Neptune Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 (edited) Εχω ακουσει εδω και αρκετο καιρο οτι το SANSOVINO το εχει κλεισει καποιος Ελληνας. Δεν ειναι γνωστος της ακτοπλοιας, εχει μονο ποντοπορα. Μεχρι τελος του χρονου ειναι η παραδοση του πλοιο το οποιο πιθανοτατα θα παραμεινει στη γραμμη που ειναι τωρα. (1989, then Adriatica King, Santa Maria I) Edited February 17, 2018 by Nick the Greek tag
Neptune Posted September 28, 2007 Author Posted September 28, 2007 Εχω ακουσει εδω και αρκετο καιρο οτι το SANSOVINO το εχει κλεισει καποιος Ελληνας. Δεν ειναι γνωστος της ακτοπλοιας, εχει μονο ποντοπορα. Μεχρι τελος του χρονου ειναι η παραδοση του πλοιου το οποιο πιθανοτατα θα παραμεινει στη γραμμη που ειναι τωρα.
Earl Granville Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Αυτό το βαπόρι και τα αδερφια του το LAURANA και το PALLADIO ενώ είναι καλά βαπόρια έχουν ένα σημαντικό μειονέκτημα αυτό της ταχύτητας η οποία με το ζόρι φτάνει τα 16-17 μίλια. Κάποτε είχε ενδιαφερθεί ο Βεντούρης να αγοράσει αυτό και το LAURAANA αλλά η ταχύτητά τους έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να μην κλείσει η αγορά τους.
marinerobar Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Kai ektos apo to oti den exoun kali taxitita, den exoun oute bow thrusters. Esoterika pantos, ap'oti thimame (taksidepsa me to laurana to 1994) einai oraia ploia. Tora omos einai kai 18 (sansovino-palladio) kai 15 (laurana) xronon. Tha aksisi to kopo?
George Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Αυτό με την ηλικία φίλε marinerobar δεν νομίζω ότι έχει πλέον καμία σημασία ειδικά άμα κάτσεις και αναλογιστείς τι έχει έρθει και τι έχει δρομολογηθεί από τότε που άρθηκε το όριο. Όμως ακόμα κι αν υπήρχε το όριο προσωπικά δεν βρίσκω τις ηλικίες τους υπερβολικές. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι και όλα αυτά τα βαπόρια που ακόμα και σήμερα δουλεύουν ασταμάτητα (ΡΟΔΑΝΘΗ, ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ΛΑΤΩ, ΛΙΣΣΟΣ, ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ κτλ κτλ) και έχουν αγαπηθεί τόσο στις γραμμές τους σε αυτές τις ηλικίες ήρθαν. Αυτό με το προπελάκι δεν το ήξερα ομολογουμένως. Όσο για τους εσωτερικούς τους χώρους έχω την εντύπωση πως μια ανακαινισούλα την θέλουν
miko mission Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Δεν νομιζω οτι λειπει το προπελακι ,εδω το αδωνις ερως αφροδιτη καραιταλικα βαπορια του 65 ειχαν και δεν θα εχουν πλοια του 87-89?
Earl Granville Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 o miko mission έχει δίκιο. Όπως φαίνεται σε αυτή την φώτο του LAURANA δουλεύει προπελάκι στην μανούβρα και βογάρει από αριστερά. Αλλα και στο SANSOVINO αν ζουμάρει κανείς σε αυτή την φώτο ,διακρίνεται το σήμα του bow thruster
cpt_hcp Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Mη τρελαθουμε κιολας ,φυσικα κ εχουν προπελακι,πλοιο τελος δεκατιας το 80 κ να μην εχει;;
Apostolos Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Την φίμη για μή bow thruster μου την εχει και αλλος φίλος απο Ιταλία. Μήπως απλά είναι τόοσο ψώφιο που είναι σαν να μην υπάρχει? Έτσι και αλλιως για να δρομολογηθεί ακτοπλοϊα το bow ειναι υποχρεωτικό. Αναρωτιέμε αν το να τοποθετήσεις νέες μηχανές (έστω και μεταχειρισμένες) σε ένα πλοίο 15 ετών είναι άσκοπο. Εδώ είχαν βάλει στο Σαπφώ όταν ήταν 26...
Earl Granville Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Συμφωνώ απόλυτα ότι θα πρέπει να είναι κάποιος επαγγελματίας από γέφυρα ή μηχανή για να καταλάβει ακριβώς τι σημαίνουν 650kw προπελάκι κι όχι κάποιος άλλος ο οποίος δεν είναι επαγγελματίας (γιατί μπαίνουμε σε εξειδικευμένους τομείς) ή το παίζει ειδικός.
Neptune Posted October 1, 2007 Author Posted October 1, 2007 Και φυσικα περα απο το μικρο προπελακι ειναι και μονοτιμονο οπως καθε ιταλικο βαπορι που σεβεται τον εαυτο του (απο τον Πηγασο μεχρι τα Παλας)
proud_ionian Posted October 2, 2007 Posted October 2, 2007 αρχες των 90s (για αρκετα καλοκαιρια) το θυμαμαι με το αδερφο του στην πατρα. παντα οταν ειχε καιρο δυσκολευοταν και χρησιμοποιουσε το ρυμουλκο (που ετσι και αλλιως θα πληρωνε βεβαια).
