Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στα κέρδη για τη Λασιθιωτική Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία. Μετά τους ζημιογόνους ισολογισμούς των τεσσάρων τελευταίων ετών η εταιρεία το 2004 παρουσίασε κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων ύψους 1,19 εκατ. ευρώ έναντι 401.049 ευρώ το 2003.

Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν για το 2004 στα 239.455 ευρώ από ζημιές 876.644 το 2003. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε σε ποσοστό 8,28 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2003, ενώ και τα έσοδα από τις επιδοτούμενες γραμμές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία, αυξήθηκαν κατά 95,8%. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η συνολική αύξηση των εσόδων το 2004 σε σχέση με το 2003 να φτάσει το 25,39%.

Για το λόγο αυτό στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων που θα γίνει στα τέλη Ιουνίου 2005, η ΛΑΝΕ θα προτείνει στους μετόχους να εγκρίνουν τη διανομή μερίσματος 0,06 ευρώ ανά μετοχή. Το συνολικό ποσό ανέρχεται σε 196.538,48 ευρώ.

Πηγη Ναυτεμπορικη


Με βαση τα παραπανω ειναι προφανες πως αν δεν υπηρχαν οι επιδοτουμενες αγονες, "κλαψε με μανα, κλαψε με". Νομιζω ομως οτι σαν ανεξαρτητη εταιρεια παλιοτερα και οχι σαν μελος του γκρουπ της ΑΝΕΚ, ειχε καλυτερα αποτελεσματα.

Edited by proud_ionian
tag
Posted

Να ένα παράδειγμα σωστής εκμετάλλευσης των πλοίων της!!! Επιδοτήσεις + Έσοδα από το κόσμο που ταξιδεύει!!! Να τα βλέπουν και οι μεγάλοι!!! Και όλα τα νησιά που εξυπηρετεί την εκτιμούν σαν εταιρεία (εκτός Ρόδου).

Posted

Σωστά , τη θεωρούν δική τους εταιρία τα μικρά νησιά.Και τα πλοία είναι μεγάλα και αξιόπλοα.

Posted

H LANE κινείται πανέξυπνα.Πλοία χαμηλών καταναλώσεων στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε,με σχετικά μικρά λειτουργικά έξοδα,έχοντας αρκετή κίνηση φορτηγών οχημάτων και επιβατών πήρε και τις άγονες οι οποίες είναι σωτήριες ιδιάιτερα τους χειμερινούς μήνες.Ολα ξεκινούν από την σωστή διοίκηση.

Και τους έχουν για Θεούς στην Κάσο και στα άλλα άγονα νησιά όπως λέει ο Παναγία 100.Μην ξεχνάμε την βράβευση του Μανώλη Φραγκιαδάκη πλοιάρχου του Ιεράπετρα από τον δήμαρχο Κάσου για τον επαγγελματισμό και την αυταπάρνηση που επειδυκνήει με το να πιάνει σε λιμάνι ανασφαλές με δυνατούς καιρούς.Σε αυτό τιμή αποδίδεται και στην εταιρία του διότι θα μπορούσε να του έχει πει ξέρεις κάτι πάνω από 6-7 μποφώρ δεν θα μπαίνεις μην σπάσουμε το βαπόρι αλλά κάτι η σφραγίδα που πρέπει να πάρουν από το λιμεναρχείο για την εκτέλεση και προσέγγιση του άγονου και κάτι ο ανθρωπισμός τους έχουν αφήσει το ζήτημα στην κρίση του πλοιάρχου.

Posted

Τις τελευταιες 3-4 εβδομαδες που εχω δει προσωπικα, το Ιεραπετρα Λ φευγει ασφυκτικα γεματο απο Πειραια με αρκετα φορτηγα και κινηση για Μηλο. Μου εκανε μεγαλη εντυπωση γιατι δεν περιμενα τετοια εποχη του χρονου να ειναι γεματη η ΛΑΝΕ. Προσπαθουν αρκετα αλλα αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι χωρις επιδοτησεις δε νομιζω να εβγαιναν.

Posted

Πάντα δούλευε καλά με τη Μήλο!!!! Γιατί πάει κατευθείαν και φθάνει πριν τα πλοία της γραμμής της Μήλου, που φεύγουν το απόγευμα!!! Ενδεικτικά, να σας αναφέρω ότι οι μισοί επιβάτες του δρομολογίου είναι για Μήλο!!!

Posted

Αυτή η εταιρία που θα μπορούσε να πάει είναι μόνο η GA που έχει και ένα σορό πλοία.

Σπάνια όμως μεγάλες εταιρίες ρισκάρουν άγονη.

Posted

Τα τελευταία 2-3 χρόνια άφησε τα νησιά γραμμής αυτής!!! Επειδή δεν έβγαιναν τα δρομολόγια με τις άγονες γραμμές!!!!

Εξάλλου η GA έχει όλες σχεδόν τις άγονες!!!!

  • 4 weeks later...
Posted

Για ΚΑΡΠΑΘΟ θα μπορουσε να παει και ενα της ΑΝΕΚ απ'εθειας απο ΗΡΑΚΛΕΙΟ.

Μπορει να πιασει , εχει παει εκδρομη η ΑΝΕΚ με το ΚΡΗΤΗ ΙΙ , αλλα αν θελουν και ΚΑΣΟ τωρα που εχει νεο λιμανι ανοιχτο και σχετικα ευκολο για στροφη και δεσιμο.

Posted

Και να θέλουν, ο Κορνάρος ξεκίνησε το δρομολόγιο της άγονης Παρασκευή απόγευμα και θα γυρίσει Πειραιά Τετάρτη πρωί.

  • 2 weeks later...
Posted

Προχθές το βράδυ ήταν πλαγιοδετημένο μπροστά από τό υπο κατασκευήν κτίριο του ΥΕΝ

Posted

Το πλοιο ειναι ακομα εξω απο το ΥΕΝ, χτες εξωτερικα γινονταν καποια μερεμετακια. Προσωπικη μου αποψη οτι αφου δεν εκανε δρομολογιο χτες και σημερα, μαλλον παμε για την Πεμπτη που ειναι και η κανονικη του μερα.

Posted

2 Εβδομαδες off το δρομολογιο προς ΚΑΣΟ-ΚΑΡΠΑΘΟ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ και οπου αλλου παει, λες και εχουν τοσα πολλα δρομολογια που δεν ενοχλει κανεναν ????????? :confused:

Αχ Βαχ :eek::D:P:eek:

  • 2 weeks later...
Posted

Το Ιεράπετρα από τον αυτοκινητιστικό όμιλο Βρετανίας χαρακτηρίστηκε ως μέτριο αποδεκτό.

Posted

Από τον Γερμανικό! και χαρακτηρίστηκε με την μεσαία βαθμολογία, η οποία σημαίνει: ικανοποιητικό.

Διάβασε στο θέμα ΠΗΝΕΛΟΠΗ. Γράφουμε αναλυτικά.

Εκτός εάν το διάβασες και δεν το πρόσεξες.

Επίσης τα links στις απαντήσεις, δεν τα βάζουμε για ομορφιά, αλλά για να τα διαβάζουν και οι άλλοι.

.

Posted

Εμενα παντως αυτη η εταιρια απο τη συσταση της μου φαινετε πολυ σοβαρη...

Ποτε δεν εχει δωσει δικαιωματα για αρνητικα σχολια και οσοι εργαζονται εκει νιωθουν πολυ ανετα. Σε αντιθεση με αλλες εταιριες που τις θαβουν οι ιδιοι οι εργαζομενοι τους

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...