George Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 (edited) Στα παλιά σκαριά ανήκει πλέον το εν λόγω βαπόρι! Το πλοίο πουλήθηκε για διάλυση στην Ινδία και έφτασε στον τόπο του μαρτυρίου στις 8 Μάη. Edited February 12, 2018 by Nick the Greek
ierapetra Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Παιδιά θα ήθελα την βοήθειά σας πάνω στο συγκεκριμένο πλοίο αλλά όχι όπως πολύ θα σκεφτείτε το ιεράπετρα της Λ.Α.Ν.Ε.Εννοώ το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ του ΛΕΛΑΚΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πληροφορία μπορείτε να βρείτε ή έχετε.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Aris Posted October 6, 2007 Posted October 6, 2007 Το πιο ενδιαφέρον για το Ιεράπετρα είναι πως ήταν το πρώτο ε/γ-ο/γ που ναυπήγησαν οι Ιάπωνες. Τα προηγούμενα φέρι που είχαν ήταν τρενάδικα ή απλά επιβατηγά. Το ιστορικό του το καλύπτει πλήρως ο Σουηδός εκτός της λεπτομέριας πως έπαθε μικρές ζημιές το 1986 από το διπλανό του CORFU ISLAND όταν εκείνο μπατάρισε και βυθίστηκε.
antonis molos Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Να συνεισφέρω και για το συγκεκριμένο πλοίο τον "οβολό"μου, καθώς και αυτό είχε μια πολυτάραχη σταδιοδρομία στην ελληνική ακτοπλοία, και ταξίδεψε σε ανατολή & δύση, Αδριατική, Ιόνιο, Αιγαίο. Διαφορετικά ονόματα, διαφορετικές εταιρείες.
.voyager Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Μετά τις ενδιαφέρουσες εικόνες από τον "antonis molos", επισυνάπτω κι εγώ μια φωτογραφία του πλοίου ως "Brindisi" με φόντο τα ακαρνανικά όρη, πιθανότατα το 1995. Ενός σκαριού που για ένα περίεργο λόγο συγκαταλέγεται στα αγαπημένα μου παλιά.
stathis Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Το είχαμε αρκετά χρόνια στα νερά μας, έκανε και ένα σύντομο πέρασμα από την ακτοπλοΐα αλλά παρέμεινε στην αφάνεια. Ας το δούμε λοιπόν δεμένο στην Πάτρα τον Σεπτέμβριο του 2000:
Neptune Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Δεν θυμαμαι αν το χουμε ξαναπει. Αυτο δεν ειναι το πρωτο Εγ/Ογ που εφτιαξαν οι γιαπωνεζοι;
Molmed Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 (edited) Λίγο δύσκολο, θα έλεγα. Αν μιλάμε για την εποχή από τέλη της δεκαετίας του '60, θα μπορούσε. Το ΑΙΟΛΙΣ του Ευθυμιάδη τί ήταν τότε; Edited December 30, 2021 by Neptune quote
Neptune Posted December 30, 2021 Posted December 30, 2021 Και μένα μου είχε κάνει εντύπωση. Τελικά αυτό θυμομουν Quote The Ferry Hankyu was the first Japanese long haul car ferry. She was built for Hankyu Ferry, a pioneer of Japanese car ferries at Hayashikane Zosen Shimonoseki shipyard in 1968
HSC Aries Posted October 5, 2023 Posted October 5, 2023 Ας δούμε το πλοίο στο Πέραμα ως Sun Boat το 1984 ή το 1986. https://forum.nautilia.gr/album.php?albumid=213&attachmentid=186541
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 5, 2023 Posted October 5, 2023 (edited) Παρουσίασα πρόσφατα το πλοίο στα ιστορικά ιαπωνικά ε/γ. Edited October 5, 2023 by proud_ionian λινκ
Neptune Posted October 5, 2023 Posted October 5, 2023 Το Rafaello πρεπει να ειναι το πλοιο το οποιο ο Γιαννης Αγαπητος σε συνεντευξη του ελεγε οτι ηταν σαπιο. Συγκεκριμενα πατησε σε ενα σημειο στο καταστρωμα και ανοιξε τρυπα που παραλιγο να βρεθει ο ιδιος κανα δυο καταστρωματα πιο κατω. Δεν ξερω ποσο αληθεια ή υπερβολη εχει αυτη η εκφραση, αλλα σιγουρα ολα τα γιαπωνεζικα 60s-70s επασχαν πολυ σε ποιοτητα λαμαρινας σε σχεση με τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Κατι που εχει σαφεστατα βελτιωθει απο τα μεσα του 80 και μετα.
Annivas Posted October 5, 2023 Posted October 5, 2023 Είχε κι ένα περιστατικό πυρκαγιάς αν θυμάμαι καλά στον χώρο του γκαράζ κατα την θητεία του στην Πάτρα επι Αλεξάκη . Καπετάνιος του ήταν ο καπτα Γιώργης ο Μπαφαλουκος απο την Ανδρο και αν επίσης θυμάμαι καλά το πλοίο αυτό είχε πολύ χαμηλό γκαράζ , τα φορτηγά ήταν οριακά , άνοιξαν τo drencher για να κάνουν κατάσβεση αλλά η μηδαμινή απόσταση των φορτηγών απο την οροφή του γκαράζ και κατα συνέπεια απο τις κεφαλές του drencher , δεν μπορούσε να γίνει σωστός ραντισμος.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 7, 2023 Posted October 7, 2023 On 10/5/2023 at 11:00 PM, Neptune said: Το Rafaello πρεπει να ειναι το πλοιο το οποιο ο Γιαννης Αγαπητος σε συνεντευξη του ελεγε οτι ηταν σαπιο. Συγκεκριμενα πατησε σε ενα σημειο στο καταστρωμα και ανοιξε τρυπα που παραλιγο να βρεθει ο ιδιος κανα δυο καταστρωματα πιο κατω. Δεν ξερω ποσο αληθεια ή υπερβολη εχει αυτη η εκφραση, αλλα σιγουρα ολα τα γιαπωνεζικα 60s-70s επασχαν πολυ σε ποιοτητα λαμαρινας σε σχεση με τα αντιστοιχα ευρωπαικα. Κατι που εχει σαφεστατα βελτιωθει απο τα μεσα του 80 και μετα. Είναι αλήθεια ότι ο Γιάννης Αγαπητός δεν είχε σε υπόληψη τα ιαπωνικά κ την θυμάμαι τη συνέντευξη Αλλα δεν είχε να κάνει με την ποιότητα της λαμαρίνας τότε που λες αλλά με τη συντήρηση Εγώ ήμουνα το 80 με του Γώργου Λιβανού όλα newbuildings των 70ς στην Ιαπωνία,καλά βαπόρια κ καλοσυντήρητα Πήραν ένα second hand του 69 γιαπωνέζικο κ βούλιαζε το πόδι σου από την σκουριά στην κουβέρτα Ο λόγος ήταν ότι το πλήρωμα δεν έκανε ούτε ματσακόνι ούτε τπτ μέχρι να πάνε στο νσυπηγείο!
polmyt Posted September 17, 2024 Posted September 17, 2024 Να το δουμε σαν ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ,δεμενο στον Άγιο Διονύση του 1988 σε μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now