proud_ionian Posted August 30, 2011 Posted August 30, 2011 in memoriam αφου πιασαμε τις κορες του αρχοντα , ας δουμε και το καμαρι της Μαγχης. οπως εχουμε πει και σε αυτο το thread παλιοτερα, ηρθε το 1993 και μετα τη μετασκευη του, δρομολογηθηκε πατρα ηγουμενιτσα ancona. στα μεσα του καλοκαιριου και μετα τη γνωστη αρνηση της κυβερνησης μητσοτακη να εγκρινει τη μεταδρομολογηση του στα 12νησα, υψωσε μαλτεζικη σημαια και συνεχισε να ταξιδευει στην αδριατικη. απο το νοεμβριο του 1993 ηρθε στο αιγαιο. πρωτα δωδεκανησα και στο διαβα του χρονου, περασε απο ολες σχεδον τις γραμμες (αγονες και... γονιμες) των κυκλαδων και της δωδεκανησου. για διομισυ μηνες το χειμωνα 2000-2001 εκανε πατρα σαμη , με 3 προσεγγισεις την εβδομαδα στο Θιακι. να το θυμηθουμε ζωντανο και λευκο: την ανοιξη του 2000 στον πειραια, να μανουβραρει (προσεξτε τα απονερα) με φοντο το Ocean Explorer I και καλοκαιρι του 2005, να φορτωνει στο Mykonos, με φοντο το superferry ΙI. οι συχνοι ταξιδιωτες του συνηθως το αποκαλουσαν βΡομιλντα
Hastaroth Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 ..και όχι μόνον οι συχνοί.Θυμάμαι ότι 12 Αυγούστου τού 2005,ενώ βρισκόμουν στο (έτερον καμάρι τού άρχοντα) ΡΟΔΑΝΘΗ,εν αναμονή αναχώρησης γιά Κώ,το εν λόγω Βρομίλντα περνώντας μπροστά μας ντουμάνιασε όλο το λιμάνι και το ντουμάνι του ήταν ορατό γιά κανένα εικοσάλεπτο πάνω από την περιοχή μεταξύ Πειραιά και Σουβάλας. Κρίμα πάντως που δέν βρέθηκε κανείς να το πάρη όσο ήταν καιρός.Μπορεί ακόμα να ταξίδευε....
Earl Granville Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 Οι θρύλοι δεν γεννιούνται μόνο στις γρμμές φιλέτα.Γεννιούνται και στις άγονες με την πολυετή προσφορά τους και με την ζωτικής σημασίας συγκοινωνία που προσφέρουν με όλα τα στραβά τους.Μπορεί να έχουν λιγότερη λάμψη από τους πρωταγωνιστές αλλά η προσφορά τους είναι εξίσου πολυτιμη ή και περισσότερη... Ποιός ξεχνάει την διακομηδή με 10αρι που με τον καπτα Γιώργο Λιόλιο έφυγε από την Ρόδο κενό επιβατών πήγε Πάτμο παρέλαβε την ασθενή και την μετέφερε στην Σάμο...και πολλά άλλα παρόμοια περιστατικά. Ο απλός κόσμος της Αθήνας δεν τα γνωρίζει αλλά εμείς που ασχολούμαστε από παλιά με τα πλοία θυμόμαστε όλα αυτά τα περιστατικά που έπλασαν τον μύθο του ΡΟΜΙΛΝΤΑ. Ναι μπορεί να μην ήταν καθαρό , ναι μπορεί να μην ήταν προσιτό και φιλικό στον Αθηναίο περιστασιακό επιβάτη ήταν όμως ο άμεσος συνεργάτη πολλών μικρών νησιών κι οι προσέγγισεις του σε αυτά έκαναν ουκ ολίγες φορές τις καμπάνες των εκκλησιών να χτυπήσουν από χαρά.
