Harry Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 (edited) Ακριβως ετσι ειναι. Το βαπορι ηταν παραγγελια του Στριτζη οπως και τα μεγαλα μπλου σταρ. Και τα 3 βαπορια εκαναν μεγαλο μπαμ οταν εφτασαν πρωτη φορα στον Πειραια. Οι νησιωτες τα αγαπησαν απο την πρωτη στιγμη. Αποψη μου ειναι οτι πριν πουμε για τους χωρους του καθε βαποριου και λοιπα να αναλογιστουμε οτι ειναι ηδη μιας 10-ετιας και συγκριση με πιο προσφατα ειναι το λιγοτερο αδικη. Και επισης πρεπει να σκεφτουμε οτι το βαπορι χτιστηκε για να κανει Πατρα Σαμη Ιθακη δυο φορες την ημερα και οχι Συρο Τηνο Μυκονο μια φορα την ημερα. Edited May 11, 2010 by Neptune αφαιρεση quote
proud_ionian Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 (edited) οπως εχω πει και στην αρχη του thread, το βαπορι χτιστηκε για να κανει κυλληνη πορο 4 φορες τη μερα. θα εκανε 55 λεπτα απο ντοκο σε ντοκο και θα εδενε στον πορο με την πλωρη και στην κυλληνη με την πρυμη Edited May 11, 2010 by proud_ionian λινκ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Το δρομολόγιο από τη Ραφήνα (08:15) ήταν Σύρο Πάρο Νάξο Θήρα. Και θυμάμαι το καλοκαίρι του 2000 έλεγαν οι πράκτορες του πλοίου στα νησιά τον Ιούλιο ότι για τις επόμενες 30-40 ήμερες δεν υπήρχε θέση στο πλοίο για δείγμα.
Earl Granville Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Πλοίαρχος που το παρέλαβε ήταν ο Γιάννης Πασχάλης κι ύπαρχος που επέβλεψε την κατασκευή του ο Γιώργος Δουράνος (σήμερα πλοηγός Πειραιά). Από την γέφυρα του έχουν περάσει μέχρι στιγμής ο Δημήτρης Παούρης, ο Σπύρος Μαντζουράτος, ο Αντώνης Βεντούρης, ο Κυριάκος Χωριανόπουλος κι ο Σπύρος Πεφάνης ο σημερινός του πλοίαρχος. Προσωπικά ήταν μια καινοτομία όταν ήρθε κυρίως λόγω ταχύτητας και το ότι ήταν του κουτιού κάτι που δεν συνέβαινε στην ακτοπλοία μέχρι τότε παρά μόνο στην Αδριατική. Στην Ραφήνα έκανε πάταγο το καλοκαίρι αλλά μόλις ήρθε το φθινώπορο έπεσαν μοναξιές κι ήρθε παροναξία όπου από την αρχή έκανε θραύση. Ουσιαστικά ήταν ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ του 2000. Ήταν ο πρόδρομος μιας πορτάδας που γνώρισε τεράστια επιτυχία στο Αιγαίο.Πλοία κατάλληλα για τα λιμάνια μας με πολύ καλή ταχύτητα και πλεύση. Προσωπικά ποτέ δεν με ξετρέλανε αλλά δεν μπορώ να παραγνωρίσω ότι ήταν η αφετηρία για μια καθολική κυριαρχία της εταιρείας στις κυκλάδες.
Superfast VI Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 ...ενος απο τα ποιο επιτυχημενα ferry κατα τη γνωμη μου της τελευταιας δεκαετιας. Kai oxi mono. Prosopika pistevo oti afto mazi me ta aderfa tou einai aksios synexistis ton trion aderfon me to kranos tou pyrosvesti.
