Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Posted

Αλήθεια τώρα; Τι ακριβώς να συμβαίνει; Λογικό δεν είναι η εταιρεία να ρίχνει διαφημιστικό βάρος στις γραμμές των Δυτικών Κυκλάδων που έχει αρκετό ανταγωνισμό και που σε μερικές ημέρες θα έχει ακόμα πιο έντονο, με την δρομολόγηση του ΑΝΕΜΟΣ;

Μην ψάχνετε συνεχώς να βρείτε ψύλλους στα άχυρα....

Posted (edited)

Το καταλαβαίνω και δεν ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα. Αλλά νομίζω μία εταιρεία όταν βγάζει μία τηλεοπτική διαφήμιση, στο τέλος μπορεί να αναφέρει ότι πλοίο της εταιρείας εκτελεί δρομολόγια Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη - Λήμνος, όπως έκανε τα πρώτα 1-2 χρόνια.

Κατά τα άλλα είμαστε υπέρ ευχαριστημένοι από την συγκεκριμένη εταιρεία, έχει αναβαθμίσει πολλαπλώς την συγκοινωνία του νησιού...

Edited by proud_ionian
quote
Posted

43,50€ το εισιτήριο για Κίμωλο με την Zante στη οικονομική θέση/κατάστρωμα,δεν τα λες και λίγα τα λεφτά 

  • 4 weeks later...
Posted

Καλησπέρα, στην ομάδα. Κάτι άκουσα, υπάρχει περίπτωση να αγόρασε τα πλοία της εταιρείας ο Ηλιόπουλος...;;;

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 months later...
Posted

  

2 hours ago, KARAVI said:

Δεν εμφανίζονται τα δρομολόγια του Διονύσιος Σολωμος στο σύστημα δεν ξέρω αυτό τι μπορεί να σημαίνει…….

Η ZANTE FERRIES έκανε αλλαγή στην εταιρία διαχείρισης κρατήσεων και απο την LIKNOS πήγε στην CERTUS, έτσι λόγο της αλλαγής αυτή την στιγμή δεν εμφανίζονται τα δρομολόγια στις μηχανές κράτησης της LIKNOS, κάτι που φαντάζομαι είναι προσωρινό καθώς και άλλες εταιρίες που είναι στην CERTUS τα δρομολόγια τους εμφανίζονται κανονικά και στην LIKNOS

Posted (edited)

Και με τα δρομολόγια του Πάσχα και του καλοκαιριού τι γινεται;Και γιατί δεν βάζει μια ανακοίνωση στο δικό της site;Απλά....κανένα ενδιαφέρον.Ο ορισμός του μονοπωλίου. 

Edited by proud_ionian
quote
  • 3 months later...
Posted

Η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια έχει δείξει πως εξυπηρετεί τις Δυτικές με συνέπεια και με πολύ καλή τιμολογιακή πολιτική στους επιβάτες και στις μεταφορικές.

Είναι γεγονός το ότι έχει χτίσει ένα πολύ καλό όνομα στα νησιά που εξυπηρετεί!!Και όλα αυτά αθόρυβα και μεθοδικά!!

15 ευρώ το μέτρο λιγότερα παρακαλώ πληρώνουν οι μεταφορικές!!!!Αν πχ έχεις μια 9μετρη καρότσα με την ΑΝΜΕΖ πληρώνεις 135 ευρώ λιγότερα από ότι με Blue Star.

 

  • 4 weeks later...
Posted

Σήμερα άκουσα στο καφενείο στην Αλεξανδρούπολη ότι χθες η εταιρεία πουλήθηκε. Συζητιόταν καιρό λέει, αλλά χθές τελείωσε επίσημα. Την πήρε λέει η Fast Ferries... Αλήθεια είναι...;;;

  • 4 weeks later...
Posted (edited)
On 5/2/2015 at 10:51 AM, proud_ionian said:

δεν ξερω τι θα κανουν τελικα και αν θα κατεβει τελικα ο σολωμος δυτικες (θα δουμε στο ΣΑΣ της 12/5), αλλα εξακολουθω να πιστευω οτι δεν πρεπει ο σολωμος να φυγει απο το ιονιο, αν θελει η ΑΝΜΕΖ να παραμεινει ισχυρη στην εδρα της και δεν θελει να καταντησει μια εταιρεια που δουλευει μονο για την αγονη και την επιδοτηση, οπως πολλες αλλες λιγο πριν εξαφανιστουν.

 

On 2/9/2017 at 5:05 PM, proud_ionian said:

oποια εταιρεια αποφασισε να πονταρει μονο σε αγονες/επιδοτουμενες, αφηνοντας σε δευτερη μοιρα τις εμπορικες γραμμες που την ανεδειξαν, αργα ή γρηγορα εκλεισε αδοξα[...]

