ΝΗΡΕΑΣ Posted September 2, 2007 Posted September 2, 2007 Κατ’ αρχήν θέλω να πω ότι η έλευση αυτού του πλοίου –όσο καλό και να είναι…όσο καλό μπορεί και να είναι ένα πλοίο 35 χρονών- είναι η τρανταχτή απόδειξη της αποτυχίας της κατάργησης του ορίου ηλικίας. Είπαμε να καταργηθεί η 35ετία ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να ταξιδεύουν τα καλά παλιά πλοία….και αντ’ αυτού είδαμε να εναρμονίζεται με την Στοκχόλμη ότι μπορεί να επιπλεύσει. Είπαμε να καταργηθεί η 35ετία ώστε να δοθεί χρόνος στις εταιρείες με παλιά πλοία να τα αντικαταστήσουν…και αντί να βλέπουμε αντικαταστάσεις…βλέπουμε αγορές «νέων» πλοίων 35ετίας. Εξαιρώ από τα παραπάνω τις εταιρείες, οι οποίες ούτως ή άλλως θα προχωρούσαν σε επενδύσεις και ανανέωση του στόλου τους. Επίσης, θα πρέπει να καταλάβουμε ότι άλλο είναι να έχει έρθει ένα πλοίο 15-20 χρονών και να συνεχίζει και μετά τα 35…και άλλο να έρχεται στα 35 του χρόνια. Με ποιά προοπτική θα έρθει? Τα 40, τα 50 ή τα 60 χρόνια? Θα ξαναζήσουμε τις αλήστου μνήμης εποχές? Και για να μην παρεξηγηθώ, τα ίδια θα έλεγα και εάν ερχόταν στα 35 τους χρόνια ο Απόλλωνας, η Πηνελόπη και το SuperferryΙΙ! ΥΓ. Όσον αφορά τα περί Παροναξίας κλπ –από μια μικρή εταιρεία λαϊκής βάσης…και κόντρα σε Παναγόπουλο (ή τους επόμενους ιδιοκτήτες), Λασκαρίδη και Αγούδημο- καλό είναι να μην τα ξεστομίζουμε. Ας ζούμε στον πλανήτη Γη και όχι στον Υπερίωνα!
Angelos Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Για τα περί 35 αλλα και καλύτερα τώρα ή τότε σχολιάζω εδώ. Για τα περί μικρής εταιρείας μπροστά στους "μεγάλους" θα πω απλά ότι δεν τα βλέπω τόσο απαγορευτικά όσο τα παρουσιάζεις Νηρέα γιατί και η θεοπούλα (Θεόλογος ντε) εμφανίστηκε από owner παλιάς "μικρής" γραμμής αλλα και κάτι άλλο εξίσου σημαντικό. Οι μικρές γραμμές του Ιονιου δεν φτάνουν πια να θρέψουν οικονομικά νέες επενδύσεις. οποτε η ανάγκη σπρώχνει κάποιους να κάνουν μεγάλα βήματα.Ειδικά όταν μεταξυ Κεφ και Ζακ υπάρχουν 7 καράβια συν οτι παντόφλες απο τα περιξ. Το ότι έχουν την επιλογή την έχουν, το ότι μπορεί να διαλέξουν κάτι πιο ήπιο και λίγο πιο βόρεια, επίσης βλέπω ότι το έχουν....θα δείξει αλλα τίποτα δεν αποκλείω από μια εταιρεία που έχει ανοιχτεί ιδιαιτέρως.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Για τα περί μικρής εταιρείας μπροστά στους "μεγάλους" θα πω απλά ότι δεν τα βλέπω τόσο απαγορευτικά όσο τα παρουσιάζεις Νηρέα γιατί και η θεοπούλα (Θεόλογος ντε) εμφανίστηκε από owner παλιάς "μικρής" γραμμής Να με συγχωρεί η αφεντιά σου , αλλά η εμπειρία του Θεολόγου μας λέει ότι έχουμε ένα 7χρονο πλοίο που μπήκε για να ανταγωνισθεί 2 καλά μεν, αλλά παλιά πλοία περίπου 35 χρονών και ένα νέο μεν, αλλά με πολλά προβλήματα. Συνεπώς, δεν υπάρχει καμιά αντιστοιχία με μια (υποτιθέμενη) δρομολόγηση ενός 35χρονου απέναντι σε σχεδόν νεότευκτα...έστω και εάν αυτά είναι Κορεάτικα ή Αυστραλέζικα. Βεβαίως, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε...κανείς δεν πάει χαμένος. Όλο και κάποια άγονη (και επιδοτούμενη) θα χτυπήσει. Κανείς δεν πάει χαμένος σήμερα όταν έχει πλοίο που επιπλέει, πάει 14-15-16 μίλια και έχει και καμπίνες...κι ας είναι και 50 χρονών.
