JASON1234 Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 otan tous rwtisa gia to pote tha einai etoimo..mou eipan se 8 mines.../QUOTE]Εγώ πάντως ειδικά μετά και το σχέδιο σε 8 μήνες το υπεραποκλείω να είναι έτοιμο. Σε 1 χρόνο 1,5 το υπολογίζω. Γιατί στην ΑΝΕΚ έχουν έχουν όμως αυτό το σχέδιο.? http://www.anek.gr/greek/etc/news/070724dt.html Έτσι όπως το βλέπω στο σχέδιο του ποσειδών μου φαίνεται καλύτερο από την Αριάδνη (τουλάχιστον στην εμφάνιση) Μου κάνει εντύπωση που αφού θέλουν αυτό το στυλ πλοίου γιατί πήραν Ιαπωνικό? Άμα αγόραζαν κανένα που να μοίαζει στο σχέδιο δε θα τους έπαιρνε τόσο χρόνος στην μετασκευή.
ΚΟΣΤΑΣ1 Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 υπαρχει περιπτοση στο πλοιο να δουλευουν ολα το 24ωρο με βαρδιες ...(info απο την μαρενκο)
Stefanos Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Φίλε JASON1234 η Ιαπωνία έχει πιο προσιτά πλοία απο τα ευρωπαικά cruise ferry οπότε είναι λογικό να κοιτάνε πρός τα εκεί βέβαια η Ιάπωνια έχει και τα ομορφότερα σκαριά διαθέσιμα,τώρα γιατί θέλησαν να το αλλάξουν τόσο πολύ είναι κάθαρα θέμα marketing ενώ το καραβάκι είναι πανέμορφο θέλουν τα βιάσουν πρωσοπικά θα το προτιμούσα με μια μετασκευή τύπου Αριαδνη
Earl Granville Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Το βαπόρι αν γίνει τελικά όπως στο profile plan που έβαλε ο Neptune μου αρέσει πολύ. Όμως από ότι βλέπω θα πέσει μετασκευή μπόλικη και η 6ταχύτητά του θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαιναμε σε τι επίπεδα θα κυμανθεί. Από εκεί και πέρα πρόκειται για μια εκταταμένη μετασκευή με πολύ περισσότερο λαμαρινοδουλειά από το ΑΡΙΑΔΝΗ(θα πέσουν υπερκατασκευές φούλ μιας και το βαπόρι δεν έχει καθόλου) οπότε θεωρώ κι εγώ δύσκολο να προλάβει το καλοκαίρι. Στα τέλη της δεκαετίας του 80 που γινόντουσταν τέτοιες μετασκευές στα ΛΙΣΣΟΣ,ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ,ΔΑΙΔΑΛΟΣ...διαρκόυσαν περίπου 2 χρόνια. Τώρα η τεχνολογία έχει προχωρήσει από τότε,τα συνεργεία έχουν μεγαλύτερη εμπειρία και τεχνοιγνωσία αλλά και πάλι η δρομολόγησή του το καλόκαίρι απαιτεί υπεράνθρωπες προσπάθειες που κι αυτές ακόμα δεν ξέρω αν θα φτάσουν.
George Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Μάλλον μας διαβάσανε Σήμερα γινότανε οργασμός λαμαρινοδουλειάς έξω από το πλοίο. Ο μόλος της ΔΕΗ έχει γεμίσει κομμένες λαμαρίνες. Καλή αρχή λοιπόν!
anek16 Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 George βαλε μια φοτο να δουμε της εργασιες που γινονται στο βαπορι
George Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Πάνω στο βαπόρι δεν υπάρχει ίχνος καινούριας λαμαρίνας ακόμα. Είναι ακριβώς όπως ήρθε. Στον ντόκο όμως γίνεται της μουρλής. Επίσης έχουν ανοίξει τον πλωριό καταπέλτη και κάποια από τα παράθυρα έχουν αφαιρεθεί. Μάλλον απομακρίνονται τα γιαπωνέζικα "προϊόντα" που είχε το βαπόρι μέσα.
