aiolosii Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 Μηπως ηταν οι spare που ειχε το βαπορι μεσα οταν ηρθε απο κει ψηλα??
Stefanos Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 παρατηρησα στο γκαραζ οτι του εχουν φερει κ καινουργιους αξονες!αρα κανα μιλακι παραπανω μπορει να το πιασουμε... Απο τους άξονες θα πάρει μίλι?
margaritis24 Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 αμα δεν εχουν τον φοβο για αξονες ή στροφαλο θα το ανοιξουνε για να παει πιο γρηγορα!!
Earl Granville Posted January 13, 2008 Posted January 13, 2008 Η ταχύτητα του όπως έχουμε πει ποτέ δεν ήταν το φετίχ αυτής της πορτάδας πλοίων.Το ΟΛΥΜΠΙΑ που είχε νεώτερες και μεγαλύτερες μηχανές η ταχύτητά του ήταν κοντά στα 18-18,5 μίλια υπηρεσιακή κι όταν δε κόντευε να πάει επισκευή ή στα τελευταία του είχε μειωθεί σημαντικά. Το ΙΟΝΙΑΝ ΣΠΙΡΙΤ με τις αρχικές deutz ακόμα και σε άριστη κατάσταση να είναι αυτές δύσκολα πιστεύω θα ξεπεράσει τα 17-17,3 μίλια.Η μικρή ταχύτητα που κατέβαινε(12-13-14 μίλια) οφείλόταν ότι στην βόρεια θάλασσα δούλευε με κλειστά τα ψυγεία λόγω του εκεί κλίματος κι εδώ θα πρέπει να δουλεύει με ανοιχτά οπότε η ταχύτητα του ερχομού δεν είναι συγκρίσιμο μέγεθος. Οπότε ότι και να κάνουν πάνω από αυτά τα δεδομένα δύσκολα να κυμανθεί. Τα προσόντα του είναι άλλα. Νεώτερα για το ποια γραμμή θα υπηρετήσει δεν υπάρχουν και δεν ξέρω κιόλας αν η εταιρία του έχει πάρει τις τελικές αποφάσεις γι αυτό το θέμα. Ακούγονται πολλά , ότι θα διεκδικήσει άγονη,ότι μπορεί να διπλώσει το ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ, ότι ...αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα.
Earl Granville Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Μάλον κλειδώνει η παρουσία του στην Αδριατική και πιθανότατα θα διπλώσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην γραμμή Ηγουμενίτσα Κέρκυρα Μπρίντιζι. Στο βαπόρι,επειδή δεν είχε κρεβάτια καθόλου, προστείθονται 50 καμπίνες κι ο συνολικός αριθμός κλινων αναμένεται να φτάσει περίπου στα 150. Επίσης τοποθετούνται ανοιχτά ψυγεία στις μηχανές.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 Και ίσως του Παξούς το καλοκαίρι??
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Το Ionian Spirit θα αργήσει αρκετά ακόμα για να ξεκινήσει τα δρομολόγια του.
poseidon Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Απο 15/06/2008 ξεκινάει πρωινά δρομολόγια Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι σύμφωνα με τη ForthCRS
Panagia Ekatontapiliani Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Έξω από το Ionian Spirit είναι έξω μια μηχανή (τύπου DEUTZ), όπως αυτή που φοράει το πλοίο. Μου φαίνεται ότι το πλοίο αλλάζει τα block των μηχανών του.
Earl Granville Posted June 12, 2008 Posted June 12, 2008 Η ώρα που θα ξεκινήσει δρομολόγια σχεδόν έφτασε.Τώρα είναι Βασιλειάδη θα περάσει επιθεωρήσεις και καλώς εχόντων των πραγμάτων αρχές της επόμενης εβδομάδας να μπορέσει να ανεβει Ηγουμενίτσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Το Ionian Spirit στη δεξαμενή καθάρισε και έβαψε τα ύφαλα του. Επίσης είδα να κάνουν κάποιες δουλειές στο Bow Thruster. Σήμερα το πρωί το πλοίο ήταν έτοιμο να πέσει από τη δεξαμενή. Πλέον είναι γραμμένο το Agoudimos Lines και στη δεξιά πλευρά του. Μου έκανε εντύπωση ότι τη σκάλα την είχα βάλει στη πρύμη, σε αντίθεση με όλα τα επιβατηγά πλοία που ανεβαίνουν στη δεξαμενή Βασιλειάδη που τη βάζουν στη πλώρη.
