polmyt Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Ευχαριστα τα νεα. Το βαπορακι ειναι σχεδον ετοιμο και αναμενεται μεχρι τελος Φεβρουαριου-αρχες Μαρτιου να ειναι στα μερη μας. Θα ειναι μονιμα δεμενο στην Ελευσινα στην περιοχη που δενει το TURAMA και θα λειτουργει σαν μουσειο φιλοξενοντας ενα μερος απο το αρχειο του Ιωαννη Λατση.Ακουσα οτι ενδεχομενως να μπορει να κανει και πλοες στο Σαρωνικο
sasha Posted February 1, 2010 Posted February 1, 2010 Έτοιμο, λουστραρισμένο και σενιαρισμένο για να σαλπάρει. Χθεσινή φωτογραφία από το Naviearmatori.
polmyt Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Κουκλακι εγινε. Απο τις λιγες τετοιες προσπαθιες που ενας εφοπλιστης διασωζει ενα ιστορικο βαπορι και βρισκει τροπους εκμεταλευσης. Απο οτι ακουγεται θα διαμορφωθει ειδικο μερος στην Ελευσινα που θα ειναι δεμενο. Αντε και με το καλο να μας ερθει
sasha Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά στη φωτογραφία φαίνεται ότι το πλοίο έχει εξοπλιστεί με αρκετά μπιμπλίκια ναυσιπλοΐας και πλοήγησης. Άρα ίσως να το δούμε να ταξιδεύει στον Αργοσαρωνικό όπως έχει ήδη αναφερθεί παραπάνω. Κοντός ψαλμός...
Hastaroth Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Έτοιμο, λουστραρισμένο και σενιαρισμένο για να σαλπάρει. Χθεσινή φωτογραφία από το Naviearmatori. Εμένα πάντως ολίγον τι αλλαγμένο μού φαίνεται. Ούτε και ιδιαιτέρως πολλά μπιμπλίκια ναυσιπλοϊας βλέπω επάνω του,άλλωστε απ'ό,τι κατάλαβα,θά κατέβη εδώ αυτοκινούμενο καί όχι σέ...φορείο.Μακάρι βέβαια να μήν τού αφαιρέσουν τά μπιμπλίκια όταν φτάση εδώ,ώστε να συνεχίση τίς βόλτες στόν Σαρωνικό.
gpan Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Εντός των επόμενων ημερών θα είναι κοντά μας. Αν κάποιος έχει πρόσβαση σε "σοβαρό" AIS ας μας πει τι βλέπει εκει ψηλά στην κροατία.
Earl Granville Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Αν δεν κάνουν λάθος οι πηγές μου σήμερα πρέπει να φτάνει σε εμάς.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Πές το ντε, χρυσόστομε !!! , γιατί την Κυριακή που μας πέρασε, τρεις νοματαίοι την ψάχναμε εναγωνίως στα ναυπηγεία της Ελευσίνας........
polmyt Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Ηρθε τελικα το ΝΕΡΑΙΔΑ.Καποια στιγμη το πηρε το ματι μου χτες να σουλατσαρει στο Σαρωνικο.Σημερα παντως που περασα απο την Ελευσινα μπας και το βγαλω καμια φωτογραφια δεν φαινοταν πουθενα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 (edited) Νεράϊδα (1939, ex-Laurana, IMO 5249285) Tο ΝΕΡΑΙΔΑ ήταν η θαλαμηγός του γαμπρού του Μουσολίνι και υπουργού εξωτερικών της Ιταλίας, εκείνη τη σκοτεινή για την Ιταλία περίοδο, Τσιάνο. Δεν το θεωρώ και τόσο πιθανό για να μην πω ότι αποκλείεται η παραπάνω περίπτωση. Κι αυτό γιατί σε ΑΥΤΗ την σπάνια φωτογραφία από το naviearmatori, μπορούμε να το δούμε σε ρόλο νοσοκομειακού πλοίου κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου πολέμου. Σύμφωνα δε με το σχόλιο που συνοδεύει την φωτογραφία, το πλοίο είχε επιταχθεί από το πολεμικό ναυτικό της Ιταλίας από τις 15/11/1940 έως τις 11/05/1943 ως διασωστικό - νοσοκομειακό με τα διακριτικά F 134. Edited May 2, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 23, 2010 Author Posted May 23, 2010 Ηρθε τελικα το ΝΕΡΑΙΔΑ.Καποια στιγμη το πηρε το ματι μου χτες να σουλατσαρει στο Σαρωνικο.Σημερα παντως που περασα απο την Ελευσινα μπας και το βγαλω καμια φωτογραφια δεν φαινοταν πουθενα. Φώτα, αυλαία, πάμε !!! Κυρίες και κύριοι το ιστορικό, θρυλικό και πανέμορφο Νεράιδα είναι και πάλι εδώ. Σημερινή φωτό από τα ναυπηγεία Ελευσίνας, ειδικά αφιερωμένη στον καλό μου φίλο polmyt .
