Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Posted
On 7/27/2022 at 10:21 PM, SUPERVAGETA said:

Φωτογραφικό υλικό μπορούμε να δούμε από το κλείσιμο της μπουκαπορτας και το το χτίσιμο του νέου ορόφου??

Συγγνώμη είσαι καραβολάτρης κ μιλάς γιά "όροφο";;;;

  • 9 months later...
  • 1 month later...
Posted (edited)
On 6/22/2023 at 8:06 PM, fourtounakis said:

Πιστεύω πως με μια καλή επισκευή και δεξαμενισμο, όπως του έχουν ξανακάνει, με 17-18 μιλακια, πρέπει να δρομολογηθεί στο Ρέθυμνο που είναι «πορθμειακή» γραμμή χωρίς standby κλπ. Το πλοιο θα δουλέψει σίγουρα και το καλοκαίρι μπορεί να προσεγγίζει Σαντορίνη και μήλο.

Πορθμειακή γραμμή χαρακτηρίζεται αυτή που συνδέει 2 λιμάνια περίπου απέναντι όπως είναι αυτά στη Μάγχη.

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Posted

Ετυμολογικά έχει σχέση με τον πορθμό και η χρήση των όρων "πορθμείο", "πορθμειακός", αρχικά τουλάχιστον αφορούσε κοντινές γραμμές που συνέδεαν λιμάνια στις δυο ακτές ενός πορθμού.

Με βάση τη νομοθεσία, οι γραμμές ως 30 (αν δεν κάνω λάθος) ναυτικά μίλια θεωρούνται πορμειακές, το οποίο στην πράξη σημαίνει μειωμένη σύνθεση πληρώματος

  • 1 month later...
Posted
On 8/7/2023 at 8:47 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η μπλε ζώνη είναι λογικό να εξέχει και θα εξέχει πάντα γιατί είναι πάνω από την ίσαλο γραμμή!! Σαβούρωμα έκαναν στο δεύτερο ταξίδι του για να στρώνει καλυτέρα ο καταπέλτης στα νησιά του δρομολογίου του.

Ένα βαπόρι έχει καπέλο  κ μπότα Γιά τη μπλε ζώνη που λέτε.

  • 1 month later...
Posted

Να μου θυμίσει κάποιος πως λέγεται το σχοινί που είναι στον κάβο και πέραν στους καβοδετες;;;

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Posted
10 hours ago, nomikos said:

Καραβάρα είναι.

Ίδιες μηχανές και ιπποδύναμη με την 20 μέτρα μακρύτερη Αριάδνη.Υπηρεσιακη πρέπει να έχει 24,5 κόμβους!!!Γκαραζαρα σε δύο επίπεδα για νταλίκες δε ξέρω αν έχει και υπόγειο γκαράζ.

Πολύ δυνατή αγορά,έβλεπα το αδελφό του πριν χρόνια στη corsica και έλεγα να το έφερνε κάνεις εδώ.

Το βλέπω φουνταρισμενο στη διώρυγα του Παναμα από τη μεριά του Ειρηνικού.

Συγγνώμη,υπόγειο γκαράζ δεν στέκει,καλύτερα κατάμπαρο.

Posted

Εκείνο που μου έκανε εντύπωση με την επίσκεψη του ΒAP UNION στον Πειραιά,εκπαιδευτικού ιστιοφόρου του Περού, είναι η ύπαρξη βαρδαλάντζας (λεμβούχου κατά την ορολογία του ΠΝ) σε ένα πλοίο του 2016  Στη φωτό είναι η μπούμα που διακρίνεται μετά το πρόστεγο κ παράλληλα με το κύριο κατάστρωμα Είναι κάτι που έχει καταργηθεί τουλάχιστον από τα 70ς Σκοπός της είναι να δενουν την ΠΑΚ (πετρελαιάκατο) μακρυά γιά να μη χτυπάει πάνω στο πλοίο ενώ το πλήρωμα ανεβοκατέβαινε από ανεμόσκαλα κ περπατούσε πάνω στην βαρδαλάντζα Ο "εκπολιτισμός" έφερε την κατάργησή της 
Οι υπηρετήσαντες στο ΠΝ θα τη θυμούνται αφού υπήρχε σε παλιά πολεμικά μέχρι τη δεκαετία του 2000.

bap-union.jpg

  • 4 months later...
Posted
13 hours ago, proud_ionian said:

Μπίγα, κρενόμπιγα, κρένι, whatever, είναι λίγο περί όνου σκιάς η συζήτηση και χάνουμε την ουσία.

Η ουσία είναι αν γίνονται ουσιαστικές εργασίες μετασκευής η όχι.

Αυτά μεταξύ τους έχουν τεράστια διαφορά,άσχετα που οι περισσότεροι εδώ γνώρισαν μόνο το κρένι
Εννοείται ότι ενδιαφέρει η εξέλιξη της μετασκευής

  • 4 months later...
Posted
1 hour ago, giorgos_249 said:

Απευθύνομαι σε αυτούς τους 4-5 πριν από εμένα που αναφέρουν ξανά και ξανά τη λέξη "συμβατικό". Χωρίς να είμαι μάντης του τι έχει ο καθένας στο μυαλό του ακριβώς, καταλαβαίνω ότι σχεδόν όλοι με τη λέξη αυτή εννοούν ένα συγκεκριμένο τύπο πλοίου με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (πχ τα μπλου σταρ), για αυτό και τους λέω "αυτό που εσείς λέτε συμβατικό" (=αυτό το είδος πλοίου που έχετε στο μυαλό σας κοινώς όταν αναφέρετε αυτή τη λέξη). 

 

Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι η πρόθεση σου είναι να εμφανίσεις μια αιρετική στάση απέναντι στην ορολογία , δεν είμαστε μονάχα εμείς  οι 4-5 που αναφέρουμε τον όρο συμβατικά η η πιάτσα των λεμοναδικων …. είναι ένας διεθνής προσδιορισμός ενός Ε/Γ - Ο/Γ και σε πολλές αναφορές στα ξενόγλωσσα site , σε σελίδες των brokers ακομη και σε ναυλοσυμφωνα αναφέρονται σαν conventional ferry . Ακομη και στην Wikipedia αν ανατρέξει κανεις στην ιστορία και στον στόλο ακτοπλοϊκών εταιρειών θα δει τον όρο conventional ferries .

Τα υπόλοιπα λοιπόν είναι να «χαμε» να λέγαμε.

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...