Earl Granville Posted June 13, 2008 Posted June 13, 2008 Αν κρίνω από το ΟΛΥΜΠΙΑ η πρόσβαση από την πλώρη στο υπόλοιπο βαπόρι δεν ήταν εύκολη.Οι δυο εισόδους στην πλώρη σε οδηγούσαν στο γκαράζ , ήταν στενές πολύ οπότε ήταν προτιμότερο να ανέβεις την κάθετη σκάλα του καθρέφτη η οποία δεν ήταν κι ότι καλύτερο.Από την άλλη αν είχες πράγματα να κουβαλήσεις ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατον και με τους δυο τρόπους. Οπότε στην πρυμη βολεύει καλύτερα.
Neptune Posted June 13, 2008 Author Posted June 13, 2008 Για αρχη θα κανει καποια δρομολογια στην Αλβανια (μαλλον Αυλωνα οχι Δυρραχιο) και μετα θα ξεκινησει απο Ηγουμενιτσα. Πλοιαρχος μαλλον ο Διονυσης Λιναρδατος με πολλα χρονια υπηρεσιας μεχρι υπαρχος στη Strintzis Lines και στη Blue Star.
Earl Granville Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Σαν γλαράκι έγινε το βαποράκι.Επέστρεψε στην θέση του στην ΔΕΗ κατάλευκο με ασπρα όκια και τα σινιάλα της εταιρίας του στις μπαντες.
George Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 (edited) Και τα οποία σινιάλα είναι ομοιόμορφα και πολύ καλογραμένα σε σχέση με άλλα βαπόρια της εταιρείας. Για να πάρουμε μια μυρωδιά. Edited October 24, 2023 by polmyt link
Neptune Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Αναβαλεται μεχρι την Παρασκευη η αναχωρηση του πλοιου καθως πηγανε λιγο πισω οι δουλειες.
nikos547 Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 (edited) 2 X8ESINES PHOTO TOY IONIAN SPIRIT Edited June 22, 2008 by nikos547
Panagia Ekatontapiliani Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Το Ionian Spirit είναι πλέον έτοιμο. Σήμερα ή αύριο αναμένεται να φύγει για την Ηγουμενίτσα, όπου τη Τετάρτη θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 Το Ionian Spirit στο κεντρικό λιμάνι και μια κατάπλωρη Αφιερωμένες αυτές οι φωτογραφίες στον Earl Granville, που σίγουρα του ξυπνάνε αναμνήσεις από το αγαπημένο του πλοίο.
chris Posted June 26, 2008 Posted June 26, 2008 Δηλαδη με Βικεντιο θα ξεκινήσει (οποτε τα ξεκινησει) τα δρομολογιά του ?.
polmyt Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Τελικα ξεκινησε πριν απο λιγο.Θα παει Ηγουμενιτσα μεσω Ισθμου. Καλα ταξιδια να εχει
poseidon Posted June 30, 2008 Posted June 30, 2008 Βρίσκεται στην Ηγουμενίτσα, δεμένο στο παλιό λιμάνι.