Angelos Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 ΥΓ. Όσον αφορά τα περί Παροναξίας κλπ –από μια μικρή εταιρεία λαϊκής βάσης…και κόντρα σε Παναγόπουλο (ή τους επόμενους ιδιοκτήτες), Λασκαρίδη και Αγούδημο- καλό είναι να μην τα ξεστομίζουμε. Ας ζούμε στον πλανήτη Γη και όχι στον Υπερίωνα! Να με συγχωρεί η αφεντιά σου , αλλά η εμπειρία του Θεολόγου μας λέει ότι έχουμε ένα 7χρονο πλοίο που μπήκε για να ανταγωνισθεί 2 καλά μεν, αλλά παλιά πλοία περίπου 35 χρονών και ένα νέο μεν, αλλά με πολλά προβλήματα. Συνεπώς, δεν υπάρχει καμιά αντιστοιχία με μια (υποτιθέμενη) δρομολόγηση ενός 35χρονου απέναντι σε σχεδόν νεότευκτα...έστω και εάν αυτά είναι Κορεάτικα ή Αυστραλέζικα. Τελικα τι να μην ξεστομιζουμε? Πιθανό ανταγωνισμο πλοιοκτητών ή πλοίων??? Το τι είναι εμπορικό και το τι απαγορευτικό σωστά το κρίνεις παρόλα αυτά εμμένω ότι συγκριτικά με το πήξιμο του Ιονιου, χώρος υπάρχει άπλετος αλλου. Τώρα θηρία και τίγρεις ή άγονες θα δούμε. Πάντως δεν μου μοιάζει για καράβι αγώνων. Το κόβω να έχει καλύτερη μοίρα και όσο το σκέφτομαι οι σποράδες του πάνε!
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Τελικα τι να μην ξεστομιζουμε? Πιθανό ανταγωνισμο πλοιοκτητών ή πλοίων???Άγγελε, το σχόλιό μου αφορούσε το συγκεκριμένο πλοίο.
Earl Granville Posted September 3, 2007 Posted September 3, 2007 Ρε παιδιά αυτό το πλοίο βρήκατε αφορμή για να διαμαρτυρηθείτε για τα 35αρικα?:p Αυτό με το καλό να έρθει να μας γεμίσει μνήμες από το παρελθόν. Στα σοβαρά τώρα δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεται το πλοίο και για που το προορίζουν να το βαλουν οι νέοι ιδιοκτήτες του. Εκείνο που με προβληματίζει όμως είναι οι μηχανές του.Από αυτά που έχω εντριφίσει πάνω στην ιστορία των αδελφιών από το papebourg ,οι μηχανές που εφοδιαστηκε αυτή η σειρά των πλοίων οι deutz αποδείχτηκαν σε θέμα αξιοπιστίας κατώτερες των προσδοκιών και η συνολική τους ιπποδύναμη ήταν μέτρια για το μέγεθος των σκαφών με αποτέλεσμα να έχουν μια υπηρεσιακή ταχύτητα των 17 μιλίων. Αυτοί ήταν και οι λόγοι που το αλησμόνητο ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ άλλαξε τις μηχανές του στις αρχές της δεκαετίας του 80 κι έβαλε SEMT-PIELSTICK. Τώρα το ROSLAGEN δεν έχω διαβάσει ή ακούσει πουθενά να έχει κάνει αντικατάσταση μηχανών οπότε αν θεωρήσουμε ότι έχει τις αρχικές και με 34 χρόνια στην πλάτη τους ίσως να προβληματίσουν τους νέους ιδιοκτήτες του. Όσο για την έλευση ηλικιωμένων πλοίων για εμένα είναι απολύτως κατανοητό.Στις γραμμές φιλέτα θα βλέπουμε τα νεότευκτα, στις γραμμές ισχνού κέρδους πλοία μέτριας ηλικίας προσεγμένα ή μη,σε προβληματικές γραμμές ή σε συμπληρώματα δρομολογίων θα βλέπουμε τα ηλικιωμένα πλοία.Προσωπικά δεν μου φαίνεται παράξενο αν σκεφτούμε το κόστος μιας επένδυσης με το περιθώριο εκμετάλευσης και εσόδων σε μια δεδομένη γραμμή. Και το Roslagen αν έχω καταλάβει καλά θα πάει σε γραμμή ως συμπλήρωμα δίπλα σε νεώτερα του και όχι ως επανάσταση
