Captain_Nionios Posted July 5, 2007 Posted July 5, 2007 (edited) Να το νεο μεγαθηριο της Grimaldi,με ονομα Cruise Roma,δημιουργημα των Fincantieri. Μηκος:225 m Πλατος:30,4 m Βυθισμα:7 m Ταχυτητα:27,5 kts Ισχυς:55440 kW (Τα δικα μας Fincantieri 67200 kW ) Επιβατες:2300 Κρεβατια:1200 LM:3050 Φαινεται ο Grimaldi το προοριζει για εδω κατω (λεμε τωρα ),αλλα που να κοντραρει αυτο την πανεμορφη Αριαδναρα με την αψογη μετασκευη της Να και μερικες φωτο: http://www.faktaomfartyg.se/cruise_roma_2007_b_1.htm http://www.faktaomfartyg.se/cruise_roma_2007_ss_1.htm Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
Earl Granville Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Πάντως την πλώρη με το παραπέτο την ζήλεψε από την ΑΡΙΑΔΝάρα. Κατα τα άλλα είναι λίγο μπόγος αλλά με τα 225μ πραγματικά είναι μεγαθήριο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Σύμφωνώ μαζί σου Earl. μπόγος και μεγαθήριο. Αν το δεις από την γέφυρα και πίσω και αφαιρέσεις την τσιμινιέρα, μπορείς άνετα να το χαρακτηρίσεις σαν ένα άχαρο και με παντελή έλλειψη αρχιτεκτονικής έμπνευσης, κτίριο. Τι τα θες όμως, αν θέλουμε να συνεχίσουμε να δηλώνουμε καραβολάτρες θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τέτοιας σχεδίασης πλοία, μιας και από ότι φαίνεται (και σε Ελληνικά νεότευκτα, ονόματα μην λέμε), το μέλλον τους ανήκει.
NHSOS XIOS Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 Το 'μοντελακι' του CRUISE ROMA,οπου φαινεται πολυ καλα οτι απο χωριτικοτητα σκιζει! http://www.naviearmatori.net/displayimage.php?album=79&pos=86 http://www.naviearmatori.net/displayimage.php?album=79&pos=87 http://www.naviearmatori.net/displayimage.php?album=79&pos=88 http://www.naviearmatori.net/displayimage.php?album=79&pos=91 http://www.naviearmatori.net/displayimage.php?album=79&pos=92 Τωρα απο πλευρας ομορφιας,ετσι κ ετσι Μ αρεσει η πλωρη κ η πρυμνη,αλλα το υπολοιπο κουτι,επρεπε να ειχε περισσοτερα ανοιχτα καταστρωματα..
proud_ionian Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 συμφωνα με χθεσινοβραδυνα ποστ απο το ferries of southern europe ξεκινησε χτες το απογευμα απο Civitavecchia
proud_ionian Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 μηπως βγηκε λιγο βιαστικα; οι πρωτες αναφορες ξενων shipfriends μιλανε για ημιτελες ξενοδοχειακο και γενικα λιτη κατασκευη.
.voyager Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Αν κρίνουμε από την εταιρία που το διαχειρίζεται και την κατάσταση των πλοίων του υπάρχοντος, επιβατηγού στόλου της, μάλλον καλά τα λένε Παίζει γενικά να είναι η φιλοσοφία της εταιρίας, αυτή της λιτότητας. Επειδη είναι Fincantieri, δε σημαίνει πως θα είναι και Palace Έδωσαν σημασία κυρίως σε τεχνικά και κατανάλωση, ε?
NHSOS XIOS Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 (edited) Ενα πολυ καλο σετ φωτογραφιων κατα την κατασκευη του θηριου και ενα αλλο με εσωτερικες και αεροφωτο. Edited August 31, 2008 by NHSOS XIOS
NHSOS XIOS Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Καποια τεχνικα στοιχεια(οχι απο μενα)για τα ROMA/BARCELONA,ωστε να εχουμε καποια ιδεα για τα EUROPA/OLYMPIA. Υπηρεσιακη ταχυτητα 25 knots στο 70%.Στο 80% φτανουν τα 27 μιλια,ενω στα sea trials,στο 100% κ με 'αποσυνδεδεμενες τις γεννητριες αξονων'(ετσι το μεταφρασα,δεν ξερω την ακριβη ορολογια)επιασαν 32.3 Διαθετουν 2 bow thrusters ενω τα τιμονια τους φτανουν 60 μοιρες γωνια.
