polmyt Posted May 29, 2009 Author Posted May 29, 2009 Πιστο στην παραδοση της καθυστερησης και σημερα το VERA. Περιπου 45 λεπτα υπολογιζεται η καθυστερηση αλλα πιθανον να εινια και μεγαλυτερη. Ο λογος ειναι ο γνωστος:πετρελαιευση
ferreti Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 μηπως εκαναν παλι κανεναν ερανο για τα πετρελαια οπως την προηγουμενη φορα?
Earl Granville Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Σήμερεα το βαπόρι δεν έφυγε για το δρομολόγιό του.
Orestis Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 (edited) Πρέπει να έχει γίνει επίσχεση εργασίας, όπως μας ενημέρωσε και ο proud. Edited June 11, 2009 by Orestis
Earl Granville Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Και σήμερα το πλοίο ακύρωσε το δρομολόγιό του και παρέμεινε Πειραιά.
George Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Έναν μήναν ακατάπαυστης ξεκούρασης συμπληρώνει την Παρασκευή ο κίτρινος πύραυλος Μήπως σιγά σιγά να πηγαίνει σε καμιά ντάνα γιατί σφίγγουν οι ζέστες, σφίγγει και η κίνηση και τρώει μία από τις πιο εμπορικές θέσεις του λιμανιού;
George Posted July 24, 2009 Posted July 24, 2009 Κινητικότητα υπήρχε πριν κανα 20λεπτο μέσα και έξω από το πλοίο και επίσης ρυμουλκά εθεάθησαν να είναι stand by γύρω του Τι θέλει να πει ο ποιητής;
proud_ionian Posted July 24, 2009 Posted July 24, 2009 (edited) εμπρος στο δρομο που χαραξε το corsica express three:D. πολλα ιταλικα ακουγοσανται αποψε. Edited July 24, 2009 by proud_ionian .
cpt billys Posted July 25, 2009 Posted July 25, 2009 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ......ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕΣΩ AIS
enas chiotis Posted July 25, 2009 Posted July 25, 2009 Το μόνο που δείχνει το ais είναι το ρκ ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ να κατευθυνεται προς Σαβόνα...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 25, 2009 Posted July 25, 2009 Ο τελευταίος απόπλους απο το Βαθύ στις 26/5/2009 Ας πάει στο καλό.Ηταν καλό βαπόρι,σωστός και φτηνός εργάτης.Ταξίδεψε τη φτωχολογιά των νησιών μας σχεδόν τζάμπα. Σύνδεσε 5 λιμάνια με τον Πειραιά,χωρίς επιδότηση,όπως και κλότσησε αρκετά μύρια τον Νοέμβριο του 08 με την μη συμμετοχή του στους διαγωνισμούς για τις άγονες,που τις πήραν πολύ χειρότερα βαπόρια απ αυτό.Ας αποδειχθεί καλύτερος ο αντικαταστάτης του.Μέχρι τότε ας απολαύσουμε ,ταξιδεύοντας όρθιοι,τα καλά που μας προσφέρουν τα μονοπώλια ή αλλοιώς τα καρτέλ,όπως τα ονοματίζει και η επιτροπή αναταγωνισμού που δεν έχει τη τσίπα να συνεδριάσει κάν. Ενας πτωχός πλήν τίμιος shipfriend.
George Posted July 25, 2009 Posted July 25, 2009 Ο τελευταίος απόπλους απο το Βαθύ στις 26/5/2009 Μα 10 Ιουνίου δεν σταμάτησε τα δρομολόγια; Φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ διαφωνώ σε πολλά από αυτά που γράφεις αλλά δεν θα αντιδικήσουμε για αυτό. Στο μόνο που θα σταθώ είναι το "εργάτης" που αναφέρεις. Ένα πλοίο είναι "εργάτης" μιας γραμμής όταν την εξυπηρετεί σωστά, ενελειπώς και χωρίς προβλήματα. Δυστυχώς το πλοίο από τη μέρα που ήρθε τίποτα από τα παραπάνω δεν επέδειξε.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 Συμφωνώ με τον George. Aν χαρακτηρίσουμε "εργάτη" το Βέρα, τότε τι να πούμε για άλλα και άλλα πλοία της ακτοπλοίας..... Στο καλό να πάει, αλλά δεν νομίζω πως θα λείψει ιδιαίτερα (καλώς ή κακώς) σε οποιονδήποτε. Είτε shipfriend, είτε ...κοινό θνητό :D:D. Όσον αφορά το : "Ταξίδεψε τη φτωχολογιά", -συγχώρεσε μου το σχόλιο καλέ μου φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ-, πολύ μελοδραματικό μου ακούγεται και δεν νομίζω ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
thanosp Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 ....Όσον αφορά το : "Ταξίδεψε τη φτωχολογιά", -συγχώρεσε μου το σχόλιο καλέ μου φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ-, πολύ μελοδραματικό μου ακούγεται και δεν νομίζω ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κρίμα που έφυγε. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε καμιά διαφήμιση της γνωστής εταιρείας παροχής πληροφοριών με πρωταγωνιστή τον "Ξανθόπουλο..
