Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Καλα για Ραφηνα δε κανει αστο κ δυτικες για χειμωνα καλο ηταν,το καλοκαιρι ομβς δεν εβρισκες ουτε για ποδηλατο θεση

  • Replies 707
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ραφήνα κάνει ως συμπληρωματικό πλοίο για κάποια εταιρεία που ήδη δραστηριοποιείται στη γραμμή.Μη ξεχνάμε πως έχει και 40 κλίνες,πολύ όμορφα και καινούρια σαλόνια,πολλά αεροπορικά και άνω γκαράζ για ιχ,από ταχύτητα 17+ όποτε θέλει και γενικά πιστεύω είναι ένα ολοκληρωμένο πλοίο.

Posted (edited)

Πως προκύπτει αυτό? Διότι ΔΕΝ ισχύει στην γενική περίπτωση. Πλην εξαιρέσεων. 

Όποιος τα βάλει κάτω το διαπιστώνει αυτό..... (σωστά όμως, όχι έωλες παραδοχές και μπακάλικη αριθμητική επιπέδου δημοτικού του τυπου "τιμή*επιβάτες + τιμή*φορτηγά - κόστος = κέρδος" 🤣🤣 και υπολογισμός με αριθμομηχανή κινητού ξερω γω μες το ΙΧ του, ΔΕΝ ειναι ετσι τα οικονομικά και ΔΕΝ μπορει να το κάνει ο καθένας). 

Είναι πραγματικά όπως μπαίνεις σε ένα ταξί (η πας στο μανάβη, τον μπακάλη, το φούρναρη κλπ) και βλέπεις ότι προβλήματα που άνθρωποι με άσπρα μαλλιά, εμπειρία χρόνων σε θέσεις ηγεσίας και ένα τοίχο πτυχία παλεύουν να ερμηνεύσουν ή να λύσουν πολλά χρόνια (πχ οι Ελληνοτουρκικές σχέσεις) ο ταξιτζής (θεωρεί) ότι τα έχει λυμένα, τα θεωρεί trivial (τετριμένα δηλαδή, ευτελούς δυσκολίας), θεωρεί ότι οι προαναφερθέντες είναι "άχρηστοι"/"σε λάθος θέση" και πιστεύει ότι το κράτος τον αδικεί που δεν τον καλεί για σύμβουλο....

Ε καπως ετσι έγιναν και τα οικονομικά των ναυτιλιακών για τους καβοδέτες, τους νταλικιέρηδες, τους ναυτικούς και τους λιμενικούς στα λιμάνια, και βγαίνουν τέτοια "μότο" που αναπαράγονται χρόνια τώρα από πολλούς καραβολάτρες ως θέσφατα.... 🤣

Δεν υποτιμώ και δεν μηδενίζω κανένα επάγγελμα, όλοι είναι χρήσιμοι και όλων η προσπάθεια αξιέπαινη, αλλά κάπου ώπα.... 

Edited by giorgos_249
Posted

Τα φορτηγά είναι οι αιμοδότες των βαποριων τον χειμώνα . Απο εκεί και πέρα τα λεφτά τα φέρνουν οι επιβάτες και τα ΙΧ ξεκάθαρα .  Αν πιάσει πρωτόκολλο το πλοίο και γεμίσει με ΙΧ , την περιληπτική δεν την φτάνουν ούτε τρεις βαποριες φορτηγών . 
 

Οσο για το Κοραης τίμιο βαποράκι αλλα για εκεί που είναι , η σε παρεμφερή άγονη γραμμή όπως πχ ενδοκυκλαδικη . Το βαπόρι ούτε απο θέμα χωρητικότητας ούτε απο θέμα ταχύτητας μπορεί να πρωταγωνιστήσει σε ανταγωνιστική γραμμή . Αντιθέτως σε άγονη γραμμή με την χαμηλή κατανάλωση που έχει είναι περισσότερο κατάλληλο . 

Posted

Για Σποράδες θα ήταν πολύ καλό αν δεν δραστηριοποιούνταν 3 εταιρίες με συμβατικά φυσικά...

