματα που θα βρίσκει στο διάβα της!!! Απλά στα υπόψιν πως η απόσταση Πειραιάς- Λεμεσός είναι κάπου στα 500μιλια..δλδ το πλοίο που θα επιλέγει θα πρέπει να πηγαίνει με 31 μίλια για να βγάζει το δρομολόγιο σε 16 ώρες.
polmyt Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Βασικα για να μπει καποιο απο τα δυο θα πρεπει να διεκδικησει η Attica τη γραμμη ,κατι για το οποιο δεν ειμαι και πολυ σιγουρος Απο κει και περα νομιζω οτι τελικα περισσοτερο στοχευουν στην κινηση απο Κυπρο προς καποιο ελληνικο νησι (λογικα η Ροδος ή Σαντορίνη) που ειναι πανω στο δρομολογιο ,παρα στο Κυπρος μεχρι Πειραια
Nikos_Chania Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 On 12/21/2020 at 12:43 AM, Strofalos said: Εγώ τα λέω μεταξύ σοβαρού και αστείου αλλά να δεις που στο τέλος το ΧΙ θα έρθει Πειραιά για να κάνει τα δρομολόγια του αδερφού του (τότε που δούλευαν την γραμμή μαζί με το μεγάλο Μπλού) κάθε Δευτέρα- Τετάρτη- Παρασκευή και το Σάββατο πρωί θα συνεχίζει από Ρόδο προς Κύπρο..! Με την προκύρηξη αυτό δεν μπορεί να συμβεί, καθώς δεν επιτρέπεται η μεταφορά μεταξύ των ελληνικών λιμένων. Άρα το πλοίο δεν μπορεί να συνδυάζει δρομολόγιο εντός Ελλάδας με αυτό της Κύπρου. 5 hours ago, Stratos said: Το Ν.ΡΟΔΟΣ(πλοιο ειδικων αποστολων!), ειναι πιο καταλληλο.. Το Νήσος Ρόδος είναι αρκετά κατάλληλο, όντως. Πλοίο που έχει δουλέψει και σαν Ro/Ro, έχει γκαράζ γύρω στα 2χιλιάδες γραμμικά, έχει τις απαιτούμενες κλίνες, έχει οικονομική κατανάλωση σε ικανοποιητικές ταχύτητες. Ακόμα κι αν η Attica δεν χτυπήσει μόνη της την γραμμή, μία εταιρεία που δεν έχει πλοίο με χαρακτηριστικά του Ρόδος, μπορεί να το ναυλώσει 57 minutes ago, Strofalos said: Απλά στα υπόψιν πως η απόσταση Πειραιάς- Λεμεσός είναι κάπου στα 500μιλια..δλδ το πλοίο που θα επιλέγει θα πρέπει να πηγαίνει με 31 μίλια για να βγάζει το δρομολόγιο σε 16 ώρες. Δεν υποχρεώνει η προκύρηξη τον ανάδοχο να κάνει το δρομολόγιο σε έως 16 ώρες. Το όριο των 16 ωρών αφορά τις κλίνες που θα απαιτείται να έχει και καμία εταιρεία δεν θα κάψει πετρέλαια για να δρομολογήσει πλοίο χωρίς κλίνες, δηλαδή μόνο κάποιο ταχύπλοο. Δεν θέλω να φανταστώ τι καιρό μπορεί να αντιμετωπίσει στην θάλασσα του Καστελόριζου και του Δέλτα ένα ταχύπλοο τύπου Tera Jet τον χειμώνα, ούτε πως θα βγάλουν οι επιβάτες ένα δρομολόγιο 14-16 ωρών σε μια καρέκλα. Οπότε προφανώς δεν παίζεται εκεί το παιχνίδι. Η Σαντορίνη είναι ένας τουριστικός προορισμός, όμως δεν θεωρώ πως θα δινόταν η ευκαιρία σε έναν αμιγώς τουριστικό προορισμό αυτή η δυνατότητα, καθώς πιο πολλές πιθανότητες έχει η Κρήτη για την μεταφορά απευθείας προιόντων και φορτίων προς Κύπρο, παρά η Σαντορίνη ή η Ρόδος.
