georgios express Posted October 9, 2011 Posted October 9, 2011 Όχι βέβαια, δεν την άκουσα (την άλλη πλευρά) επειδή δεν την έχει καταχωρήσει/ερευνήσει ο συντάκτης του άρθρου που δημοσιεύεται ολόκληρο στο hard copy του περιοδικού. Εξ άλλου έγραψα: "αρκεί να μην ισχύουν αυτά που του καταμαρτυρεί". Και για να πω την αλήθεια, είθε να μην ισχύουν. Αλλά εγώ, ο απλός αναγνώστης/παρατηρητής, πόσες άλλες επιφυλάξεις να βάλω;
Hastaroth Posted October 9, 2011 Posted October 9, 2011 Κι'αφού ο συντάκτης τού άρθρου δέν καταχώρησε/ερεύνησε και την άλλη πλευρά και άρα έκανε την δουλειά του κατά το ήμισυ, κι'αφού στο παρατιθέμενο απόσπασμα δέν αναφέρεται κάν η παρουσία τής "Πόπης" στο λιμάνι τής Μυκόνου εκείνη την στιγμή, θεωρώ ότι ήταν ατυχής έμπνευση τού georgios express να αναφερθή σε κάτι τέτοιο .. Οπως επίσης θεωρώ ότι δέν θα έπρεπε ο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ να δημοσιεύση ένα τέτοιο άρθρο χωρίς να ελέγξη την πληρότητά του,αφού αφήνει υπόνοιες γιά έναν καπετάνιο που μάλιστα θεωρείται από τους καλύτερους τής ακτοπλοϊας...
proud_ionian Posted October 9, 2011 Posted October 9, 2011 (edited) καλα μη χαλασουμε τις καρδιες μας για τον Εφοπλιστη. ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια ειναι που γινεται κατι τετοιο. αν ειναι ευκολο, να μας πει με δυο λογια ο GE τι ακριβως λεει για τον βελαλοπουλο και τι εγινε. μπορει να πει κανεις πολλα, ειτε υπερ, ειτε κατα, για τον συγκεκριμενο πλοιαρχο και για το πως ασκει τα καθηκοντα του, αλλα ας μην του φορτωσουμε και τα συμβαινοντα σε αλλο πλοιο. Edited October 12, 2011 by proud_ionian
harlek Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 (edited) Συνοπτικά, για τον πλοίαρχο του Πηνελόπη Α. στο συμβάν αναφέρονται ότι: Α. Από τον πλοίαρχο του HighSpeed 5 ειπώθηκε αυτό που λέει ο GE, δηλαδή ότι του είπε "έχω άνθρωπο στη θάλασσα, στην πλώρη μου" και ο καπτα Κώστας του απάντησε "Και τι θέλεις να κάνω εγώ, να πέσω να τον βγάλω;". Επίσης, ότι ενώ δεν έπρεπε να μπει καν στο λιμάνι, γνωρίζοντας ότι υπάρχει άνθρωπος στο νερό, αυτός μπήκε και έκανε αριστερή στροφή περνώντας την πρύμη του λίγα μέτρα από την πλώρη του HS5. Από τα συμφραζόμενα, πάντως, προκύπτει ότι οι σχέσεις των δύο πλοιάρχων δεν είναι καθόλου καλές (για να το πω κομψά), με ό,τι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει για την εγκυρότητα της μαρτυρίας. Β. Σύμφωνα με τον καβοδέτη που έπεσε στη θάλασσα να βοηθήσει τον Α'μηχανικό του HS5, το Πηνελόπη είχε ήδη αρχίσει τη μανούβρα του όταν ενημερώθηκε για το συμβάν και για το λόγο αυτό "γύρισε με την πιο μικρή ταχύτητα που μπορούσε". Αργότερα συμπληρώνει "Το Πηνελόπη γύριζε το καημένο. Δεν φταίει ο καπετάνιος. Ισα ίσα που προσπάθησε να κάνει όσο πιο αργά γινότανε" Βγάλτε άκρη! Σύμφωνα με το άρθρο έπεσε ο πρώτος μηχανικός του πλοίου (στην προσπάθειά του να επισκευάσει ένα σωλήνα), και ύστερα ένας καβοδέτης από τον ντόκο για να τον βοηθήσει. Edited October 10, 2011 by proud_ionian 2 σε 1
George Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 Kάποιες παρατηρήσεις / απορίες μου σχετικά με το γεγονός μιας και δεν ήμουν μπροστά. 1. Αφού μιλάμε για βλάβη στον καταπέλτη και γίνεται ολόκληρη μανούρα για το πόσα water jets ήταν σε λειτουργία γιατί ο πλοίαρχος του HS5 λέει ότι έχει άνθρωπο στην πλώρη του; 2. Αν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ πήγε σε κάποια από τις θέσεις 4-5-5,5-6 κάνοντας αριστερή στροφή (σύνηθισμένη μανούβρα από όλους τους πλοιάρχους όταν έχει βοριά προκειμένου να φουντάρουν καλά) τι σχέση έχει η πρύμη του με την πλώρη του HS5 και μάλιστα λέγεται ότι την πέρασε και τόσο κοντά; σσ: Δεν θέλω να πιστέψω ότι έστειλαν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ σε κάποια από τις θέσεις 1-2... 