christos Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 (edited) Για να βάλει σινιάλα η Salamis στα πλοία πρέπει να ναυπηγήσει νέο πλοίο....!!!!!!!!Μόνο το Νησος Κυπρος έχει σινιάλα νομίζω. Edited October 23, 2015 by proud_ionian
Earl Granville Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Το ΝΗΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ μας έχει αποχαιρετήσει προπολού τώρα δεν υπάρχει ούτε πρόκα του.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 Αλλά και σε φωτογραφίες συλλεκτικής άξιας πια!!!
George Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 Και το NOSTOS είχε σινιάλα στις πάντες και το ΙΟΝ έχει. Τα άλλα μόνο στο φουγάρο. Αλήθεια ρε παιδιά, ξέρεις κανείς που βρίσκεται το SALAMIS STAR (e.x. DAME M); Νομίζω ότι δεν είναι πλέον ναυλωμένο ούτε στην COTUNAV ούτε στην COMANAV και το είχε και προς πώληση.
Nick the Greek Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 Εχω την αμυδρη εντυπωση οτι αυτο που θα πω εχει γραφτει ξανα στο παρον φορουμ, αλλα δεν μπορω να βρω ψαχνοντας κατι σχετικο. Συμφωνα με πηγες brokers λοιπον, η Salamis Lines αγορασε το Tolosa με τιμημα USD 5 mil. Το πλοιο φερεται να εχει χωρητικοτητα 106 φορτηγα και προφανως προοριζεται για τη γραμμη Λεμεσσου και Χαιφα οπου και αυτην τη στιγμη η εταιρεια δραστηριοποιειται με τα Trader I και Maria G. Με δεδομενο οτι και τα δυο αυτα πλοια ειναι ναυλωμενα και λαμβανοντας υπ' οψιν το γεγονος οτι 3 πλοια παραειναι πολλα(4 μαζι με το Aegean Star) για τη γραμμη, μαλλον εκπνεει η ναυλωση καποιων εκ των αλλων 2.
George Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 Από τη μια θέλω να ρωτήσω τι γίνεται με αυτό το TOLOSA και αν προχώρησε η δουλειά. Από την άλλη θέλω να ενημερώσω ότι το ΙΟΝ από τον Απρίλη του 2006 φαίνεται να έχει πουληθεί στην Inderton Ltd και να έχει υψώσει σημαία Μογγολίας αλλά όχι για σκραπ όπως πολλοί μπορεί να νομίζουν. Διατηρεί ωστόσο το όνομα ΙΟΝ αλλά δεν έχω ιδέα που δραστηριοποιείται.
Nick the Greek Posted December 19, 2006 Posted December 19, 2006 George, εισαι διαβολικος. Μου ειχε διαφυγει τελειως το Tolosa το οποιο και φαινεται να εξακολουθει να δουλευει μεταξυ Port Everglades στη Florida, και Rio Haina, Dominican Republic και Port au Prince, Haiti(γραμμη ε?). Αγνωστο αν τελικα σκαλωσε η δουλεια η προκειται να παραδοθει αργοτερα. Οσον αφορα το Ιον, συμφωνω οσον αφορα τη σημαια Μογγολιας αλλα διατηρω επιφυλαξεις για την αλλαγη ονοματος. Τους τελευταιους μηνες φαινεται να κινειται μεταξυ Kobe, Yokohama, Pusan, Shanghai και Vladivostok.
Aris Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Το Ιoν φαίνεται να το διαχειρίζεται η Natie Shipping με έδρα το Βλαδιβοστόκ και σύμφωνα με το equasis διατηρεί το όνομα του. Φαίνεται οτι επέστρεψε στα μέρη απ' όπου είχε έρθει.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Απ ό,τι πήρε το μάτι μου, η εταιρεία, τον Απρίλιο, αγόρασε το TRADER I
Nick the Greek Posted May 19, 2007 Posted May 19, 2007 Οπως ειδαμε και στο σχετικο τοπικ του πλοιου, η εταιρεια αγορασε το Ποντος. Οχι ομως μονον αυτο. Συμφωνα με νεοτερες πληροφοριες η εταιρεια ειτε εχει ηδη αγορασει, ειτε βρισκεται ενα βημα πριν αγορασει ενα ακομα ρο-ρο. Αυτο που δεν εχω καταφερει ακομα να διεκρινησω ειναι αν προκειται για το Tolosa(που λεμε παραπανω) η για καποιο αλλο. Επισης δεν προκυπτει να εχει αγοραστει το Trader I τελικα. Μαλλον ειναι ναυλωμενο και αυτο οπως και το Maria G. Των δυο τους η ναυλωση προτιθεται να τερματιστει οταν μπουν σε δραση τα δυο καινουρια αποκτηματα της εταιρειας.
