cortomaltese Posted September 7, 2007 Posted September 7, 2007 Ο Νηρέας μετά την προσάραξή του στον κάβο Σίδερο, παρέμεινε ως καραβοφάναρο για 1,5 περίπου χρόνο (βολόδερνε πάνω στην ξέρα). Μετά, από όσο ξέρω, βυθίστηκε. Μια μικρή και απλή ερώτηση προς καραβολάτρες φίλους: ποιο κοινό στοιχείο συνδέει τον "Νηρέα" και το "Golden Vergina" (εκτός από την εταιρεία που ανήκαν για χρόνια και την κατάληξη που είχαν). Να θυμίσω ότι ο "Νηρέας" απέκτησε και λογοτεχνική διάσταση μέσα από την εξαιρετική γραφή του Κώστα Θαλασσινού στο περιοδικό ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ με τίτλο "Νηρεύς-πονηρεύς" (δημοσιευόταν σε συνέχειες στο περιοδικό). Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα από τα πιο παραμελημένα πλοία της ακτοπλοΐας μας πέρασε και στη λογοτεχνία και πιστεύω ότι αγαπήθηκε μέσα από τις συνέχειες του "Νηρεύς-πονηρεύς".
polmyt Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 Αν δεν με απατα η μνημη μου πρεπει να ειχαν τον ιδιο καπετανιο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 Nαι είχαν τον ίδιο καπετάνιο, το ένα ώς Νηρεύς κατά την προσάραξη του το 1989, και το άλλο ως Εξπρές Σάμινα (ex. Γκόλντεν Βεργίνα) κατά την βύθιση του τον Σεπτέμβρη του 2000. Σχετική αναφορά υπάρχει και εδώ.
Stefanos Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 Και το GOLDEN VERGINA είχε προσαράξει το 1986 σε έναν ύφαλο κοντά στη Κάσο αλλά τότε δεν είχε την κατάληξη του ΝΗΡΕΑ γιατί η εισροή υδάτων περιορίστηκε
cortomaltese Posted September 8, 2007 Author Posted September 8, 2007 Νομίζω ότι το "Golden Vergina" είχε αρκετές αβαρίες στα χρόνια που ταξίδεψε στην Ελλάδα (όχι μόνο αυτό στην Κάσο). Αυτό που πιστεύουν οι πιο πολλοί, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι δεν ήταν ένα καράβι που προσέχτηκε όσο έπρεπε από τους πλοικτήτες του, παρόλο που τα δρομολόγιά του ήταν πάντα δύσκολα. Κατάφερνε, πάντως, να ξεπερνά τις δυσκολίες, μέχρι το Σεπτέμβριο του 2000 και τις Πόρτες της Πάρου. Το ναυάγιο-προσάραξη του "Νηρέα" θεωρείται από αρκετούς ως "περίεργο", παρόλο που σε αυτό δεν άνοιξε μύτη και ακόμα και τα οχήματα παρελήφθησαν από μια παντόφλα (νόμίζω από τη γραμμή των Στύρων). Μοιάζει αρκετά με το ναυάγιο του "Ιόνιον" του Σταθάκη (βλέπε και περιγραφή από costasdm στο thread του "Μάρθα"). Πολλοί λένε, μάλιστα, ότι μετά το ναυάγιο-προσάραξη του "Νηρέα" (το 1989) η εταιρεία των αδελφών Αγαπητού άναπτύχθηκε σημαντικά περισσότερο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 (edited) Μερικές φορές αναρωτιέμαι πως οι Αγαπητοί κατάφεραν και έχασαν την μονοκρατορία τους στη γραμμή, που είχαν στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Να φταίει άραγε η αδυναμία τους να εκσυγχρονισθούν, να φταίει η Minoan και το ναυάγιο του Σαμίνα, όλα μαζί…ποιός ξέρει? Eκείνη τη περίοδο, οι «αρμόδιοι» ήθελαν να αφήσουν μόνο τα supermarket (μεγάλες εταιρείες) και όχι τα μπακάλικα (μικρές εταιρείες)!!!! Edited July 26, 2011 by polmyt
Earl Granville Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Και γι αυτό τον λόγο μετέπειτα καταργήθηκαν οι άδειες σκοπιμότητας και έγινε απελευθέρωση για την οποία ζητούσαν επιτακτικά μόνο οι μεγάλες εταιρε'ίες
Panagia Ekatontapiliani Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μη δρομολόγηση του Sea Speed 1 το καλοκαίρι του 1999 σε γραμμές που ήδη εξυπηρετούσε η Agapitos Lines (Σύρο Τήνο Μύκονο & Πάρο Νάξο), με τη πρόφαση ότι το πλοίο δεν θα εξυπηρετεί τις γραμμές το χειμώνα (ενώ η εταιρεία είχε παρουσία με συμβατικά πλοία και το χειμώνα). Μόλις αγοράστηκε από την τότε Minoan Flying Dolphins αμέσως πήρε άδεια για να δρομολογηθεί!!!
Neptune Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Νομιζω οτι η δικαιολογια τοτε ηταν οτι δεν θα μπορει να μεταφερει οχηματα... Για γελια...
Earl Granville Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Το Sea speed 1 είχε έρθει τον Αύγουστο του 1999 από την Αγγλία με πλοίαρχο τον Cpt Νίκο Σόγια και Α μηχανικό τον Μανώλη Καφούρο.Το ταχύπλοο δεν πήρε δρομολόγια και για τους δύο λόγους που αναφέρθηκαν και παρέμεινε δεμένο στην γωνία των λεμονάδικων εκεί που είναι τώρα παροπλισμένο το Jetferry I. Μετά μεταφέρθηκε όπως κι όλος ο στόλος της Αgapitos Lines στην MFD και πήρε δρομολόγια από τα αποδυτήρια ακριβώς για την ίδια γραμμή που είχε ζητήσει η Agapitos Lines. Πάντως ήταν πολύ όμορφο τον λίγο καιρό που είχε τα σινιάλα του Τώνυ Αγαπητού.
Petros P Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Παρακολουθώντας τη διαφήμιση που ανεβασες ο Ενας ο Χιώτης,μου προξενηθηκε η περιέργεια..γιατι το Ναιας ηταν ΙΙ και οσο βλεπω στο Σουηδό,υπηρξε καποτε ΝΑΙΑΣ σκετο που τελικα δε δουλεψε για την εταιρεια ? 3 minutes ago, enas chiotis said: Agapitos Lines για Σύρο - Τήνο - Μύκονο.
proud_ionian Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 υπηρξε ναϊας σκετο, μονο επιβατηγο, που δεν ανηκε στους αγαπητους. το ναϊας ΙΙ το πηραν απο την οικογενεια κατσουλακου
Panagia Ekatontapiliani Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Που το Ναϊας ανήκε στην οικογένεια Κατσουλακου και αντικατασταθηκε από το Ναϊας ΙΙ. Το Ναϊας ΙΙ πουλήθηκε στην ενωμένη εταιρεία των Αφοί Αγαπητων, όταν έφυγε από τη ζωή ο κ. Κατσουλακος.
Petros P Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 thanks boyzz,μεταξεταστεος στο μαθημα της ακτοπλοικης ιστοριας ο Πετραν
proud_ionian Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 @Panagia Ekatontapiliani εβαλα μονο τα λινκ, δεν ειπα λεπτομερειες, για να διαβασετε το ποστ του @Nick the Greek @Petros Pθα μας τα ξαναπεις στην εξεταστικη του σεπτεμβριου. οσο και αν φαινεται απιστευτο, υπηρχε ακτοπλοϊα και πριν το superferry II και το εξπρες πηγασος
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now