Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ετσι ακριβως.Σιγα μην κατσει να πληρωσει ο αλλος το ενα αλλο ενα ενω μπορει να φτασει με τα ιδια λεφτα στο μισο χρονο.Eπειδη μπορει να βγαλει 5 φορες μες το καλοκαιρι αερα για να μην τον πιασει το στομαχακι του να πληρωσει..κερατιattica;

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο στοχεύει στο Χανιά Μήλος με εκδρομές και στο Πειραιάς Μήλος που είναι απευθείας.

Στο Πειραιάς Χανιά απλά ότι αρπάξει.

Όταν ανέφερα για το ποιο πλοίο θα έβαζα και θεωρούσα ιδανικό για τη γραμμή είπα το Superruner Jet 2 επειδή έχει χαμηλότερη καταναλωση από τα υπόλοιπα.Και επειδή το Αίολος Κεντερης 1 που ειναι κονταδελφο πήγαινε και αυτός Ρέθυμνο.Σιγουρα δεν έχει ταχύτητα,όμως έχει το μέγεθος και ενδεχομένως μπορεί να φορτώνει και λίγα φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Τα δεδομενα για την γραμμη τα εχουμε αναλυσει και πιο πανω και ειναι απλα.

1ον - η διαδρομή στα 2/3 του χρόνου απο το συμβατικο οσο μεγαλη διαφορα και να ειναι δεν ειναι ο "μισος χρονος"

2ον - τα ωράρια ειναι παρα πολυ αβολα οπως εχουμε πει και νωριτερα για τους βασικους ταξιδιωτες της γραμμης. Το πλεονεκτιμα του βραδυνου δρομολογιου ειναι οτι εισαι χανια το πρωι στις 6 και δεν χανεις μια μερα απο την αδεια σου, οσο για την αναχωρηση 14¨00 απο πειραια, φτανεις χανια μιση ωρα μετα το ημερισιο της ΑΝΕΚ αρα εκτος απο 3 ωρες λιγετερο σε ενα πλοιο (που οταν συγκρινεις ανεση και συνολικη αποσταση δεν ειναι και τοσο τραγικο) δεν κερδιζεις τιποτα απολυτως. Οσο για την αναχωρηση 8 το πρωι απο κρητη, ουσιαστικά σπαταλας μια μερα απο τις διακοπες σου με το να φευγεις τοσο πρωι. Αν ηταν αντιστροφα θα εβγαζε πολυ περισσοτερο νοημα 

3ον - Η νεες τιμες του ηλιο ιδικά για τον ιουλιο ειναι πολυ ανταγωνιστικές πλεον ( αν και εντελώς ασύμφορες για τον ιδιο), ωστοσο αυτο μονο στην περιπτωση του ταξιδιώτη που παει μονος του, φοιτητες, η ζευγαρια. Και εξηγούμε. Η ΑΝΕΚ μεσα απο το συστημα εκπτωσεων που εχει η 4 μελης οικογένεια με ενα ιχ παιρνει το εισιτήριο καμπινας σε τιμη περιπου καταστρώματος. Παραλληλα η μονη εκπτωση που εχει ο ηλιο ειναι η φοιτητική, πραγμα που σημαινει πολυτεκνες, τριτεκνες οικογενειες στρατιωτικοι και αλλες κατηγοριες εκπτωσεων πανε απευθειας προς ΑΝΕΚ αφου εχουν το εισητηριο τους 30-50% μείον. Οι μονιμοι ταξιδιώτες της γραμμης επισης εχουν και δυνατοτητα εξαργυρωσης ποντων, με τις καρτες τους, οποτε δυσκολο να αλλαξουν στρατοπεδο για ενα καλοκαιρι.

Συμπρασμα ειναι οτι ο ηλιοπουλος λογικα εκανε ενα πειραμα, δεν του βγηκε και τωρα προσπαθει να μειωσει απλα την χασουρα, εξ ου και η ξαφνικη καταρευση τιμών(μιλαμε για 30% κατω χωρια του εξτρα 30% επιστροφη που δινει) και η αποχωρηση απο την γραμμη στις 8 σεμπτεβριου. 

Το ταχυπλόου τον ιουλιο ειναι μια καλη ευκαιρια για τον φοιτητη που βαριεται να ξυπνησει πρωι πρωι για να παρει το ημερισιο και δεν τον πειραζει η ταλαιπωρία, ειδικα εφοσον με την εκπτωση που δικαιουτε το πηγαινε ελα ειναι ενα 50 ευρω και ειμαι σιγουρος οτι θα το προτιμησουν, οπως και ο τουριστας που η πτηση του φτανει πρωι αθηνα και ερχεται συστημενος απο το πρακτορείο. Ομως κυριως λογο οραρίων αλλα και των εξτρα παραγωντων που ανεφερα παραμενει απλα μια εξτρα επιλογη.