NHSOS XIOS Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Πρωτη φορα που το ειδα απο κοντα και με εντυπωσιασε θετικα!Ενταξει,μπορει να ειναι ολιγον κουτι αλλα οταν το βλεπεις ετσι και ετσι,ειναι τοσο επιβλητικο που εχει μια ιδιαιτερη ομορφια!(θηριο!) Παρακολουθησαμε μαζι με τον Nick για λιγο την εκφορτωση και ενυπωσιαστηκαμε απ το γεγονος οτι ηταν γεματο(full λεμε)απο φορτηγαΔεν φανταζομαστε οτι θα ειχε τοσα πολλα αφου,μαζι με το αδερφο του εχουν καθημερινες αναχωρησεις απο Civita και Barca οποτε λογικα θα μοιραζονταν η κινηση... Τελος,εξωτερικα ειναι αρκετα ταλαιπωρημενο(τρεξιματα και μπαλωματα παντου)ενω τα νεον φωτιστικα στην πρυμη το κανουν διαστημικο Στα υποψην,οτι χρειαστηκε ρυμουλκο(στην πρυμη)για να γυρισει... βιντεο με την αφιξη του στην Civita και μια μακρινη φωτο οταν περιμενε για πιλοτο.
Nick the Greek Posted June 7, 2009 Posted June 7, 2009 Και βεβαια οχι 3000 επιβατες που χωραει το συγκεκριμενο πλοιο, ουτε 400 δεν ειχε. Οποτε για μενα παραμενει το ερωτημα που διατυπωσα σχετικα με το Cruise Europa, πως θα γεμιζει αυτο το πλοιο στην Αδριατικη? Και μη μου πειτε για τον Ιουλιο και τον Αυγουστο...
NHSOS XIOS Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Η γεφυρα της ΚΡΟΥΙΖΑΡΑΣ σε , , βιντεακια.Απ οτι φαινεται οργανωνεται tour στην γεφυρα μακαρι να γινονταν το ιδιο και στα δικα μας πλοια
Nick the Greek Posted July 16, 2017 Posted July 16, 2017 Η πρόσφατη επιθεώρηση του πλοίου από το PSC της Βαρκελώνης, έβγαλε 5 παρατηρήσεις. Αξιοσημείωτο πως και το Cruise Roma και το Cruise Barcelona, κατά τους τελευταίους 12 μήνες έχουν επιθεωρηθεί μόνο από το PSC του Καταλανικού λιμανιού, κι όχι από την Ιταλία. Για να μην είμαι άδικος βέβαια, ίσως αυτό να έχει να κάνει με το ότι λόγω ιταλικής σημαίας, γίνονται έλεγχοι από το flag state του πλοίου.
Nick the Greek Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 Ο κακός χαμός στη Δυτική Μεσόγειο συνεχίζεται για 5η μέρα, αξίζει κανείς να δεί το track του Cruise Roma που κατευθύνεται από Βαρκελώνη για Civitavecchia αυτήν τη στιγμή. Κανονικά περνάει ανάμεσα σε νότια Κορσική και βόρεια Σαρδηνία, δέστε που είναι τώρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2018 Posted January 4, 2018 Ένα βίντεο από τη καθέλκυση του Cruise Roma
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2019 Posted January 13, 2019 Το τμήμα της επιμήκυνσης του Cruise Roma έφτασε στο ναυπηγείο Fincantieri στο Παλέρμο στις 28 Δεκεμβρίου όπως μπορούμε να δούμε σε μια φωτογραφία από τη σελίδα Ships of Messina στο Facebook.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 Το Cruise Roma πήγε σήμερα στο ναυπηγείο της Fincantieri στο Παλέρμο, για τις εργασίες επιμήκυνσης και αναβάθμισης, που θα το κρατήσουν εκτός δρομολογίων περίπου 12 εβδομάδες.
basilis89 Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 Πόσα μέτρα θα είναι η επιμήκυνση; Και για ποιο λογο γίνεται;
Nikos_Chania Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 Δες εδώ: On 3/6/2018 at 12:02 AM, .voyager said: Επιμήκυνση κατά 30 μέτρα τελικά για τα δύο Cruise της άλλης πλευράς της Ιταλίας! Οι εργασίες θα γίνουν στα Fincantieri του Palermo, για το πρώτο πλοίο θα ξεκινήσουν μέσα στο έτος και θα τελειώσουν το καλοκαίρι του 2019 για το δεύτερο. Εδώ μπορεί να δει κανείς περισσότερες πληροφορίες για το πως θα διαμορφωθούν τα χαρακτηριστικά τους. Με μήκος 255 μέτρα θα είναι σίγουρα τα πιο... μακριά ferries πια στον κόσμο, παρότι όχι τα μεγαλύτερα σε γκαράζ και τονάζ.
Nikos_Chania Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 Φωτογραφίες από την είσοδο του πλοίου στην δεξαμενή από τον λογαριασμό των ναυπηγείων στο Instagram
MILTIADIS Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Κομμενο στα 2 πλεον στη φωτο που ανεβασε στο instagram ο υιος του Μανωλη.
proud_ionian Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 ανεβαινουν συνεχεια φωτογραφιες και στο stream της grimaldi lines. εχει ηδη μπει στη θεση του το νεο κομματι. ποσα μετρα επιμηκυνεται το πλοιο; το κομματι δειχνει μικρο στη φωτο.
proud_ionian Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 εχεις δικιο. το ειχαμε αναφερει και παραπανω. μετα το ειδα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now