πιστευω οτι παιρνει μεγαλο ρισκο

 

On 5/21/2017 at 5:17 PM, proud_ionian said:

ΥΓ: πολλοι εχουμε αναρρωτηθει στο παρελθον, πως αποφασιζει η εταιρεια να αποσυρει απο το ιονιο το πλοιο που την καθιερωσε. απο οτι καταλαβαινω, πολλοι απο τους μετοχους και τους συνεργατες της ΑΝΜΕΖ, εθεσαν αναλογα ερωτηματα στη διοικηση της εταιρειας. η απαντηση (ατυπως, οχι επισημως), ειναι οτι με τις σημερινες συνθηκες πολεμου τιμων και δρομολογιων στη γραμμες της κυλληνης, ενα πλοιο σαν το σολωμο το καλυτερο που μπορει να περιμενει ειναι να φυτοζωει και σε καμια περιπτωσει να αποδωσει τα μεγιστα

 

On 12/27/2017 at 5:24 PM, proud_ionian said:

 

9 hours ago, Diagoras said:

Πάντως, νομίζω αξίζουν πάρα πολλά μπράβο στη διοίκηση της Zante για τη διαχείριση της τελευταίας δεκαετίας. Αρκεί να θυμηθεί κανείς τι γινότανε το 2014 (έλευση του Fior Di Levante στη Ζάκυνθο, οικονομικά προβλήματα, μετασκευή Ανδρέας Κάλβος για δρομολόγηση στο Αιγαίο!!!)...Κι όμως η εταιρεία γύρισε το χαρτί, αρχικά με την πολύ σωστή κίνηση να φέρει το Σολωμό-του διπλού γκαράζ για φορτηγά-στο Αιγαίο και την εξαιρετική παροχή υπηρεσιών στους μόνιμους πελάτες (μεταφορικές). Και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα ήταν η είσοδος στη Σαμοθράκη τον Οκτώβρη του 2020. Από τότε κάθε χρόνο το νησί σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο με καθοριστικότατη τη συμβολή του πλοίου.

 

Mε αφορμή την πώληση των πλοίων της ΑΝΜΕΖ στη Fast Ferries, θυμήθηκα κάποιες παλιότερες σκέψεις μου όταν συζητιόταν και αποφασίστηκε η μεταδρομολόγηση του Σολωμού στις Δυτικές.

Πίστευα ότι ήταν λανθασμένη η απόφαση να εγκαταλείψει σταδιακά η ΑΝΜΕΖ τις γραμμές που την καθιέρωσαν και την στήριζαν για δεκαετίες και να εστιάσει σε άγονες γραμμές, γιατί θα είχε τη μοίρα όλων των εταιριών που έκαναν αυτήν την επιλογή.

Αυτό βγήκε εν μέρει σωστό, γιατί η εταιρία οδηγήθηκε εν τέλει στην απόφαση να πουλήσει τα πλοία της και de facto να αναστείλει τη λειτουργία της. Από την άλλη, δικαιώνεται η επιλογή της διοίκησης να αφήσει το Ιόνιο με το σκεπτικό ότι το πλεόνασμα πλοιών και η μειωμένη κίνηση (τότε), δεν καθιστούσαν βιώσιμη τη δρομολόγηση των πλοίων της και ειδικότερα του Σολωμού. Ούτε τα έσοδα που εξασφάλισε από τις άγονες και τη βοήθησαν να ανακάμψει θα είχε, ούτε τέτοια υπεραξία για τα πλοία της θα έβλεπε.

 

On 8/27/2024 at 10:06 PM, gtogias said:

Όσο για το μέλλον της εταιρίας, υπάρχει μία μειοψηφία μετόχων, το 20% που ζήτησε τη Γ.Σ, που θα την ήθελε να συνεχίσει τη δραστηριότητά της στο Ιόνιο, με ένα μικρότερο πλοίο. Η διοίκηση και η πλειοψηφία των μετόχων θέλουν να εκκαθαριστεί η εταιρία. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι μοναδική ευκαιρία να πάρουν οι μέτοχοι τα λεφτά τους πίσω, με κάποιο μικρό premium, αφού καλυφθούν όλες οι υποχρεώσεις της εταιρίας, αλλά και να αποδεσμεύσουν ορισμένοι τις περιουσίες τους. Από ότι είχε ακουστεί τότε, στα δύσκολα χρόνια κάποιοι υποθήκευσαν τις περιουσίες τους για να μπορέσει η εταιρία να αντέξει, αλλά και να χρηματοδοτήσει τις εναρμονίσεις Κάλβου και Σολωμού.

 

 

Edited by proud_ionian
Posted

Σκοπός της εταιρείας από την ίδρυση της ήταν η εξυπηρέτηση του μεταφορικού έργου της Ζακύνθου.

Από τη στιγμή που εγκατέλειψε το Ιόνιο,σκοπός ήταν η καλύτερη εκμετάλλευση των πλοίων και μεγαλύτερων κερδών.

Με τη πώληση των πλοίων μένουν όλοι ευχαριστημένοι και βγάζουν ένα μικρό κέρδος οι μέτοχοι.

