MILTIADIS Posted May 12, 2021 Posted May 12, 2021 Ξεκινουν αυριο τα απευθειας δρομολογια στη γραμμη για το Κυδων Παλας. https://m.minoan.gr/article/6873/deltio-typoy-minoikes-grammes-kydon-palas-xekinaei-ta-apeytheias-dromologia-apopros
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΑΝΙΩΝ 2021 από & προς Χανιά από τη κοινοπραξία ANEK-Superfast Quote Αναχώρηση 10:00 – Άφιξη 19:00 Ιούλιος: 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 28, 29, 30, 31 Αύγουστος: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21, 22, 25, 26, 28, 29 Σεπτέμβριος: 1, 4
MILTIADIS Posted June 28, 2021 Posted June 28, 2021 Η ΑΝΕΚ εχει πλεον αλλαξει την αναχωρηση της απο Πειραια οποτε καθε βραδυ τα πλοια φευγουν στις 22:00 αντι για 21:00.
MILTIADIS Posted July 13, 2021 Posted July 13, 2021 (edited) Θα ειχε ενδιαφερον να βλεπαμε/τε στοιχεια κινησης της γραμμης( @lostromos ακουει εστω για το ενα σκελος? )μιας και τον τελευταιο μηνα(μετα την πληρη απελεθερωση μετακινησεων,επαναφορα δρομολογιων κλπ)η Μινοαν ειναι σταθερα μπροστα σε ολες τις κατηγοριες (και οχι μονο στους επιβατες/ΙΧ που ηταν ηδη και περυσι το καλοκαιρι παρα πολλες μερες). Πλεον τις καθημερινες το Κυδων Παλας εχει ανα ταξιδι 50 εως 70(αναλογα τη μερα)νταλικες.Φανταστειτε να εφευγε απο Πειραια βραδυ ποσοι ακομα θα προλαβαιναν να μπουν. Edited July 13, 2021 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted July 19, 2021 Posted July 19, 2021 On 6/18/2021 at 10:58 AM, Panagia Ekatontapiliani said: ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΧΑΝΙΩΝ 2021 από & προς Χανιά από τη κοινοπραξία ANEK-Superfast Ποιανου ιδεα ηταν να διαφημιζει/εμφανιζει στις κρατησεις οτι κανει 9 ωρες να φτασει ενω στην πραγματικοτητα κανει 8; Φανταζομαι οχι του τμηματος Μarketing.
Agaios Posted July 27, 2021 Posted July 27, 2021 (edited) Πάντως συνολική κίνηση φορτηγών από Κρήτη: Κοινοπραξία : 185 Μινωικες : 177 Συνεχίζεται το ντέρμπι... Edited July 27, 2021 by proud_ionian
MILTIADIS Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 (edited) Διαιρεσε τα της κοινοπραξιας δια του δυο ομως οσοι και οι συμμετεχοντες στο σχημα και υπολογισε οτι οι Μινωικες χρησιμοποιουν και ενα πλοιο λιγοτερο για να κανουν τη δουλεια πριν βγαλεις το τελικο σκορ. Edited July 28, 2021 by MILTIADIS
polmyt Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Βεβαια και εξοδα της κοινοπραξιας ειναι δια του δυο ,οχι μονο τα εσοδα
Strofalos Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Μόνο και μόνο το γεγονός πως το Κυδων πάει με 25-26 μίλια το ίδιο φορτίο που μεταφέρει η κοινοπραξία με 19-20, πάει να πει πως το ταμείο της ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ γεμίζει καλύτερα από αυτό της ΜΙΝΟΑΝ. Χώρια βέβαια το γεγονός πως σαν πλοία, τα ιταλικά είναι περισσότερο ακριβά στην διαχείρισή τους από τους γιαπωνέζους.
