cpt_Hiotis Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Προσωπικά, μπορώ να πω ότι το προτιμώ σε σχέση με το πρώτο. Το πλοίο θα δείχνει πολύ πιο σύγχρονο, όπως και με το άλλο σχέδιο, εξωτερικά καθώς δανείζεται στοιχεία από τα "νεότευκτα" (τα εισαγωγικά γιατί μετά από 7 χρόνια δεν ξέρω κατά πόσο θεωρούνται) αδέλφια της Αδριατικής. Εμπιστεύομαι την ΑΝΕΚ και την εταιρεία που έχει αναλάβει την μετασκευή για την δημιουργία ενός υπέροχου πλοίου, η μόνη μου ένσταση είναι η απώλεια της υπέροχης πλώρης. Ελπίζω να δρομολογηθεί στα Χανιά και να μην το στείλουν και αυτό στην Αδριατική για να μπορούμε να το θαυμάζουμε και εμείς σε κάθε μας επίσκεψη στον Πειραιά.
margaritis24 Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 αν το προσεξετε καλα το πλοιο θα μοιαζει με το αριανδη με διαφορες οτι οι σωστικες λεμβοι ειναι πιο μπροστα κ οτι η πρυμνη θα ειναι ποιο στρογγυλεμενη κ φυσικα το μεγαλο φουγαρο για να φαινεται το σημα της κρητης απο μακρια
cpt_hcp Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Εγω παλι γιατι νομιζω οτι το πεταμενο σχεδιο του Ελυρος που βρεθηκε ηταν οντως για πεταμα κ οτι υπαρχει αλλο το οποιο μοιαζει περισσοτερο στο πρωτο που ανεβηκε;Δηλαδη με σαλονακι μπροστα απο την τσιμινιερα....εντυπωσιακο!
monastirlis manolis Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Pragmatika den nomizw Pws exei kapoia idIetairi aksia auto to PETAMENO sxedio...Mallon einai ena prosxedio..Opws diavasa to estelnan kai mazi me euxetiries kartes...i tsiminiera prwton kai diakriteon ...i vasi tis tsiminieras poso mikos tha exei ? 30+ m? den nomizw...pio megali apo tou champion fenetai...dysanalogo me to mpoi tou...to prwto sxedio einai mallon poli pio konta stin pargamatikotita..an den einai i idia i pragmatikotita.
Zeppelin Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Το έχω δεί και γω αυτό το σχέδιο με το σαλονάκι πλώρα από το φουγάρο. Θυμίζει τον πύργο που έχει το Ελ. Βενιζέλος πρύμα. Εχει και κάποιες άλλες διαφορές. Η πρύμνη του μοιάζει ποιο πολύ στα μεγάλα της Blue Star και όχι στο Διαγόρας όπως το σχέδιο εδώ. Υπομονή. Κατά δήλωση του κ. Γ. Βαρδινογιάννη 1η Ιουνίου το βαπόρι θα είναι έτοιμο. 6 μήνες μείνανε μόλις. Βέβαια εμένα αυτή η δήλωση κάτι μου θυμίζει αλλα όσο και να σπάω το κεφάλι μου... ΥΓ. Πριν γίνει μια μετασκευή πέφτουνε κάποιες προτάσεις στο τραπέζι. Ετσι έχουμε σχέδια που ξεκινάνε απο Version A μέχρι Version X. Ο καθένας μας κάποιο έχει δει και καλή είναι η κουβέντα. Αλλα να έχουμε υπόψιν μας ότι ακόμα και τώρα στο στάδιο που είναι το βαπόρι μπορεί να αλλάξει σχέδιο η έκδοση.
