Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σε γενικό πλαίσιο όπου υπήρξαν μεγάλες πορταδες οι οποίες κατασκευάστηκαν για διαφορετικούς πλοιοκτητες τότε πιθανότατα ειναι design του ναυπηγείου . Και στην Ιαπωνία όντως υπήρχαν τέτοιες περιπτώσεις και ειδικα η Mitsubishi όπου εκτός απο τις περιπτώσεις Λευκά μέχρι και Αριάδνη που σωστα αναφέρθηκε ειναι και η περιπτωση Horus / Vega μέχρι το Andros Queen . Αν και στο ματι φαίνονται διαφορετικά κυρίως στις υπερκατασκευές , έχουν διαφορετικές μηχανές και σύστημα αξονικών , εντούτοις πρόκειται για ίδιες γαστρες και ίδιες ναυπηγικής γραμμές που ακολουθήθηκαν κατα την κατασκευή .

  • 1 month later...
Posted

Ας πάρουμε μια μικρή γεύση από τον τρόπο δεξαμενισμού μικρών πλοίων περί τα μέσα του 19ου αιώνα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη Γερμανία. Η συγκεκριμένη δεξαμενή αποτελεί κομμάτι των εκθεμάτων του ναυτιλιακού πάρκου του Rostock.  Βλέπουμε τα ξύλινα βάζα της δεξαμενής και τον χειροκίνητο μηχανισμό με τα γρανάζια ο οποίος χρησιμοποιούταν για να τραβηχτεί το πλοίο στη στεριά. Το όλο σύστημα στηριζόταν επάνω σε ράγες και είχε την δυνατότητα να έλκει πλοία μέχρι 100 τόνους. Να και η πλακέτα με τις σχετικές πληροφορίες, σύντομα θα δούμε και το ρυμουλκό που βρίσκεται δίπλα του. 

Posted (edited)

Και στην διώρυγα κάτι αντίστοιχο  υπήρχε από παλαιόθεν και έως σήμερα για τα ρυμουλκά και τις πιλοτίνες ....   από τον τρόπο δεξαμενισμού μικρών πλοίων περί τα μέσα του 19ου αιώνα, και μπορεί να φωτογραφηθεί από την είσοδο στο λιμανάκι που υπάρχει, φυσικά στην πλευρά του Καλαμακίου.

Edited by gioannis
  • 9 months later...
Posted
19 minutes ago, Diagoras said:

Όντως ενδιαφέρουσα επιλογή ναυπηγείου, εκεί έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μόνο τα αγιορείτικα. Το διαβάζω αλλά δε νομίζω να ναι "φωτογραφικό" το κίνητρο καθώς τα ναυπηγεία αυτά είναι εμφανέστατα δίπλα στο δρόμο και πλήρως ορατά από γνωστό μαγαζί της πόλης λίγα μέτρα νοτιότερα.

Σαφώς και τα ναυπηγεία στην Θεσσαλονίκη (Πυλαία) είναι εμφανέστατα δίπλα στον δρόμο, και μάλιστα λεωφόρο που οδηγεί στο αεροδρόμιο, πλην όμως πόσες φωτογραφίες πλοίων έχουμε δει από αυτά, ή τουλάχιστον σε σύγκριση με την ευρύτερη ΝΕΖ του Πειραιά ??? 

Προφανώς οι.... καραβολάτρες της συμπρωτεύουσας δεν "το έχουν" και πολύ με το φωτορεπορτάζ σε ναυπηγεία, παρόλο που οι ιδιοκτήτες τους είναι πολύ φιλόξενοι. Χωρίς καμία διάθεση περιαυτολογίας, τα μόνα σοβαρά (ας μου επιτραπεί η έκφραση) και αναλυτικά φωτορεπορτάζ από τα ναυπηγεία της Πυλαίας που έχω δει στο διαδίκτυο τόσα χρόνια, ήταν τα δικά μου πριν καμιά 15αρια χρόνια όταν σπούδαζε η κόρη μου στην Θεσσαλονίκη, και τα είχα επισκεφθεί όλα αρκετές φορές. 

