csst9728 Posted September 6, 2014 Posted September 6, 2014 Η κενη εβδομαδα ειναι απλο ρεπο ή περιλαμβανει κ εργασιες συντηρησης; (γιατι το απλο σκετο ρεπο φαινεται περιεργο)
Blue Star Delos Posted September 7, 2014 Posted September 7, 2014 Μόλις αναχώρησε απο τη Ραφηνα με destination Piraeus.
proud_ionian Posted September 9, 2014 Posted September 9, 2014 Το ΙΘΑΚΗ αναλαμβάνει Συροτηνομυκονία απο Κυριακή 21/9 στο dock 3 θα μεινει ως τοτε;
margaritis24 Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Σβηστο ειναι με κλειστο τον καταπελτη
proud_ionian Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 ξανα πρωτοσελιδο ο ιθακαρος, με παλιοτερο βιντεο.
thanosp Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Άσχετο, ο Σταύρος Πρέντος μιλάει ρώσικα και είναι πλήρωμα στο εμπορικό ?
proud_ionian Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 το tradewinds σημερα μιλα για εντονη φημολογια οτι το ιθακη πουληθηκε (εν τελει) στην καναδικη κυβερνηση εναντι $40εκ (USD ή CAD?), για να αντικαταστησει το princess of acadia. δρομολογια Saint John, New Brunswick and Digby and Nova Scotia παραδοση στο τελος του χρονου. συμφωνα με το site οι της attica δεν "εμφανιζονται" για να διαψευσουν ή να επιβεβαιωσουν την ειδηση
Petros P Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Ετσι παντως μου ειχε μεταφερει ατομο που ταξιδεψε στη γεφυρα του τον Αυγουστο....απλα κανεις δε το λεγε...τωρα απλα θα δουλευει το Δηλος ολο το χρονο...και οσο βλεπω απο τις φωτογραφιες της Ακαντιανης Πριγκιπεσας θελει bow visor... που τον εχει...
valencay Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Καποιοι το ελεγαν....αλλα....Να δουμε την καταληξη
Blue Star Delos Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Στη γνωστή θέση στα λεμονάδικα για να ξεκινήσει απο αυριο στη Συροτηνομυκονια. Ας δούμε και τι θέλουν οι Καναδοί απο ενα άρθρο που βρήκα http://www.digbycourier.ca/News/Local/2014-07-15/article-3801735/What-might-the-new-Digby-Saint-John-ferry-look-like%3F/1
Ermenegildo Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Το deal εχει κλεισει εδω και καιρο με παραδοση τελος του χρονου αλλα και οι δυο πλευρες για καποιους λογους που δεν ξερω αφενως και αφετερου τις οικονομικες καταστασεις (υποθετω) δεν ανακοινωνουν κατι επισημα
valencay Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 (edited) Τελος Οκτωβριου...... Edited September 20, 2014 by valencay
proud_ionian Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 (edited) θελει bow visor... που τον εχει... clam shell εχει Για την ακριβεια τα συγκεκριμενα βαπορια δεν εχουν το κλασσικο visor που ανοιγει προς τα πανω αλλα clam shell bow, δηλαδη η πλωρη ανοιγει στα δυο, τα δυο φυλλα συρονται προς τα πρυμα, και απο μεσα ανοιγει ενας φοβερος καταπελτης αναδιπλουμενος στα ..3. Λογω Στοκχολμης πιο πρυμα ενα ζευγος πολυ βαρεων υδατοστεγων θυρων συμπληρωνει την πολη δυνατη αυτη κατασκευη. Edited September 21, 2014 by proud_ionian
Hastaroth Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 (edited) Ναί,αλλά οι Καναδοί θέλουν πλοίο με ταχύτητα 15 κόμβων.Δηλαδή πολύ κάτω απ'τού Ithaki.Θα πάρουν ένα υψηλής ταχύτητας πλοίο γιά να το πηγαίνουν "κομμένο"; Και εν πάσει περιπτώσει,άν είναι να μάς παίρνουν τα καινούργια πλοία μας οι ξένοι,εμείς με τί θα ταξιδεύουμε,με σαπάκια εξ Αφρικής; Edited September 22, 2014 by Hastaroth
polmyt Posted September 22, 2014 Author Posted September 22, 2014 Και εν πάσει περιπτώσει,άν είναι να μάς παίρνουν τα καινούργια πλοία μας οι ξένοι,εμείς με τί θα ταξιδεύουμε,με σαπάκια εξ Αφρικής; Πιστεψε με αυτο ειναι το τελευταιο που νοιαζει τις εταιρειες.Χωρια που δεν χρειαζεται να ειναι ολα σαπακια.