AEGEAN SEA Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Ο Κύδων όμως κάνει καθημερινά δρομολόγια και ειδικά για τα Χανιά φεύγει από Πειραιά σχεδόν γεμάτο κάθε μέρα
MILTIADIS Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 (edited) Δεν ειναι ακριβως ετσι @polmyt και @Strofalos. Αλλο να βγαζω 10 και να τα"τρωω"μονος μου και αλλο να χω και συνεταιρο στο μαγαζι.Επισης τα πλοια της κξ ειναι φορτωμενα με βαρη,το μεν Ελυρος τραπεζικα το δε Galaxy ειναι ναυλωμενο αρα εχουν κ αλλες υποχρεωσεις σαν πλοια τις οποιες ο Κυδωνας δεν εχει. Επισης η κξ κανει σχεδον καθε μερα αυτη την εποχη και ημερησια με μικρη κινηση οποτε τα ημερησια εξοδα ειναι ακομα πιο αυξημενα. Και ειδικα για τα γκαραζ ειναι 2 πλοια με πολυ μεγαλυτερο γκαραζ απο το παλατι σε γραμμικα μετρα οποτε πχ βαση της προχθεσινης κινησης που ειδαμε ειχαν ενα ποσοστο πληροτητας 50% σε φγ ενω στο Κυδων το ποσοστο ηταν κοντα στο 60% σε εκεινο το ταξιδι. Κοντολογις,πανω κατω τα ιδια βγαζουν ολοι στη γραμμη.Απλα λογω της οικονομικης της καταστασης η Μινοαν ειναι σε πλεονεκτικοτερη θεση. Edited July 28, 2021 by MILTIADIS
polmyt Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Η κουβεντα βεβαια ξεκινησε συγκριτικα με το τι κουβαλανε ,και τι μεριδιο εχουν στην γραμμη, αν μπορει να βγει ακρη βεβαια με ενα δρομολογιο , και οχι με το αν εχει βαρη η κοινοπραξια ή αν τα γραμμικα μετρα της κοινοπραξιας ειναι περισσοτερα οποτε τα βαπορια πανε αδεια.Ξαφνικα πηγαμε στο τι μενει,αν μενει κατι κλπ Αν δηλαδη η κοινοπραξια ειχε το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π που καιει ενα κουβα πετρελαιο ,που λεει ο λογος, και επερνε σε καθε δρομολογιο 20 φορτηγα και 500 επιβατες ,θα λεγαμε οτι ειναι σε πλεονεκτικη θεση επειδη το γκαραζ του γεμιζει και δεν εχει βαρη και εξοδα το πλοιο; Δεν το νομιζω
MILTIADIS Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Φυσικα και θα το λεγαμε,οπως θα λεγαμε και το αντιθετο αν η Ανρκ δρομολογουσε ενα πλοιο διαστασεων cruise. Εχω ξαναγραψει για τα μεριδια της γραμμης αλλα δεν θα τα επαναλαβω για να μη γινομαι κουραστικος.Θα τα μαθαινουμε απο τον lostromos
nomikos Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 (edited) Άρα ο Ιταλός έχει ανέβει στη Κρήτη πάρα πολύ και σε βάθος χρόνου φαίνεται να κερδίζει τη ''μάχη της Κρήτης''.Μπράβο του.Να προσθέσω όμως ότι τα νούμερα αυτά είναι της θερινής περιόδου.Το Χειμώνα θα κάνουμε λογαριασμό για το τι πραγματικά έχει κερδίσει. Edited July 28, 2021 by nomikos
Nikos_Chania Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Ο περασμένος χειμώνας, που ήταν και χειμώνας covid, έδωσε ικανοποιητική εικόνα στο τι κέρδισε και ποιος. Άλλωστε οι μεταφορικές δεν είναι εποχικός πελάτης.
