aiolosii Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Μόνο μια διόρθωση το <<λιμάνι>> λέγεται Πλατεία Άμμος που δείχνει στο τέλος. Σωστα, και στην ουσια δεν ειναι λιμανι αλλα μια προβλητα με διευθυνση Ανατολικη χοντρικα, εκει αν δεν κανω λαθος πηγαινε το ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ οταν η Αγια Πελαγια ειχε εργα.
NLS81 Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 (edited) Σωστά όσα γράφετε για την Πλατειά Άμμο, όμως στην ταινία δεν "έπαιξε"... Άλλωστε αν έπαιζε θα φαινόντουσαν μια σειρά από μπλόκια που είχαν μείνει εκεί από μια απόπειρα επέκτασής της, τον καιρό της χούντας. Τα βράχια στην αρχή του trailer της ταινίας "ΔΟΝΟΥΣΑ" του Κλ.Κονιτσιώτη, ίσως να είναι και από την Αγ. Πελαγία Κυθήρων, όπου έπιανε καθημερινά το πλοίο τότε, ενώ στο τέλος οι σκηνές είναι σίγουρα από την παλιά προβλήτα στο Διακόφτι, την προβλήτα που υπάρχει και σήμερα απέναντι απ' αυτή που έχει κατασκευασθεί για το νέο λιμάνι. Edited January 25, 2011 by proud_ionian quote
polmyt Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Για να δουμε και μια φωτογραφια ωστε να δουμε πως ειανι σημερα το πλοιο καθως και μια κοντινη στην πλωρη
cortomaltese Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 (edited) Ας γυρίσουμε πολλά χρόνια πίσω για να δούμε το "Μάρθα" στο λιμάνι της Ζακύνθου. Η φωτογραφία προέρχεται από παλιό ταξιδιωτικό οδηγό της Ζακύνθου που μου παραχώρισε η καλή φίλη Κατερίνα Παλαιολόγου. Πρέπει να βρισκόμαστε στα τέλη τηε δεκαετίας του '60 με αρχές της δεκαετίας του '70, καθώς υπάρχει μια ακόμα φωτογραφία που δείχνει την παντόφλα "Ζάκυνθος" και το "Μάρθα" αραγμένα δίπλα-δίπλα στο λιμάνι της Ζακύνθου. Το πλοίο είναι πραγματικά αγνώριστο σε σχέση με την εικόνα που γνώρισαν οι νεότεροι. Edited March 31, 2011 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Το ΜΑΡΘΑ σε χθεσινή φωτό από τα Αμπελάκια, από μία διαφορετική γωνία, το βλέπουμε κατάπλωρα με έντονα τα σημάδια της πολύχρονης εγκατάλειψης.
sasha Posted May 8, 2011 Posted May 8, 2011 Απολαύστε φιλμικό υλικό από τα Κύθηρα μιας noir εποχής στο λυκαυγές της δεκαετίας του 1990.
Petros P Posted May 11, 2014 Posted May 11, 2014 (edited) τι πηρε το χρηστος ΧVII απο τη σαλαμινα; (θυμιζω ειχε ξεπροβοδισει και το ωκεανις/κιμωλος) Το Μαρθα, έφτασε η ώρα του Και αυτού δυστυχώς Edited May 11, 2014 by proud_ionian move
proud_ionian Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 εχουν ανεβει εδω και κατι μερες και οι σχετικες φωτο απο τον selim
Giannis Kouroumalos Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Καλημέρα σε όλους. Είμαι ένα νέο μέλος του forum και ευχαριστώ όλους όσους έχουν ποστάρει τις φωτογραφίες του "Μάρθα", οι οποίες με πήγαν πίσω αρκετά χρόνια. Είμαι Ζακυνθινός και έχω πολλές αναμνήσεις από ταξίδια με αυτά τα καράβια. Ελπίζω σύντομα να είμαι σε θέση να ποστάρω κι εγώ μια παλιά φωτογραφία από "φουρτουνιασμένο" ταξίδι με το παλιό "Ζάκυνθος", την ψάχνω μετά μανίας στο αρχείο μου. Παράκληση: μήπως υπάρχει κάποια φωτογραφία από το "Αιγεύς" (μετέπειτα "Σύρος Εξπρές") που ταξίδευε στη Ζάκυνθο αρχές δεκαετίας του '70;
polmyt Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Καλως ηρθες Φωτο απο το ΑΙΓΕΥΣ εχει εδω και εδω ειναι το θεμα του πλοιου
proud_ionian Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 (edited) το μαρθα φτανει στη ζακυνθο το μακρυνο 1979 (στο 3.49') το πλοιο προ της τελευταιας μετασκευης, οταν εδενε μονο με την πλωρη και ηταν... ημικλειστο. Edited February 25, 2016 by proud_ionian
proud_ionian Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 On 2/25/2016 at 11:24 PM, proud_ionian said: το μαρθα φτανει στη ζακυνθο το μακρυνο 1979 (στο 3.49') αλλο ενα βιντεακι, του 1978, απο την εφημεριδα ημερα τσι ζακυνθος. εχει και ενα μινι ιστορικο του πλοιου, με πληροφοριες απο το shipfriends και αλλα ελληνικα ναυτιλιακα sites (τα αναφερει )
polmyt Posted November 14, 2020 Posted November 14, 2020 Και μια φωτο απο το πλοιο, απο καρτ ποσταλ, πριν τη μετασκευη σε κλειστου τυπου δεμενο στη Ζακυνθο.