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 " Ένα πλοίο είναι "εργάτης" μιας γραμμής όταν την εξυπηρετεί σωστά, ανελειπώς και χωρίς προβλήματα. Δυστυχώς το πλοίο από τη μέρα που ήρθε τίποτα από τα παραπάνω δεν επέδειξε. " Φίλε George το ομολογείς μόνος σου.Ενα πλοίο είναι "εργάτης"μιας γραμμής όταν τη εξυπηρετεί σωστά,ανελειπώς και χωρίς προβλήματα. Πές μας λοιπόν,πόσα μπλακ -άουτ έπαθε το βαπόρι;πόσες μηχανικές βλάβες;πόσες βλάβες στα τιμόνια;σε πόσα ταξίδια έμεινε ακυβέρνητο;Σε πόσα; Σε κανένα.Το βαπόρι Βέρα αυτό καθαυτό.Τί φταίει λοιπόν το βαπόρι,που το παράτησαν και έφυγαν και ξύρισε 3 μπίντες και 4 κολόνες σε όλα τα λιμάνια; και έχασε 10 δρομολόγια και βάλε;Το Βέρα φταίει;Εχεις ξανακούσει σ ένα χρόνο να κόβουν και να ράβουν τον καταπέλτη 5 φορές;Η Βέρα φταίει που δεν έβλεπε η πρύμνη,ή αν προτιμάς δεν άκουγε η γέφυρα;Για δεν τα ξέρεις; Η Βέρα φταίει που δεν της έκαναν δεξαμενισμό;Η που δεν της έβαζαν πετρέλαια;Για φταίει που ξεθύμαναν όλα τα σωματεία πάνω της; Το ναυπήγημα-πλοίο Βέρα ανταποκρίθηκε παρά τα χρόνια του,άψογα. Με 8άρια και 9άρια απέδειξε ότι ήταν βάπορας και εκεί μετράει ένα βαπόρι.Οταν έχει τον καιρό στη μπάντα. Οταν είναι καθαρό-φτηνό στα εισιτήρια και στο σέρβις και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.Αν τα φρουρού και τα αρώματα και τα καθρεφτάκια είναι μέτρο σύγκρισης για σένα,στα μποφόρ χρόνια τώρα εμείς όλα αυτά τα λέμε κουνίστρες,γιατί χοροπηδάνε και τρίζουνε οι μελαμίνες και οι οροφές για να μη σου πώ πώς λένε οι ναυτικοί τα μικρά μπλού-στάρ στον Πειραιά. Μην μπερδεύεις λοιπόν τον όρο "βαπόρι -εργάτης " με τον όρο "ναυτικός-εργάτης" που το δουλεύει; ή μας δουλεύει;και ευθύνεται γι αυτό και αποδείχτηκε περίτρανα για ποιόν ή για ποιούς δούλευε τελικά,ευτυχώς όχι μόνο στο Βέρα αλλά και στ άλλα βαπόρια των φτωχών εταιρειών,που γίνονται φέτος θυσία για να επιβιώσουν και να θησαυρίσουν τα μονοπώλια. Οτι έχεις λοιπόν να πείς,το προτιμώτερο είναι να το γράψεις στο post της εταιρείας,να ξεθυμάνεις ,εκεί θα έχεις απόλυτο δίκιο γιατί ήσουνα επιβάτης,αλήθεια ήσουνα;αλλά όχι στο βαπόρι.Δηλαδή φταίει το "σαπιοκάραβο Σαμίνα" που το κοπάνησαν στις πόρτες;ή το Σάμαινα που ο ναύτης του Κωστάκου μπέρδεψε το πράσινο με το κόκκινο;και τόσα άλλα αξιόλογα βαπόρια που θυσιάστηκαν στην κυριολεξία για τα συμφέροντα και τους ανταγωνισμούς των εταιριών. Πάμε τώρα στη φτωχολογιά,που σας πείραξε,εσάς τους πλούσιους-εφοπλιστές. Οταν βγήκαν τα νέα ναύλα πριν το Πάσχα,γράφατε ότι το αφεντικό τρελάθηκε και κατέβασε το εισιτήριο στα 29 ευρώ.Επιβάτης+ΙΧΕ=29 ευρώ. έναντι 45 ευρώ του ανταγωνιστή + 95 το ΙΧΕ και στα φορτηγά 37-38 έναντι 45.