Οσο για το μηλος - χανια, πιστευω πως αν εριχνε και εκει λιγο τις τιμες θα μπορουσε να το δουλεψει καλυτερα με τον τοπικο κοσμο, αλλα και παλι παραμενει μια καλη επιλογη απο το να παει ο χανιωτης μεχρι πειραια και μετα μηλο απο κει.

 

 

Edited by iord
Link to comment
Share on other sites

Ριχνει τη ζαρια του κ του χρονου εδω ειμαστε τετοια εποχη να τα λεμε παλι!

Εβαλε το Τερα στη Ραφηνα καποτε με 19 ευρω κ ανοιξε τη γραμμη οσο δε παει,ασχετα αν την αφησε στους Στεφανου

Εβαλε το Word πρωινο κ σκιζει,ποιος το περιμενε;;;ενα ταχυπλοο ακομα λεγαμε!

Ανεβηκε Σποραδες με το Superferry  τη πρωτη χρονια τη δευτερη αγορασε ολη τη γραμμη κ τον ανταγωνισμο

Αν δει οτι πιανει  στα Χανια σιγουρα του χρονου θα ειναι πιο δυνατος

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απόλυτα με το φιλο Μιλτιαδη. 
εχοντας κανει πάνω απο 100 φορές το συγκεκριμένο δρομολόγιο με τα τοτε highspeed 4&5 στα Χανιά, απλά θα αναφερω εκ νέου οτι το ταχύπλοο θα γίνει ανάρπαστο! Τα περί χασούρας τα θεωρώ άκυρα, το να μπει έκπτωση καλα κανει και τη βάζει, πάει να χτίσει το δρομολόγιο και ειναι πολυ πιο έξυπνος απ’ οσο νομίζουμε ο Ηλιοπουλος. Ειναι ο μίσος χρόνος και προφανώς και θα το προτιμήσουν ολοι γιατί πολυ απλά η Κρήτη έφτασε σε σημείο να ειναι σχεδόν 9 ώρες με το πλοίο και πολλές φορές με τις αργοπορίες στην επιβίβαση να αργούν να φύγουν και ο χρονος ειναι πολυ μεγαλύτερος. 
Να θυμίσω οτι τα Χαισπιντ ηταν τα πρώτα που έμπαιναν Χανιά αρχες Μαρτίου και το τελευταίο δρομολόγιο ηταν 31 Οκτωβρίου ( με πρωτόκολλο κάθε μερα) οταν στα δρομολόγια των Κυκλάδων τα χαισπιντ ηταν μεχρι τέλος Σεπτέμβρη! 
Η Κρήτη εχει άπειρο κοσμο που μετακινείται κάθε ημέρα δεν ειναι Κυκλαδες. 
Προφανώς και θα πιάσει το ταχύπλοο και ο Ηλιοπουλος το ξέρει καλα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι ο ηλιοπουλος ειναι πολυ εξυπνος, και το εχει αποδειξει παμπολες φορες, το θεμα ειναι οτι δεν ειναι καθε κινηση που κανει αυτοσκοπος, αλλα μπορει να εχει παραλληλο συμφερον και να εξυπηρετει αλλο στοχο του. 

Τα χαισπιντ στα χανια, και γενικα τα ταχυπλοα στην κρητη υπαρχει λογος που δεν υπαρχουν για πανω απο 15 χρονια τωρα και ειναι γνωστος. Συν το οτι ειναι ανουσιο να συγκρινουμε την αγορα του 2007 με την αγορα του 2023.

5,5 στις 8,5 ωρες δεν ειναι ο μισος χρονος.

Το τι αποσκοπει ο ηλιοπουλος να κανει στα χανια ειναι αλλο θεμα, ειναι γνωστη η προσπαθεια του και να επηρεάσει την απορροφηση της ΑΝΕΚ και να πιεσει καταστασεις, ενω μπορει οντως οπως με την περιπτωση του τερα τζετ στην ραφηνα οπως ειπε σωστα πανω ο @margaritis24 να σχεδιασει να ανοιξει το δρομο για αλλο πλοιο (πχ superstar 2 που ακουγόταν παλια)  η να φερει σε δυσκολη θεση τον ανταγωνισμο . Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι με αυτες τις τιμες το πλοιο τον ιουλιο και πρωτοκολο να παει ουτε τα εξοδα του δεν θα βγαζει. 