MILTIADIS Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Νομιζω παντως οτι κακως στεκομαστε ακομα στα νουμερα της συγκεκριμενης γραμμης καθε φορα. Εχουν περασει 3 ολοκληρα χρονια απο τη δρομολογηση και οποιος ηταν να φυγει θα ειχε φυγει. Αποδεικνυεται οτι στη γραμμη χωρανε ολοι προς διαψευση πολλων.
nomikos Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 (edited) 1 hour ago, Nikos_Chania said: Άλλωστε οι μεταφορικές δεν είναι εποχικός πελάτης. Συμφωνώ σε αυτά που λέτε σε γενικές γραμμές και ναι όντως οι Μινωικές πρέπει να έχουν ανεβάσει το μερίδιο τους στις γραμμές της Κρήτης. Οι μεταφορικές δεν είναι εποχικός πελάτης.Όντως.Το θέμα είναι όμως πως όταν το καλοκαίρι γεμίζει με φορτηγά κάποιο της κοινοπραξίας(βλ πίσω τη κίνηση με το Horizon 115 τμχ) τότε αναγκαστικά πάει στις Μινωικές.Το Χειμώνα με την λιγότερη κίνηση είναι πιο αντιπροσωπευτικά τα νούμερα. Edited July 28, 2021 by nomikos
Nikos_Chania Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Δεν ισχύει αυτό απαραίτητα. Ένεκα ανταγωνισμού, τα συμβόλαια ειναι αυστηρά και δύσκολα θα αφεθούν εκτός βαποριου.
Nick the Greek Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Η αποψινή ανταπόκριση από τα Χανιά αναφέρει πως το Κύδων το Παλάς έφτασε με φορτηγά ως τον καταπέλτη ενώ αντίστοιχα ο Έλυρος αποπλέει για Πειραιά με μισογεμάτο γκαράζ. Εγώ δεν θα μπώ στο ντιμπέι(που έλεγε κι ο Νικόλας ο Αλέφαντος) σχετικά με το τι μερίδιο έχει ποιός. Βλέπω την μεγαλύτερη εικόνα που λέει πως η Ιταλική εταιρεία κατάφερε να κάνει ό,τι δεν κατάφεραν όλοι οι προηγούμενοι που δρομολόγησαν κατά καιρούς πλοία στα Χανιά. Να πάρει δηλαδή ένα σημαντικό μερίδιο της κίνησης και να βγάζει κέρδος. Αν το μερίδιο είναι 30, 40 ή 50%, λίγη σημασία έχει σε ό,τι αφορά την μεγάλη εικόνα των πραγμάτων. Η επιτυχία του Ιταλού είναι η μία ανάγνωση για το τι έχει συμβεί στη γραμμή τα δύο τελευταία χρόνια. Για μένα υπάρχει και η δεύτερη. Του πόσο δηλαδή σκ@τ@ έχει κατορθώσει να τα κάνει η ΑΝΕΚ μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Γιατί μιλάμε για μέγα κατόρθωμα, μνημείο κακής διοίκησης. Για να δώσουμε μια άλλη αναλογία, αν ο Ιταλός έχει πάρει το 50% της κίνησης στη γραμμή των Χανίων, είναι σαν ξαφνικά το 50% των κατοίκων του κεντρικού Πειραιά, από Ολυμπιακοί να γίνουν παοκτζήδες .