Shippihs Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Και ένα βίντεο του TTV kythira με μαρτυριες/θάψιμο από τους επιβάτες
Nick the Greek Posted February 1, 2021 Posted February 1, 2021 Κοίτα να δείς κάτι κειμήλια απ' το Τσιρίγο. Εδώ βέβαια είναι σε πολύ πιο σοβαρό τόνο το ρεπορτάζ, με το ρεπόρτερ να συναντά επιβάτες του Μάρθα που βρίσκονταν επί του Ιόνιον όταν αυτό είχε τη μοιραία του προσάραξη. Πολύ συγκινητική σκηνή με τον πλοίαρχο του Μάρθα ο οποίος είχε περάσει 8 χρόνια στο Ιόνιον, δεν μπορεί να κρύψει τα δάκρυά του γι αυτό που συνέβη στο πλοίο και το πλήρωμα του Ιόνιον. Και μιλάμε και για ιστορικές μαρτυρίες από τους ανθρώπους που έζησαν το γεγονός.
nomikos Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 Όντως μεγάλης ιστορικής σημασίας το συγκεκριμένο βίντεο.Θέλω να σταθώ στις δηλώσεις του καπετάνιου.Άνθρωπος με Α κεφαλαίο.Πονούσε και αγαπούσε πολύ το Ιόνιον και αυτό φαίνεται.Στέκεται στο γεγονός πως δεν άνοιξε ούτε μύτη στους επιβάτες.Δηλώνει πως σέβεται το συνάδελφο του καπετάνιο και ότι μπορεί να συμβεί στο καθένα.Στην αναφορά πως ο καιρός φορτώνει και το Ιόνιον στέκεται ακόμα σκαρωμένο,δακρύζει.Τέτοιοι άνθρωποι με όλη τη σημασία της λέξης πρέπει να σπανίζουν σήμερα όχι μόνο στη ναυτιλία αλλά παντού.Δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο πραγματικά.
proud_ionian Posted May 29, 2022 Posted May 29, 2022 On 8/20/2007 at 10:55 AM, kostasdm said: ναι μεν ήταν "κλειστό" αλλά δεν πληρούσε τις διατάξεις της στεγανής υποδιαίρεσης λόγω μη ύπαρξης στεγανού προσκρούσεως στην πλώρη. Το "ΜΑΡΘΑ" είχε τότε μόνο έναν καταπέλτη στην πλώρη. Υποχρεώθηκε λοιπόν να κατασκευάσει νέα πλώρη με δύο φτερά που άνοιγαν δεξιά-αριστερά και σηκώνονταν στις πάντες με υδραυλικά σαν τα αρματαγωγά. Έτσι το "ΜΑΡΘΑ" θεωρήθηκε κλειστό Ε/Γ-Ο/Γ και πολύ σύντομα ξαναγύρισε στη Ζάκυνθο On 8/21/2007 at 4:15 PM, kostasdm said: Ίσως βρω κάποιες φωτογραφίες του ΜΑΡΘΑ πριν τη μετασκευή του 1981. Η Ημερα τσι Ζακυνθος, σε δημοσιευμα σχετικα με τα εργα στα Στροφαδια, δημοσιευει φωτο του πλοιου στα πλαισια προσκυνηματικης εκδρομης. Το δημοσιευμα αναφερει οτι η φωτο ειναι των 70s, κατι που ισχυει, μιας και οπως ειδαμε στη πρωτη σελιδα του τοπικ, η πλωρη με το clam shell διαμορφωθηκε στη μετασκευη του 1971, δεν υπηρχε εξ αρχης, ενω το 1981, σε αλλη μετασκευη, το πλοιο πηρε τη μορφη την οποια ειχε ως το τελος του βιου του.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 On 5/29/2022 at 3:11 AM, proud_ionian said: ...... η πλωρη με το clam shell διαμορφωθηκε στη μετασκευη του 1971, δεν υπηρχε εξ αρχης, ενω το 1981, σε αλλη μετασκευη, το πλοιο πηρε τη μορφη την οποια ειχε ως το τελος του βιου του. Σχεδόν. Στην μετασκευή του 1981 η γέφυρα είχε παραμείνει στην αρχική θέση της (στην...... παντοφλε έκδοση της δηλαδή) και ήρθε πλωρα σε άλλη μετασκευή, το 1983. Να δούμε το πλοίο και στην μοναδική του απεικόνιση ως ανοικτό, πριν αποφασιστεί να κλείσει. Καλοκαίρι του 1967, στο ναυπηγείο Κορωναίου στο Πέραμα. Από τα Ναυτικά Χρονικά, τεύχος 15ης Αυγούστου 1967.
polmyt Posted October 17, 2024 Posted October 17, 2024 (edited) Να το δουμε και με την τελικη του μορφη στον Πειραια του 1989 Προφανως βρισκεται εκει για ακινησια και απο αυτη τη γωνια φαινεται το clam shell ανοιχτο Οι φωτο απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Edited October 17, 2024 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted October 17, 2024 Posted October 17, 2024 H τελική του μορφή ήταν με πιό μεγάλα φουγάρα
proud_ionian Posted October 17, 2024 Posted October 17, 2024 12 hours ago, polmyt said: Προφανως βρισκεται εκει για ακινησια Aκινησία από τα Κύθηρα φαντάζομαι, γιατί έχω την εντύπωση ότι άφησε τη Ζάκυνθο από το 1988 που ήρθε το Δημήτριος Μοίρας
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now