polmyt Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 (edited) Τωρα που τα βλεπω και σε καλη αναλυση θα επιμεινω στην αποψη μου οτι το πλοιο εχει γινει κουκλι.Ετσι κι αλλιως ειναι ευχαριστο που βρεθηκε ενας ανθρωπος να το αξιοποιησει και να μην καταληξει και αυτο για σκραπ Ας το δουμε και στα νιατα του σε μια απο τις πιο γνωστες καρτ ποσταλ που δειχνουν το πλοιο Edited May 26, 2010 by polmyt
Hastaroth Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Παρατηρώντας την φωτογραφία από τά νιάτα του και αυτήν που είναι στην Ελευσίνα,διαπιστώνω ότι έχει υποστεί κάποιες "μετατροπούλες" το πλοίον. Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να το επισκεφτώ,αφού όταν ταξίδευε στόν Σαρωνικό εγώ ήμουν..νήπιο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 Διάβασα στον ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ του Ιουνίου το -μικρό μεν, χορταστικό από άποψη όμορφων φωτογραφιών δε- αφιέρωμα για τον "επαναπατρισμό" του ιστορικού πλοίου. Υπήρξαν ωστόσο δύο αναφορές που δεν μπόρεσα να καταλάβω. Η πρώτη ήταν το ότι το πλοίο επέστρεψε στην Ελλάδα "κάτω από άκρα μυστικότητα". Για ποιόν λόγο άραγε ??? ...Κλεμμένο το είχαν το καραβάκι ??? Και η δεύτερη αναφορά είχε να κάνει με το ότι το πλοίο κατά την επιστροφή του ταξίδεψε "κάτω από δύο σημαίες, "ελληνική απ' την Κροατία ως τον Ισθμό και παναμέζικη απ' τον Ισθμό ως την Ελευσίνα" . Γιατί άραγε έγινε αυτό ??? Άλλο καθεστώς ισχύει στον Κορινθιακό και άλλο στον Σαρωνικό ???
Hastaroth Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Η αρχική μου σκέψη ήταν μήπως το έκαναν γιά να μήν τούς "τσεκουρώσουν" οι "κλειδούχοι" τού Ιαθμού στά τέλη διέλευσης (αφού είχε μέχρι εκεί την Ελληνική σημαία),αλλά πάλι ακατανόητο είναι,αφού το πλοίο θα μείνη στην Ελλάδα.Εξάλλου είναι ακατανόητο και γιατί τίς σημαίες δέν τίς αλλάζεις σάν τά πουκάμισα ,έχει έξοδα,γραφειοκρατίες,χαρτιά,ΙΚΑ ΜΥΚΑ ΣΥΚΑ (που έλεγε και η Βασιλειάδου) και όλα αυτά τρώνε και χρόνο. Οσο γιά την μυστικότητα,πέραν τού επίσης ακατανόητου ώς πρός τόν σκοπόν,πώς άραγε την εννοούν;Μέ κουκούλα ταξίδευε;Η μόλις φαινόταν άλλο πλοίο στά πέριξ,τού φοράγανε μαύρα γυαλιά καί καμπαρντίνα,όπως οι πράκτορες τής Στάζι; Τό αφιέρωμα τού Εφοπλιστή πάντως έχει τίτλο "Σάν να μήν πέρασε μιά μέρα" (εμπνευσμένο από τό ομώνυμο τραγούδι),αλλά η αλήθεια είναι πως,όπως είπα και πιό πάνω,κάποιες αλλαγούλες (πέραν τών ναυσιπλοϊκών μπλιμπλικιών) τίς κάνανε....
