Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Με 23 μίλια σκιζει τα νερα του Καναδά το βαποράκι μας. Ιθακαρε γυρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα...🤪Τουλάχιστον οι Καναδοί το αξιοποιούν πλήρως, οχι σαν αλλά που κινούνται στην εκεί περιοχή..

  • 4 weeks later...
  • Replies 697
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Χωρίς να θέλω να κουράσω με το θέμα της ταχύτητας και έχοντας διαβάσει εκτενώς όλο το topic του πλοιου, παρατηρώ ότι σε κάποια δρομολόγια του στον Καναδά πιανει μέγιστη 24,8. Και επειδή έχει αναφερθεί στο παρελθόν το θέμα σύγκρισης της ταχύτητας του με τα αλλά 2 μικρά της σειράς, γνωρίζει κανεις αν αυτές τις ταχύτητες τις έπιανε στα νερα μας όντας νέοτευκτο; Μέχρι 24 το θυμάμαι να πηγαίνει στην Ελλάδα.

Posted

Μάλλον οφειλεται στο οτι εχει λίγο μικρότερο deadweight λόγω λιγότερων καμπινων

Posted

Αυτό που γνωρίζω είναι πως το BS Ithaki έχει μικρότερη ιπποδύναμη από τα Naxos και Paros περίπου 1000 kw,μεγαλύτερο γκαράζ για τα ιχ και μικρότερο τονάζ(GT) λόγω του μικρότερου χτισίματος κάτω και πρύμα από τη γέφυρα.Τώρα αν είναι ταχύτερο από τα άλλα δύο αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες,φόρτωση ρεύματα κτλ.Εγώ πιστεύω πως έχουν και τα 3 ίδια ταχύτητα.

  • 8 months later...
Posted

Ολοκαίνουργιος Ιθάκαρος το καλοκαίρι του 2000 πριν τις μικρές μετασκευές τότε που έκανε Ραφήνα -Σύρο -Πάρο -Νάξο -Σαντορίνη

large.1E84A1CB-4D43-49CA-8677-3F1C328306

large.09DEB6B8-78D4-446E-B7C6-4F0DE7D2B2

 

Posted

Χωρίς να θέλω να σχολιάσουμε φήμες, αν το φέρουν οι Στεφάνου θα μιλάμε για κίνηση ματ. Θα του δωσουν και την ανάλογη φροντίδα και θα γίνει ακόμη περισσότερο αστέρι απ’οταν έφυγε. 

Posted

don't feed the trolls;)

το εχουν βγαλει προς πωληση οι καναδοι και ανακυκλωνουμε τις ιδιες φημες καθε εξι μηνες;

Posted

Αξίζει να δώσει κάποιος κάπου 40 μύρια για πλοίο εικοσαετίας (και βάλε)? Πόσο κάνει καινούργιο, προσαρμοσμένο στους νέους κανονισμούς?

Posted

Το βαπορι πουλήθηκε πριν 7 χρόνια 30,5 αν δεν κάνω λάθος , και τότε είχε θεωρηθεί υψηλότατο το τίμημα , γι αυτό άλλωστε μπήκε στη διαδικασία η Attica να το πουλήσει . Οπότε τώρα τα 40 εκατ. Ακούγονται υπερβολικά ως τίμημα για μια ενδεχόμενη αγοραπωλησία του. Παραταύτα , πλοία τέτοιου size με την ταχύτητα του Ιθάκη σπανίζουν στην παγκόσμια αγορά , οπότε έχουν και την υπεραξία τους γι αυτόν ακριβώς τον λόγο .

1 hour ago, proud_ionian said:

don't feed the trolls;)

το εχουν βγαλει προς πωληση οι καναδοι και ανακυκλωνουμε τις ιδιες φημες καθε εξι μηνες;

Το πλοίο δεν διατειθεται προς πώληση απο τους Καναδούς και δεν νομίζω να βγει κιόλας στο εγγύς μέλλον . Η πλοιοκτήτρια εταιρεία του είναι μια κρατική εταιρεία με συνέπεια να μην  έχει την επιχειρηματική νοοτροπία ενός businessman. Με λίγα λόγια δεν πρόκειται να μπει στην διαδικασία να βγάλει το βαπόρι για πώληση ώστε να κερδίσει , απο την στιγμή που της κάνει και δεν έχει αντικαταστάτη . 
Τωρα αν βρεθεί κάποιος κι δώσει 40 εκατ απο το πουθενά χωρίς να είναι στα πλάνα να το πουλήσει  δεν ξέρω τι θα κάνει , αν και για να βρει πλέον αντικαταστάτη ομοίου επιπέδου σίγουρα θα πρέπει να δαπανήσει ένα πόσον που θα έχει το 4 μπροστά . 

