Orestis Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Την ακτοπλοϊκή αγορά της Κροατίας διερευνά η ΛΑΝΕ, ετοιμάζοντας να ανοίξει πανιά για άλλες θάλασσες. Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, στελέχη της θυγατρικής εταιρείας της ΑΝΕΚ, βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στο Ντουμπρόβνικ, εξετάζοντας το ενδεχόμενο εισόδου σε κάποιες από τις ακτοπλοϊκές γραμμές στην Κροατία με την δρομολόγηση των πλοίων της.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Τι έγινε ναυάγησε η Ιβηρική ή απλώς υπενθυμίζουμε τους λόγους αποχής από τις άγονες?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Υπάρχουν και εδώ άγονες γραμμές που αναζητούν βαπόρια ειδικά από βόρεια Ελλάδα
Panagia Ekatontapiliani Posted December 19, 2008 Posted December 19, 2008 Δε ξέρω εάν έχει προσπαθήσει κανένας να μπει τελευταία στη σελίδα της ΛΑΝΕ?? Αλλά από τον Οκτώβριο δεν έχω καταφέρει να μπω?? Από ότι φαίνεται από τότε που σταμάτησαν τα πλοία της, σταμάτησε να λειτουργεί και η σελίδα της στο διαδίκτυο
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Κάποτε είχε ειπωθεί ότι οι ΛΑΝΕ δε θα ενδιαφερόταν ξανά για τις άγονες γραμμές, αλλά ως σωστός προφήτης έλεγα ότι υπάρχουν και εδώ άγονες γραμμές. Και τώρα έρχεται η εταιρεία να με επιβεβαιωση και κατατεθετωντας αίτηση για τη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Ρέθυμνο/Καστέλι και Καλαμάτα-Ρέθυμνο. Ενώ η αίτηση της ΛΑΝΕ στη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Ρέθυμνο για οκτώ χρόνια γεγονός που την υποχρεώνει σε αγορά νεώτερου πλοίου μετά την τριετία. Είδατε πως αλλάζουν οι καιροί
Earl Granville Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Έπαιξε μεγάλο ρόλο κι ο διπλασιασμός σχεδόν του μισθώματος από ότι ίσχυε μέχρι σήμερα. Η ΛΑΝΕ πιστεύω ότι δεν τους βγήκε η κίνηση να απέχουν από τον διαγωνισμό των άγονων και μόλις είδαν ότι πιθανότατα να μην ξέρουν τι θα κάνουν τα βαπόρια συμμετείχαν τώρα κανονικότατα.
Orestis Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Πράγματι, το συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν υπήρχε στην αρχική προκήρυξη από την οποία απείχε η ΛΑΝΕ.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Όταν η εταιρεία ιδρύθηκε είχε σκοπό να εξυπηρετήσει τους κατοίκους του νομού Λασιθίου, αλλά από ότι φαίνεται πλέον έχει χάσει το «δρόμο» της. Εδώ και καιρό δεν εξυπηρετεί το νομό του Λασιθίου και στο μέλλον θα εξυπηρετεί άλλο νόμο της Κρήτης (Ρέθυμνο)
e_2 Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Τι ψαχνουμε τωρα...! ετσι όπως ειναι τα πραγματα με την κατασταση της εταιρίας, κανεις δεν κοιταζει τα ιδρυτικα καταστατικα... Ειναι τυχαιο που τελικα όσες εταιρίες στηρίχτηκαν στις αγονες εχουν γενικότερα χασει τον επιχειρηματικο προσανατολισμό τους και λειτουργουν σαν δικλειδες ασκησης πίεσης... ? Συγγνώμη, αλλα σε αυτο το επιχειρηματικο παραλογο ας μη γίνουμε ούτε καν θεατές....
