proud_ionian Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 εδω δε μιλαμε για ανακατασκευη του καθρεπτη οπως στο μακεδονια, αλλα για μεταφορα (κομματι κομματι) ολου του καθρεπτη και της ζεεφυρας. κατι σαν την μεταφορα των αρχαιων της νουβιας, οταν φτιαχτηκε το φραγμα του ασουαν. η αληθεια ειναι οτι το βαπορι ειχε αρκετα μεγαλη πλωρη και "σηκωνει" σε καποιο βαθμο αυτο που παει να γινει.
JASON1234 Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 Αυτό το σκέφτόμουνα πολύ καιρό. Έβλεπα στο καραβάκι ότι είχε πάραπολυ χώρο στην πλώρη που ήταν ανεκμετάλευτος.Έτσι μεγαλώνει και η μετααφορική του δυνατότητα. Μήπως όμως χαμηλώνει η δύναμη της πλώρης του σε τεχνικά ζητήματα.?
Nick the Greek Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Για να δουμε πως παει και η μετασκευη του εργαλειου, δεν ειμαι σιγουρος οτι μου αρεσει το γεγονος πως το πλωριο κομοδεσιο παει τοσο μπρος. Επισης, πρυμα στο πανω γκαραζ φαινεται να προστιθεται ενα μεγαλο κομματι λαμαρινας που δεν ξερω σε τι χρησιμευει.
JASON1234 Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Αυτό το μεγάλο κομμάτι λαμαρίνας πίσω μήπως είναι ο τρούλος που λέγαμε τύπου Ελ.Βενιζέλου? Επίσης, στην πλώρη η γέφυρα που είναι πίσω από το κομάτι λαμαρίνας που έχει ήδη τοποθετηθεί θα έρθει πιο μπροστά η ίδια η γέφυρα η θα φτιάξουν καινούργια.?
F/B LISSOS Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Παρατηρω την εξελιξη του πλοιου και διακρινω την διαθεση της ΑΝΕΚ να κανει ενα πλοιο το οποιο θα αναγκασει καραβολατρεις και επιβατικο κοινο να ξεχασουν το "Αριαδνη". Δεν ξερω αν θα τα καταφερει, αλλα απο την ολη ιστορια κερδισμενοι παλι εμεις θα βγουμε.
JASON1234 Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Δεν νομίζω να είναι ακριβώς έτσι. Τελικά πιστεύω πως θα είναι διαφορετικού στυλ πλοίου από το Αριάδνη και όχι όπως όταν ήρθε που ήταν ξαδερφό, και ότι θα έχει λιγότερη χάρη από την Αριάδνη και γενικώς λίγο πιο περίεργο. Μήπως θέλουν να βγάλουν τον πλώριο καταπέλτη από το Έλυρος?
cpt_Hiotis Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Για τον πλωριό καταπέλτη, όντως είχε ακουστεί ότι θα τον αφαιρέσουν, τώρα το γιατί... Όντως ο Έλυρος θα χάσει την γοητεία του αν του κοντύνουν τόσο πολύ την πλώρη, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Πάντως περιμένω μια πολύ καλή μετασκευή από την ΑΝΕΚ, που να της έχει δώσει το δικό της στυλ, όχι όμως των νεότευκτων…
cpt_hcp Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Εγω θα περιμενω να δω το τελικο αποτελεμσα και τοτε θα πω την αποψη μου.Παντως θα γινει ριζικη αλλαγη κ αυτο εχει ενδιαφερον.
JASON1234 Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Άμα χάσει τον πλώριο καταπέλτη του (που είδη, όπως είδα στη φωτογραφία έχει πάρει κλίση προς τα κει) θα χάσει και ένα από τα χαρηκτηριστικά που έχει αυτό το στυλ πλοίων. Αυτό δείχνει τις διαθέσεις της ΑΝΕΚ για αλλαγή λογικής από Σοφο,Λεφκά ορη,αριαδνη,.
ngbyron Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Από ότι ξέρω θα χάσει και τους δυο πλαϊνούς καταπέλτες
George Posted December 30, 2007 Posted December 30, 2007 Από τη στιγμή που αποφάσισαν να πάνε μπροστά τον καθρεύτη, νομίζω πως το κλείσιμο του πλωριού καταπέλτη ήταν αναπόφευκτο μιας και θα εμπόδιζε. Τώρα μπορεί να κάνω και λάθος πάντως προς το παρόν δεν με χαλάει που τον κλείνουν.
margaritis24 Posted December 30, 2007 Posted December 30, 2007 εγω ειμαι της αποψεις πως η ανεκ θα κανει ενα πολυ ομορφο βαπορι που θα φερει μια καινουργια αρχη στα χανια σε συνδιασμο με το αριανδη σε εναλλαξ δρομολογια!
