toulouzakos Posted September 10, 2007 Posted September 10, 2007 ΠροΧθες έκανα το δρομολόγιο Πάτρα - Ανκόνα! Ρε παιδιά μετρήσαμε θερμοκρασία μέσα στην καμπίνα και στα σαλόνια. Στις καμπίνες 19βαθμοί και στα σαλόνια 21!Έλεοςςςς!
kostis Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Το ίδιο πρόβλημα toulouzako υπάρχει και στα αδέρφια τους στο Πειραιάς-Ηράκλειο...
elybero Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Μπορείτε να αναλύσετε λίγο περισσότερο το πρόβλημα?? Στις καμπίνες δεν είχατε την επιλογή να κλείσετε τις περσίδες του AC???
kostis Posted September 12, 2007 Author Posted September 12, 2007 Στις καμπίνες υπάρχει αυτή η επιλογή στα σαλόνια του πλοίου όμως όχι.Υπάρχουν πάρα πολλά παράπονα από τους επιβάτες γιά το συγκεκριμένο θέμα.Δεν γίνεται μες το καλοκαίρι,να φτάνεις σε σημείο, στα σαλόνια του πλοίου να πονάνε τα κόκαλα σου από το κρύο!!
JASON1234 Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Αυτό συμβαίνει και σε πολλά καράβια. Ήμουνα στο Πρέβελης και να φανταστείς έβγαινα στο κατάστρωμα και έκλεινα την πόρτα για να μην κρυώνω.
Stefanos Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Έχω μια αίσθηση ότι αυτό είναι γενικό φαινόμενο σε πολλά πλοία.Μια φορά στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ έβαλα δευτερη μπλούζα μέσα στο σαλόνι.Μήπως το κάνουν για να αερίζόνται καλά οι χώροι που συγκεντρώνετε πολύς κόσμος?
kostis Posted September 12, 2007 Author Posted September 12, 2007 Στα Κνωσσός-Φαιστός που ταξιδεύω πολύ συχνά, όλταν παραπονιούνται επιβάτες σε μέλη του πληρώματος,τους απαντούν ή πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς είναι αυτόματα τα κλιματιστικά ή μερικές φορές λένε πως θα τα χαμηλώσουν πράγμα που δεν έχει γίνει ποτέ.Επίσης το χειμώνα έχει πολύ ζέστη ...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Στο Σοφοκλή Β που ταξίδεψα πρόσφατα (που είχε στους διαδρόμους θερμόμετρα), η θερμοκρασία κυμάνθηκε από 19 βαθμούς το 6 πρωί μέχρι 24 βαθμούς. Και δε μπορώ να πω ότι αισθάνθηκα το κρύο έντονο. Σε αντίθεση με το Πασιφαη Παλλάς που έσκασα από τη ζεστή στο εστιατόριο.
Γιώργος Δ Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Δυστυχώς είναι δύσκολο να ρυθμιστεί ο κλιματισμός, ώστε να ικανοποιούνται όλοι οι επιβάτες. Κι αυτό γιατί η θερμοκρασία στους χώρους των πλοίων εξαρτάται από τον αριθμό των επιβατών. Δε γνωρίζω (αν και) πόσους αισθητήρες έχει ένα πλοίο για τη ρυθμιση θερμοκρασίας, ώστε να έχουμε μια πιο σαφή εικόνα για το πρόβλημα αυτό.
George Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Σε αντίθεση με το Πασιφαη Παλλάς που έσκασα από τη ζεστή στο εστιατόριο. Υπάρχει και το self service Π100:D:D:D Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο τα εστιατόρια είναι το καλύτερο σημείο ενός πλοίου για να ελέγξεις τον κλιματισμό του...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Και στον Πρωτεα παντως τα κλιματιστικα του ειναι πολυ καλα .... Επικρατει θερμοκρασια που επιβιωνουν ανετα πολικες αρκουδες Στο Διαγορα επισης στα σημεια οπου ειναι τα αεροπορικα καθισματα , για να κοιμηθεις χρειαζεσε οπωσδηποτε κουβερτα (μη σου πω και παπλωμα ) Βγαινεις εξω στο καταστρωμα και ισιωνει το κορμι σου
enas chiotis Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Μια επιστολή με παράπονα στην Αλήθεια από έναν ...πουντιασμένο Χίωτη επιβάτη και την αντιμετώπιση που είχε από την εταιρεία.