 

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Είδες οτι κανει 5&30 ωρες πριν κάν ξεκινήσει ; Επισης δεν κανει 8&30 ώρες το συμβατικό κανει στην πραγματικότητα πολυ παραπάνω. Και Επισης το άλλο το παιρνεις και φτάνεις εντός της ίδιας ημέρας! 
Επιπλέον, εχει πολυ περισσότερο τουρισμό απο το 2007 τωρα σε σχέση με τότε, οποτε ο κόσμος που θα μετακινηθεί ειναι πολλαπλάσιος! Ο λόγος που δεν υπήρχαν τα Highspeed στην Κρήτη εχει να κανει με τα λαμόγια και τις γνωστές εταιρείες μονοπώλιο, όπου κανεις μεχρι τωρα δεν είχε τα α…… δια να τους μπει στη μύτη όπως κανει ο Ηλιοπουλος! Γιατί όσοι ξέρουμε και χρησιμοποιήσαμε το Highspeed μια φορά τη βδομάδα οταν ηταν Χανιά αλλα και Ρέθυμνο ο Κεντερης και ύστερα ξανά το Highspeed ξέρουμε τι πόλεμο έφαγαν τα συγκεκριμένα ταχύπλοα απο της Κρητικές εταιρείες( άλλο να γραφεις σε ένα φόρουμ λοιπόν και άλλο να έχεις κανει πάνω απο 100 ταξίδια στη διαδρομή.. Πίστεψε με εντελώς αλλη άποψη απο το θεωρητικό πλαίσιο που αναγράφεται σε ένα φόρουμ

Οποτε άστο ειναι μεγάλη κουβέντα γιατί δεν είχαν τόσα χρονια highspeed 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω οτι το champion jet 1 αν άνοιξει δεν εχει τη δυνατότητα να βγάλει το δρομολόγιο στην ωρα του! Αλλα και 5&30 ώρες να κανει που ειναι το πρόβλημα; Στις Κυκλαδες μόνο στη Σαντορίνη εχει 3 ωρη διαφορα το blue star με το WCJ. Με τα υπόλοιπα ταχύπλοα εχει 2 ώρες διαφορα! 
επισης Παροναξία έχουν ακομα λιγότερη διαφορα συμβατικά με ταχύπλοα. 
Αρα το κοινό που δε γουατεαρει να φάει 9 ώρες στο καράβι θα πάρει το χαισπιντ 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το Champion το είχαμε πέρυσι στην Ραφηνα πίστεψε με ακομα και με 40 λεπτές καθυστερήσεις πιτα οι ταχύτητες του κυμαίνονταν  από 32,5 - 33 μίλια αν υπήρχε περιθώριο 100 % σίγουρα θα το άνοιγαν παραπάνω..

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Το champion κάθε ημέρα στο απογευματινό και πρωινό δρομολόγιο προς Κυκλαδες πιάνει απο 34+ μεχρι 37. 
θεωρω οτι θα το ανοίξουν παραπάνω για να βγει το δρομολόγιο ειδικά το πρώτο διάστημα για να μη βγάλει κακή φήμη. Απο εκει κ πέρα απο Ραφήνα τις περισσότερα φορές δεν ανοίγουν τέρμα συν τοις άλλοις οτι δε συναινεί οτι επειδη το πήγαιναν τόσο οτι δε μπορεί παραπάνω( καύσιμα, καταπόνηση μηχανών κτλπ) 

Link to comment
Share on other sites

Λογικο αφού τις καθημερινές αυτη την περίοδο δεν είναι πιτα την Παρασκευή που μας πέρασε στο απογευματινό και τα δυο max 33-33,5

Εδώ και στο Πειραιάς - Παρος όταν γέμιζε πέρυσι max 33 μίλια έβγαζε..

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε αλλα έχουν περιθώριο να πάνε κ άλλο. 
Οπως και να εχει κάτι άλλο πιο γρήγορο δεν εχει να βαλει, τα τζάμπο τζετ ειναι πιο αργά απο τα champion, οποτε εφόσον το Τερα ειναι εκτός μόνο τα Τσάμπιον 1&2 εχει και το Ολύμπικ. 

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία θα δείξει πως θα πάει η γραμμη. Μην ξεχνάμε πως τα Χανια εχουν και το αεροδρόμιο για καποιον που θελει να κινηθεί γρήγορα. 
Ξεκάθαρα η γραμμη θα στηριχτεί στο ΠΕΙ-ΜΗΛ και ΜΗΝ-ΧΑΝ. Αποψή μου ότι τις 5.15 δεν τις βγάζει με την καμία. 