tegea Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Κι εγώ πιστεύω ότι είναι για πέταμα,μάλλον πάλι κάτι άλλο θα σκεφτήκανε.Το δεύτερο το προτιμώ.Πάντως και στα 2 σχέδια βλέπουμε ότι θέλει να του αλλάξει τα φώτα.Εν πάση περιπτώσει και το ομορφότερο σκαρί να σχεδιάσει τι να το κάνω που ξεφεύγει από τη γιαπωνέζικη πατρίδα του και το φτιάχνει με ευρωπαϊκό προφίλ;;;
cpt_Hiotis Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 ...Κατά δήλωση του κ. Γ. Βαρδινογιάννη 1η Ιουνίου το βαπόρι θα είναι έτοιμο. 6 μήνες μείνανε μόλις. Βέβαια εμένα αυτή η δήλωση κάτι μου θυμίζει αλλα όσο και να σπάω το κεφάλι μου... Αν όντως γίνει μετασκευή σε τέτοιο μέγεθος όπως στα δύο σχέδια, μιας και μάλλον η ΑΝΕΚ θέλει να το μεταμορφώσει ριζικά, το βλέπω δύσκολο να έχει τελειώσει μέχρι 1η Ιουνίου εκτός και αν δουλεύουν τριπλοβάρδιες... Νομίζω, όμως, πως θα γινόταν καλύτερο αν κρατούσαν μερικά στοιχεία από την Ιαπωνική σχολή και πρόσθεταν κάποια άλλα από την Ευρωπαϊκή.
Stefanos Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Αν υπήρχαν τα σωστά συστήματα και η μετασκευή δεν γινόταν με μεθόδους 80s μια χαρά θα τελιώνε 1η Ιουνίου.
aiolosii Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 Επειδη δεν σε καταλαβα, αν εχεις την καλοσυνη μηπως θα μπορουσες να μας εξηγησεις τι εννοεις? Ευχαριστω
cpt_Hiotis Posted January 10, 2008 Posted January 10, 2008 Αυτό που προσπαθώ να πω είναι να διατηρήσουν ακέραια στο πλοίο ορισμένα στοιχεία όπως έγινε με το Αριάδνη, π.χ. η πλώρη, ο πλωριός καταπέλτης, το αχανές γκαράζ, οι μεγάλοι εξωτερικοί χώροι κ.ά. και να μετασκευάσουν το εσωτερικό δανειζόμενοι στοιχεία από το Champion και το Spirit...
aiolosii Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Αν υπήρχαν τα σωστά συστήματα και η μετασκευή δεν γινόταν με μεθόδους 80s μια χαρά θα τελιώνε 1η Ιουνίου. Για αυτο ρωταγα φιλε, ευχαριστω , καλημερα
ΚΟΣΤΑΣ1 Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Αν υπήρχαν τα σωστά συστήματα και η μετασκευή δεν γινόταν με μεθόδους 80s μια χαρά θα τελιώνε 1η Ιουνίου.Για αυτο ρωταγα φιλε, ευχαριστω , καλημερα σωστα λετε ... στην ευρωπη σε ναυπιγισεις - μετασκευες προμιθευονται προκατ κοματια π.χ οι καμπινες ας πουμε εναι κατι σαν ενα κοντεινερ εξωτερικα που απο ενα ανοιγμα στην πλευρα του πλοιου φυτευονται , και φυσικα ειναι κομπλε και κατασκευαζονται απο το εργοστασιο σε χρονο dt και τα αλλα κοματια με την ιδια λογικη !
Stefanos Posted January 11, 2008 Posted January 11, 2008 Γενικά ή σύγχρονη τάση στη κατασκευή-μετασκευή είναι η προκατασκευή τομέων και η απευθείας συγκόλληση.Εκτός απο το ότι αυτό δε γίνετε στη περίπτωση του Ελύρου υπάρχουν και δυσκολίες που το αποκλείουν όπως το ότι ο μώλος που γίνετε η μετασκευή δεν έχει την απαραίτητη υπόδομη το να κάνεις ματασκευή με αυτοκινούμενα γερανάκια είναι γραφικό μποροστά στα συστήματα γερανών που υπάρουν σήμερα.Για αυτό λέω πως αν η μετασκευή γινόταν σε κάποιο ναυπηγείο η έστω στο Περαμα με prefabricated sections θα τέλιωνε γρηγορότερα
margaritis24 Posted January 12, 2008 Posted January 12, 2008 στο ντοκο εξω εχουν βγαλει την ραμπα που οδηγει στο πανω γκαραζ απο πλωρα.τεραστια πραγματικα.οι δουλειες προχωρανε ηδη εχουν φταχτει οι νομεις στην προεκταση του καθρεπτη
zervaspol Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 Σύμφωνα με μερικώς διασταυρωμένες πληροφορίες το πλοίο είναι προς πώληση. Ο γάμος της χρονιάς μάλλον έφερε κακά μαντάτα για το πλοίο!