Orestis Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 1. Η αντιμετώπιση όπως βλέπω από την εταιρεία ήταν να του απαντήσει άμεσα και γραπτώς. Τώρα περί θερμοκρασίας… κολοκυθόπιτα!! 2. Μια και γίνεται σύγκριση τιμών μεταξύ καμπίνας και αεροπορικού να αναφέρουμε πως το αεροπορικό εισιτήριο έχει 102-133 ευρώ και οι καμπίνες του Νήσος Χίος 65-82 ευρώ. 3. Τέλος τα περί κινδύνου της υγείας των παιδιών… ίσως να είναι λίγο υπερβολικά…
NHSOS XIOS Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Γενικα τον τελευταιο καιρο εχω διαβασει κι αλλα ιδια σχολια(περι κλιματισμου)για το Ν.ΧΙΟΣ αλλα ειπα να μην κατσω να τα παρουσιασω αφου ολοι εμεις που ταξιδευουμε συχνα με τα πλοια,γνωριζουμε τι πραγματικα συμβαινει.Και στο φορουμ μας αν ψαξει κανεις θα βρει σχολια τυπου ''τουρτουριζα στο ΠΑΛΑΤΙ'' ,''σκασαμε απο την ζεστη στον ΘΕΟΦΙΛΟ'',''επαθα ψυξη στο BLUE STAR''... Θα δωσω λοιπον μια συμβουλη σαν καλος ανθρωπος που ειμαι!Οποιος ταξιδευει με πλοιο το καλοκαιρι,ακομα και 500 βαθμους να εχει εξω,πρεπει οπωσδηποτε να εφοδιαστει με χειμερινα ρουχα ωστε να μπορει να κυκλοφορει ανεμελα στο εσωτερικο του.Κι αν ξεχασει τα ρουχα η βαριεται να τα παρει μαζι του,ας κλεισει στο deck οπου 100% ειναι πιο ζεστα απο οτι στα σαλονια Τελος χαιρομαι που ο φιλος Ορεστης επισημαινει την αναλογια με τα αεροπορικα εισητηρια,γιατι πολλοι ειναι αυτοι που εξισωνουν τις τιμες του ΧΙΟΣ με εκεινες των αεροπλανων και αυτο δεν ισχυει.Καποτε και επισημαινω ΚΑΠΟΤΕ κοστιζε το αεροπλανο 90-100 ευρω(και πιο παλια 15.000 δρχ).Την σημερον ημερα ομως εχει φτασει τα 120-130 ευρωπουλα....Αρα ανεβαινουν τα ακτοπλοικα αλλα ανεβαινουν και τα αεροπορικα.Γενικως ολα ανεβαινουν οποτε την εχουμε κατσει την βαρκα...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Τώρα περί θερμοκρασίας… κολοκυθόπιτα!!Δεν ξέρω εάν ο αγανακτισμένος Χιώτης είναι ψύχραιμος ή θερμόαιμος, αλλά μπορώ να πω ότι αυτό το πρόβλημα το έχω συναντήσει σε πάμπολλα (κυρίως παλαιά) πλοία. Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που οφείλεται. Η "τεχνική ανάλυση" της εκπροσώπου της HSW (περί αισθητήρων που δεν προλαβαίνουν κλπ) δεν με ικανοποιεί. Εγώ προσωπικά (σε διάφορα πλοία στις καμπίνες) έχω ανοιξει σχεδόν όλους τους αεραγωγούς για να καταφέρω να κλείσω εντελώς τον κλιματισμό για να μη ξεπαγιάσω στον ύπνο μου. Και όταν δεν το κατάφερνα, άρχιζα τις πατέντες...