ΝΗΡΕΑΣ Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Με το Ροδάνθη δεν έτυχε να ταξιδέψω ποτέ, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Οπότε αναμνήσεις από ταξίδια δεν έχω. Όμως δεν είναι απαραίτητο να έχει ταξιδέψει κανείς με ένα πλοίο για να έχει αναμνήσεις που να το συνδέουν με αυτό. Έτσι κι εγώ θα θυμάμαι πάντα ένα γλυκό καλοκαιρινό απόγευμα στη Ρόδο, την ώρα που έτυχε να περνάει η Ροδάνθη καμαρωτή ανοιχτά από την αμμόγλωσσα στο ενυδρείο. Τότε που ακόμη κάπως άντεχε και με την ολόλευκη φορεσιά της. Νάμαστε λοιπόν καλά να το θυμόμαστε και αυτό το πλοίο.
Stefanos Posted February 16, 2012 Posted February 16, 2012 (edited) είναι το μονάδικο απο τα πλοία της GA που η αναχώρηση του με συγκινεί,ήταν ωραίο καράβι όπως και να έχει.. εύχομαι να μείνει στην ιστορία μόνο ως καλή αναμνήση,και όχι με την απαξίωση και εγκατάλειψη που είχε τα τελευταία χρόνια της ζωής του Edited February 16, 2012 by Stefanos
antonis molos Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Aφιξη στο Πέραμα και έναρξη εργασιών μετασκευής. Εάν την έχω ξανανεβάσει (δεν αντέχω 17 σελίδες ψάξιμο) ξαναθυμηθείτε την, πως ήρθε και πως μεταμορφώθηκε .
proud_ionian Posted October 17, 2015 Posted October 17, 2015 Επισης απ ο,τι βλεπω στον Σουηδο τουλαχιστον το Ροδανθη συνεχισε και μετα το 93 στην Αγκωνα.Φυσικα οι Ελληνες θα θυμουνται καλυτερα. δεν παιζει κατι τετοιο. μονο το καλοκαιρι του 1993 ηταν η GA αδριατικη, με ροδανθη και ρομιλντα . (εχουμε αναφερει και αλλου την κοντρα με τον μητσοτακη που δεν τους εδινε δρομολογια στα 12νησα, την αλλαγη σημαιας του ρομιλντα για κοντρα και μετα τον ανδρεα που τους εδωσε αδειες σκοπιμοτητας για δωδεκανησα). το ροδανθη το 1994 ηταν στα δωδεκανησα. το 1995 ειχε ναυλωθει 5 μηνες στην COTUNAV (τελη Μαϊου με αρχες Σεπτεμβριου) και τον υπολοιπο χρονο ηταν παλι δωδεκανησα.
proud_ionian Posted October 17, 2015 Posted October 17, 2015 πατρα ηγουμενιτσα ancona. δεν θυμαμαι αν επιανε και κερκυρα. αρχικα εφευγε δευτερα και πεμπτη απο πατρα κανοντας το κλασσικο δρομολογιο. στα μισα της σαιζον αλλαξε δρομολογια. ειχε μια φορα τη βδομαδα απο πατρα (καθε δευτερα βραδυ αν θυμαμαι καλα ειχε αφιξη και αμεση αναχωρηση) και εκανε και δυο "τοπικα" ancona ηγουμενιτσα (πεμπτη και σαββατο νομιζω απο ηγουμενιτσα). εννοειται με σερι δρομολογια και αμεσες αναχωρησεις, οπως ηταν ο καπτα μακης που ολοι αγαπησαμε
George Posted October 17, 2015 Posted October 17, 2015 Σίγουρα έχει περάσει και από Κέρκυρα. Υπάρχει φωτο του πλοίου να προσεγγίζει το νησί στο βιβλίο "Greek Sea Bridges" των Katerina και Stanley Sturmey τραβηγμένη στις 11 Ιουλίου του 1993.
Petros P Posted October 17, 2015 Posted October 17, 2015 Αυτή, σορρυ για την ποιότητα ...αλλα τά έχω ξετινάξει και τα 2 βιβλιαράκια μικρός
nomikos Posted November 29, 2020 Posted November 29, 2020 5 χρόνια μετά το τελευταίο ποστ, βρήκα στο fb το deckplan του πλοίου.Η φωτογραφία δεν είναι δικιά μου,όμως θεωρώ πως είναι πολύτιμη και για αυτό τη παραθέτω εδώ. Η διαρρύθμιση των χώρων του ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του.Εκτός όλων των άλλων το κάθε κατάστρωμα είχε και το δικό του χρώμα.