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2009 Posted May 17, 2009 Αυτό το site της ΛΑΝΕ (www.lanesealines.gr), που συνεχίζουν να διαφημίζουν στο Βιτσεντζος Κορνάρος και στα διαφημιστικά της ΑΝΕΚ, αλλα θα το φτιάξουν κιόλας Γιατί εδώ και παρά πολύ καιρό είναι εκτός λειτουργίας!! Panagia Ekatontapiliani said: Δε ξέρω εάν έχει προσπαθήσει κανένας να μπει τελευταία στη σελίδα της ΛΑΝΕ?? Αλλά από τον Οκτώβριο δεν έχω καταφέρει να μπω?? Από ότι φαίνεται από τότε που σταμάτησαν τα πλοία της, σταμάτησε να λειτουργεί και η σελίδα της στο διαδίκτυο Καλά τότε πες ότι δεν δούλευε κάποιο πλοίο, οπότε δε δούλευσε το site της ΛΑΝΕ. Αλλά τώρα που ξεκίνησε το Βιτσεντζος Κορνάρος δε θα έπρεπε να ξανά λειτουργούσε??
Panagia Ekatontapiliani Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Σίγουρα δεν είναι μόνο η εταιρεία καύσιμων που δεν έχει πάρει λεφτά από τη ΛΑΝΕ αλλά και πολύ άλλοι πιστωτές της εταιρείας. Από το χειμώνα έχουν σταματήσει όλες τις πληρωμές, στην αρχή με την αιτιολογία ότι η εταιρεία δεν έχει έσοδα εφόσον ήταν και τα δυο πλοία δεμένα!! Αλλά και μετά που ξεκινησε ο Βιτσεντζος Κορνάρος κάνουν το κινέζο.
ΛΑΣΙΘΙ Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Η ιστοσελίδα της εταιρείας http://www.lane.gr ενημερώθηκε μετά από πολύ καιρό. Φαίνονται τα καινούργια δρομολόγια για Κύθηρα και τα οικονομικά αποτελέσματα. Αλλά τους προορισμούς δεν τους έχουν ενημερώσει.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Πλέον έχει το site της εταιρείας ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα. Αφαίρεσαν και το Ιεράπετρα Λ που το εμφάνιζαν στο στόλο τους παρά την επιστροφή του στην ΑΝΕΚ
sg3 Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 (edited) για δειτε εδω: http://lane.gr/wp-content/uploads/2010/05/15.04.2011-13.06.2011.pdf & εδω: http://lane.gr/wp-content/uploads/2010/05/13.06.11-12.09.11.pdf για να σας δωσω μια πρωτη γευση ο β.κορναρος θα πιανει και καλαματα και μονεμβασια Edited December 29, 2010 by sg3
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Ο Βιτσεντζος Κορνάρος κατά τη θερινή περίοδο πάντα έπιανε Καλαμάτα, μόνο η προσθήκη της Μονεμβάσιας είναι καινούργια και είχε ειπωθεί ξανά On 11/14/2010 at 7:04 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Από τις 15 Απριλίου του 2011 η ΛΑΝΕ θα ξεκινήσει τις προσεγγίσεις στη Μονεμβάσια στο δρομολόγιο της Παρασκευής από το Πειραιά και στην επιστροφή τη Κυριακή.