Posted

@ΣΕΙΡΙΟΣ κακώς το πήρες προσωπικά, απλά παρέθεσα-μάλλον λανθασμένα-μια διαφορετική οπτική! Από κει και πέρα κάθε φωτορεπορτάζ είναι καλοδεχούμενο και εννοείται σ' ευχαριστούμε από καρδιάς. Οι καραβολάτρες της συμπρωτεύουσας μάλλον είναι πολύ λιγότεροι, ίσως έχουν διαφορετικά καραβολατρικά ενδιαφέροντα (ίσως όχι τόσο φωτογραφικά και αυτό δεν είναι μεμπτό) και εκτός αυτού τα δυνητικά φωτορεπορτάζ απ' τα καρνάγια της Μίκρας δε συγκρίνονται όχι με τη ΝΕΖ Περάματος αλλά ούτε καν με την Αμαλιάπολη από άποψη κίνησης...Ειρήνη ημίν

Posted

To βασικο ειναι οτι λιγοι, για να μην πω ελαχιστοι, ενδιαφερονται για μικρα επιβατικα ,παντοφλες και οτιδηποτε δεν ειναι ferry

Απο τη στιγμη που τα καρναγια της Θεσσαλονικης εχουν μονο τετοια κινηση ,ειναι λογικο να υπαρχει σχεδον μηδενικο ενδιαφερον.

Posted

@Diagoras

Μα... δεν το πήρα καθόλου προσωπικά, ούτε και βρίσκω κάτι το λανθασμένο στην άποψη - οπτική σου, απορώ πως διέκρινες κάτι τέτοιο, απλά συνέχισα την συζήτηση. 

Ειρήνη υμίν σίγουρα, αλλά δεν υπήρξε καμία.... μάχη, ούτε καν διαμάχη !!!

Posted
6 hours ago, polmyt said:

To βασικο ειναι οτι λιγοι, για να μην πω ελαχιστοι, ενδιαφερονται για μικρα επιβατικα ,παντοφλες και οτιδηποτε δεν ειναι ferry

Απο τη στιγμη που τα καρναγια της Θεσσαλονικης εχουν μονο τετοια κινηση ,ειναι λογικο να υπαρχει σχεδον μηδενικο ενδιαφερον.

Ακριβώς όπως τα λες είναι. Δεν είπα ότι είναι παράλογο το να βλέπουμε σπανίως φώτο από τα καρνάγια της Θεσσαλονίκης, αλλά ότι αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο και άρα είναι πολύ δύσκολο (έως και απίθανο) να δούμε φώτο από κάποιο φέρρυ - παντόφλα που είτε κατασκευάζεται είτε βγαίνει εκεί για εργασίες συντήρησης (βλέπε την αρχική συζήτηση στο topic του ΝΙΚΗΤΗΣ).

Posted

Όσα χρόνια ήμουν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη πάντα είχα την περιέργεια να δω ένα από αυτά τα καρνάγια από κοντά και κυρίως αυτό που είναι δρόμο του αεροδρομίου. Βέβαια από τη μία η έλλειψη μέσου για πιο εύκολη πρόσβαση καθώς και ο κίνδυνος της απαγόρευσης εισόδου μου με αποθάρρυναν από το να κάνω μία προσπάθεια. Ίσως άμα ποτέ επιστρέψω να το επιχειρήσω.

  • 4 weeks later...
Posted
9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτές οι ημερομηνίες ήταν αρχικές στον προγραμματισμό που βέβαια δεν υπήρχε περίπτωση να τηρηθούν. Ελπίζω μέχρι τέλος του έτους να έχουν τελειώσει οι εργασίες στην Κίνα.

 

Γενικά να πούμε ότι στην διετία 2009-2010 ναυπηγήθηκε τεράστιος αριθμός πλοίων. Αυτό έχει σαν συνέπεια το 2024-2025 αυτά χοντρικά να κάνουν το 3ο special survey τους, πράγμα που δημιουργεί μεγάλη επιβάρυνση στα ναυπηγεία, ειδικά της Κίνας που είναι προορισμός πρώτης επιλογής για τέτοιες δουλειές. Και φυσικά αυτά τα πλοία έχουν προτεραιότητα σε σχέση με κάποιο πλοίο όπως το Yabusa που μετασκευάζεται.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...