Harry Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Το πλοιο σημερα λιγα λεπτα μετα τον αποπλου του απο την Συρο επεστρεψε για να αποβιβασει ασθενη ο οποιος πιθανοτατα εχασε τις αισθησεις του.
proud_ionian Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 για να κανουμε μια αναδρομη στο παρελθον του ιθακαρου (οχι για που ναυπηγηθηκε κλπ, τα εχουμε πει πολλες φορες σε αυτο το thread;)). πρωτομαγια του 2001, εχει απαγορευτικο και ο ιθακαρος μενει στα λεμοναδικα, διπλα διπλα με το express dionysos της hellas ferries. τελη του 2005, ο ιθακαρος σκαντζαρει τα αδερφα στην παροναξια και μενει παλι δεμενος λογω απαγορευτικου. κλασσικα στα λεμοναδικα, διπλα στο καμαρι της αυστραλιας.. τελος μανουβρα στη συρο το 2006, με φοντο το havkong
NHSOS XIOS Posted June 12, 2010 Posted June 12, 2010 Λοιπον,αυτο το σκαρι μ αρεσει λιγοτερο απο τα αλλα 2 αδερφακια του(το NAXOS ειναι η αδυναμια μου εμφανισιακα)αλλα με 'φτιαχνει' πολυ που εχει clamshell και πλωριες εξοδους επιβατωνε! Παντα μου αρεσε να εχουν τα πλοια 'ανοιγμα' στην πλωρη κ ποσο αυτο που εχει και για τους επιβατες.(σπανιο,δεν το συνανταμε συχνα νομιζω).
Hastaroth Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Τίς οποίες πλωριές εξόδους επιβατώνε εγώ δέν είδα να τσι χρησιμοποιή.Καί τής δύο φορές που ταξίδεψα μ'αυτό από την πρύμη κατεβήκαμε. Ειδικά γιά τό Ιθάκη πάντως που όλοι λέμε ότι είναι οι επιβάται μέσα σάν τίς σαρδέλλες,και στο Πάρος που έχω μπεί δέν ήταν πιό απλόχωρα τά πράγματα (φαντάζομαι δέ τό αυτό θα ισχύη και γιά το Νάξος).Λέμε πως είναι μειονέκτημα και τών τριών αυτών πλοίων που δεν έχουν πολλούς ανοιχτούς χώρους,αλλά με τίς ταχύτητες που πιάνουν,δέν είχε νόημα να έχουν περισσότερους και να κάθεται ο κόσμος να κάνη αερόλουτρο σάν να πηγαίνη με τό "παπί" χωρίς κράνος....
proud_ionian Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 καλα δεν ειναι ετσι ακριβως. οκ ειναι κατανοητο να εχουν ανεμοθωρακες στα σημεια που εχουν καθισματα κλπ, αλλα και καμια περαντζαδα δεν βλαπτει. και το νησος χιος που παει με 25+ εχει τις περατζαδες του και απολαμβανεις μια χαρα το ταξιδι. το ιδιο μπορο να πω και για το πρωην αριαδνη palace που με ταχυτητες 28+ το καλυτερο σημειο ηταν το ανοιχτο deck στο αυθαιρετο. επαναλαμβανω οτι δεν διαφωνω με τους ανεμοθωρακες οπου εχει καθισματα, αλλα και το να μην υπαρχει ελευθερο ανοικτο σημειο ουτε για δειγμα, ειναι ακραιο. στο ιθακη τουλαχιστον εχεις και τα decks πισω απο τις βαρδιολες (οταν δεν ειναι γεματα στην πλαστικη καρεκλα). στο παρος και το ναξος, αν ειναι κλεισμενο το ντεκ πισω απο την κοντρα γεφυρα (μονιμως δηλαδη) δεν εχεις ουτε ενα τελειως ανοικτο σημειο.
gpap2006 Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Ρεκόρ στο χρόνο φορτο-εκφόρτωσης σήμερα το πρωί για το βαποράκι. Πέρασε τα φανάρια του πειραιά για μέσα (προερχόμενο από Νάξο) στις 07.56 και ανέβαζε καταπέλτη για Σύρο-τήνο-Μύκονο στις 08.37.