margaritis24 Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Το βαπόρι αν γίνει τελικά όπως στο profile plan που έβαλε ο Neptune μου αρέσει πολύ.Όμως από ότι βλέπω θα πέσει μετασκευή μπόλικη και η 6ταχύτητά του θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαιναμε σε τι επίπεδα θα κυμανθεί. Από εκεί και πέρα πρόκειται για μια εκταταμένη μετασκευή με πολύ περισσότερο λαμαρινοδουλειά από το ΑΡΙΑΔΝΗ(θα πέσουν υπερκατασκευές φούλ μιας και το βαπόρι δεν έχει καθόλου) οπότε θεωρώ κι εγώ δύσκολο να προλάβει το καλοκαίρι. Στα τέλη της δεκαετίας του 80 που γινόντουσταν τέτοιες μετασκευές στα ΛΙΣΣΟΣ,ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ,ΔΑΙΔΑΛΟΣ...διαρκόυσαν περίπου 2 χρόνια. Τώρα η τεχνολογία έχει προχωρήσει από τότε,τα συνεργεία έχουν μεγαλύτερη εμπειρία και τεχνοιγνωσία αλλά και πάλι η δρομολόγησή του το καλόκαίρι απαιτεί υπεράνθρωπες προσπάθειες που κι αυτές ακόμα δεν ξέρω αν θα φτάσουν. αναλογα με τα υλικα που θα μπουν στο πλοιο κ τις λαμαρινες απο αλουμινιο το υψος της υπερκατασκευης κ το καινουργιο βυθισμα που θα προκυψει ετσι οπως το βλεπω το βαπορακι δεν θα ξεπερναει τα 21μιλακια!το μεγαλο στοιχημα ομως ειναι η ο χρονος της μετασκευης!τολμω λοιπον κ λεω επειδη γνωριζω οτι τα ελληνικα χερια κανουν θαυματα οτι τον αυγουστο θα κανει το πρωτο δρομολογιο.
anek16 Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Παιδια δεν παιζει να φτιαξουν ολλα τα μερη του πλοιου και να αφησουν το μηχανοστασιο οπως ειναι.
Stefanos Posted November 25, 2007 Posted November 25, 2007 αναλογα με τα υλικα που θα μπουν στο πλοιο κ τις λαμαρινες απο αλουμινιο το υψος της υπερκατασκευης κ το καινουργιο βυθισμα που θα προκυψει ετσι οπως το βλεπω το βαπορακι δεν θα ξεπερναει τα 21μιλακια!το μεγαλο στοιχημα ομως ειναι η ο χρονος της μετασκευης!τολμω λοιπον κ λεω επειδη γνωριζω οτι τα ελληνικα χερια κανουν θαυματα οτι τον αυγουστο θα κανει το πρωτο δρομολογιο. Με βάση πια μέθοδο και πια μελέτη υπολογίζεις αυτή τη ταχύτητα; εγώ νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο το πλοίο να χάσει ταχύτητα.Το εκτόπισμα είναι ίσο με το άφορτο σκάφος(light ship) + εμπορικό φορτίο(dwt) με τη μετασκευή αυτό που θα γίνει είναι να αυξηθεί το LS άρα θα μειωθεί το DWT και το πλοίο θα μείνει να πλέει σε μια ίσαλο πλεύσης κοντά σε αυτή που είχε με το μεγιστό φορτίο πρίν τη μετασκευή Ενας παράγοντας που υπεισέρχετε στη σχεδίαση της πρωστήριας εγκατάστασης είναι και ο συντελεστής γάστρας και με βάση αυτόν θα μετάβληθεί η όχι η ταχύτητα που νομίζω πως όποια μετάβολή θα είναι αρκετά μικρή σκοπός δεν είναι να κάνεις μια μετασκευή και να καταστρέψεις ένα καράβι όλα αυτά είναι πράγματα τα οποία μπορούν να προβλεφτούν και βέβαια σχεδόν πάντα σε ότι κάνεις πρέπει να πληρώσεις και ένα τίμημα που αυτό στη προκειμένη ίσως είναι μικρόιτερη μεταφορική ικανότητα
margaritis24 Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 φιλε στεφανε εγραψα οτι η ταχυτητα θα μειωθει με την λογικη οτι το πλοιο θα αυξησει το βυθισμα του κ το κ.ο.χ. του θα αυξηθει με ολη την μετασκευη που θα γινει.κ φυσιολογικα θα ξαναμετρηθει η χωριτηκοτητα του στην ελλαδα
pie Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Ας γίνει το βαπόρι έτσι και βλέπουμε μετά για την ταχύτητα του. Μακάρι να γίνει μια επιτυχημένη μετασκευή. Απλά σίγουρα η ΑΝΕΚ προχοράει σε μια τέτοια πολύ μεγάλη μετασκευή σε ένα πλοίο το οποίο έχει σχετικά μικρή ταχύτητα για τα δεδομένα της σημερινής εποχής.