margaritis24 Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 Το πλοιο που περισευει απο τον ομιλο ειναι το Horizon σε συγκριση με τα αλλα που πανε παντου κ παντα😉
pilot Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 (edited) Το horizon (που προσωπικά λατρεύω), θεωρώ πως έχει ένα "θεματάκι" με την ταχύτητα, εάν οι κυπριακές αρχές θέλουν το δρομολογιο να γίνεται (όπως λένε) το πολύ σε 22 ώρες. Πιστεύω πως ο όμορφος και τόσο καραβολατρικος Ορίζοντας μια χαρά έχει "κουμπωσει" στο Ηράκλειο και την Κρήτη γενικά. Θα συμφωνήσω με τον polymyt παραπάνω ότι η Attica σε γενικές γραμμές δε νομίζω να "πολυκοπτεται" για αυτή τη γραμμή. Όμως το γεγονός ότι η ναυλωση του Αριάδνη δε συνεχίζεται, σε συνδυασμό με το ότι και το καλοκαίρι του 2021 δε φαίνεται να επανερχόμαστε σε pro- covid επίπεδα κίνησης, ίσως κάνει τον Όμιλο να μελετήσει το "παραδάκι" της συγκεκριμένης επιδότησης (από το να κάθονται πλοία της). Εκτός κι αν μελετάνε άλλες ναυλωσεις προς δυσμάς Edited December 24, 2020 by proud_ionian
nomikos Posted December 24, 2020 Posted December 24, 2020 (edited) Το Horizon λόγω των μικρων κοινόχρηστων χώρων και του μεγάλου του γκαράζ το θεωρώ ιδανικό για τη γραμμή.Η ταχύτητα του γύρω στους 20 κόμβους είναι ικανοποιητική και δεν θεωρώ πως απαιτείται μεγαλύτερη.Συμφωνώ απόλυτα με τον @margaritis24. Από τη στιγμή που περισεύει πλοίο της Άττικα πιστεύω πως θα υπάρξει ενδιαφέρον για τη γραμμή. Ένα εκ των 2 Κρήτη που περισσεύει ταιριάζει για τη γραμμή.Μόνη ένσταση η ηλικία του συνεπώς μπορεί να ενδιαφερθεί και η ΑΝΕΚ. Edited December 24, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Nick the Greek Posted December 24, 2020 Author Posted December 24, 2020 Μιλούσα με Γερμανό συνασθενή μας νωρίτερα σήμερα σχετικά με την χωρητικότητα των Ακρίτας και Alexo όσων αφορά επιβάτες. Στην αρχή της καριέρας τους έκαναν Helsinki - Lubeck και ήταν η εποχή που έπαιρναν παραπάνω επιβάτες από τους 12 οδηγούς που παίρνουν τώρα. Ενώ δεν θυμάται να μου πεί ακριβώς το νούμερο, δε νομίζει πως φτάνει τους 200 με 140 κρεββάτια μια και αν τελικά ήταν κάποιο από αυτά, λόγω ταχύτητας θα χρειάζονταν αυτά τα χαρακτηριστικά. Οπότε εμένα κάτι μου λέει πως δε θα είναι αυτά τα 2 πλοία. Να αγοράσει/ναυλώσει άλλο η Salamis για αυτήν τη γραμμή δεν το θεωρώ πιθανό. Αν η αναχώρηση από Πειραιά είναι μπετόν, δεν υπάρχει λογική να ανταγωνίζεται τα πλοία της από το Λαύριο, ούτε και βέβαια να αλλάξει το λιμένα αναχώρησης μιας στρωμένης δουλειάς από το Λαύριο. Οπότε κάτι μου λέει πως δε θα είναι η Salamis ο εκλεκτός, τουλάχιστον όχι με τα 2 ρορό που έχει σήμερα. Έχει και το Salamis Filoxenia στον πάγκο θα μου πεί κανείς, αλλά και πάλι μου φαίνεται απίθανο. Χωρίς να έχω κάποια πληροφόρηση, υπάρχει πλοίο που ήρθε εν Ελλάδι με σκοπό μια επιδοτούμενη γραμμή η οποία δεν καρποφόρησε, ήταν το Smyrna. Και βλέπω να μη το έχουν παρατήσει και να γίνονται εργασίες. Θα μπορούσε. Από την άλλη βέβαια, πρωταγωνιστικό ρόλο στην όλη ιστορία διαδραματίζει το Κυπριακό κράτος, όχι το ελληνικό. Να μπούν σε αυτή τη διαδικασία για να επιδοτήσουν μια εταιρεία από το Ιόνιο ή την Ελλάδα(Attica) τέλος πάντων? Δόξα τω Θεώ έχουν κι αυτοί μπόλικους πλοιοκτήτες. Να έχουμε κανένα new entry? Κάποια στιγμή μέσα στο Φεβρουάριο θα μάθουμε.