Τυχόν λάθη μου δεν μεταβάλουν το σκεπτικό.Μήπως σήμερα έχετε την καλοσύνη να γράψετε την αντιστοιχία;Τότε δεν είδα κανέναν να λέει ότι με τέτοιες τιμές αν τις συνεχίσει θα το κλείσει το μαγαζί, αλλά ταξιδεύατε και γράφατε ότι ήταν και πρωταθλητής στα φορτηγά αλλά στους επιβάτες όχι και τόσο, γιατί δεν είχε τις ενδιαιτήσεις του Μύκονος,μικρό το πρωτόκολο,με τόσα λιμάνια ο γαλατάς και πόσα τέτοια.Κι όταν ανέβασα μιά φωτό που είχε γεμίσει και το πάνω ντέκ με φορτηγά,γιατί τα αμφισβητούσατε,τότε γράφτηκε ότι θα ανατραπεί,ότι δεν το επιτρέπει η ευστάθεια κλπ.Γιατί τότε το προτιμούσανε τα φορτηγά;Γιατί ήταν φτηνό φυσικά.Γιατί δεν κάνατε ένα γκάλοπ για να δείτε ποιοί ταξιδεύουν με το Βέρα και ποιοί με το Μύκονος;μόνο απο Βαθύ-Καρλόβασι-Εύδηλο,στα κοινά λιμάνια.Να σας πώ λοιπόν κι ας βγούν οι πράκτορες να με διαψεύσουν.Στην πληοψηφία των επιβατών το προτιμούσαν οι συνταξιούχοι,οι άποροι,οι λαθρομετανάστες,οι υπάλληλοι,οι φαντάροι οι γεωργοί,οι ψαράδες,οι Αλβανοί και όλοι εμείς που είμαστε του αφορολόγητου ορίου,αφού σας πειράζει η φτωχολογιά. Δεν φημιζόμαστε ούτε για νησί εφοπλιστών,ούτε τραπεζιτών ούτε τίποτε golden-boys έχουμε,εκτός κι αν έχουμε κι εγώ μένω σε κάποιο άλλο νησί πιό δυτικά απ το δικό μου.Αν εσείς είστε απ αυτή τη μεριά δικαίωμά σας,αλλά αφήστε να ταξιδέψουν αξιοπρεπώς και οικονομικά και οι παρακατιανοί,οι χαμηλών εισοδημάτων,αφού δεν σας αρέσει η λέξη φτωχολογιά και ο Ξανθόπουλος. Και επειδή δεν έγιναν όλα αυτά τότε,για νάχουμε στοιχεία,ας γίνουν τώρα. Ας υπολογίσετε το κόστος μετάβασης-Πειραιάς-Σάμος και επιστροφή μιάς 4μελούς οικογένειας:δηλαδή ενός εργάτη ή ιδιωτικού ή δημοσίου υπαλλήλου ή συνταξιούχου του ΟΓΑ ή του ΙΚΑ ή του ΤΕΒΕ ή του ΝΑΤ,με ή χωρίς το ΕΚΑΣ,με 2 παιδιά που θα ταξιδέψουν τη νύχτα σε καμπίνα ,οι γονείς δυστυχώς στις αεροπορικές-δηλαδή όρθιοι όλη τη νύχτα-σιγά μη σ άφήσει να κοιμηθείς ο διπλανός ή το κλάμα του μωρού και ένα ΙΧΕ με το Μύκονος ή όποιο άλλο νησί σας αρέσει και δίπλα να μου πείτε πόσο θα πλήρωναν με το Βέρα,με βάση το τελευταίο ναυλολόγιο,και τώρα με το Μαρίνα (παρακαλώ με τις νέες τιμές) που κάνει 22 ώρες,γιατί π.χ ήρθε το Σάββατο που μας πέρασε 7 παρα-τέταρτο εννοείτε το απόγευμα, με αναχώρηση 23.45 της Παρασκευής (μην πείτε για καθυστέρηση,γιατί εγώ είμαι υποχρεωτικά απο το νόμο στο λιμάνι απο τις 5 γιατί το εισιτήριο γράφει 6 και δεν καταλαβαίνω απο τα υπόλοιπα-τελικά έφυγε 9 παρα τέταρτο και όλες αυτές οι ώρες μετράνε).Τα 3 ποσά που θα βγάλετε,αν τα δείξετετε στους ποιό πάνω για να τους πείσετε να διαλέξουν βαπόρι-τιμές και ώρες (10-12-21)για τα δυό θα βάλουνε τα γέλια. Γιαυτό πολύ καλά κάνουν φέτος και προτιμούν για διακοπές τις παραλιακές πόλεις της ηπειρωτικής χώρας και έχουν ως μοναδικό κόστος τη βενζίνα και τα διόδια.