Hastaroth Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Ητοι δηλαδή έχει αρχίσει και τά νυχτερινά τοπικά τής Νάξου κι'έτσι δέν κάθεται καθόλου τό παπόρον στον Πειραιά;
proud_ionian Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 και αν φτωχικο το βρεις, το ithaki δε σε γελασε εχω καιρο να ταξιδεψω μαζι του, αλλα οταν μου ποζαρει του χαριζω ενα κλικ. 22/8 εξω απο την τηνο, ο ιθακαρος βγαινει δευτερος μετα το ferry (φαινεται αμυδρα) και ο θεολογος (με τον φωτογραφο on board) περιμενει να μπει στη σφηκοφωλια.
gpap2006 Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Τέλος για φέτος οι βραδυνές προσεγγίσεις του ΙΘΑΚΗ στην Πάρο. Απόψε ήταν η τελευταία.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Εν πλω προς την Ραφήνα αυτή την ώρα το πλοίο, για να εκτελέσει τα τελευταία (για την φετινή περίοδο) Σ/Κ δρομολόγια του Superferry II προς και από Α-Τ-Μ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2010 Posted December 21, 2010 Ας δούμε το Blue Star Ithaki να φτάνει στο λιμάνι της Τήνου φέτος το καλοκαίρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 Το Blue Star Ithaki χθες που έφτασε το βραδύ στο Πειραιά από το δρομολόγιο του μέχρι τη Σαντορίνη έδεσε στον Άγιο Διονύσιο για να ξεφορτώσει τους επιβάτες και τα οχήματα του. Έβγαλε τα σωστικά τη δεξιάς πλευράς και στη συνέχεια μεθόρμισε στο ντοκ 3 για να βγάλει και της αριστερής πλευράς. Έτσι σήμερα το πρωί αναχώρησε για τη Σύρο, για να πραγματοποιήσει την ετήσια επιθεώρηση του.
giorgos_249 Posted January 1, 2011 Posted January 1, 2011 (edited) Όπως ξέρουμε ανακοινώθηκε από την Attica η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Ραφήνας Άνδρου - Τήνου - Μυκόνου για το καλοκαίρι του 2011...... Edited January 1, 2011 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Το Blue Star Ithaki είναι πανω στη δεξαμενή Ερμουπολη στο Νεώριο.
Dimitris7 Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Έπεσε στις 16:00 απο την Δεξαμενή Νεωρίου το πλοίο. Θα έρθει στον Πειραια την Δευτερα και την Τρίτη ξεκινάει δρομολόγια στην γραμμή της Παροναξιας στην θέση του Blue Star Naxos το οποίο θα πάει στην θέση του Διαγόρα ο οποίος Διαγόρας θα πάει στην θέση του Blue Star 2 στα Δωδεκάνησα (δεν θα πίανει Σαντορίνη απλως Κώ και Ρόδο) και το οποίο Blue Star 2 θα πάει στην θέση του Blue Horizon το οποίο Blue Horizon θα κάνει την ετησιά του στην Σύρο και έπειτα θα πάει να αντικαταστήσει τα Superfast I και ΙΙ.
gpap2006 Posted January 10, 2011 Posted January 10, 2011 Πράγματι ήρθε Πειραιά πριν λίγα λεπτά και πήρε θέση για να ξεκινήσει δρομολόγια αύριο πρωί 07.25 Παροναξία.
margaritis24 Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 λογω καιρου στην επιστροφη το πλοιο απο την παρο περασε κατω απο την σεριφο κ απο αρχιζει να ψηλωνει
nomikos Posted January 16, 2011 Posted January 16, 2011 Και έφτασε στον Πειραιά με 25 περίπου λεπτά καθυστέρηση.Το πρωί αναχώρησε από την μέσα προβλήτα του Τζελέπη με την γνωστή εντυπωσιακή μανούβρα(η πρύμνη πάνω στο Χανιώτικο που είναι δεμένο απέναντι και η πλώρη γυρίζει δεξιά και μπροστά από την ακτή Τζελέπη.Απαικτος(ο Ιθάκαρος )
valencay Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 απο 20 ιουνιου λοιπον το βαπορι -Θεου θελοντος και λιμανιου επιτρεποντος- στην ραφηνα.μεχρι τις 30/6 ανδρο τηνο μυκονο, με καποια τοπικα παρασκευη-κυριακη που θα επιστρεφει 2145 στην ραφηνα.απο 1/7 τα πρωινα α-τ-μ, επιστροφη ραφηνα στις 1735, και αναχωρηση απο ραφηνα στις 1845 για συρο-παρο-ναξο-παρο και επιστροφη στην ραφηνα στις 0450.κουραγιο στο πληρωμα....
giorgos_249 Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Να προσθέσουμε ότι το απογευματινό θα τελειώσει στις 4 Σεπτεβρίου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now