georgios express Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 22 hours ago, Nick the Greek said: ...Από την άλλη βέβαια, πρωταγωνιστικό ρόλο στην όλη ιστορία διαδραματίζει το Κυπριακό κράτος, όχι το ελληνικό. Να μπούν σε αυτή τη διαδικασία για να επιδοτήσουν μια εταιρεία από το Ιόνιο ή την Ελλάδα(Attica) τέλος πάντων? Δόξα τω Θεώ έχουν κι αυτοί μπόλικους πλοιοκτήτες... Good point by Nick the Greek. Με όλη την αγάπη που έχω στην Κύπρο και έχω πολλή, οφείλω να παραδεχθώ ότι οι Κύπριοι αδελφοί ημών δεν θέλουν να μοιράζονται μαζί μας ούτε τον πυρετό τους. Να ξεκινήσουν τέτοια φασαρία για να βγάλουν χρήμα μη Κύπριοι δεν το βλέπω...
pilot Posted December 25, 2020 Posted December 25, 2020 (edited) On 12/24/2020 at 11:40 PM, Nick the Greek said: Από την άλλη βέβαια, πρωταγωνιστικό ρόλο στην όλη ιστορία διαδραματίζει το Κυπριακό κράτος, όχι το ελληνικό. Να μπούν σε αυτή τη διαδικασία για να επιδοτήσουν μια εταιρεία από το Ιόνιο ή την Ελλάδα(Attica) τέλος πάντων? Δόξα τω Θεώ έχουν κι αυτοί μπόλικους πλοιοκτήτες. Να έχουμε κανένα new entry? Κάποια στιγμή μέσα στο Φεβρουάριο θα μάθουμε. Δεν θα διαφωνήσω...έχει πράγματι αρκετούς πλοιοκτήτες το νησί, οι οποίοι όμως δραστηριοποιούνται κυρίως στην ποντοπορο, αλλά και στο χώρο της κρουαζιέρας. Δεν έχει με άλλα λόγια πολλούς ακτοπλόους. Επομένως ας μην αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ναυλωσης πλοίου που δραστηριοποιείται στην "αδερφή" Ελλάδα από κυπριακή εταιρεία. Επίσης θεωρώ πως τα χαρακτηριστικά του πλοίου που ζητούνται δεν θα άφηναν καθόλου αδιάφορο και τον Όμιλο Γκριμαλντι Edited December 25, 2020 by proud_ionian to make a long quote short
Petros P Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Μέχρι να φτάσουμε στο διαγωνισμό σε 20 κάτι μέρες ,υπάρχει φήμη πως 4 εταιρίες θέλουν να συμμετάσχουν.
Strofalos Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Του Μανωλιού η μία, η Άττικα η δεύτερη και η Σαλαμίς η τρίτη??? Ή τέταρτη ποιά να είναι άραγε..?
Petros P Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 43 minutes ago, Strofalos said: Του Μανωλιού η μία, η Άττικα η δεύτερη και η Σαλαμίς η τρίτη??? Ή τέταρτη ποιά να είναι άραγε..? Seajets
Strofalos Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Το τελευταίο που θα περίμενα να δω, κάποιο πλοίο του Super-Mario (πέρα από το Aqua Blue δε μπορώ να φανταστώ κάποιο άλλο) να πηγαίνει έως εκεί κάτω...
giorgos_249 Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Και γιατι οχι ? Ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει, και μάλιστα ακόμη και με ναυλωμένο πλοίο. Επίσης υπάρχει το ΣΜΥΡΝΑ, επίσης υπάρχει η ΑΝΕΚ κλπ..... Επίσης να "πετάξω" και την P&O (ισως με pride of hull/bruges) από την Κυπριακή μεριά ? 😃 (πιστεύω ένα από τα δύο θα το δούμε στα μέρη μας αργα η γρηγορα) **pride of york, not hull
Petros P Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Είναι τεράστια για τη γραμμή,το Σμύρνα ετοιμάζεται για τη Τουρκία και τη Σμύρνη-"Θεσσαλονικη. Μη το βάζουμε στο παιχνίδι. Έχει παρουσία και στις 2 χώρες ο Mr Levante.
pilot Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 (edited) Η P&O μου πέρασε κ εμένα από το μυαλό δεν σου κρύβω. Στανταρακι θεωρώ κ τη Salamis. Κάτι μου λέει ότι δεν αποκλείεται να δούμε ναυλωση έκπληξη Edited January 7, 2021 by proud_ionian quote αντί reply
margaritis24 Posted January 7, 2021 Posted January 7, 2021 Η seajet θελει μεγαλυτερο πλοιο γιατι το Aqua δεν εχει το γκαραζ που θελςι η γραμμη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now