Neptune Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 ΥΓ: Γιατι πιστευετε οτι θα γινει αλλαγη στο καυσιμο των κυριων μηχανων απο heavy fuel σε marine diesel oil; Δεν ειναι σαφως πιο ακριβο το δευτερο; Κανενας δεν ειναι τρελος να δινει ετσι λεφτα για μετατροπες. Αλλα οι κανονισμοι εκει ειναι αυστηροι και καποια μιλια απο τις ακτες πρεπει να γυρνανε σε diesel.
Nikos_Chania Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Οι Έλληνες που το συνόδευαν αποβιβάστηκαν χθες στο Χάλιφαξ. Και προσγειώθηκαν πριν μερικά λεπτά στην Αθήνα. Κανενας δεν ειναι τρελος να δινει ετσι λεφτα για μετατροπες. Αλλα οι κανονισμοι εκει ειναι αυστηροι και καποια μιλια απο τις ακτες πρεπει να γυρνανε σε diesel. Έχει να κάνει με ζώνη περιορισμού σε περιοχές κοντά σε ακτές, τόσο για τις Ανατολικές ακτές των ΗΠΑ και του Καναδά, όσο και για τις Δυτικές ακτές και την Καλιφόρνια.
logaras Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Σχετικά με το ΥΓ2 του Captain_Nionios νομίζω ότι οι Καναδοί οι οποίοι ταξίδευσαν αρκετές φορές με το πλοίο στην Ελλάδα, θα γνωρίζουν τα της ταχύτητάς του. Πέρα απο τον πιθανό λόγο της οικονομίας ή ακόμη και των ιδιαιτεροτήτων του Κόλπου που θα ταξιδεύει, θέλω να ρωτήσω (ως μη ειδικός) μήπως και η αλλαγή του τύπου του καυσίμου θα επηρεάσει την ταχύτητα του πλοίου; Επίσης στην παρακάτω διεύθυνση foto του Ιθακη στο Halifax στην περιοχή των ναυπηγείων, με ημερομηνία 5/12. http://blog.halifaxshippingnews.ca
pathfinder Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 (edited) (ως μη ειδικός και εγώ) δε μπορώ να φανταστώ να επηρεάζεται η ταχύτητα απο την αλλαγή καυσίμου απο IFO σε DO επί τα χείρω. Εικάζω -διορθώσετέ με αν κάνω λάθος- ότι επειδή οι μηχανές δουλεύουν σε συγκεκριμένη περιοχή RPM, η ποσότητα DO θα είναι κατά τι λιγότερη του IFO. Γενικά τα μικρότερης πυκνότητας καύσιμα αποδίδουν περισσότερη ενέργεια ανά μονάδα μάζας. Edited December 8, 2014 by pathfinder
logaras Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Μετά απο καιρό ξεκίνησε επίσημα και διαδικτυακά η διαδικασία απο το υπουργείο μεταφορών του Καναδά για την νέα ονοματοδοσία του Blue Star Ithaki νυν Canada2014. Στο blog του Shipfax υπάρχει σχετική πληροφορία απο άλλο blog σχετικά με το θέμα του νέου ονόματος. Sunday, January 25, 2015 Help name the new Digby Saint John ferry The new Digby Saint John ferry is getting a new name and Transport Canada and Bay Ferries needs the publics help! The ship was formerly known as Blue Star Ithaki and now temporarly renamed Canada 2014. Anyone from across Canada can give suggestions at this link http://www.ferries.ca/naming/ Please read the guidelines first before registering.
Hastaroth Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Εγώ ήδη έκανα και πρόταση (άν και στο site λέει ότι γίνονται δεκτές προτάσεις μόνο από Καναδούς πολίτες,αλλά πώς θα το διαπιστώσουν αυτό οι μοδεράτορες Και πρότεινα το "Canadian Star Ithaki" διότι "the name links both past and present of the ship" όπως έγραψα στο πεδίο "explanation".....
logaras Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 Σύμφωνα με δημοσίευμα σε Καναδικό φύλλο, υπάρχει σημαντική χρονική καθυστέρηση στις εργασίες του Canada2014 ώστε να έτοιμο να αναλάβει τα δρομολόγιά του στο τέλος του Μαρτίου. Απο παλαιότερες ανακοινώσεις το σχέδιο ήταν να αναλάβει δράση αρχές Απριλίου 2015 δεδομένου ότι τα δρομολόγια και η άδεια για το Princess of Acadia λήγουν 31 Μαρτίου. Επίσης ούτε το νέο όνομα έχει επιλεγεί (υπήρξαν 1100 προτάσεις) και μάλιστα ο υπεύθυνος του Υπ. Μεταφορών Καναδά είπε ότι το όνομα θα αποφασισθεί <<οποιαδήποτε στιγμή τους επόμενους εννέα μήνες>>!!!. Πολύ γρήηηηηγορα δηλαδή. Οπως βλέπουμε τα σχέδια έχουν τα προβλήματά τους και σε πιο οργανωμένες χώρες απο την δική μας. ....το link με όλο το σχετικό αρθο. http://www.digbycourier.ca/Business/2015-03-06/article-4067781/No-word-on-schedule-for-Digby-Saint-John-ferry-service/1
manasta Posted March 12, 2015 Posted March 12, 2015 (edited) Απο Ιούνιο τα νεώτερα Edited March 12, 2015 by proud_ionian τεχ βοηθεια
logaras Posted March 29, 2015 Posted March 29, 2015 Παρακάτω 3 φωτό απο την έναρξη εργασιών στο πλοίο. http://3.bp.blogspot.com/-4zZGfpPaOdY/VRbATJzAfqI/AAAAAAAAXwk/JKSFU_n-5Jg/s1600/IMG_8608%2BCanada%2B2014.jpg http://3.bp.blogspot.com/-VtcEN_iV3bg/VRbAc5iePnI/AAAAAAAAXws/l7Dlq0Pzj3s/s1600/IMG_8616%2BCanada%2B2014.jpg http://2.bp.blogspot.com/-LyuDnjk1cz4/VRa-4qtWn3I/AAAAAAAAXwE/2xBOLyYX7MA/s1600/IMG_8595%2BCanada%2B2014.jpg Πηγή: Shipfax by Mac Mackay.