Lord Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 (edited) Συμφωνω απολυτα, το ΡΟΜΙΛΝΤΑ νομιζω δικαιουται να μπει στην ιστορια των πλοιων που εχουν προσφερει στο Αιγιαιο και μαλιστα οχι μονο να μπει αλλα να φιγουραρει αν οχι στην κορυφη,στις πρωτες θεσεις σιγουρα.Καλοταξιδο,και οπως ειπα πιο πανω ακουραστος εργατης χειμωνα καλοκαιρι απο νησι σε νησι.Τετοια πλοια σαν το ΡΟΜΙΛΝΤΑ,ασχετα αν μπορουν να προσφερουν ακομα η οχι,στεναχωριεσαι να τα βλεπεις να φευγουν. Edited August 31, 2011 by Lord
.voyager Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 Εις μνήμην, λοιπόν, μία φωτογραφία του πλοίου από αναλογική πριν 15 περίπου χρόνια κάπου στο Αιγαίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 2, 2011 Posted September 2, 2011 Κάποια φωτογραφία του Lucky Star όταν ξεκιναγε τη ρυμούλκηση του Ρομιλντα, από το λιμάνι του Πειραιά.
enas chiotis Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 το ρομιλντα .... πρέπει να είναι το πλοίο που πρέπει να έχει προσεγγίσει στα περισσότερα λιμάνια στο αιγαιο (δεν πρέπει να έχει προσεγγίσει στην κέα, ανδρο, ψαρα, αγιο ευστρατιο, θασο, σαμοθρακη, χανια και ρεθυμνο) μήπως τότε με την αντικατάσταση του αγ ραφαηλ που είχε χάσει το πηδάλιο είχε προσεγγίσει σε ψαρά ή αη στράτη;
express skiathos Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 στα λιμάνια που δεν έχει προσεγγίσει προσθέστε και τις σποράδες, αν και ο καπτα μάκης είχε πρόθεση να το βάλει και εκεί.
proud_ionian Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 και βεβαια ενα συντομο περασμα απο πατρα σαμη ιθακη και πατρα ηγουμενιτσα αγκωνα
antonis molos Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Στο λήμμα ΡΟΜΙΛΝΤΑ του κουτιού των αναμνήσεων, βρήκα αρκετές φωτγραφίες απο την επιτυχημένη -κατα την άποψη μου- μετασκευή του πλοίου στην Ελλάδα, καθώς και λήψεις σε διάφορες φάσεις της ζωής του. Απολαύστε "υπεύθυνα" . Οι τρείς πρώτες είναι απο την "κοπτοραπτικη" Περάματος, ενώ στην 4η ετοιμο να αναλάβει δράση. Σε κάποια φάση των δραστηριοτήτων του ο κ. Μάκης Αγούδημος ( γνωστός σαν καπτάν-Μάκης κλπ) σήκωσε μπαιράκι κατά του υπουργείου, για τα γνωστά θέματα των γραμμών και των επιδοτήσεων, απειλώντας να υποστείλει, εν μια νυκτί, την Ελληνική απο τα καράβια του και να ανεβάσει σημαίες άλλες. Η φωταγραφία απο την αλλαγή στο Ρομίλντα. Η επόμενη φωτό είναι απο το σύντομο πέρασμα του πλοίου απο την Πάτρα. Στις δύο τελευταίες, σε μία απο τις αναχωρήσεις του απο το μεγάλο λιμάνι. Πραγματικά ήταν όμορφο πλοίο,
proud_ionian Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 ηρθε το 1993 και μετα τη μετασκευη του, δρομολογηθηκε πατρα ηγουμενιτσα ancona. στα μεσα του καλοκαιριου και μετα τη γνωστη αρνηση της κυβερνησης μητσοτακη να εγκρινει τη μεταδρομολογηση του στα 12νησα, υψωσε μαλτεζικη σημαια και συνεχισε να ταξιδευει στην αδριατικη. τη μαλτεζικη σημαια την υψωσε την πρωτη χρονια, οταν πλακωθηκε με τον επιτιμο και τον παυλιδη για τα δρομολογια στα δωδεκανησα, το καλοκαιρι του '93. ΥΓ: ολα τα λεφτα ειναι η φωτο αναμεσα σε κεφαλληνια και επτανησος. τα συνδεει η γραμμη πατρα σαμη ιθακη