Nick the Greek Posted May 27, 2007 Posted May 27, 2007 Νεοτερες πληροφοριες αναφερουν οτι τελικα το Maria G θα αγοραστει απο την Salamis ενω θα προστεθει αλλο ενα ρο-ρο οπως λεμε και στο παραπανω ποστ.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Απ ό,τι πήρε το μάτι μου, η εταιρεία, τον Απρίλιο, αγόρασε το TRADER I Επισης δεν προκυπτει να εχει αγοραστει το Trader I τελικα. Μαλλον ειναι ναυλωμενο και αυτο οπως και το Maria G Στη μεγάλη δεξαμενή Βασιλειάδη είναι το Notos ex Trader I. Από ότι φαίνεται το αγόρασε η Salamis Lines, γιατί από μπλε γίνεται άσπρο εξωτερικά (χρώματα της Salamis Lines)
ierapetra Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Για ποιο λόγο η εταιρία έχει πάψει να κινείται στη γραμμή με Ε/Γ Ο/Γ πλοία?Μου κάνει φοβερή εντύπωση γιατι κάποτε υπήρχε τεράστιος ανταγωνισμός τόσο με τις σταθερές POSEIDON LINES και SALAMIS LINES οσο και με ευκαιριακές καταστάσεις.
LEFTERIS68 Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 Η γενικότερη αστάθεια της περιοχής είναι ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας δρομολόγησης πλοίου.
ierapetra Posted October 9, 2007 Posted October 9, 2007 Σήμερα στις 17:45 έσκασε μύτη το ΝΟΤΟΣ στη Ρόδο.Μα έλεος!Βάζουν που βάζουν στις μπάντες το SALAMIS LINES τι θα γινόταν δηλαδή αν έβαζαν και το έμβλημα στα φουγάρα????Πάντος καιρό είχα να δω πλοίο με τα σινιάλα της εταιρίας.Εκτός απο το Salamis Glory φυσικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 12, 2009 Posted September 12, 2009 Ας δούμε το site της Salamis Lines
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Έχω την εντύπωση πως το φετινό καλοκαίρι, ελάχιστα έως και καθόλου ταξίδεψαν ταυτοχρόνως τα δύο πλοία της εταιρείας ΝΟΤΟΣ και ΠΟΝΤΟΣ. Από τις αρχές του καλοκαιριού (αλλά και νωρίτερα), κάθε φορά που χάζευα στο AIS ή κατέβαινα καμμιά βόλτα, κάποιο από τα δύο ήταν εναλλάξ δεμένο στον νέο μώλο Δραπετσώνας.
Mad Pax Posted September 11, 2010 Posted September 11, 2010 Από τις αρχές του καλοκαιριού (αλλά και νωρίτερα), κάθε φορά που χάζευα στο AIS ή κατέβαινα καμμιά βόλτα, κάποιο από τα δύο ήταν εναλλάξ δεμένο στον νέο μώλο Δραπετσώνας. Χθές το πρωί ο ΠΟΝΤΟΣ ήταν στη Δραπετσώνα. Πάντως κάποιος θα πρέπει να βάλει ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κύπρο, θα ανεβάσει και την τουριστική κίνηση του νησιού.Γνωρίζω πολύ κόσμο που θέλει, αλλά δεν επιθυμεί να πάει με το αεροπλάνο.Θα φέρει και το νησί πιο κοντά στην Ευρώπη.Επίσης είναι απαράδεκτο να ζητάνε 600 ευρώ να μεταφέρουν μιά μοτοσυκλέτα στο νησί και να χρειστεί να δώσεις άλλα 200 ευρώ με το αεροπλάνο.Μακάρι να συνδεθεί η Κύπρος γρήγορα με φέρρυ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Η Salamis Lines τις τελευταίες ημέρες ξανά χρησιμοποιεί το λιμάνι του Λαυρίου αντί του Ικονίου.
Earl Granville Posted September 22, 2011 Posted September 22, 2011 Μετά το BORDEN η Salamis έχει προβεί και σε νέα αγορά μεγαλύτερου πλοίου το οποίο δεν έχω μάθει ακόμη ποιό είναι.
Earl Granville Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Και επισήμως ΑΘΛΟΣ και ακολουθεί και νέα αγορά πλοίου από την Salamis. Την προλάβαμε την ανακοίνωση!!! Μετά το BORDEN η Salamis έχει προβεί και σε νέα αγορά μεγαλύτερου πλοίου το οποίο δεν έχω μάθει ακόμη ποιό είναι.
giorgos_249 Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Κακκό αυτό για το ΠΟΝΤΟΣ.........ειχε και προβληματακια τελευταια......και το νοτος πριν φυγει προβληματα ειχε.....Κακκά τα ψέματα 3 πλοία η γραμμή δεν τα σηκώνει......
Earl Granville Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Με την δρομολόγηση και του δεύτερου το ΠΟΝΤΟΣ θα μας αφήσει με την σειρά του
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now