Stefanos Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 φιλε στεφανε εγραψα οτι η ταχυτητα θα μειωθει με την λογικη οτι το πλοιο θα αυξησει το βυθισμα του κ το κ.ο.χ. του θα αυξηθει με ολη την μετασκευη που θα γινει.κ φυσιολογικα θα ξαναμετρηθει η χωριτηκοτητα του στην ελλαδα Το τελικό βύθισμα που θα έχει μετά τη μετασκευή μαζί με το φορτίο που θα κληθεί να μεταφέρει και τη νέα του χωρητικότητα δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγαλύτερο απο αυτό που είχε στην Ιαπωνία στη μέγιστη έμφορτη κατάσταση του
miko mission Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Πιστευω οτι η ανεκ δεν εχει κανει ποτε της καποια κακη μετασκευη και οτι το ελυρος οταν θα βγει με το καλο θα ειναι ενα σωστο καραβι για την γραμμη του οπως ηταν και το απτερα το 1987 για τα χανια και τα λατο λισσος το 89 για την ιταλια αλλα και τα κρητη το 97 οπου παντου δουλευουν με επιτυχια.Μην ξεχνατε οτι ο χρονος δειχνει οτι η ανεκ κανει αξιοπιστες κινησεις με διαρκεια.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2007 Posted December 1, 2007 Οι πρώτες λαμαρίνες άρχισαν να τοποθετούνται στο πλοίο (περίπου στη μέση του πλοίου). Έχω ακούσει ότι εργάζονται πέντε διαφορετικά συνεργεία για τις λαμαρινοδουλειες.
ngbyron Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 Γεια σας , είμαι νέο μέλος και γραφώ πρώτη φορά . Από άτομο μέσα στην εταιρεία ξερώ ότι είναι τρία τα συνεργεία και Ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο αρχές καλοκαιριού , αν και δεν το πιστεύω Ακόμα ότι δεν θα πειράξουν τις μηχανές και ότι η ταχύτητα του θα είναι Στους 22,5 κόμβους περίπου
Aris Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Πάντως και οι μετασκευές των ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΣΟΦΟΚΛΗ Β. είχαν κρατήσει γύρω στους 4 μήνες οπότε αν γίνει μια αντίστοιχη μετασκευή το χρονοδιάγραμμα για το καλοκαίρι είναι εφικτό.
El Greco Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 to thema einai oti apo osa divasame prin liga post, den tha gini metaskeyh san to Sofoklis V. kai Leyka ori. ektos an ta sxedia alaksane.
Earl Granville Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Εργασιακός οργασμός επικρατεί στο ΕΛΥΡΟΣ.Χτες που πέρασα απέξω κατω στον μόλο ήταν γεμάτο λαμαρίνες και συνεργεία έκοβαν και έραβαν με οξυγόνα και τα ανέβαζαν με γερανούς στο βαπόρι. Έχει βγει κι ο πρυμνιός καταπέλτης και τον έχουν ακουμπήσει στον μόλο κι αυτό. Έχουν κοπεί κάποια σίδερα από το βαπόρι και προοριζονται για πέταμα ενώ πλέον οι καινούριες λαμαρίνες που τοποθετούνται είναι ορατές όπως είπε κι ο Π100.
proud_ionian Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 αν δεν ενοχλω να ρωτησω για τον ελυρο σε ποιο σημειο βρισκονται οι εργασιες (εσωτερικα και εξωτερικα);
Trakman Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 Α! Και για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας που είναι το ΕΛΥΡΟΣ, το σκαρί του ΕΛΥΡΟΣ φέρνει αρκετά στα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β., οπότε ας ελπίσουμε να κάνει το ίδιο καλά ταξίδια! Ίδωμεν!! Το αναμένουμε με αγωνία! Ειδικά εμείς οι Χανιώτες, εφόσον μάλιστα μπει και στη γραμμή μας!
JASON1234 Posted December 19, 2007 Posted December 19, 2007 Σε αυτό έχεις δίκιο,αλλά θα γίνει μια άλλου τύπου μετασκευή από αυτά τα δύο.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 Στο καθρέπτη του πλοίου είχε κοπεί ένα μεγάλο κομμάτι κάτω λαμαρίνας από ύψος του καταστρώματος της πλώρης μέχρι σχεδόν κάτω από τη γέφυρα.
.voyager Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 Στο καθρέπτη του πλοίου είχε κοπεί ένα μεγάλο κομμάτι κάτω λαμαρίνας από ύψος του καταστρώματος της πλώρης μέχρι σχεδόν κάτω από τη γέφυρα. Μεταφέρεται το accommodtion πιο μπροστά. Ενδιαφέρον...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now