3. Οι εγκληματίες του λιμεναρχείου αφού βλέπουν αυτή την ιδιαίτερη κατάσταση στο HS5 γιατί δεν είπαν στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ να περιμένει ή έστω να πάει στην Νο7 προκειμένου να μην δημιουργήσει πρόβλημα; Και αν δεχτούμε ότι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ δεν "υπάκουσε" γιατί δεν του επέβαλαν κυρώσεις; 4. Γνωρίζοντας το ιδιαίτερο χιούμορ που χαρακτηρίζει τον πλοίαρχο του ΠΗΝΕΛΟΠΗ, μήπως αυτή ήταν απλά μια στιχομυθία (ενδεχομένως και ακραία) μεταξύ των πλοιάρχων στο vhf και κάποιοι σκοπίμως την παρερμήνευσαν για να προκαλέσουν θέμα; Για να μην παρεξηγηθώ: Δεν γνωρίζω καθόλου το συμβάν και σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι στους δύο καπετάνιους αλλά στους δεκάδες άλλους (εντός κι εκτός βαποριών) που έχουν τη δυνατότητα να ακούν τις συνομιλίες στα κανάλια των vhf. 5. Οι δύο δηλώσεις γιατί είναι τόσο αντιφατικές; Στη μία διαβάζουμε ότι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ μπήκε μαλλιά και στην άλλη ότι μπήκε όσο πιο σιγά μπορούσε.
georgios express Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 Τις καρδιές μας ας μην τις χαλάσουμε, αλλά πριν προσαφθεί μομφή για ατυχείς ή ευτυχείς εμπνεύσεις, ας ανατρέξουν οι ενδιαφερόμενοι (και θιγόμενοι) στην πρωτογενή βιβλιογραφία (raw data που λένε στα Ελληνικά) για να γίνει κατανοητό τι έγινε, αλλά και πως περιγράφεται αυτό που έγινε. Ίσως τότε να γίνει κατανοητό ότι ο υποφαινόμενος δεν είναι ούτε το ΑΣΝΑ, ούτε το Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ούτως ώστε να επιβάλλει ποινή στον συντάκτη και αυτολογοκρισία στον εαυτό του...
Earl Granville Posted October 11, 2011 Posted October 11, 2011 Σύμφωνα με τα λεγόμενα του πλοιάρχου του χάισπιντ 5 στον Ε ο Α μηχανικός όταν έπεσε στην θάλασσα μαζί με τον καβοδέτη που ΄΄επεσε στην θάλασσα για βοήθεια κολύμπησαν ανάμεσα από τα δυο hull και βγήκαν στην πλώρη κι εκεί τους περισυνέλλεξε πλωτό. Εγώ πάντως επειδή δεν ήμουν μπροστά γνώμη δεν μπορώ να εκφ'έρω
gtogias Posted June 2, 2017 Posted June 2, 2017 13 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Μάλλον μετά τη Πάρο πρέπει να αντιμετωπίζει κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Από χθες?
Champion Jet_2 Posted June 2, 2017 Posted June 2, 2017 (edited) Ναι!Η ταχύτητα έπεσε στους 30 μετα την αναχώρηση απο Ιο!Στο Παρος Ιός πήγαινε με κανονική ταχύτητα... Edited June 2, 2017 by Champion Jet_2
HIGHSPEED 6 Posted June 2, 2017 Posted June 2, 2017 Παρόλα αυτα το θηρίο βαράει 30-32+ κομβους με 3 μηχανές
gtogias Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Δεν το λυπούνται, να το σταματήσουν μπας και το συμμαζέψουν. Σέρνεται το έρημο σε μια άκρως ανταγωνιστική γραμμή.
kerkini Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 H ανακοίνωση για το πρόβλημα του Highspeed 7 από το ΛΣ-ΕΛΑΚΤ Quote Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ηρακλείου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΚΑΤ-ΤΑΧ πλοίου ''ΧΑΙΣΠΙΝΤ 7'' Ν.Π. 11419, ότι κατά τον πλου από λιμένα Θήρας για λιμένα Ηρακλείου, διαπιστώθηκε δυσλειτουργία σύμπλεξης μετάδοσης κίνησης στον μειωτήρα της Νο4 κύριας μηχανής του πλοίου. Το''ΧΑΙΣΠΙΝΤ 7'', το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μύκονο για Πάρο – Ίο – Θήρα – Ηράκλειο, με οκτακόσιους δέκα τέσσερις (814) επιβάτες, κατέπλευσε αυτοδύναμα και με ασφάλεια στο λιμένα Ηρακλείου όπου και αποβίβασε τους ανωτέρω επιβάτες. Διενεργήθηκε επιθεώρηση από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων λιμένα Ηρακλείου όπου διαπίστωσαν την ανωτέρω βλάβη, ενώ από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του εν λόγω πλοίου, ενώ κατόπιν προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, έγινε άρση της απαγόρευσης. (Admin και mods: συνεχίζουμε στο νήμα του HS5 φαντάζομαι..)
