Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 417
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 years later...
Posted

Σε καραντίνα στο Livorno εδώ και μέρες το πλοίο, λόγω αρκετών συμπτωμάτων Covid σε μέλη του πληρώματος. Όπως καταλαβαίνει κανείς έχει γίνει ένα σχετικό μπάχαλο με τα δρομολόγια. 

  • 8 months later...
Posted

Έχει ξαναβγεί στην κυκλοφορία το πλοίο και το βλέπω να έχει κάνει κάποια δρομολόγια ανάμεσε στη Γαλλία(La Seyne sur Mer, κοντά στην Toulon) για τη Βαρκελώνη. Νωρίτερα σήμερα ήταν στο Sagunto και τώρα είναι εν πλώ πρός τη Νίκαια. Δεν ξέρω καθόλου για λογαριασμό ποιού ταξιδεύει το πλοίο.

  • 5 months later...
Posted

Με την έλευση του μηνός Σεπτεμβρίου, το πλοίο σταμάτησε τους πλόες και βρίσκεται στην επισκευαστική βάση της Genova, όπου και κατά πάσα πιθανότητα θα ξεχειμωνιάσει.

  • 4 weeks later...
Posted

Ενα χρονο και κατι ψιλα ταξιδεψε το πλοιο στα νερα μας και αμφιβαλω ποσοι θυμουνται πλεον αυτο το περασμα απο τη γραμμη της Σαμου -Ικαριας

Ας το θυμηθουμε λοιπον δεμενο στο dock 3 με τα σινιαλα της Kallisti Ferries

Posted

Σχεδόν 13 χρόνια πριν το είχαμε ξεγράψει. Μάλιστα το 2017, ο Petros P. του είχε κρεμάσει και αγγελτήριο αλλά αυτό ζεί και βασιλεύει. Σαν τον Καπετάν-Απέθαντο του Θεάτρου Σκιών.

Υπήρχε άραγε περίπτωση, αν δεν το είχε φέρει η Kallisti αλλά μιά πιό έμπειρη (ή και πονηρή 😉) εταιρεία να έχει πετύχει το εγχείρημα; Η Εταιρεία (Kallisti) υφίσταται ακόμη;  

Posted (edited)

Η Kallisti , η διαχειρίστρια  του πλοίου εδω στην Ελλάδα δεν υφίσταται . Μάλιστα οι Ιταλοί οταν ήρθαν να πάρουν τα βαπόρια πίσω , αναγκάστηκαν να βάλουν το χέρι στην τσέπη ώστε να πληρώσουν  χρέη της Kallisti Ferries προκειμένου να τα ξεμπλέξουν και να πάρουν άδεια απόπλου .

Ουδεις μπορεί να πει με σιγουριά αν είχε πετύχει υπο την διαχείριση μιας πιο έμπειρης εταιρείας . Σαν βαπόρι πάσχιζε πολύ στο embarkation των επιβατών . Έπρεπε να διασχίσουν δο μισο γκαράζ για να επιβιβαστούν απο μεσαίο κλιμακοστάσιο . Η ταχύτητα του δεν ήταν το δυνατό του σημείο αλλά οκ ήταν καλύτερη απο αυτή του Μιλένα εκείνης της εποχής . Το δυνατό του σημείο αναμφίβολα ήταν το γκαράζ του το οποίο επερνε και στα δυο επίπεδα φορτηγα η τα δυο επίπεδα με πτυσσόμενα πατάρια γίνονταν 4 επίπεδα για ΙΧ. 
Το βασικό προβλημα ομως ήταν οτι ακομη και τότε , είχε μολις μπει στην Ικαρια Σάμο το φρεσκότατο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ , οπότε  κάθε υποψία ανταγωνισμού του ήταν ένα εγχείρημα με τεράστιο βαθμό δυσκολίας . Σαν εταιρεία η απειρία της την οδήγησαν σε λάθη αλλα δεν νομιζω να καταφέρει κανεις να αποδείξει νε σιγουριά οτι το βαπορι θα πετύχαινε υπο την διαχείριση μιας έμπειρης εταιρίας που θα απέφευγε αυτα τα λάθη.

 

Edited by Annivas
  • 3 months later...
Posted

Σύμφωνα με το Shippingitaly, πουλήθηκε στη Τουρκία για σκραπ και σύντομα θα φύγει από τη Σαβόνα(Vado Ligure) όπου βρίσκεται για το τελευταίο του ταξίδι προς την Αλιάγα. 

  • 3 weeks later...
Posted

Να πούμε πως μέσα στο περασμένο ΣΚ το πλοίο απέπλευσε από το Vado Ligure για δοκιμαστικό πλού, με το πέρας του οποίου έδεσε στο κεντρικό λιμάνι της Savona. Μετονομασία για τον τελευταίο ασπασμό δεν έχω δεί ακόμη αλλά φαντάζομαι θα γίνει κι αυτό σύντομα.

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Το πλοίο ξεκίνησε από το Vado Ligure για Aliaga, με ανοιχτό το AIS.

Οι ξένοι συνασθενείς θεωρούν ότι δεν είναι δοκιμαστικό, αλλά το ύστατο ταξίδι.

«Μακαρία ἡ ὁδός, ᾗ πορεύει σήμερον, ὅτι ἡτοιμάσθη σοιί τόπος ἀναπαύσεως».

Posted

Γνώριμα λημέρια..κάτι φεγγάρια, περνούσε από'κει για Ικαροσαμία. Τώρα περνά για Αλιάγα. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...