πετσέτες στην θυρίδα κλπ. Πολλές φορές διαμαρτυρηθηκα, αλλά ποτέ δεν διορθώθηκε και ποτέ και κανένας δεν μου έδωσε μια πειστική απάντηση, γιατί συμβαίνει αυτό. Η πιό ωραία απάντηση που πήρα ήταν (προ πολλών ετών) σε ένα πλοίο του Άρχοντος (μάλλον το Μιλένα) όταν φεύγοντας από Σάμο βρέθηκα ξαφνικά στην εποχή των παγετώνων! Μέσα μπουφάν και ξεπάγιαζες και έξω φανελάκι και ίδρωνες. Όταν λοιπόν είπα σε ένα αξιωματικό του πλοίου γιατί δεν χαμηλώνουν τον κλιματισμό...μου είπε ότι:"στη Νάξο θα πάρουμε 600 άτομα και θα ανέβει η θερμοκρασία":eek:. Μάλλον μπέρδευε, το φορτίο που μετέφερε...με φρούτα και λαχανικά.ΥΓ Τα παραπάνω δεν αφορούν το Ν. ΧΙΟΣ και δεν είμαι κρυουλιάρης. ΥΓ2 Σωστός ο NHSOS XIOS..."στον πηγαιμό για την Ιθάκη...πάρε και κανά πουλοβεράκι"
tegea Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 (edited) Εμένα αξιωματικός του Μυτιλήνη σε ερώτημά μου "γιατί τόσος πάγος εδώ μέσα και δεν το χαμηλώνετε;" Απάντησις: " Άμα το χαμηλώσουμε θα έχουμε άσχημες μυρωδιές τριγύρω, άσε που ταξιδεύουν και γύφτοι, δεν είναι αυτοκίνητο να ανοίξουμε παράθυρα" . Εν πάσει περιπτώσει συμφωνώ με το Νήσος Χίος όταν ταξιδεύουμε ειδικά νύχτα ντυνόμαστε καλά. Εγώ παίρνω και χοντρή κουβέρτα μαζί Υ.Γ : Αυτά αφορούν γενικά τα πλοία δεν είναι φαινόμενο στο Νήσος Χίος. Μου κάνει εντύπωση που Χιώτης (εννοείται έχει ταξιδέψει και με άλλα πλοία) κάνει παράπονα για το κλιματισμό στην εταιρεία! Edited June 9, 2008 by tegea
Earl Granville Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Καταρχήν είναι θετικό που η εταιρία όπως είπε κι ο Orestis απάντησε στα παραπονεμένα λόγια ενός επιβάτη δείχνοντας άμεσα αντανακλαστικά. Το θέμα του κλιματισμού είναι μεγάλη ιστορία και η θερμοκρασία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως αυτοί που είπε η εκπρόσωπος της εταιρίας , ή το πόσες πόρτες έχει ένας χώρος , αν είναι εσωτερικές ή εξωτερικές, αν μένουν ανοιχτές η κλειστές, με ποια συχνότητα ανοιγοκλείνουν κι όλοι αυτοί οι παράγοντες ίσως να διαφέρουν κι από χώρο σε χώρο του ίδιου πλοίου. Δεν νομίζω κανείς να θέλει να δημιούργήσει περιβάλλον Λαπωνίας το καλοκαίρι ή περιβάλλον αφρικής τον χειμώνα. Θυμάμαι το σωτήριον έτος 1998 επιστρέφοντας από Σαντορίνη με το Supernaias στην πρώτη θέση η οποία ήταν κλειστή χωρίς πόρτες εξωτερικές μιλούσες αρχαία ελληνικά, και την ίδια στιγμή στο πρυμνιό σαλόνι του οποίου οι πόρτες ανοιγόκλειναν με ρυθμούς πολυβόλου κυριααρχούσε η ζέστη. Είναι πολύ δύσκολο να ρυθμιστεί επακριβώς. Όσο για τις αγωγές δεν έχω να σχολιάσω τίποτα. Απλά το μόνο που θα πω είναι ότι ο συγκεκριμένος διαμαρτυρόμενος επιβάτης θα πρέπει να κάνει επανεξέταση των προβλημάτων της καθημερινότητάς του κανοντας μια εκ νέου ιεράρχιση.