Blue Star Delos Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 Το σφράγισμα στον πρυμναιο καταπέλτη είχε γίνει στην Ελλαδα;
proud_ionian Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 δεν ειναι σφραγισμα ακριβως. σαν προσωρινο διαχωριστικο φαινεται για να κλεινει το γκαραζ οσο κραταν οι εργασιες
logaras Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 Ακριβώς αυτό είναι, υπάρχει σχετικό σχόλιο ότι το διαχωριστικό τοποθετήθηκε προσωρινά για τις εργασίες στο εσωτερικό του γκαράζ δεδομένων των χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στον Καναδά.
proud_ionian Posted March 30, 2015 Posted March 30, 2015 μπορει να γινουν στον καταπελτη εργασιες. πιο πιθανο το θεωρω
logaras Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 ......The stern ramp, with a red painted pedestrian pathway. A temporary partition has been built inside the car deck to retain heat during the refit process. After this photo a mobile crane came along to take the weight of the ramp for work on the bearing. Το παραπάνω σχόλιο συνοδεύει τη τρίτη φωτό και καταλήγει ότι αφαιρέθηκε η ράμπα απο το πλοίο.
Petros P Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 Και όπως φαίνεται διαβάζοντας τα άρθρα,το όνομα προέρχεται απο μια Αφροκαναδή ονόματι Rose Fortune που ήταν πολύ σημαντικό άτομο για τους Καναδούς αφού ηταν η πρώτη έγχρωμη που έγινε επιχειρηματίας αλλα και ταυτόχρονα ηταν και αστυνομικός
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 Πάλι καλά που οι Καναδοί του έδωσαν ένα όνομα με τοπική σημασία και βαρύτητα. Τουλάχιστον απεφεύχθη η τραγωδία να του δώσουν κανένα φαιδρό όνομα του τύπου "χρυσάνθεμο του βορρά" ή "super highspeed ferry 7"
logaras Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Μετά απο 5 μήνες ακινησίας στη προβλήτα 9b το πλοίο μετακινήθηκε κατά 180 μοίρες ώστε να βαφτεί και απο την δεξιά πλευρά.Στις φωτό (απο το Shipfax) φαίνεται η βαμμένη πλευρά και η άβαφτη, εκτός βέβαια των εργασιών στο εσωτερικό του. Όπως αναφέρει, ο Mac Mackay στο Shipfax, το όνομα του πλοίου θα γραφτεί με μπογιά και όχι με χαλύβδινα κολλητά γράμματα όπως ήταν γραμμένο το Blue Star Ithaki. http://1.bp.blogspot.com/-nYah8Cu--9A/VWDFaKb-yZI/AAAAAAAAY_M/a9Wd0a0_Yks/s400/IMG_9067%2BFundy%2BRose.jpg http://2.bp.blogspot.com/-baShwjxUPgk/VWDFW-Wp-MI/AAAAAAAAY_E/7E_vGWXQlVg/s400/IMG_9039%2BFundy%2BRose.jpg http://2.bp.blogspot.com/-JCdgfF5pKDY/VWDFzcyJyOI/AAAAAAAAY_c/9rWGnZEjz0g/s400/IMG_9073%2BFundy%2BRose.jpg
Petros P Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Απο τη στιγμή που θα είναι bay ferries θα το σκουρύνουν λίγο,οπως φαίνεται ήδη απο το καπέλο της τσιμινιέρας.
logaras Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Αν πατήσετε πάνω στη φωτό και μεγεθυνθεί θα δείτε ότι είναι βαμμένο το μισό πίσω αριστερό μέρος με τη μπουκαπόρτα των επιβατών. Τελικά φαίνεται ότι κρατάνε την ίδια απόχρωση του μπλέ που είχε πάντα το πλοίο. Προφανώς για να το σκουρήνουν θα ήθελε περισσότερη δουλειά και επι πλέον σε μελλοντικά γδαρσίματα/ ξεφλουδίσματα θα φαινόταν το ανοικτότερο χρώμα.
Sf_X Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Επίσης μόλις παρατήρησα ότι στην δουλεμένη πλευρά έχει προστεθεί δεύτερος προσκρουστήρας/ζωνάρι στις μπάντες του πλοίου, περίπυ στην μέση του μπλε...
Nikos_Chania Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Και ένα τρίτο ζωνάρι στο λευκό. Είναι για τα σωστικά μέσα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now