Zeppelin Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 Πάντως εγώ βλέποντας τις εργασίες να προχωράνε δε νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα θα έχει σχέση με το σχέδιο που υπάρχει στις προηγούμενες σελίδες. Ηδη ο καθρέπτης μπαίνει σε άλλο σημείο. Μάλλον αυτό το σχέδιο ήταν μια πρόταση που δεν προχώρησε είτε για λόγους κόστους είτε για λόγους οικονομίας χρόνου.
tegea Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Πάντως το Έλυρος πιστεύω αισθητικά θα γίνει όμορφο αλλά στην καρδιά του δεν νομίζω να μπορεί να κάνει κάτι.Διότι 2 μηχανές θεωρούνται λίγες για την ακτοπλοΐα.Για σιγουριά στη ταχύτητα χρειάζονται τουλάχιστον 3-4 μηχανές.Όσο για το ανταγωνισμό του με την Αριάδνη δεν την πιάνει την κοπέλα.Μη ξεχνάμε ότι η ιπποδύναμη του είναι 26.186KW ενώ της Αριάδνης 34.188KW. Εν τω μεταξύ να σκεφτούμε ότι τώρα η ΑΝΕΚ θυμήθηκε τους επιβάτες της και δρομολόγησε το Olympic Champion και αγόρασε το Έλυρος.Τόσο καιρό που η MINOAN είχε βάλει τα Palace εκείνη πήγαινε με τα Λατώ κλπ.Μια σοβαρή εταιρία δεν αναπαύεται επειδή της αρκούν οι μεταφορικές εταιρίες.Διότι οι μεταφορικές εταιρίες μπορεί να μην νοιάζονται με ποιο καράβι θα πάνε αλλά νοιάζονται οι επιβάτες.Έπρεπε δηλαδή να μπει το Νήσος Χίος και μετέπειτα το Αριάδνη για να ξυπνήσουν τη συνείδηση της ΑΝΕΚ;
JASON1234 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Εγώ το πλοίο το φώναζα Έλυρος μετά είδα σε ένα χάρτη της Κρήτης η περιοχή να λεγόταν Ελύρος.Πως λέγεται τελικά?
monastirlis manolis Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 kai kati akoma einai....H ΕΛΥΡΟΣ.....Den einai O ΕΛΥΡΟΣ......
Neptune Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Αφου το πρωτο που εβαλα δε μου βγηκε ας κανω αλλη μια προσπαθεια Εξω απο τον Ελυρο υπηρχε πεταμενο ενα σχεδιο. Ας προσεχε αυτος που το πεταξε
ΚΟΣΤΑΣ1 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 αδιαφορο μου φαινετε , περιμενα κατι πιο εντυποσιακο...το πρωτο σχεδιο ηταν πιο ωραιο , κατι επισης που δεν μου αρεσε ειναι οτι αφηνουν αυτα τα μικρο μακροστενα παραθυρα στα σαλονια...αντι να τα ανοιξουν οπως στην αριαδνη..και τι να πει κανεις για την τσιμινερα...
anek16 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Παιδια αυτο το σχεδιο το εχω δει τα χριστουγεννα που μας στηλανε στο λογιστιριο (Λευκα ορη) μια ευχετιρια καρτα.Και ειχε αυτο το σχεδιο το πλοιο.
marioskef Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Η Τσιμινιέρα όντως φαίνεται κάπως αλλά κατά τα άλλα μοιάζει πολύ με το Αριαδνη και θα είναι αρκετά όμορφο... Για Ιαπωνικό τουλαχιστον
JASON1234 Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Η τσιμινιέρα τελικώς από τι φαίνεται δεν θα είναι όπως του Τσάμπιον που είχε υιποθεί παλιά. Θα είναι πιο πολύ τύπου Αριάδνη.
Stefanos Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Το παραπάνω σχέδιο μου αρέσει περισσότερο απο το προηγούμενο,και θα ήταν ομορφότερο νομίζω αν η τσιμινιέρα ήταν λίγο πιο μπροστά,μάλλον θα τη διαμορφώσουν όμως και θα την αφήσουν στη θέση της η μετασκευή δείχνει πως δεν θέλουν να αφήσουν τίποτα να πάει χαμένο,επιφυλάσσομαι στο τελικό αποτέλεσμα λοιπόν Πάντως πέρα απο την εμφάνιση του πλοίου πιστεύω πως αν δεί το τρόπο που γίνεται η μετασκευή κάποιος που έχει δουλέψει σε ναυπηγείο του εξωτερικού και ξέρει απο συναρμολογήσεις προκατασκευασμένων τομέων και ζωνών θα γελάει μέχρι να πάρει σύνταξη
Zeppelin Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Βλέποντας τα δύο σχέδια απλά συμπεραίνω ότι η ΑΝΕΚ έκανε άλλη μία φορά ότι κάνει σχεδόν σε κάθε γιαπωνέζικο βαπόρι που μετασκεύαζει. Θέλει να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος. Αν αποφάσιζε την λύση του πρώτου σχεδίου θα ξέφευγε απο ένα λογικό κόστος ενος second hand πλοίου και θα πήγαινε σε κόστος νεότευκτου. Ενώ τώρα θα έχει (υποθέτω) μια αξιόλογη μονάδα σε λογικό κόστος και στο χρόνο που το θέλει δηλαδή αρχές καλοκαιριού. Γιατί αρκετοί εδώ μέσα που γνωρίζουν απο μετασκευές ξέρουν ότι το πρώτο σχέδιο θέλει ίσως και πάνω απο χρόνο για να υλοποιηθεί.
Stefanos Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Το σχέδιο μοιάζει πολύ σε δύο αδερφά πλοία της moby line
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now