proud_ionian Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: VEGA VIRGO Επιβατηγά/οχηματαγωγά Shin Higashi Nihon Ferry,Tomakomai 1973 Naikai,Setoda 1974 6702 grt 136.7x22.4x5.6 m 6710 grt 136.6x22.4x6.0 m 2 Pielstick 14121 Kw 21.5 kts 13900 Kw 22.0 kts 847 επιβάτες 260 ΙΧ 712 επιβάτες 330 ΙΧ Γραμμή Sendai-Tomakomai 1990 Πώληση VEGA ΝΕΛ όνομα ΜΥΤΙΛΗΝΗ 1989 Πώληση VIRGO GA FERRIES όνομα ΡΟΔΑΝΘΗ Φωτο επίσημες κάρτες,πάνω VEGA κάτω VIRGO Voilà
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 17, 2023 Posted November 17, 2023 To πιό άτυχο ήταν το ΡΟΔΑΝΘΗ το οποίο λόγω της κρίσης δεν μπόρεσε 'οπως κ άλλα ομόσταυλα να βρουν αγοραστή Θα μπορούσαν να το τσιμπήσουν καμιά ΝΕΛ,καμιά ΑΝΕΚ...
margaritis24 Posted November 17, 2023 Posted November 17, 2023 Δεν εκανε για την Ανεκ,για την εποχη τους ηταν επανασταση στο ξενοδοχειακο κομματι αλλα με 40 φορτηγα δε πας πουθενα πια για γκαραζ
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 18, 2023 Posted November 18, 2023 (edited) Έκανε γιά καμιά Κασοκαρπαθία Edited November 18, 2023 by polmyt quote
Lord Posted November 21, 2023 Posted November 21, 2023 On 11/17/2023 at 7:44 PM, margaritis24 said: Δεν εκανε για την Ανεκ,για την εποχη τους ηταν επανασταση στο ξενοδοχειακο κομματι αλλα με 40 φορτηγα δε πας πουθενα πια για γκαραζ Γκαραζαρα είχε, παραπάνω έβαζε.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 21, 2023 Posted November 21, 2023 Γύρω στα 55 ΦΓ έβαζε στο γκαράζ του Ροδάνθη
nomikos Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Πολύ σπάνια φωτογραφία με το visor ανοιχτό. Μόλις έχει βγει από τη μετασκευή και αυτή η καραβάρα αστράφτει. Για να συγκρίνουμε με το σήμερα το Ροδάνθη τότε ήταν 16 χρονών ο Αγούδημος σαν να έφερνε σήμερα το Νήσος Χίος. Μακράν το καλύτερο μέσα σε όλο το Πειραιά τότε!!!Και με διαφορά.
Lord Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Τι κούκλα! Κατεβαίναμε πιτσιρικάδες στο λιμάνι για πάρτη της να την χαζεψουμε! Πηγαίναμε Παρο σε 4:20, με ανεσεις κρουαζιερόπλοιου, προκαλούσε μεγάλο δέος! Αξεχαστη!
polmyt Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Τρομερη η φωτογραφια του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ . Εκτος απο το ανοιχτο visor μπορουμε να παρατηρησουμε οτι λειπει το μπλε στη βαση της τσιμινιερας.Θεωρω οτι το αρχικο σχεδιο ηταν να βγει με αυτα τα χρωματα και στη συνεχει να βαψανε μπλε και τη βαση της τσιμινιερας
Lord Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Όχι απλά άμα παρατηρήσεις δεν έχουν τελειωσει ακόμα την λωρίδα, την έχουν ξεκινήσει ήδη. Προφανώς είναι λίγες μέρες πριν ξεκινήσει τα πρώτα δρομολόγια.
Strofalos Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Πολύ μπροστά για την εποχή του το πλοίο τότε. Και με πολλές ανέσεις έξω από κάθε τι συνηθισμένο την εποχή εκείνη. Και για να έχουν οι νέοι μια εικόνα, είναι σα να δρομολογούνταν Superfast την σήμερον ημέρα, στην Παροναξία.
nomikos Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Ξαναβλέποντας τη φωτογραφία παρατήρησα τη τεράστια σημαία GA στο καταρτι. Δέος!!
JTEDimandix Posted March 20, 2024 Posted March 20, 2024 Ιστορία με χρυσά γράμματα όπως και ο Άρχοντας/Γάτος (όπως θέλετε πείτε τον). Ίσως αν δεν είχε καταργηθεί η 35ετία να είχε σωθεί (θα έκανε απόσβεση και με τα χρήματα από τις πωλήσεις θα αγόραζε νέα πλοία).
pathfinder Posted March 22, 2024 Posted March 22, 2024 Έτσι είναι. Ενα πλοίο το οποίο ήταν από τα καλύτερα στον Πειραιά όταν ξεκίνησε (αλλά ιεροσυλία να συγκρίνεται με Superfast το οποίο εκτός από "πλοίο" ήταν ένα "concept" το οποίο τράβηξε την προσοχή όλου του κόσμου) και μια εταιρεία η οποία μετά το εντυπωσιακό ξεκίνημα, άφησε το μέσο επιβάτη με μια πολύ πικρή γεύση (και κάποιους με τα φέσια στα μάτια).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now