ΛΑΣΙΘΙ Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Πρέπει να παραδεχτώ ότι θα είναι πολύ γρήγοροι στην Μονεμβασιά (1 min για επιβίβαση - αποβίβαση) My link
Panagia Ekatontapiliani Posted December 31, 2010 Posted December 31, 2010 Είναι λάθος στο πρόγραμμα που έχουν βγάλει στο site. Γιατί στο έντυπο διαφημιστικό με τα ωράρια του πλοίου, το έχουν να φτάνει στη Μονεμβάσια στις 00:01 και να φεύγει στις 00:20
proud_ionian Posted March 21, 2011 Posted March 21, 2011 On 3/21/2011 at 8:31 AM, Neptune said: ΛΑΝΕ και ΑΝΕΚ τι διαφορα εχουν. On 3/21/2011 at 8:52 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Η σημαντικότερη διαφορά είναι το ταμείο, δεν θυμαμαι αν το εχουμε ξανααναφερει. η ανεκ εχει λιγο πανω απο το 50% της ΛΑΝΕ. το υπολοιπο το εχουν οι παλιοι μετοχοι της ΛΑΝΕ. πριν καμια 12ετια τσε βαλε η ΛΑΝΕ εψαχνε τροπο να αναπτυχθει και την φλερταραν οι μεγαλες τοτε ΑΝΕΚ, Μινωικες και Strintzis Lines. μετα απο κυοφορια που κρατησε πανω απο χρονο (σαν τα γαϊδουρια ενα πραγμα), η νυφη ειπε το ναι στην ΑΝΕΚ. η ΑΝΕΚ δεν θα συμμετειχε με μετρητα. θα εβαζε το πλοιο ΤΑΛΩΣ που θα μετονομαζοταν σε ιεραπετρα και θα περναγε στα χερια της ΛΑΝΕ και η ΑΝΕΚ θα επαιρνε με την αυξηση κεφαλαιου κατι λιγοτερο απο το 50% της εταιρειας. με το ιδιο ποσοστο θα εμεναν οι παλιοι μετοχοι, ενω σκαρτο 1% ειχαν οι μινωικες απο παλιοτερη αγορα μετοχων. ετσι και εγινε. το ταλως εγινε ιεραπετρα λ και περασε στην ΛΑΝΕ το καλοκαιρι του 99, μολις δρομολογηθηκε ο Σοφοκλης Β. κανα δυο χρονια μετα οι μινωικες πουλησαν κοψοχρονια το ποσοστο τους στην ΑΝΕΚ και η ΑΝΕΚΑΡΑ βρεθηκε να ελεγχει απολυτα τη ΛΑΝΕ. πριν δυο χρονια που η ΑΝΕΚ μαζευε αγονες, "ναυλωσε" το ιεραπετρα (οπως "ναυλωσε" και αριαδνη, αρτεμις κλπ) για να καλυψει τις αναγκες για αγονοπλοια.
nomikos Posted March 22, 2011 Posted March 22, 2011 Ακριβώς έτσι είναι.Το Ιεράπετρα πριν 5-6 χρόνια ήταν να πωληθεί στην Ισπανία;νομίζω τελευταία στιγμή δεν πωλήθηκε.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2011 Posted November 23, 2011 Συγκεκριμένα, όπως πληροφορείται το Portnet.gr το «Βιτσέντζος Κορνάρος» της ΛΑΝΕ, που εξυπηρετούσε την συγκεκριμένη σύνδεση, κάνει μεν χρήση της δίμηνης δυνατότητας που του παρέχει ο Νόμος για την διακοπή δρομολογίων, πλην όμως το πρόβλημα δεν βρίσκεται τόσο εκεί, όσο στο γεγονός ότι δεν μπορούσε να οδηγηθεί σε δεξαμενή του ΟΛΠ για τις απαραίτητες επισκευές (πρόσφατα είχε συγκρουστεί με άλλο πλοίο) λόγω των χρεών που έχει η εταιρεία προς το ΝΑΤ, το οποίο δεν εξέδιδε την απαραίτητη άδεια ελευθεροπλοΐας
proud_ionian Posted November 23, 2011 Posted November 23, 2011 αυτο οφειλεται μονο σε καθυστερημενα μισθωματα ή εχει και αλλα προβληματα η εταιρεια;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2011 Posted November 23, 2011 Μέσα στο γενικό κλίμα της ακτοπλοΐας σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν οικονομικές στενότητες!!! Αλλά στη ΛΑΝΕ το κυριότερο θέμα είναι τα οφειλόμενα από τις άγονες. Εάν θυμάμαι καλά πέρυσι ήταν η μόνη εταιρεία που ανακοινώσε κέρδος για τη χρήση του 2010 (εστω προ φορων)
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2011 Posted December 15, 2011 δελτίο τύπου της LANE σχετικά με την μη έναρξη δρομολογίων του βιτσεντζος κορνάρος χθες το βραδύ
proud_ionian Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 στο δελτιο του Mega ειχε αναφορα στα χρωστουμενα απο το κρατος για μισθωματα αγονων γραμμων και εγινε ειδικη αναφορα στη ΛΑΝΕ και τον κορναρο, οπου χρωστουνται καποια εκατομμυρια και τα πληρωματα ειναι 5 μερες απληρωτα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now