AEGEAN Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Σήμερα και τη Δευτέρα δεν υπάρχει ανταγωνισμός μιας και το Champion εκτελεί μία εκδρομή ,όποτε μάλλον περιμένουν να περάσει το τριήμερο.
Neptune Posted June 3, 2017 Posted June 3, 2017 Δεν θελει συμμαζεμα. Προφανως θελει καποιο ανταλλακτικο και δεν ειναι κατι απλο
Panagia Ekatontapiliani Posted July 4, 2017 Posted July 4, 2017 Βλάβη καταπέλτη στο Ε/Γ-Τ/Χ Highspeed 7 στην Ίο Quote Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ίου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Τ/Χ “HIGHSPEED 7” Ν.Π. 11419, ότι κατά τον κατάπλου του πλοίου στον οικείο λιμένα δεν κατέστη να λειτουργήσει ο καταπέλτης του με αποτέλεσμα την καθυστέρηση αποβίβασης των επιβατών και των οχημάτων. Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του “HIGHSPEED 7” ενώ μετά την προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα επετράπη ο απόπλους του πλοίου για λιμένα Θήρας.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 (edited) Μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Highspeed 7 στην Πάρο Quote Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες η Λιμενική Αρχή Πάρου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ “HIGHSPEED 7” Ν.Π. 11419, ότι το εν λόγω πλοίο παρουσίασε βλάβη στην αριστερή εσωτερική μηχανή, κατά την διάρκεια πρόσδεσης του στον οικείο λιμένα, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ηράκλειο, Θήρα και Ίο. Στο πλοίο απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ μετά από την προσκόμιση βεβαιωτικού του νηογνώμονα που το παρακολουθεί και επιθεώρησή του από επιθεωρητή του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων, επετράπη ο απόπλους του και συνέχισε το δρομολόγιό του για το λιμάνι της Μυκόνου με 397 επιβάτες, 6 ΙΧΕ και 1 Φ/Γ. Edited May 30, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
hsw Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 (edited) Με βλάβη πρέπει να είναι το πλοίο από χθες αφού ταξιδεύει με 27 κόμβους και μάλλον με 3 μηχανές.. Τα δρομολόγιά του έχουν τροποποιηθεί πάντως. Edited July 5, 2018 by proud_ionian link
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 Μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ Σαντορίνη Παλλάς στην Πάρο Quote Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, το Λιμεναρχείο Πάρου για μηχανική βλάβη του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ “ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ” Ν. Ηρακλείου 43, το οποίο κατέπλευσε στον οικείο λιμένα προερχόμενο από Ηράκλειο – Θήρα – Ίο. Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του “ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ”, κατόπιν προσκομίσεως όμως βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που παρακολουθεί, επετράπη ο απόπλους και το πλοίο συνέχισε το προγραμματισμένο δρομολόγιό του για Μύκονο – Πάρο – Ίο – Θήρα – Ηράκλειο με 240 επιβάτες, 1 Ι.Χ. και 1 δίκυκλο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2018 Posted July 8, 2018 Η ανακοίνωση της Minoan Lines έλεγε για μικρή μηχανική βλάβη, που προφανώς δεν ήταν μικρή όταν χρειάζεται μια εβδομάδα τουλάχιστον για την αποκατάσταση της αλλά και ακύρωση δύο δρομολόγιων του!!
margaritis24 Posted July 8, 2018 Posted July 8, 2018 Ειναι στην ιδια μηχανη με πριν την παραδοση στης μινωικες;;
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 On 7/8/2018 at 6:04 PM, MILTIADIS said: Λες να μην παιζει να επισκευαστει η βλαβη ας πουμε;😝 Θέλω να πιστεύω ότι θα επισκευαστεί η βλάβη σύντομα!!! Αλλά δεν θα με εξέπληττε να μην επισκευαστεί μιας και έχουμε δει παρόμοια σκηνικά στην Αδριατική της Minoan Lines του κ Grimaldi!! Πάντως και σήμερα το πλοίο συνεχίζει με τρεις μηχανές να ταξιδεύει!!
pie Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 On 7/8/2018 at 2:29 PM, margaritis24 said: Ειναι στην ιδια μηχανη με πριν την παραδοση στης μινωικες;; Αν ειδα καλά η δεξια εξωτερική ειναι οff
hsp Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 (edited) παντος σημερα εκανε δρομολογιο με ταχυτητα 21,5 Edited July 9, 2018 by proud_ionian
MILTIADIS Posted July 9, 2018 Posted July 9, 2018 Τη στιγμη που το ειδες μαλλον πηγαινε με τοσο κοντα σε καποιο λιμανι.
HIGHSPEED 6 Posted July 13, 2018 Posted July 13, 2018 Τόσο σοβαρή βλάβη εχει και δεν μπορούν να το φτιάξουν; Τόσες ημέρες έχουν περάσει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now