gtogias Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 Καλημέρα Έχοντας ταξιδέψει αρκετές φορές με διάφορα πλοία, νέα και παλιά, στη συγκεκριμένη γραμμή, πάντα θυμάμαι να υπάρχουν προβλήματα με τον κλιματισμό. Άλλοτε πολύ δυνατός, άλλοτε λίγος, άλλοι να κρυώνουν, κλπ κλπ κλπ. Πρόβλημα που δεν παρουσιάζεται όχι μόνο σε πλοίο αλλά και στους χώρους δουλειάς, σε τρένα (μιας και αρκετά διαθέτουν κλιματισμό) και γενικότερα σε όλους τους χώρους που συγκεντρώνονται αρκετοί άνθρωποι. Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι η γενικότερα επιθετική διάθεση του αρθροργράφου. Σίγουρα πρέπει ο κάθε πολίτης, καθώς και ο επβάτης-πελάτης, να διεκδικεί αυτά που δικαιούται, αλλά μάλλον το σχόλιο του συμφουρμίτη είναι το κατάλληλο: Μήπως πρέπει να ιεραρχήσει κάποια πράγματα?
georgios express Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Καλά, που να βλέπατε τον κλιματισμό του "Νήσος Κάλυμνος" προ οκταετίας (όταν έπιανε 16-17 knots, όχι τώρα που πάει με 11). Καλοκαίρι ήταν, στο κστάστρωμα πάθαινες θερμοπληξία, αλλά στο σαλόνι ενέδρευε η πνευμονία. Έτσι ήταν "η ρύθμιση", μπορούσε να αλλάξει;
Molmed Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 1 hour ago, proud_ionian said: Έχει πρόβλημα το πλοίο με τον κλιματισμό του; Πολλά αρνητικά σχόλια βλέπω στα sm (καραβολατρικά και μη), αλλά δεν έχω καταλήξει αν έχει ζημιά ή αν απλά τόσο αποδίδει. Εγώ σταμάτησα να ταξιδεύω με τα "Παλάτια" των Μινωικών αλλά να προτιμώ αεροπλάνο ή πλοία της Κοινοπραξίας, παρά τις φιλικές σχέσεις που έχω επί δεκαετίες με την εταιρεία και τα πληρώματα της, όταν πληροφορήθηκα ότι στις LUX καμπίνες για τις οποίες διέθετα συχνά κάποιες εκατοντάδες ευρώ για μένα και την οικογένειά μου (τους καλοκαιρινούς μήνες) η θερμοκρασία δεν μπορούσε να ρυθμιστεί ανά καμπίνα, αλλά υπήρχε κεντρικός έλεγχος, και ήταν απαράδεκτα ψηλή! Έκτοτε, η εταιρεία δεν είδε ξανά ούτε εμένα, ούτε συνεργάτες μου πανεπιστημιακούς, ούτε τα χρήματά μου.