Panagia Ekatontapiliani Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Αυτοί ήταν και οι λόγοι που το αλησμόνητο ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ άλλαξε τις μηχανές του στις αρχές της δεκαετίας του 80 κι έβαλε SEMT-PIELSTICK. Δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος που είχε αλλάξει μηχανές το Εξπρές Ολύμπια, αλλά και μια φωτιά που είχε ξεσπάσει στο μηχανοστάσιο.
miko mission Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Νομιζω οτι σε σχεδον ολα τα αδερφα που ταξιδευαν στην ευρωπη ειχαν προβλημα με τις φωτιες που προερχονταν απο το συστημα θερμανσεως.Το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ οταν ηρθε στη sealink εκανε εκτος απο αλλαγη κυριων μηχανων και τοποθετηση πτερυγιων ευσταθειας και ριζικη αλλαγη εσωτερικων χωρων τοτε μπηκαν και οι περιφημες καμπινες του.
Earl Granville Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Όπως τα λέει ο μίκο είναι.Τότε μπήκαν και τα σταμπιλάιζερς στο ΟΛΥΜΠΙΑ ,αλλα και με το σύστημα θερμάνσεως όντως υπήρχε μεγάλο πρόβλημα. Η φωτιά στο μηχανοστάσιο του ΟΛΥΜΠΙΑ ήταν όντως το γεγονός που έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να αλλάξει μηχανές αλλά στην νεα εταιρία υπήρχε η σκεψη από πριν για αλλαγή μηχανών και τοποθέτηση καμπίνων λόγω των συχνών προβλημάτων.
di_bar Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 τελικα απο οτι ακουγεται το πλοιο μαλλον δε θα επισκεφθει τις ελληνικες θαλασσες. ο λογος ισως να περιγραφεται εκτενώς εδω...
George Posted September 27, 2007 Posted September 27, 2007 Επειδή ο φίλος di_bar δεν μας έδωσε το link, να σας πω κι εγώ ότι σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές από βόρεια Ευρώπη το πλοίο δεν θα το δούμε τελικά στην Ελλάδα. Η συμφωνία χάλασε, το πλοίο παραμένει παροπλισμένο στο Berghamn και σύμφωνα με την Eckero Line υπάρχουν ήδη νέοι ενδιαφερόμενοι που θέλουν το αγοράσουν.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 17, 2007 Posted October 17, 2007 Σωστότατος ο George! Roslagen still for saleThe letter of intent concerning the sale of the ferry Roslagen has been cancelled. The owner Rederiaktiebolaget Eckero has announced that the ferry is still for sale and that new potential buyers have already surveyed the vessel. Scandinavian Shipping Gazette / 01.10.07
DYNAMITIS Posted October 27, 2007 Posted October 27, 2007 H NEA AGORA TOY KYRIOY MIMH AGOUDIMOU STA 2.000.000 EYRO PERIPOU
Neptune Posted October 27, 2007 Author Posted October 27, 2007 Αντε καλοριζικο. Δεν τη γλιτωσε την Ελλαδα τελικα... Να υποθεσω οτι παει για Αλβανια??