polmyt Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Ιστορικες φωτογραφιες. Στις πρωτες φωτογραφιες που ειναι απο την μετασκευη φαινεται πολυ καλα και η συγγενια που εχει με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και τα αλλα της σειρας.Αν δεν δεις τις τσιμινιερες δυσκολα τα ξεχωριζεις
proud_ionian Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 μια και σε λιγες μερες κλεινουμε 90χρονια απο την πρωτη μικρασιατικη καταστροφη (συνωστισμος ελληνων στη σμυρνη κλπ) και ενα χρονο απο τη δευτερη (συνωστισμος αγουδημοπλοιων στο aliaga) , εψαξα τα ηλεκτρονικα μου κιταπια και βρηκα μερικα instantanées απο τα τελευταια χρονια του Ρομιλντα. μια αφιξη και δυο αναχωρησεις στον πειραια τραβηγμενες απο αλλα πλοια
enas chiotis Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 Ο καραβολάτρης μητροπολίτης Ευσέβιος της Σάμου, Ικαρίας και Κορσεών συμπλήρωσε 19 χρόνια στο πηδάλιο της τοπικής εκκλησίας και θυμήθηκε την ενθρόνισή του. Όπως φαίνεται, αφίχθη μετά της κουστωδίας στο Βαθύ, με το Ρομίλντα, το σωτήριο έτος 1995.
Ariadne Posted October 18, 2015 Posted October 18, 2015 (edited) Σάμη δεν έπιανε; Κάπου έχω δει μια φωτογραφία πλοίου της G.A. στη Σάμη, αλλά δε θυμάμαι πού ... Υ.Γ.: Ένταξει, η Ρομίλντα έπιανε Edited October 18, 2015 by Ariadne
Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2017 Posted August 10, 2017 Φωτογραφικό "ημερολόγιο καταστρώματος" από ένα ταξίδι επιστροφή με το Ρομίλντα τον Αύγουστος 2006
polmyt Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Παραδόξως δεν το εχουμε σε πολλες φωτογραφιες στην gallery οποτε ας το δουμε σε μια νυχτερινη στην Παρο από το καλοκαιρι του 2006
Nick the Greek Posted October 24, 2019 Author Posted October 24, 2019 Δε σε ξεχνάμε ρε βαπόραρε, ακόμα γουστάρουμε εμείς οι οπαδοί σου. Αναχώρηση από τον Πειραιά, Μάρτιος του 2007. Να είναι ο Μάναλης πλοίαρχος? Σπέκερε ντι σπέσιαλ για τον φίλο @enas chiotis
antonis molos Posted October 27, 2019 Posted October 27, 2019 Και άφιξη στην Πάτρα ! Κάποτε , στα χρόνια τα καλά με τα πλοία τα πολλά, τα Ελληνικά !
proud_ionian Posted May 3, 2020 Posted May 3, 2020 1 hour ago, polmyt said: Παμε πισω στον Οκτωβριο του 1993 για να δουμε στα 200αρια, δεμενα κατα σειρα τα ΕΞΠΡΕΣ ΠΑΡΟΣ, ΡΟΜΙΛΝΤΑ, ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και ΦΑΙΣΤΟΣ. Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ αν δεν με απατα η μνημη μου ειναι φρεσκο στην ακτοπλοϊα μας και πιθανον να μην εχει ξεκινησει ακομα δρομολογια. εχει κανει το περασμα του απο την αδριατικη (με ολο το show της αλλαγης σημαιας) και περιμενει να βγει το ΠΑΣΟΚ (10.10.1993) για να δωσει στη GA τις περιβοητες αδειες για τα δωδεκανησα. νομιζω νοεμβρη ειχε ξεκινησει
Svo Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Το Ρομίλντα ότι έχει αποπλεύσει από τον Πειραιά και είναι έτοιμο να χαθεί στο Αιγαίο σε ένα από αυτά τα ωραία δρομολόγια που έκανε. Πριν από 15 χρόνια !!