Annivas Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 (edited) Ο κλιματισμός στα πλοία ανέκαθεν ήταν ένα θέμα και πηγή παραπόνων ιδιαίτερα το καλοκαίρι . καταρχήν να πούμε ότι το πως ζεσταίνεται ο καθένας η το πως νιώθει το κρύο είναι μέχρι ενός ορισμένου σημείου υποκειμενικό κι απο εκεί και πέρα ξεκινάει το αντικειμενικό της υπόθεσης . Επίσης σε συνθήκες όπως οι σημερινές με ακραίες θερμοκρασίες και με υψηλό αριθμό επιβατών τα μηχανήματα των πλοιων είναι αναγκασμένα να δουλεύουν τις περισσότερες φορές στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να μην επαρκεί κι αυτό . Στα παλιότερα βαπόρια οι δυνατότητες επιλογής ρύθμισης θερμοκρασίας ήταν πολυ περιορισμένες , γι αυτο πχ στην πρώτη θέση όπου υπήρχαν λιγότερες απώλειες ( έλλειψη θυρών προς το κατάστρωμα , λιγότερο κόσμος … κλπ ) η θερμοκρασία ήταν πολύ πιο χαμηλή απο οτι στην οικονομική θέση. Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις κλιματισμού στα πλοία , υπάρχουν πιο πλήρεις μελέτες κλιματισμού λαμβάνοντας στα υπόψιν τα κλιματικά δεδομένα της εποχής στην χώρα που θα δραστηριοποιηθεί το πλοίο , υπάρχει διαίρεση των χώρων που αναλόγως μπορούν να ρυθμιστούν , υπάρχουν οι σύγχρονες οροφές στις οποίες μπορείς να ρίξεις τον αέρα του κλιματισμού σαν βροχή πιάνοντας αναλογικά όλο το εμβαδόν του χώρου ….. Τώρα για την περίπτωση που αναφέρει ο φίλος @Molmedμου προκαλεί αλγεινη εντύπωση , ιδιαίτερα όταν πρόκειται για σύγχρονα πλοία , για lux καμπίνες , για τις οποίες ο επιβάτης θα πληρώσει το κάτι παραπάνω για να λάβει παραπάνω παροχές συμπεριλαμβανομένου του σωστού κλιματισμού . Edited July 23, 2023 by Annivas
margaritis24 Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Δεν εχουν ολα τα πλοια ρυθμιση στη καμπινα!τα superfast k τα blue star 1,2 Delos,Patmos εχουν το Paros,naxos οχι εχουν κεντρικη!
Annivas Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Και Μύκονος / Χιος στις οικονομικής θέσεως καμπίνες έχει κεντρική , μέσω κασέτας παρέχεται full ψύξη και με το κλαπε της, ρυθμίζεις την θερμοκρασία όσο επιθυμείς . Τα Superfast του ΠΠ μέχρι και θερμοστάτη έχουν σε κάθε καμπίνα όπως στα σπίτια .
Nick the Greek Posted July 25, 2023 Posted July 25, 2023 Μια άλλη λεπτομέρεια σχετικά με τον κλιματισμό στα πλοία που πρέπει να γνωρίζουμε, που είναι κάθε άλλο παρά λεπτομέρεια, είναι ότι η ύπαρξη και λειτουργία κλιματισμού στους χώρους ενδιαίτησης του πληρώματος είναι κομμάτι του Maritime Labour Convention(MLC) του 2006, συνθήκη που έχουν υιοθετήσει κράτη που αντιπροσωπεύουν πάνω από 90% του παγκοσμίου στόλου. Όλα αυτά υπό την αιγίδα του ILO(International Labour Organisation), του αντίστοιχου ΙΜΟ των εργασιακών θεμάτων δηλαδή. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως αν το πλοίο περάσει PSC επιθεώρηση και ο κλιματισμός δεν δουλεύει, τρώει ακόμα και κράτηση, αν θέλουν οι Αρχές να εξαντλήσουν την αυστηρότητά τους. Αναφορικά λοιπόν με τις διάφορες καταγγελίες για τα πλοία της ΑΝΕΚ, τα πράγματα είναι απλά. Τα Σωματεία μπορούν να πιέσουν έτσι ώστε τα πλοία να περάσουν τη σχετική επιθεώρηση από το PSC.
Rafinioths Posted August 13, 2023 Posted August 13, 2023 (edited) σήμερα ένας φίλος μου ταξίδεψε για ναξο με το Speedrunner Jet II & μου είπε ότι το αιρ κοντισιόν είναι χάλια, υπάρχει παγωνιά.. αναγκαστικά φόρεσε φούτερ. Edited August 13, 2023 by Nick the Greek Όνομα πλοίου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now