Γιατί τα μπάνια του λαού είναι και για τους φτωχούς. Σιγά που θάρθουν στα νησιά.Ο Σεπτέμβριος είναι κοντά κι όταν γίνει ταμείο,τότε να δώ τί θα γράφετε.Ηδη χτυπάμε ένα -25% αν θεωρείτε αξιόπιστη πηγή την Τράπεζα της Ελλάδος.Οποιοι απ αυτούς τελικά μας προτιμήσουν, θα αναγκαστούν να ταξιδέψουν,εις βάρος του ποσού των διακοπών τους =λιγότερες μέρες,γιατί δεν έχουν άλλη εναλλακτική λύση.Ξέρετε κανένα ξενοδόχο να επιστρέφει προκαταβολές γιατί είναι ακριβά τα ναύλα; Σήμερα λοιπόν χαίρεστε που έφυγε το σούργελο,το μπαούλο,η Βέρα η φοβέρα,που απαλαχθήκατε απο τον Μπερλουσκόνι και άλλα πολλά.Εμείς όμως και είμαστε πολλοί δεν χαρήκαμε καθόλου.Απεναντίας. Κι αν απέτυχε το πείραμα του κ.Σπανού,να δείτε αύριο ίσως και μεθαύριο που κάποιοι άλλοι που διαφωνούν και δεν πωλούνται για ένα κομμάτι ψωμί στα μονοπώλια,τί άραγε να ετοιμάζουν;Υπομονή έχει κι άλλη ταινία με τον Ξανθόπουλο.
George Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 (edited) ...στο δια ταύτα και για να επανέλθουμε στην πραγματικότητα / επικαιρότητα, το ρυμουλκούμενο πλοίο σήμερα απάγγιασε κοντά στην Κορώνη λόγω των ισχυρότατων ανέμων που πνέουν στο Ιόνιο πέλαγος και οι οποίοι έκαναν τη συνέχιση του ταξιδιού αδύνατη. Edited July 26, 2009 by George
George Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος, από το πρωί το πλοίο συνεχίζει να ρυμουλκείται προς τη Σαβόνα.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 ...Ακόμα δεν έφτασε στη Σαβόνα,πωλείται όπως είναι επιπλωμένο,έναντι 5,5 μυρίων,δηλαδή 2,5-3,0 το πολύ σε όποιον τα δείξει...εν τη παλάμη...... Τί άλλο θ'ακούσουμε.
Neptune Posted July 30, 2009 Posted July 30, 2009 Και πολλα ειναι. Ευχαριστημενοι να ειναι αμα τα δωσει καποιος και αυτα. Το βαπορι το ειδαμε εδω οσο δουλευε οποτε εχουμε αποψη. Κατα τα αλλα δε μου κανει καμια εντυπωση που πωλειται. Τι να το κανει η κορσικα με τοσα συγχρονα πλοια στο στολο της. Αντε να το κρατησει για να το ναυλωσει πουθενα αλλου.
polmyt Posted July 30, 2009 Author Posted July 30, 2009 Ασε που αν η Κορσικα το ηθελε δεν θα το εστελνε στην Ελλαδα να ταξιδεψει
George Posted August 30, 2009 Posted August 30, 2009 Στη Σαβόνα βρίσκεται (όπως ξέρουμε από παραπάνω) το πλοίο χωρίς καθόλου σινιάλα στην τσιμινιέρα και στις πάντες.
NHSOS XIOS Posted September 6, 2009 Posted September 6, 2009 Αυτα που μας λεει ο George σε εικονα(διακρινεται διπλα και το C.E.THREE).Η φωτο ειναι απο το μελος chris24 του naviearmatori.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now