ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted July 23, 2022 Posted July 23, 2022 (edited) Από το Αnother idea κ μετά,μάλλον κλίνει προς την εκδοχή που ανέφερα. Το figurehead στην πλώρη =ακρόπρωρο. Edited July 23, 2022 by proud_ionian
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 On 7/27/2022 at 10:21 PM, SUPERVAGETA said: Φωτογραφικό υλικό μπορούμε να δούμε από το κλείσιμο της μπουκαπορτας και το το χτίσιμο του νέου ορόφου?? Συγγνώμη είσαι καραβολάτρης κ μιλάς γιά "όροφο";;;;
proud_ionian Posted August 3, 2022 Posted August 3, 2022 Δεν έχουν τελειώσει όλοι το ΙΕΚ Καραβολατρείας για να μιλούν comme il faut
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted June 24, 2023 Posted June 24, 2023 (edited) On 6/22/2023 at 8:06 PM, fourtounakis said: Πιστεύω πως με μια καλή επισκευή και δεξαμενισμο, όπως του έχουν ξανακάνει, με 17-18 μιλακια, πρέπει να δρομολογηθεί στο Ρέθυμνο που είναι «πορθμειακή» γραμμή χωρίς standby κλπ. Το πλοιο θα δουλέψει σίγουρα και το καλοκαίρι μπορεί να προσεγγίζει Σαντορίνη και μήλο. Πορθμειακή γραμμή χαρακτηρίζεται αυτή που συνδέει 2 λιμάνια περίπου απέναντι όπως είναι αυτά στη Μάγχη. Edited June 24, 2023 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
proud_ionian Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 Ετυμολογικά έχει σχέση με τον πορθμό και η χρήση των όρων "πορθμείο", "πορθμειακός", αρχικά τουλάχιστον αφορούσε κοντινές γραμμές που συνέδεαν λιμάνια στις δυο ακτές ενός πορθμού. Με βάση τη νομοθεσία, οι γραμμές ως 30 (αν δεν κάνω λάθος) ναυτικά μίλια θεωρούνται πορμειακές, το οποίο στην πράξη σημαίνει μειωμένη σύνθεση πληρώματος
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 9, 2023 Posted August 9, 2023 On 8/7/2023 at 8:47 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Η μπλε ζώνη είναι λογικό να εξέχει και θα εξέχει πάντα γιατί είναι πάνω από την ίσαλο γραμμή!! Σαβούρωμα έκαναν στο δεύτερο ταξίδι του για να στρώνει καλυτέρα ο καταπέλτης στα νησιά του δρομολογίου του. Ένα βαπόρι έχει καπέλο κ μπότα Γιά τη μπλε ζώνη που λέτε.
Nick58 Posted September 10, 2023 Posted September 10, 2023 Να μου θυμίσει κάποιος πως λέγεται το σχοινί που είναι στον κάβο και πέραν στους καβοδετες;;;
proud_ionian Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 15 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Πάντως είναι μπαλότσα ή μπαλόνι. Ποντόνι>μαούνα. Λάθος μου. Απαράδεκτος
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 10 hours ago, nomikos said: Καραβάρα είναι. Ίδιες μηχανές και ιπποδύναμη με την 20 μέτρα μακρύτερη Αριάδνη.Υπηρεσιακη πρέπει να έχει 24,5 κόμβους!!!Γκαραζαρα σε δύο επίπεδα για νταλίκες δε ξέρω αν έχει και υπόγειο γκαράζ. Πολύ δυνατή αγορά,έβλεπα το αδελφό του πριν χρόνια στη corsica και έλεγα να το έφερνε κάνεις εδώ. Το βλέπω φουνταρισμενο στη διώρυγα του Παναμα από τη μεριά του Ειρηνικού. Συγγνώμη,υπόγειο γκαράζ δεν στέκει,καλύτερα κατάμπαρο.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 4, 2024 Posted January 4, 2024 Εκείνο που μου έκανε εντύπωση με την επίσκεψη του ΒAP UNION στον Πειραιά,εκπαιδευτικού ιστιοφόρου του Περού, είναι η ύπαρξη βαρδαλάντζας (λεμβούχου κατά την ορολογία του ΠΝ) σε ένα πλοίο του 2016 Στη φωτό είναι η μπούμα που διακρίνεται μετά το πρόστεγο κ παράλληλα με το κύριο κατάστρωμα Είναι κάτι που έχει καταργηθεί τουλάχιστον από τα 70ς Σκοπός της είναι να δενουν την ΠΑΚ (πετρελαιάκατο) μακρυά γιά να μη χτυπάει πάνω στο πλοίο ενώ το πλήρωμα ανεβοκατέβαινε από ανεμόσκαλα κ περπατούσε πάνω στην βαρδαλάντζα Ο "εκπολιτισμός" έφερε την κατάργησή της Οι υπηρετήσαντες στο ΠΝ θα τη θυμούνται αφού υπήρχε σε παλιά πολεμικά μέχρι τη δεκαετία του 2000.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 20, 2024 Posted May 20, 2024 13 hours ago, proud_ionian said: Μπίγα, κρενόμπιγα, κρένι, whatever, είναι λίγο περί όνου σκιάς η συζήτηση και χάνουμε την ουσία. Η ουσία είναι αν γίνονται ουσιαστικές εργασίες μετασκευής η όχι. Αυτά μεταξύ τους έχουν τεράστια διαφορά,άσχετα που οι περισσότεροι εδώ γνώρισαν μόνο το κρένι Εννοείται ότι ενδιαφέρει η εξέλιξη της μετασκευής
Annivas Posted October 12, 2024 Posted October 12, 2024 1 hour ago, giorgos_249 said: Απευθύνομαι σε αυτούς τους 4-5 πριν από εμένα που αναφέρουν ξανά και ξανά τη λέξη "συμβατικό". Χωρίς να είμαι μάντης του τι έχει ο καθένας στο μυαλό του ακριβώς, καταλαβαίνω ότι σχεδόν όλοι με τη λέξη αυτή εννοούν ένα συγκεκριμένο τύπο πλοίου με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πχ τα μπλου σταρ), για αυτό και τους λέω "αυτό που εσείς λέτε συμβατικό" (=αυτό το είδος πλοίου που έχετε στο μυαλό σας κοινώς όταν αναφέρετε αυτή τη λέξη). Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι η πρόθεση σου είναι να εμφανίσεις μια αιρετική στάση απέναντι στην ορολογία , δεν είμαστε μονάχα εμείς οι 4-5 που αναφέρουμε τον όρο συμβατικά η η πιάτσα των λεμοναδικων …. είναι ένας διεθνής προσδιορισμός ενός Ε/Γ - Ο/Γ και σε πολλές αναφορές στα ξενόγλωσσα site , σε σελίδες των brokers ακομη και σε ναυλοσυμφωνα αναφέρονται σαν conventional ferry . Ακομη και στην Wikipedia αν ανατρέξει κανεις στην ιστορία και στον στόλο ακτοπλοϊκών εταιρειών θα δει τον όρο conventional ferries . Τα υπόλοιπα λοιπόν είναι να «χαμε» να λέγαμε.
fourtounakis Posted March 5 Posted March 5 7 hours ago, Nick the Greek said: Ανακύκλωση = corporate speak for scrap. Αυτο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now