Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νομίζω το πρόβλημα το δημιουργεί περισσότερο η άφιξη στην μήλο, 5:15 για ένα ταχύπλοο είναι πολύ ρεαλιστικό, αλλά με την ενδιάμεση άφιξη στην μήλο, και την μικρή παράκληση από την "καλύτερη δυνατή πορεία" δημιουργείτε θέμα, όπως επίσης σίγουρα θα δημιουργηθεί θέμα με την μία ώρα παραμονής στον Πειραιά 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 σελίδες θεωρίες και τα σημαντικά είναι δύο προτάσεις.

Λίγο κράτει στα "δεδομένα", το τι γίνεται σε άλλες γραμμές και τα μεγάλα λόγια.

1. Οι τιμές του για Χανιά δεν δείχνουν ότι στοχεύει μόνο τον τουρίστα, αλλά και τον ντόπιο. 

2. Προφανώς και θα επιλεγεί έναντι του ανταγωνισμού όταν προσφέρει φθηνότερο εισιτήριο σε ταχύτερη μετάβαση (deck+IX 240€ έναντι 217.7€ κάθισμα guarantee+IX)

 

Τώρα συνεχίστε το τσατ σας...

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, cyclades_shipping said:

Με τις ταχύτητες που πιάνει σε τόσο βγαίνει ίσως και παραπάνω..

Συγγνώμη, το χαμό που θα γίνεται στη Μήλο με τις ταυτόχρονες αφιξο-αναχωρήσεις τον παραβλέπετε, τον ξεχνάτε; 7  ώρες και να δούμε, μακάρι να διαψευσθώ. Είμαι από τα Χανιά και ξέρω κάτι περισσότερο, ως παλιό μέλος του ΔΣ μιας (...τότε) πολύ κραταιάς ναυτιλιακης εταιρείας.......

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

Στο κόλπο της Μήλου λογικά θα κόβει και ταχυτητα αρκετά μίλια πριν το ντόκο όπως και στην αναχώρηση. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, gpap2006 said:

Στο κόλπο της Μήλου λογικά θα κόβει και ταχυτητα αρκετά μίλια πριν το ντόκο όπως και στην αναχώρηση. 

Μόνο για αυτό το λόγο θα κόβει ταχύτητα; 'Εχετε δει τις λάντζες (ή άλλα σκάφη μικρά) που από-επιβιβάζουν κόσμο στα κρουαζιερόπλοια της Celestyal  κάποιες μέρες; Έχω κάνει 3 τέτοιες κρουαζιέρες και έχω προσωπική άποψη για το γενικότερο χαμό εκεί...  Καταλαβαίνετε τι θα γίνεται τις μέρες που ΚΑΙ τα "Παλάτια" θα έχουν προσέγγιση ΚΑΙ στα ημερήσια δρομολόγιά τους στη Μήλο, από και προς Πειραιά!;; Μακάρι να δούμε τις 5.15' ώρες.........

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

Σε λιγο θα μας πειτε οτι θα φτανει και αργοτερα απο τον βενιζελο. Kαποιοι κάνουν σαν να τους εχει πειραξει που σπαει το μονοπωλειο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ας μην καταφεύγουμε σε υπερβολές . Το οτι το ταχύπλοο ενδεχομένως να μην μπορέσει να ανταποκριθει στα ωράρια του δρομολογίου , έχουμε όλοι επιφυλάξεις αλλά πρώτον ας το επιβεβαιώσουμε στα πρώτα δρομολογια και δεύτερον μην τα μηδενίζουμε όλα εξ αυτού του λόγου και το χαρακτηρίζουμε  ανύπαρκτο .

Link to comment
Share on other sites

@Annivas συμφωνούμε στο ότι εκ των προτέρων οι χαρακτηρισμοί περιττεύουν. 

Όμως τα ωράρια για αυτό το δρομολόγιο έχουν υπολογιστεί με 37+. Συνεπώς εύκολα και ασφαλώς εξάγουμε ότι είναι δεδομένο πως δεν θα τηρηθούν τα ωράρια χωρίς αυτές τις ταχύτητες με το εν λόγω πλοίο, και χωρίς να το δούμε να ταξιδεύει. 

 

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Απλή απογοήτευση αν μπει αυτο τελικά! Παιδιά το πλοίο ούτε 30 δε πιάνει φορτωμένο προφανώς και ειναι ανύπαρκτο όσον αφορά τις δυνατότητες του για τη γραμμή ; Αποκλείεται να μπει το Jamb0 jet ή το Ολύμπικ ; Πλοίο 38 κόμβων λέει το διαφημιστικό 

Link to comment
Share on other sites

Στα συστήματα το ταχύπλοο που θα εξυπηρετήσει την γραμμή Πειραιάς- Mήλος - Χανιά δείχνει να είναι το SPEEDRUNNER JET 2 και όχι το SUPERRUNNER JET 2 . Ενδεικτικό πρόγραμμα (σύμφωνα με το Openseas) αναχώρηση στις 14:00 και άφιξη στις 19:00 