proud_ionian Posted July 20, 2008 Posted July 20, 2008 συμφωνα με το Ferries Of Southern Europe σε ελεγχο στην Ηγουμενιστα βρεθηκαν 43!! παρατηρησεις και κρατηθηκε 5 μερες: IONIAN SPIRIT Inspection details : Date of first boarding : 02/07/2008 Date of final boarding : 06/07/2008 Port of inspection : Igoumenitsa, Greece. Type of inspection : Expanded inspection Nb of deficiency(ies) : 43 Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 11 Duration of detention : 5 days Ship's particulars at the time of inspection : IMO number : 7128887 Name : IONIAN SPIRIT Flag : St Vincent and the Grenadines Callsign : J8B3748 Ship type : Roro passenger ship Gross tonnage : 6748 Keel date : 1971 Classification society : - Class certificate issued by Bureau Veritas (BV), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding - Class certificate issued by Hellenic Register of Shipping (HRS), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding Statutory certificates : - International Air Pollution Prevention Cert is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - Document of compliance (DoC) is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - Safety management certificat (SMC) is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - Load lines certificates is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - Oil pollution prevention (iopp) is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - International sewage pollution prevention certific is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) - International ship security certificate is issued by Hellenic Register of Shipping (HRS) Ship manager - FLANMARE LINES S.A., 2, KAPODISTRIOU STREET 185 31, PIRAEUS, Greece Areas inspected : - Accommodation and galley - Car deck - Engine and steering room - Navigation bridge - Outside decks and forecastle - Passenger spaces Operational controls carried out - Abandon ship drill - Communication equipment - Emergency fire pump - Emergency generator - Emergency steering - Fire drill - 15 ppm OWS tested Deficiencies : - Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger ship - Crew certificates, Tables of working hours - Fire safety measures, Doors within main vertical zone, Unsafe, ground for detention - Fire safety measures, Doors within main vertical zone - Fire safety measures, Doors within main vertical zone, Inoperative, ground for detention - Fire safety measures, Doors within main vertical zone - Fire safety measures, Fire control plan - all - Fire safety measures, Fire detection - Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation - Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation, Incomplete, ground for detention and class responsible - Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation - Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation, Inoperative, ground for detention and class responsible - Fire safety measures, Jacketed high pressure lines - Fire safety measures, Other (fire safety) - Fire safety measures, Other (fire safety) - Fire safety measures, Ventilation, Inoperative, ground for detention and class responsible - ISM related deficiencies, Emergency preparedness, Not according SMS, ground for detention - ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment, Not according SMS, ground for detention - Life saving appliances , Embarkation arrangement survival craft - Life saving appliances , Inflatable liferafts - Life saving appliances , Launching arrangements for survival craft - Life saving appliances , Lifeboat inventory - Life saving appliances , Lifejackets - Life saving appliances , Lifejackets - Life saving appliances , Other (life saving) - Life saving appliances , Public address system - MARPOL annex I, SOPEP - MARPOL annex V, Placards - Operational deficiencies, Fire drills, Lack of training, ground for detention - Operational deficiencies, Manuals instructions, etc. - Operational deficiencies, Muster list - Operational deficiencies, Operation of GMDSS equipment, Lack of familiarity, ground for detention - Propulsion & aux., Bilge pumping arrangements - Radiocommunications, Main installation - Ship's certificates and documents , Continuous synopsis record - Ship's certificates and documents , Passenger ship safety (including exemption) - Structural safety, Closing devices/watertight doors - Structural safety, Closing devices/watertight doors, Inoperative, ground for detention - Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches - Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches - Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches, Inoperative, ground for detention and class responsible - Structural safety, Other safety in general - Structural safety, Other safety in general
Nick the Greek Posted August 2, 2008 Posted August 2, 2008 Και ξεκινησε πριν απο 20 μερες μετα απο πολυμηνη επισκευη. Δηλαδη αμα περασουν και 5-6 μηνες στα δρομολογια, σε τι κατασταση θα ειναι το πλοιο?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 2, 2008 Posted October 2, 2008 Έχω κατέβει πολλές (άπειρες καλύτερα) φορές για φωτογραφίες στον Πειραιά και στο ''κόκκινο''. Πολλές φορές μόνο για ένα τσιγάρο, (τι να ματά-φωτογραφήσεις πια) αλλά έχοντας και την μηχανή μαζί για ''μπας και θέ μου φύλαγε''. Κι όμως πάντα το λιμάνι θα σε αποζημιώσει με κάτι το ''έκτακτο''. Έτσι έγινε και το απόγευμα εκείνο στις 24 του Ιούνη φέτος. Ήμουνα στο κόκκινο για τσιγάρο και βλέπω πολύ (μα πολύ) μακριά στα ανοιχτά της Σαλαμίνας το πλοίο. Σκέφτηκα ότι θα είχε βγει για trial και ότι θα επέστρεφε πάλι στο Κερατσίνι. Ώσπου το βλέπω κάποια στιγμή να γυρίζει και να κατευθύνεται προς το μεγάλο μας λιμάνι. Περιττό βέβαια να πω ότι η φωτογραφική πήρε ''φωτιά''. Σε τρεις λοιπόν φωτογραφίες η πρώτη (και μοναδική μέχρι στιγμής βέβαια), έλευση του πλοίου στον Πειραιά. ''Καθ οδόν'', μπαίνοντας στο λιμάνι, και δένοντας στον προλιμένα. Για ...ευνόητους λόγους οι φωτογραφίες αφιερώνονται στον καλό φίλο Earl Granville.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now