Προσωπικά θεωρώ ότι η εταιρεία έκανε πάντα πολύ καλές κινήσεις από την αγορά και μετασκευή του Κοραή μέχρι και τη πώληση του Ελύτης.Πολύ καλές κινήσεις και από την ίδρυση της με αποκορύφωμα την αγορά και μετασκευή του πολύ καλού Σολωμός για τη γραμμή της Ζακύνθου.Μη ξεχνάμε πως ο Σολωμός μεχρι τον ερχομό στο Αιγαίο ήταν το καλύτερο βαπόρι εσωτερικού σε όλο το Ιόνιο!!!Ενώ η εταιρεία ήταν πάντα κοντά στους επιβάτες και στις μεταφορικές.

Posted

Η αγορά Κοραή και Ελυτη και κυρίως η μετασκευή του Κοραή επιβάρυναν τα οικονομικά της εταιρίας. Μην ξεχνάμε ότι αρχικός στόχος ήταν να κοντράρει τη Blue Star στην Παροναξία, όπου πήγαν ακλαφτοι. 

Η εταιρια άντεξε λόγω της συνεχούς στήριξης από τους μετόχους και κυρίως λόγω των διασυνδέσεων της διοίκησης.

Posted

Ναι αλλά ο Κοραής κράτησε την εταιρεία όταν μπήκε Δυτικές+τις άγονη που έπερνε!!!Ανεβοκατέβαινε πάντα γεμάτος από γκαράζ ενώ από επιβάτες μετά την αποχώρηση του Άγιος Γεώργιος έπαιζε μπάλα μόνος του.Έφερνε ζεστό χρήμα στην εταιρεία τα δύσκολα χρόνια της οικονομικής κρίσης.Εκ του αποτελέσματος η μετασκευή του Κοραή ήταν μία πολύ σωστή κίνηση.

Η εταιρεία αν δεν είχε το πολύ αξιόλογο για τα μέτρα του(μετά τη μετασκευή) Κοραή από το 2008 και μετά θα είχε σβήσει πολύ νωρίτερα.

Posted

Αυτό το λέμε τώρα.

Υπάρχουν πολλοι μέτοχοι πάντως, που πιστεύουν ότι αν δεν είχε μπλέξει με το άνοιγμα στο Αιγαίο, θα είχε πολύ λιγότερα χρέη και θα μπορούσε να είχε καλύψει μόνη της το κενό στο Ιόνιο.

Posted

Σε γενικότερο πλαίσιο,  η εταιρεία  κατάφερε  τα ανοίγματα που έκανε και την έφεραν σε πολύ δύσκολη οικονομική θέση , να τα συμμαζέψει και σήμερα να λέμε ότι οι μέτοχοι θα πάρουν και πέντε δεκάρες πίσω . 
Αυτό πρέπει να τους πιστωθεί .

Τώρα εάν έμεναν Ιόνιο και δεν έκαναν το βήμα στο Αιγαίο κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι θα συνέβαινε . Μην ξεχνάμε όταν αποφάσισε να φύγει απο το Ιόνιο υπήρχε ένας πολυ σκληρός ανταγωνισμός , ο οποίος είχε φτάσει τις τιμές των εισιτηρίων σε ιστορικά χαμηλά  . Απο την μια είχαν να αντιμετωπίσουν μια εταιρεία με μεγάλη ρευστότητα και απο την άλλη μια εταιρεία διάττοντα Αστέρα η οποία κάθε μέρα κατέβαζε και τις τιμες συμπαρασύροντας όλους τους άλλους .

Posted

Αν η εταιρεία έμενε στο Ιόνιο θα έμενε πίσω και θα είχε τη τύχη του Τυρογαλά. Πως να ανταγωνιστεί τη Levante με τη φόρα που είχε πάρει τότε;Η τελευταία να θυμίσω είχε ναυλώσει μέχρι και το Runner.Το ότι ανοίχτηκε στις Κυκλάδες και δεν έμεινε στάσιμη ήταν προς όφελος της!!!

Θυμάμαι και το Κάλβο ένα καλοκαίρι Δυτικές να ανεβοκατεβαίνει φίσκα!!!

 

Posted

Στο τελευταίο ποστ αναφερόμουν στις κινήσεις της περιόδου 2007- 2009, όταν έφερε Κοραη όταν η εταιρία ήταν πανισχυρη στο Ιόνιο και το τραπεζικό χρέος πολύ μικρότερο.

Πιστεύω ότι αυτό το άνοιγμα την εξασθένισε σημαντικά.

 

Posted

Η μετασκευή του Κοραη ανήλθε σε πολύ υψηλά νούμερα , δυσβάσταχτα για το ταμείο της εταιρείας , αποκλίνοντας κατα πολύ απο οποιοδήποτε προϋπολογισμό είχαν κάνει . 
Αυτή ήταν και η αιτία που ματαιώθηκε η μετασκευή του αδελφού του Ελυτη , το οποίο ήλθε είδε και απήλθε ως είχε . 
 

Αυτή η μετασκευή λοιπόν ήταν η βασικότερη αιτία για να περιέλθει η εταιρεία σε οικονομική δυσπραγία , αναγκάζοντας την να δώσει μια πολυετή μάχη για την επιβίωση της , την οποία κέρδισε.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...