JASON1234 Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 Σοβαρά μιλάς ? Παρατηρώ ότι από τα πιο συζητημένα καράβια της χρονιάς (Έλυρος,Αριαάδνη,Χίος) μόνο το Χίος έμεινε ή τα πήγε καλά. Μήπως τα ματιάξαμε?
panthiras1 Posted January 16, 2008 Posted January 16, 2008 Χωρίς να έχω ακούσει κάτι, πιστεύω ότι η πληροφορία δεν είναι αληθινή. ΄Οχι μόνο δεν θα πουληθεί η ΕΛΥΡΟΣ, αλλά κατά την άποψή μου, η ΑΝΕΚ αργότερα, θα προχωρήσει και στην αγορά κι άλλου πλοίου. Είναι υποχρεωμένη να ανανεώσει άμεσα τα γερασμένα πλοία της (ΛΑΤΩ - ΛΙΣΣΟΣ) και λίγο αργότερα τα μεγάλης ηλικίας (ΚΡΗΤΗ Ι, ΚΡΗΤΗ ΙΙ, ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ).
monastirlis manolis Posted January 17, 2008 Posted January 17, 2008 Βρε παιδια τι λετε... Συμφωνα με πληροφοριες μου το πλοιο θα μετασκευαστει και θα μεινει στις γραμμες τις Κρητης... Που διασταυρωσατε αυτες τις πληροφοριες;;
George Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Για να επανέλθω στα της πορείας των εργασιών θέλω να εκφράσω μερικές απορίες που γεννήθηκαν βλέποντας μετά από καιρό ξανά το βαπόρι από κοντά. Κατ'αρχήν φαίνεται ότι το σχέδιο που τελικά θα βγει θα είναι κοντά στο δεύτερο που έβαλε ο χρήστης Neptune. Αν λοιπόν αριθμήσουμε πρόχειρα ως ντεκ 1 το κατάστρωμα όπου βρίσκεται το ρεμέτζο, τότε βλέπουμε ότι υπάρχει άλλο ένα ντεκ (Νο2) αυτή τη στιγμή στο πλοίο που γίνονται εργασίες και πάνω το ντεκ της γέφυρας. Παρατηρώντας το σχέδιο του Neptune είδα ότι υπάρχουν 3 ντεκ κοινόχρηστων χώρων συν άλλο ένα που θα είναι μόνο η γέφυρα. Οπότε πέρα από τη μεταφορά της γέφυρας προς τα πλώρα, να περιμένουμε και τη μεταφορά της κατά ένα ντεκ πιο πάνω;
Nick the Greek Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 Για να δούμε και μια κοντινη αποψη της πλωρης του Έλυρου.
proud_ionian Posted January 21, 2008 Posted January 21, 2008 δεν ειναι και οτι καλυτερο η φωτο, αλλα φαινεται η εκτεταμενη "δομικη" δουλεια που γινεται. (νομεις, "νευρα", κλπ).
Nick the Greek Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Οι πλευρικες του επιφανειες, εχουν αρχισει σιγα-σιγα να χτιζονται οπως φαινεται και στη φωτογραφια.
cpt_hcp Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Και η γεφυρα εχει μεταφερθει πλεον στο σωστο σημειο.Νομιζω 2-3 μερες πριν.
georgios express Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Και η γεφυρα εχει μεταφερθει πλεον στο σωστο σημειο.Νομιζω 2-3 μερες πριν. Πράγματι (που θα έλεγε κάποιος γνωστός μας παλαιότερα...)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now