Neptune Posted October 23, 2007 Author Posted October 23, 2007 Τελικα επιβεβαιωνεται απο δω η αγορα του απο Ελληνα της ποντοπορου οπως ειπα αλλα δυστυχως δε μπορω να πω ακομα το ονομα του SANSOVINO ITA 1989 2267 SOLD FOR $11.3 MILLION GREEK BUYERS
Apostolos Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Να αρχίσουμε τα στοιχίματα? Πάντως το βαποράκι είναι αίσχος μέσα. Πλαστικά πλακάκια στο πάτωμα και πλαστικά καθίσματα και ότι άλλο παραπέμπει σε παντόφλα του 70. Και απο ταχύτητα γύρω στα 15. Κρίμα και εξωτρικά μπορώ να πώ (!!!) ότι μου αρέσει. Έμαθα πως είναι κάποιος Γουρδομιχάλης και πρόκειτε να στήλει το πλοίο Ιταλία Αλβανία άρα να μην χαιρόμαστε οι εδώ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 23, 2007 Posted October 23, 2007 Να σημειώσουμε ότι το πλοίο ανήκει στην SIREMAR η οποία είναι θυγατρική της υπό κρατικό έλεγχο TIRRENIA. Η δε TIRRENIA οδεύει προς ιδιωτικοποιήση (και με την πίεση των Βρυξελλών) και η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τέλους του 2008. Οπότε, λογικά, άρχισε το ξεσκαρτάρισμα του στόλου...ώστε ο "ιδιώτης επενδυτής" (ωραίαι λέξεις) να την πάρει "καθαρή".
LEFTERIS68 Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Έμαθα πως είναι κάποιος Γουρδομιχάλης και πρόκειτε να στήλει το πλοίο Ιταλία Αλβανία άρα να μην χαιρόμαστε οι εδώ. Όντως ο συγκεκριμένος αγόρασε το πλοίο πακέτο με το Palladio για Μπάρι-Δυράχιο.
Neptune Posted November 5, 2007 Author Posted November 5, 2007 Απο σημερα το πρωι με το ονομα Santa Maria I στη ραδα του Πειραια.
George Posted November 5, 2007 Posted November 5, 2007 Το βαπόρι έχει έρθει με σημαία Λιβερίας (!!!). Και όσο για το θέμα που ανέκυψε παραπάνω, αν προσέξουμε αυτή τη φωτο θα δούμε ότι όχι μόνο έχει προπελάκι αλλά έχει γεννήσει κι έχουν γίνει δύο edit Ιδιοκτήτρια εταιρία η G Lines.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Να μια φωτογραφία του πλοίου που ήταν χθες αγκυροβολημένο στη ραδα
Neptune Posted November 23, 2007 Author Posted November 23, 2007 Ενα μπλε G εχει μπει στα φουγαρα ενω συνεχιζονται εντατικα οι εργασιες στο πλοιο.
George Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Στη δεξιά πάντα του πλοίου, ακριβώς εκεί που ήταν γραμμένο το siremar έχει βαφτεί το site της εταιρίας το οποίο όμως προς το παρόν δεν φαίνεται να λειτουργεί και είναι: www.glines.gr . Γενικότερα φαίνεται ότι εξωτερικά τα σινιάλα θα είναι ακριβώς όπως της siremar με διαφορές το G αντί του S στα φουγάρα και του site αντί του siremar στις πάντες.
Earl Granville Posted December 14, 2007 Posted December 14, 2007 Εδώ και λίγες ημέρες δουλεύει το site της νέας εταιρίας
JERRY Posted December 14, 2007 Posted December 14, 2007 Πολυ καλο το site της εταιρειας, αλλα αν διαβασα καλα στα χαρακτηριστικα του πλοιου [one compartment] ?? βαπορι του 89??
proud_ionian Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Επίσης να πω ότι έχει φύγει το SANTA MARIA I από το Πέραμα. Μπορεί κάποιος να μας πει (κατά προτίμηση όχι από το ais) αν έχει φύγει για να ξεκινήσει ή πήγε καπου για δεξαμενισμό κτλ κτλ; το site του λιμανιου του Bari και τον Geoff Hamer του F.o.S.E. εχει ηδη ξεκινησει δρομολογια.
Neptune Posted May 2, 2008 Author Posted May 2, 2008 Κοιτοντας το να γυρναει στο Bari το πλοιο με εξεπληξε ευχαριστα. Πραγματικα γυρισε πολυ γρηγορα. Οποτε σε σχετικη μου απορια αν απο πισω ειναι κρυμενο κανενα ρυμουλκο εμαθα οτι σε αυτο και το Laurana εχει γινει παρεμβαση αναλογη του Aqua Jewel. Βγηκε δηλαδη το ενα τιμονι και μπηκανε δυο .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now