polmyt Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Οτι ηρθε με μυστικοτητα εγω το αντιλαμβανομαι οτι δεν ανακοινωθηκε πουθενα το ποτε ακριβως ερχεται,οτι στο ταξιδι ερχοταν με κλειστο το AIS με αποτελεσμα κανεις να μην το βλεπει πουθενα. Με αλλα λογια μονο αν ησουν τυχερος θα μπορουσες να το δεις
Hastaroth Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Πάλι ακατανόητο είναι,γιατί ο ρόλος τού AIS είναι ακριβώς αυτός,νά σέ βλέπουν τά άλλα βαπόρια τί κατεύθυνση έχεις και τί ταχύτητα,ώστε να μήν κουτουλήσουν πάνω σου.Αλλιώς,δέν έχει νόημα-εδώ έχουν γίνει συγκρούσεις πλοίων μέ λιακάδα και ορατότητα εις τό άπειρον Τελικά στην Ελευσίνα θά παραμένη το πλοιάριο;
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 5, 2010 Posted July 5, 2010 (edited) θα λειτουργει σαν μουσειο φιλοξενοντας ενα μερος απο το αρχειο του Ιωαννη Λατση.Σύμφωνα με το Ίδρυμα Ι.Σ. Λάτση, το πλοίο θα στεγάσει το Μουσείο Επιχειρηματικής Ιστορίας.Ετσι κι αλλιως ειναι ευχαριστο που βρεθηκε ενας ανθρωπος να το αξιοποιησει και να μην καταληξει και αυτο για σκραπΗ ιστορία του Λίμπερτυ και του Νεράιδα μας έδειξε ξεκάθαρα τι χρειάζεται για να διασωθεί ένα πλοίο. Άνθρωποι με πολλά λεφτά που παράλληλα έχουν κίνητρο και διάθεση να τα δώσουν. Όσον αφορά το ίδιο το Νεράιδα, προσωπικά δεν με πολυενθουσιάζει σαν πλοίο. Ίσως γιατί δεν έτυχε να το ζήσω. Ειδικά η υπερκατασκευή της πλώρης με ενοχλεί αρκετά και χαλάει αρκετά τις γραμμές του πλοίου. Από εκεί και πέρα φυσικά και είναι ένα πλοίο που έγραψε την δική του ιστορία και άξιζε να διασωθεί. Και τιμής ένεκεν στην εποχή που παρήλθε, ας δούμε και μια "κλασάτη" κρουαζιέρα "υπό το σεληνόφως" του Νεράιδα, που αλίευσα σε περιοδικό της ΕΠΛ του 1961. Edited July 5, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
polmyt Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Στο shipsnostalgia ο χρηστης brodarski εχει αναβει μια ομορφη φωτο του πλοιου απο την Κροατια λιγες μονο μερες πριν ξεκινησει για την Ελλαδα. Για οσους δεν εχουν προσβαση την ανεβαζω και εδω
enas chiotis Posted June 30, 2011 Posted June 30, 2011 Το πλοίο από το πρωί κόβει βόλτες στη Δυτική Ελευσίνα.
moros Posted June 30, 2011 Posted June 30, 2011 Γεια σας και απο εμένα...προσπαθόντας να βάλω και εγώ ενα λιθαράκι στον μύθο... Νηολόγια 28/8/2007 : Διαγραφή λόγω πώλησης στην Παναμαική IONIAN CARRIERS AND TRADING SA.... Να γιατι φαινεται η σημαια Παναμα...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 28, 2012 Author Posted April 28, 2012 Το ιστορικό βαποράκι, δύο χρόνια μετά την επιστροφή του στα πάτρια ύδατα, βρίσκεται τραβηγμένο έξω σε ναυπηγείο του Περάματος. Τώρα γιατί στο Πέραμα και όχι στα ναυπηγεία της Ελευσίνας, θα σας γελάσω, και είναι κάτι που δεν το θέλω.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 3, 2012 Author Posted May 3, 2012 (edited) Το ΝΕΡΑΙΔΑ ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης και δεξαμενισμού του στο Πέραμα, και πριν λίγη ώρα επέστρεψε στην βάση του στα ναυπηγεία Ελευσίνας. Edited May 3, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
polmyt Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Ας γυρισουμε στο μακρινο 1978 για να δουμε το θρυλικο πλοιο του Σαρωνικου να βγαινει με αναποδα απο το λιμανι της Υδρας. Η φωτογραφια ειναι του χρηστη Serendigity και υπαρχει σε μεγαλυτερη αναλυση στο flickr Να πουμε ακομα οτι το πλοιο συνεχιζει να ειναι στην Ελευσινα χωρις να εχει κινηθει καθολου το τελευταιο διαστημα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now