ithermos Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 (edited) και στην optima Edited September 24, 2014 by proud_ionian link
Petros P Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Ουσιαστικα οτι γραψανε στο Tradewinds λενε τα παιδια της optima...
pathfinder Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Νομίζω ότι είναι εντυπωσιακή η τιμή πώλησης -αν ισχύει. Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι παραπάνω απ΄ότι κόστισε (πριν 14 χρόνια βεβαίως). Το κακό είναι ότι είναι πολύτιμο πλοίο-εργάτης για την εταιρεία (και τα νησιά). Φαντάζομαι ότι αν δεν υπάρξει αντικατάσταση το καλοκαίρι δεν θα δούμε μπλέ αστέρι στην Ραφήνα. Όσο για την ταχύτητα που θέλουν οι Καναδοί δεν νομίζω να χρειάζεται να πηγαίνει "κομμένο". Με 2 απο τις 4 θα πηγαίνει.
Blue Star Delos Posted October 15, 2014 Posted October 15, 2014 Τελος Οκτωβριου...... Δε θα έπρεπε να υπάρχει αίτηση ανάκλησης ανακοίνωσης δρομολόγησης στο ΣΑΣ;
proud_ionian Posted October 15, 2014 Posted October 15, 2014 σε περιπτωσεις πωλησης η ανακληση γινεται και εκ των υστερων παντως εχει αιτημα για το ιθακη, για τα δρομολογια της συροτηνομυκονιας ως τον απριλιο.
Nikos_Chania Posted October 15, 2014 Posted October 15, 2014 Οι ημέρες του πλοίου στην γραμμή είναι μετρημένες πλέον σύμφωνα με τα λουκουμάτσια... Από βδομάδα ελπίζω να υπάρξει επίσημη ενημέρωση...
Superfast VI Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 (edited) Ετσι ειναι, το πλοίο δυστυχως το χαιρετάμε σύντομα. Η τιμή είναι κατι παραπάνω απο 30εκ. του ενοιαίου νομίσματος (not bad at all). Θα έχει πολυ ενδιαφερον να δουμε τις ανακαταταξεις των πλοίων στις γραμμες της BS για το χειμωνα αλλα και για του χρονου το καλοκαίρι. Edited October 16, 2014 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 η τιμη που αναφερεις, συμφωνει με τα $40εκ που αναφερει το tradewinds. θα αποτελεσει μεγαλη επιτυχια της εταιρειας του και μεγαλη ανασα βεβαια αυτη η τιμη δειχνει και ποσο παραμυθια ηταν καποιες αλλες φημες πριν λιγα χρονια, οτι η attica ζητουσε €22εκ της εδιναν €15εκ και το σκεφτοταν σοβαρα να το δωσει κατω απο €20. απο οτι φαινεται παντως πλησιαζει η ωρα ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ BLUE STAR 17/10/2014 - ΣΑΒΒΑΤΟ 18/10/14 - ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ F/B BLUE STAR ΙΤΗΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ F/B BLUE STAR PATMOSΣας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 18/10/14, το δρομολόγιο του F/B BLUE STAR ΙΤΗΑΚΙ από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή, θα εκτελεστεί από το F/B BLUE STAR PATMOS.Πύλη εισόδου στο λιμάνι του Πειραιά Ε2.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 17, 2014 Posted October 17, 2014 Όσες φορές είχαν ακουστεί για φήμες περί πώλησης του πλοίου, η εταιρεία του ζήταγε γύρω στα 30 εκ. Ευρώ και αυτό ήταν ένας λόγος που δεν προχώραγε η πώληση του! Η τιμή που έπιασε είναι αρκετή καλή, εάν σκεφτούμε ότι πρόκειται για ένα πλοίο 15ετιας και το μέγεθος του πλοίου! Εάν υπολογίσουμε ότι ναυπηγήθηκε σε πολύ καλή τιμή, επειδή ήταν πρώτο πλοίο επιβατηγό που έφτιαχναν οι Κορεατες, που δεν είχε ιδιαίτερα προβλήματα στη καριέρα του!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now