Posted

Συμφωνώ, απόλυτα με τον @Annivas σίγουρα η δρομολόγηση του στα ενδοκυκλαδικα θα ήταν αρκετά καλή  αναβάθμιση για τα νησιά

Επίσης, η εταιρία τους καλοκαιρινού μήνες στο ενδοκυκλαδικο κομμάτι με τον Σωλομο έχει πολύ καλή κίνηση, οποτε μπορεί να αύξανε την κίνηση της εταιρίας αν, διατηρηθεί στην Zante 

Πχ Μηλο Σαντορίνη , Σαντορίνη Φολέγανδρος,Ιός Σαντορίνη αφού οι τιμές της Sejets στα παραπάνω σκέλη είναι φωτιά 

Posted
5 hours ago, ARGOSARONIKOS PILIOU said:

Ακούστηκαν φήμες οτι το Κοραης  τους φαίνεται μεγαλο για την Γραμμη και ισως πουληθεί σε γνωστη εταιρεία ( οχι Ηλιοπουλο) και αντικατατασταθει με ενα αλλο πλοιο κατα πολυ μεγαλυτερο του. ξερουμε κατι ; 

Μια χαρά είναι το πλοίο..., τον χειμώνα είναι λίγο μεγάλο, έρχεται 3 μήνες το Πρωτεύς και υποφέρουμε (σκάλες, σαλόνιακλπ)... Αλλά το καλοκαίρι είναι μια χαρά... Ίσα ίσα το καλοκαίρι μετά από ένα δημοσίευμα ξεσηκώθηκε το σύμπαν στο νησί για να μην έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις και τελικά όταν βγήκε η προκήρυξη έλεγε πλοίο τουλάχιστον 100 μέτρων...

"...και αντικατατασταθει με ενα αλλο πλοιο κατα πολυ μεγαλυτερο του..." σίγουρα εννοείς μικρότερο και πιστεύω να μην πρόκειται για το Πρωτεύς ή για κάποιο πλοίο της ΣΑΟΣ... Εκτός και αν το αγοράσει η ΖΑΝΤΕ, αλλά και πάλι.......

Screenshot_2022-09-15_182015.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Υπάρχει κάποια πληροφορία για το πότε θα σταματήσει φέτος τα δρομολόγια από Σαμοθράκη; Πέρσι δεν ήξερα και δεν πρόλαβα για 2 μέρες να φύγω και έφυγα με το άλλο το σαράβαλο... Καλό είναι μόνο που υπάρχει πλοίο αντικατάστασης και συντηρείται το Αδ. Κοραής...

Posted

Σημερινή ανεπιβεβαίωτη πληροφορία κάνει λόγο ότι θα φύγει μετά τα Χριστούγεννα.

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Μετά την ολοκλήρωση του δρομολογίου από Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη, έφυγε για Δραπετσώνα.Απο αύριο αναλαμβάνει ο Πρωτέας.

  • 2 weeks later...
Posted

Σήμερα μου είπε φίλος ότι το πλοίο από την στιγμή που κατέβηκε έδεσε στον μώλο Δραπετσώνας και δεν κουνήθηκε. Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν μπήκα να δω όλες τις μέρες. Ξέρω ότι συνήθως γίνονται εργασίες. Έχουμε κάποια εικόνα ή κάποια πληροφορία τι εργασίες μπορεί να κάνει το πλοίο; Πχ καμιά ανακαίνιση...;;;

Posted

Βασικα να κουνηθει και να παει που;

Οτι εργασιες ειναι να γινουν θα τις κανει στο Νεο Μωλο και αν δεν αλλαξει κατι θα παει δεξαμενη στο τελος του μηνα

  • 3 weeks later...
Posted

Μετά από Σέριφο κατευθείαν για Πειραιά αφού να υποθέσω λόγω καιρού δεν πήγε στην Κύθνο.

Posted

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Αδαμάντιος Κοραής στην Κύθνο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κύθνου, απογευματινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ'' Ν.Π.11800, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο από Θήρα για Ίο -Σίκινο -Φολέγανδρο -Κίμωλο -Μήλο -Σίφνο -Σέριφο -Κύθνο -Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στον λιμένα Κύθνου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

Στο πλοίο δεν επέβαιναν επιβάτες με προορισμό την Κύθνο, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν 11 επιβάτες και 05 Ι.Χ.Ε. οχήματα προς επιβίβαση.

 

  • 2 weeks later...
Posted

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Αδαμάντιος Κοραής στην Κύθνο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κύθνου, απογευματινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ'' Ν.Π.11800, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Θἠρα-Ιο-Σίκινο-Φολέγανδρο-Κίμωλο-Μήλο-Σίφνο-Σέριφο-Κύθνο-Πειραιά, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει τον λιμένα Κύθνου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

Στο πλοίο επέβαιναν 02 επιβάτες και 01 Ι.Χ.Ε. όχημα, με προορισμό την Κύθνο, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν 17 επιβάτες και 01 Δ/Κ προς επιβίβαση.

 

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...