Το πλέον πιθανότερο σενάριο είναι, όταν αποφασίσουν να το δώσουν οι καναδοί , να βάλουν μια παραγγελία για ένα new building και κατόπιν να πουλήσουν το Ιθάκη . 

Posted

Με λίγα λόγια είναι σχεδόν απίθανο να το ξαναδούμε στα νερά μας, τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον.

Posted

Ακριβώς και όσοι διαδίδουν τέτοιες φήμες, ψεύδονται συνειδητά.

 

ΥΓ: μέχρι ώρας, οι φήμες προέρχονται από πιτσικομηδες του διαδικτύου. Όχι από κάποια ελληνική εταιρία.

  • 1 year later...
Posted

Εσωτερικά δε βλέπω πολλές αλλαγές.Ταπετσαρίες έχουν αλλαχτεί και αντικατασταθηκαν τα αεροπορικά με άλλα.Η διαρρύθμιση είναι ακριβώς ίδια.

Εξωτερικά έχει μαύρα χάλια.

Posted

Θα συμφωνήσω με τον @nomikos όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, αλλά μπορώ να πω ότι τους βάζω το καπέλο. Εντύπωση, δε, μου έκανε η φόρτωση από την πλώρη, κάτι που δεν πρέπει να είχε κάνει εν Ελλάδι (τις πόρτες νομίζω τις είχε). 

Περιττό να πω πως οι Καναδοί δεν είναι χαζοί. Δεν πάσχουν από τον τριτοκοσμικισμό που πάσχουμε εμείς. Φανταστείτε να το είχε κρατική Ελληνική εταιρεία. Το Δημητρούλα θα ήταν κλάσεις ανώτερο.😃

Posted

Πρώτα-πρώτα τους "βγάζεις το καπέλο".Όσο γιά την εξωτερική εμφάνιση δικαιολογείται λόγω του κλίματος σε αυτή την περιοχή
Το bow visor υπήρχε στην Ελλάδα κ είναι ένας λόγος που προτιμήθηκε από τα κονταδελφά του
Δεν μπορεί να συγκριθεί μιά χώρα επιπέδου Καναδά με την Ελλάδα
Στην χώρα μας είχαμε κρατική εταιρεία,την αλήστου μνήμης "Ελληνική Ακτοπλοϊα"  η οποία ευτυχώς δεν μακροημέρευσεΣίγουρα θα είχαμε φαινόμενα ΟΣΕ!
 

 

Posted

Πραγματικά εξωτερικά είναι σε απογοητευτική κατάσταση, λες και το έχουν φέρει από καμιά ντάνα έπειτα από παροπλισμό ετών. Κατανοώ ότι το κλίμα εκεί δεν βοηθά για εξωτερικές εργασίες τις περισσότερες ημέρες του χρόνου, αλλά εδώ  τρέχουν σκουριές από περσίδες, από παράθυρα, από εξαεριστικά από παντού , στα ντεκ έχει πάρει δρόμο η πλαστικοποίηση και απλά έχουν μινιάρει τις τρύπες, σε κάτι πλάνα φαίνονται κομμάτια και σκρατσ παλαιών χρωμάτων, στην τσιμινιέρα έχουν φύγει κάτι κομμάτια και φαίνεται το κίτρινο της Blue Star Ferries... Γενικά θέλει μια υδροβολή και σωστό βάψιμο από πάνω έως τα βρεχάμενα.

Posted

Πάντως, κακά τα ψέματα, εσωτερικά το προσέχουν σαν τα μάτια τους. Καμία σχέση με εξωτερικά. 

Posted

Στο φουγάρο του που έχει ξεφλουδίσει σε κάποια σημεία, διακρίνεται το κίτρινο-πορτοκαλί της Blue Star.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...