nomikos Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 (edited) Αφου ο @Captain_Nionios μας ανεφερε τη διαρρυθμιση των εσωτερικων χωρων του Κορναρου και του Σαμοθρακη παμε να δουμε και τη διαρρυθιση των εσωτερικων χωρων του θρυλικου Ρομιλντα.Τα χρονια περνανε οι μνημες λιγοστευουν ας αναφερω και εγω πως ηταν το Ρομιλντα μεσα.Ας δουμε για αρχη το deckplan απο τα πρωτα χρονια ζωης του πλοιου απο το HHV. Επι Αγουδημου το D Deck πρυμα ειχε ενα χωρο που κατεληγε το πρυμνιο κλιμακοστασιο και κατα την επιβιβαση αφηνες τις αποσκευες.Απο εκει ειχε αλλο ενα κλιμακοστασιο που σε ανεβαζε στο C Deck πρυμα οπου ηταν η τεραστια reception.Το D deck στο μεσον του ειχε το ανω γκαραζ ενω πλωρα ειχε καμπινες πληρωματος αλλα και επιβατων.Το C deck οπως ειπαμε πρυμα ειχε τη reception που εφτιαξε ο Αγουδημος.Φαινεται εξωτερικα αλλωστε ο νεος χωρος που εχει χτιστει.Απο εκει απο αριστερα ξεκιναγε ο διαδρομος που ειχε τραπεζοκαθισματα προς τους αλλους χωρους πλωρα.Δεξια ειχε το self service πρωτα ενω μετα το σαλονι διακεκριμενης.Στη φωτο εκει που ειναι το 9 ηταν το self service.Εκει που ειναι το 10 και το 11 ηταν ο αριστερος διαδρομος ενω πισω απο το μεσαιο κλιμακοστασιο(στο 14) το σαλονι διακεκριμενης.Το 12 ηταν ενα συμπαθητικο φωτεινο σαλονακι με καναπεδες που παρεμενε ανεπαφο απο τη κατασκευη του με μπεζ χρωματα και πολυ ξυλο αν θυμαμαι καλα.Εκει ηταν αλλωστε και το μονο ανοιχτο μπαρ το 2007 στο βαπορι και μαζευε τους περισσοτερους επιβατες.Το 13 ηταν το μαγαζακι του βαποριου ανεπαφο με αγγλικες επιγραφες,προφανως στην αγονη το 2007 ηταν κλειστο.Πλωρα το 15 ηταν ενα φωτεινο σαλονι με πολλους καναπεδες πιθανοτατα ανακατασκευαστηκε επι Αγουδημου.Στο απο πανω deck στο B Deck τα 5,8,6 ηταν χωροι πολυ φωτεινοι με μπλε αεροπορικα καθισματα.Πρυμα στο 2 ηταν μαλλον καμπινες πληρωματος,ενω στο A Deck ηταν ενα φωτεινο σαλονακι που χρησιμοποιουνταν απο τον Αγουδημο.Στην αγονη το 2007 αν θυμαμαι καλα νομιζω πως ηταν προσβασιμο για τους ψαγμενους επιβατες.Αυτα τα λιγα για το θρυλικο Ρομιλντα που προσφερε πολλα στα νησια του Αιγαιου. Εδω και εδω υπαρχουν φωτογραφιες των εσωτερικων χωρων που περιγραψαμε παραπανω. Edited May 20, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Lord Posted May 20, 2020 Posted May 20, 2020 Από αυτή την σειρά πλοιων(Ρομιλντα-Κορναρος-Σαμοθρακη) κατά την γνώμη μου εξωτερικά το Ρομιλντα ηταν πιο ξεχωριστό και πιο όμορφο βαπόρι.Αξεχαστη και η πλωρια μπαλκοναρα του.
nomikos Posted May 21, 2020 Posted May 21, 2020 Υπάρχουν και εδώ φωτογραφίες των εσωτερικών χώρων. Συγνώμη για τα πολλά ποστ.
Agaios Posted July 19, 2020 Posted July 19, 2020 Θυμάται κάποιος να μας πει πόσα κρεβάτια και πόσες καμπίνες είχε η Ρομιλντάρα;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now