Link to comment
Share on other sites

Αν ανοίξουν τις μηχανές για περισσότερη ταχύτητα κτλ, όλο το μηχανοστάσιο θα το πάρουν στην αμασχάλη όπως ο άλλος με το σαραντατριό 🤣

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

εκει κ πέρα απο Ραφήνα τις περισσότερα φορές δεν ανοίγουν τέρμα

Ως γνωστής της γραμμής ,μπορώ να πω πως στη Ραφηνα τα ανοίγουν κανονικά ,και το Champion πέρυσι τον Ιουνίου ,35 άριζε μέχρι που άρχισαν τα πρωτόκολλα..

Αυτο που λέει ο @SuperRunner το γεγονός ότι πχ το Champion στις βραδινές επιστροφες από Δυτικές τις Παρασκευές που πρέπει να είναι σχεδόν άδειο ,πιανει 35-37 δεν σημαίνει πως και με 800 επιβάτες κ 150 ΙΧ μπορεί να πιασει αυτες τις ταχύτητες..

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, όσο και να ανοίξει, και τα καπάκια να βγουν πάνω στο γκαράζ από το άνοιγμα, με το που θα βρει 1, 1.5, 2 μέτρα κύμα και θα αρχίσει να χοροπηδάει και να τραντάζεται το πλοίο, μοιραία θα αρχίσουν να πέφτουν οι στροφές και η ταχύτητα. Τόσο ο φόρτος του πλοίου από επιβάτες και ΙΧ, όσο και θάλασσα που θα βρει και η ταχύτητα που θα πηγαίνει, συνηγορούν πως τις περισσότερες φορές θα κάνει παραπάνω από 5:15' που διαφημίζει. Μόνο σε λαδιά και σχετικά άδειο θα τον πιάσει αυτόν τον χρόνο. 

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε λοιπόν! Ας ξεκινήσει με το καλο και τα βλέπουμε ολα στην πορεία! Σίγουρα το να υπάρχει επιλογή συμβατικού/ταχυπλοου, πρώτα απ’ ολα ειναι όφελος για τον πελάτη. 
Το θέμα ειναι οτι σε 3 ημέρες ξεκινάει και ακόμα η seajets δεν εχει ενημερώσει τα πλάνα της και δείχνει οτι να ναι όσον αφορά το ταχύπλοο 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mvin said:

Άλλο γνώστης μιας γραμμής @cyclades_shipping και άλλο γνώστης ενός μηχανοστασίου.....τεράστια η διαφορά.....

 Αναφέρθηκα σε αυτο που είπε ο φιλος Highspeed 6 ,και έχοντας παρακολουθήσει χρόνια τα ταχύπλοα στην γραμμή της Ραφηνας ,τα ανοίγουν κανονικά όταν είναι είναι εφικτό ! 

Link to comment
Share on other sites

Ένα άλλο που σκέφτομαι, οι Γκριμάλντι & Ηλιόπουλος είναι "συνεργάτες". Στη Μήλο που θα πηγαίνουν και οι δυο, θα δουλεύουν συνεργατικά ή ο ένας θα χτυπάει τον άλλο..? 

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα τι ώρες θα πιάνει ο καθένας στο νησί. Ο καθένας θα έχει τη δική του πελατεία. Εκτός και αν ο ένας δίνει πελατεία στον άλλο. Άλλο το κομμάτι Μήλος-Πειραιάς και άλλο το Μήλος-Κρήτη.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον ο Ηλιόπουλος έχει μεσημεριανή αναχώρηση από Πειραιά δεν υφίσταται ανταγωνισμός, όπως και στο Κρήτη -μηλος για ευνόητους λόγους. 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αν το Ολύμπικ Τσαμπιον το 2007 εκανε τη γραμμή σε 5:45-6 ώρες δεν είναι εντελώς ανέφικτο το Champion να τηρεί τα ωράρια του. Το θέμα όπως έχει αναφερθεί είναι ο καιρός που θα συναντήσει στο Κρητικό πέλαγος, καθώς άλλη γάστρα το ένα και άλλη το άλλο. Πάντως τα Highspeed κάποτε εβγαζαν το δρομολόγιο σε 4:30 ώρες (το 5 καινουργιο τότε σε 4:15’) αλλά τότε 40ριζαν και τα 2. Ίσως το μόνο που θα μπορούσε να τηρήσει τα ωράρια ανεξαρτήτως καιρού είναι το World, το οποιο δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να κατέβει. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...