Aris Posted October 28, 2007 Posted October 28, 2007 Φαίνεται πως ήρθε η ώρα να αντικατασταθεί ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α., τουλάχιστον θα συνεχίσουμε να βλέπουμε -στις ετήσιες του- ένα πραγματικό Καράβι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 2, 2007 Posted November 2, 2007 Η αγορά αυτή του πλοίου από τον Αγούδημο επιβεβαιώνεται και από άλλη πηγή? Ρωτάω γιατί πουθενά δεν έχω δεί τίποτε σχετικό.
NOTIAS Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Το πλοίο προορίζεται για τοπικο στην Ανδρο (πιθανως με Τηνιακό Καπετάνιο)
George Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Έχω μια απορία: Εδώ η ΠΟΠΑΡΑ έκοψε σχεδόν όλα τα τοπικά στην Άνδρο ακόμα και το καλοκαίρι. Θα φέρει πλοίο, 35 χρονών για να το βάλει μόνο στην Άνδρο και αρχές χειμώνα;
Earl Granville Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Εγώ πιστεύω ότι η εταιρία το φέρνει για να εδραιώσει περισσότερο την θέση της στην γραμμή Μπάρι - Δυρράχιο ενόψη και την δρομολόγησης του BADIS απο την VENTOURIS FERRIES παρά να το βάλει τοπικά Άνδρου. Ίσως σκεφτούν να το βάλουν στην θέση της Πόπης όταν αυτή θα πάει για επισκευή αλλά για τα τοπικά δεν το πολυστεύω παρόλο που κι εγώ έχω ακούσει αυτή την φήμη κι ότι πιθανόν να έπερνε το όνομα ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ. Όντως θα μας έρθει με εξαιρετικό Τηνιακό καπετάνιο ο οποίος επανακάμπτει στην ακτοπλοία.
Stefanos Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Εγώ έχω ακούσει απο άλλο shipfriend ότι ψάχνονται για ένα ακόμη πλοίο που θα αντικαταστήσει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στη Ραφήνα και ότι η αγορά του roslagen είναι για να διπλώσει το Καπετάν Αλέξανδρος και δεν έχει καμία σχέση με την Άνδρο,δεν ξέρω αν το roslagen είναι εσωτερικά καλύτερο απο τη Πόπη αλλά όπως και να έχει μου φαίνεται οξύμορο το σενάριο να εμφανιστεί στη Ραφήνα
Earl Granville Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Εσωτερικά είναι καλύτερο από την Πόπη και έχει λίγο καλύτερο capacity στο γκαραζ.Από εκεί και πέρα ούτε την ταχύτητα της Πόπης έχει ούτε την ηλικία ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής οπότε σίγουρα χρειάζεται κάτι καλύτερο.
George Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 IONIAN SPIRIT το νέο όνομα του βαποριού το οποίο παραδόθηκε στη νέα του εταιρία και σύντομα θα ξεκινήσει για τα μέρη μας.
Earl Granville Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Ήδη πηγαίνει καπετάνιος να το παραλάβει κι αυτός είναι ο Κώστας ο Σκλαβούνος ο ξάδερφος του Γιάννη που ήταν στα σουπερφαστ της βααλτικής (γιατί είναι δύο) από το Πανόραμα που ήταν πριν.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted November 16, 2007 Posted November 16, 2007 Μήπως θα πρέπει να σκεφθούμε λιγάκι και τις άγονες του Β.Αιγαίου που η προκήρυξη θα βγεί σε λίγο;Απο τα στατιστικά που έχω το ΠΗΝΕΛΟΠΗ είναι πολύ μεγάλο για το χειμώνα.Πάντως εγώ είμαι υπέρ της αγοράς.Αναστήθηκε ο Λάζαρος.Ο καπτάν Κώστας θα το φέρει και καλλά θα ήταν να τον κρατήσει. Γιατί άκουσα ότι έψαχνε καπετάνιο μόνο για τη μεταφορά του πλοίου,αν η πληροφορία είναι αληθής.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now