Edited by Tasos Kavala
Link to comment
Share on other sites

Μήπως και οι πληρότητες δεν απαιτούν κάτι μεγαλύτερο από το Superrunner Jet 2 ? από ότι είδα κιόλας προχθές μόνο για την Παρασκευή (21/6) άνοιξε το γκαραζ και για Μήλο που δίνει να καταλάβω ότι προσπαθεί να γεμίσει το γκαραζ (προφανώς δεν υπάρχουν πολλές κρατήσεις για Χανιά την συγκεκριμένη μερα)

Link to comment
Share on other sites

Ο κεντερης τοτε παταγε 36 για Ρέθυμνο και έβγαζε το δρομολόγιο σε 5 ώρες. 
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω με τι σκεπτικό βάζουν ένα καράβι που θα έπρεπε να μπει σε διαδρομή που δεν εχει απαιτήσεις ταχύτητας. 
Πριν κάν ξεκινήσει θα δυσφημιστεί απο την ασυνέπεια που μοιραία θα εχει. Και εσωτερικά δε λέει τιποτα ρο συγκεκριμένο, έξω δε βγαίνεις γενικά ειναι το χειρότερο ταχύπλοο που θα μπορούσε να βαλει. Έτη φωτός κατώτερο απο τα highspeed 4&5 που έγραψαν ιστορία στη γραμμή.. αεροπλανάκι και πάλι αεροπλανάκι δεν πειράζει 

Link to comment
Share on other sites

Θα το ταξιδέψει ο Μάνος και θα μας πει τι ψάρια πιάνει..μην προτρέχετε. Πάντως δεν θα'ναι η πρώτη φορά που η SeaJets άλλο χρόνο διαφημίζει και άλλο κάνει το πλοίο της. Το'χει σύστημα. 

Link to comment
Share on other sites

Πειραιά-Μήλο (από λιμάνι σε λιμάνι) είναι κάπου 88 μίλια και άλλο τόσο περίπου για Σουδα. Κόψε καμιά τριάρα μίλια πριν, οι κόλποι που κόβει, και υπολόγισε 85/31 (που έβγαλε στο δοκιμαστικό) +3/12 (που θα πηγαίνει εντός κόλπων) και όλο αυτό επί 2 μιάς και οι αποστάσεις είναι ίδιες χονδρικά. Η παραμονή στην Μήλο την βάζω 5λεπτη μιάς και θα τους μπουζουριάζουν όλους στο γκαράζ και δρόμο. Εκεί το βγάζω το δρομολόγιο για Χανιά..στο 6ωρο.

Ε, πέρσι. Κάτσε να το δούμε φέτος..μπορεί να το συνεφέρανε λίγο. Περίμενε λίγο να το δουμε μιά-δυό φορές πάνω-κάτω και το κράζουμε μετά αν είναι. Αλλά για 5 ώρες το δίνω πολύ δυσκολα να το βγάλει το δρομολόγιο. Εξάλλου θα το ταξιδέψει κι ένας δικός μας και θα μας πει εντυπώσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς είναι, μόνο σε βάθος χρόνου θα καταλάβουμε αν συμφέρει το εγχείρημα ή όχι, το ότι σίγουρα δεν θα βγάλει τους χρόνους της διαφήμισης ξέρουμε ήδη όπως και ότι κατά πάσα πιθανότητα ο ναύλος θα είναι πολύ τσιμπημένος αλλά σκεφτούμε και ότι το SRJ2 θα είναι το νεότερο πλοίο στη γραμμή γιατί θα είναι κατά ένα χρόνο νεότερο από το Έλυρος. Αμελητέα διαφορά θα το δεχτώ αλλά υπάρχουν και οι ψείρες που τα κοιτάνε αυτά. Επίσης αν και η καθυστέρηση μάλλον θα είναι δεδομένη δεν νομίζω ότι θα είναι πιο αργό από το Έλυρος ή το Βενιζέλος που αυτή τη στιγμή είναι τα δυνατά χαρτια της γραμμής ( γιατί μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το αεροπλάνο αλλά και το κτελ που μπαίνει στο πλοίο, ναι το αεροπλάνο είναι μεν πιο γρήγορο αλλά το πλοίο στα Χανιά τουλάχιστον κρατάει καλά) . Τέλος να πω ότι σε πολλούς επιβάτες τους αρέσει να ζουν κάθε μέρα σαν να είναι τελευταία, έτσι για χάρη του yolo θα δοκιμάσουνε και το δρομολόγιο αυτό ακόμη κι αν κοστίζει παραπάνω. Χωρίς πλάκα εγώ προσωπικά το έχω σκεφτεί να κάνω την τρέλα να πάω από Ρέθυμνο για Πειραιά μεσω Σαντορίνης με το Elite Jet αν και ξέρω ότι δεν το περιμένεις από τον μεσο ταξιδιώτη. 

Edited by JTEDimandix
ότι!!!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...