proud_ionian Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Το Τσύυυδων έφερε απόψε στη Σούδα 206 ΙΧ, 68 φορτηγά και 1012 επιβάτες. ΥΓ @Nick the Greek η ΆΝΕΚ όχι μόνο έχει ανταγωνιστή με 50%, αλλά και συνεταίρο
MILTIADIS Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Εγω σαν ντοπιος που τα βλεπω και τα ακουω live αυτα μου δινεται η αισθηση οτι η ΑΝΕΚ το εχει εγκαταλειψει το παιχνιδι.Με εξαιρεση το 2018 που ασκησε καποιες πιεσεις στα φορτηγα με βασικο μοχλο πιεσης την αισθηση που ειχαν ή που προσπαθουσαν να καλλιεργησουν τοτε στους πελατες τους οτι η δρομολογηση του Μυκονος Παλας ειναι αρπαχτη/εκφοβισμος/πιεση για γραμμες Ιταλιας κα. χρονο με το χρονο οι αντιστασεις μειωθηκαν. Εχω ακουσει μαλιστα οτι εχουν ειπωθει πραγματα οπως"εξοφλησε τα χρεη σου προς εμας και μετα πηγαινε οπου θες"σε μεγαλη μεταφορικη προσφατα.Σε νορμαλ συνθηκες θα μιλαγαμε για ρυθμιση χρεων,διακανονισμους κλπ. ή απλα για πιο αγρια σκηνικα του τυπου"αν πας εκει εδω δεν σε ξαναβαζουμε". Στο θεμα των επιβατων κι εκει εχουν γινει αστοχες ενεργειες.Οι προσφορες της κξ ειναι αναξιες αναφορας ενω μεχρι προχθες διαφημιζε οτι εκτελει το ημερησιο για Χανια σε 9 ωρες ενω κανει 8.Τωρα αυτο δεν καταλαβα αν ηταν..τυπογραφικο λαθος καο απλα το διορθωσανε ή αν ειχαν αρχικα στο μυαλο τους να πηγαινουν αργα για οικονομιαΟμως χασανε αρκετες κρατησεις για φετος το καλοκαιρι απο κοσμο που εκλεινε διακοπες και εβλεπε οτι πας αργα και πουλας πιο ακριβα απο τον αλλο. Ο δε Γριμαλδιος ουτε πολεμο τιμων εκανε ουτε τπτ τρελες συμφωνιες με τις νταλικες.Τα βασικα του οπλα ηταν η υπομονη και η επιμονη.
Strofalos Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Μεγάλη κουβέντα το τι πήγε λάθος με την ΑΝΕΚ στα Χανιά. Η ουσία είναι πως την γραμμή την έβλεπε και την βλέπει, σαν αγελάδα. Μόνο κέρδη χωρίς καθόλου επένδυση. Κάποια στιγμή, κάποιος που θα είχε επιμονή και υπομονή και χρήμα, θα το πετυχαινε αυτό που κατάφερε ο Μανωλιός. Τώρα το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Η μόνη λογική εξέλιξη στον ορίζοντα είναι σε βάθος χρόνου ο Κυδωνας να διπλωθεί από το αδερφό του.
nomikos Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές στο παρελθόν.Ένα λάθος που έκανε και ίσως το μεγαλύτερο ήταν που δεν άφησε το Έλυρος τα καλοκαίρια στη γραμμή και το ναύλωνε έξω.Όλα βέβαια ξεκίνησαν από την είσοδο της Άττικα μέσω της κοινοπραξίας στα Χανιά.Τότε ήταν που έπρεπε να αποτραπεί αυτό πάση θυσία.Και ας έχαναν κάτι από την Αδριατική η ακόμα και κάποιο πλοίο τους.
lostromos Posted August 22, 2021 Posted August 22, 2021 11 hours ago, Strofalos said: Και οι μεταφορικές? Γι αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συμβόλαια (πέρα από τις μειωμένες τιμές).., για να βρίσκουν χώρο οι νταλίκες τους στα γκαράζ βρέξει-χιονίσει..? Σάββατο ήταν άλλωστε η μέρα με την μικρότερη κίνηση φορτηγών.
MILTIADIS Posted August 29, 2021 Posted August 29, 2021 Τα χειμερινα δρομολογια των Μινωικων φετος θα ειναι παρομοια με αυτα του Μαιου δηλαδη το Κυδων Παλας απευθειας για Χανια τη μια μερα και την επομενη το Φαιστος Παλας μεσω Ηρακλειου. Καποιες μικρες αλλαγες θα υπαρξουν στα ωραρια και συγκεκριμενα ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ Αναχωρηση απο Πειραια 21:00 αφιξη Χανια στις 05:30 Aναχωρηση απο Χανια 21:00 αφιξη Πειραια στις 06:00 ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ Αναχωρηση απο Πειραια 21:00 αφιξη Χανια 09:15 Αναχωρηση απο Χανια 17:00 αφιξη Πειραια στις 06:00
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now