NIKOSNAXOS Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 (edited) αρα ας πουμε οτι μενει ενα περιθωριο γυρω στα 15 μετρα απο την καθε πλευρα..ενταξει με αυτον τον χωρο διαθεσιμο και με τον καιρο αυτον μπορουμε να μιλαμε για σχετικα στενο χωρο.καλα εκανε ο καπτεν. τα υπολοιπα οπως τα λες ειναι το λευκα ορη δενει εκει επειδη χρησιμοποιει και τον δεξιο καταπελτη οπως φαινεται και στην φωτο Edited January 17, 2012 by NIKOSNAXOS
NHSOS XIOS Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΔΕΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΕΙΟΥ...? Μηπως εχει σχεση με αυτο?
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 5, 2012 Author Posted May 5, 2012 Καλά τόσο σπουδαίο ήταν που πήγαν λίγο παραπέρα τα πλοία και ο ΟΛΗ μιλάει για τις εταιρείες σα να είναι τίποτε εθνικοί ευεργέτες?
giannis-krhth Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΝΗΣΣΟΣ ΧΙΟΣ..ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ....ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΟΥΚΑΠΟΡΤΑ ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ...?
proud_ionian Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 το λεει ρε αδερφε το δημοσιευμα Συγκεκριμένα τα πλοία της εταιρείας Louis, το 'Οριεντ' και το 'Κριστάλ', που μεταφέρουν 4000 κόσμο, 'εδεσαν' στις προβλήτες 1 και 2 για να μπορέσουν οι επιβάτες τους να έχουν ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στην πόλη και φυσικά να μείνουν περισσότερο χρόνο στο Ηράκλειο!
SAMAINA Posted May 6, 2012 Posted May 6, 2012 Και από πότε οι εταιρίες έχουν καπαρωμενες θέσεις πρόσδεσης? Δεν τις δίνει το λιμεναρχείο ή ο Οργανισμός Λιμένος? Ή πάνε και δένουν όπου τις συμφέρει και εάν ναι ποιός καθορίζει που θα πέσουν τα πλοία ή ακόμα χειρότερα όποιος προλάβει?
giannisk88 Posted May 7, 2012 Posted May 7, 2012 (edited) Δένουν εκεί επείδή πίσω έχουν μεγαλύτερο χώρο για να κάνουν μανούβρες τα φορτηγά/λεωφορεία που θέλουν να μπούν στο πλοίο και όταν για κάποιο λόγο είτε λόγω εργασιών, είτε λόγω απόφασης του λιμεναρχείου για τα κρουαζιερόπλοια είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο κρίνει το λιμεναρχείο ότι τα πλοία δε πρεπει να μπουν στην 1-2, δε μπαίνουν. Ο ΟΛΗ να υπενθυμίσω ότι είναι Α.Ε. και δε νομίζω να κάνει κουμάντο αυτός που δένουν τα πλοία, μπορεί να αποφασίσει κάτι ο ΟΛΗ αλλα θα το επιβάλει το λιμεναρχείο στους captains αν κρίνει οτι αυτό που προτίνει είναι εφικτό. Αν κάνω κάποιο λάθος διορθώστε με. Edited May 7, 2012 by giannisk88
minoan Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Ατμομηχανή της ελληνικής κρουαζιέρας το Ηράκλειο Ατμομηχανή της ελληνικής κρουαζιέρας όσον αφορά το home porting είχαν χαρακτηρίσει το λιμάνι του Ηρακλείου οι επαΐοντες, όμως μέσα σε περίπου έναν μήνα έχει εξελιχθεί σε υπερταχεία. Το πείραμα πέτυχε και ανοίγει ο δρόμος για ακόμα μεγαλύτερη έλευση τουριστών. Το Ηράκλειο έχει επιλέξει ως αφετήριο λιμένα κρουαζιέρας η Costa Cruises, ιταλικών συμφερόντων, που βρίσκεται υπό την ομπρέλα του παγκόσμιου κολοσσού της Carnival Cοrp., αμερικανικών συμφερόντων. Πιο συγκεκριμένα, η Costa Cruises ξεκίνησε τις κρουαζιέρες της από τις 28 Ιουνίου έχοντας ως home ports, δηλαδή λιμάνια από όπου ξεκινούν και καταλήγουν και κρουαζιέρες της, το Ηράκλειο και τη Ρόδο. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η εταιρεία έχει δηλώσει ως home port το Ηράκλειο και για το 2013. περισσότερα εδώ
minoan Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Και η...AIDA τώρα θέλει (ξανά) Κρήτη ! Στελέχη της εταιρείας έρχονται στο Ηράκλειο για μια νέα συνεργασία που διεκόπη το 2009 άδοξα... Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο θέλει να έρθει στην Κρήτη! Για την ακρίβεια η AIDA θέλει να ξανάρθει στην Κρήτη καθώς είχε πριν τρία χρόνια διακόψει τη συνεργασία της με το λιμάνι του Ηρακλείου και από το 2010 τα πλοία δένουν στο τουρκικό λιμάνι της Αττάλειας . Τώρα 20-21 Σεπτεβρίου κορυφαία στελέχη της AIDA θα βρεθούν στο Ηράκλειο για να συζητήσουν σε νέα βάση με τον ΟΛΗ τη δυνατότητα να ξεκινήσουν δρομολόγια και home port να είναι η πρωτεύουσα της Κρήτης! Μια θετική είδηση εάν αναλογιστεί κανένας γιατί η ετιρεία ύστερα από 8 χρόνια συνεργασίας με την Κρήτη διέκοψε κάθε επαφή καθώς το λιμάνι του Ηρακλείου δε διέθετε,όπως έλεγαν, τις απαραίτητες υποδομές. Η εταιρεία Aida είναι ένα από τις μεγαλύτερες εταιρείες με σούπερ κρουαζιερόπλοια διεθνώς, που κάθε χρόνο μεταφέρει χιλιάδες τουρίστες. Για μεγάλο πλήγμα στην τοπική οικονομία, έκαναν λόγο τουριστικοί φορείς αλλά τώρα είναι μεγάλη ευκαιρία να...επανορθώσει ο ΟΛΗ. " Έχουν αλλάξει πολλά. Έχει αλλάξει το λιμάνι, η συνεργασία με τους τοπικούς φορείς. Έχουμε ήδη μεγάλες εταιρείες και θα συζητήσουμε μαζί τους" επιβαιωσε ο κ.Μπρας από τον ΟΛΗ την άφιξη των στελεχών της εταιρείας. Με υγροποιημένο αέριο Να επισημάνουμε πως γενικώς η συγκεκριμένη εταιρεία πρωτοπορεί. Μάλιστα τώρα που 'το κόστος των καυσίμων αλλά και η νομολογία περί προστασίας του περιβάλλοντος που διαρκώς διευρύνεται φαίνεται να ωθεί εταιρίες που διαχειρίζονται πλοία να σκεφτούν φιλικότερες προς το περιβάλλον και την οικονομία λύσεις για την πρόσωση των πλοίων τους . Σύμφωνα με πληροφορίες η Γερμανικών συμφερόντων εταιρία διαχείρισης κρουαζιερόπλοιων AIDA σκέπτεται να «επενδύσει» στα υγροποιημένα αέρια για την πρόωση πλοίων της με αρχή του ορίζοντα την επόμενη χρονιά. cretalive
minoan Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 Το Ηράκλειο και η κρουαζιέρα του στην κορυφή του κόσμου... Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Έκθεσης κρουαζιέρας “Seatrade Med 2012” που φέτος πραγματοποιήθηκε στην Μασσαλία, διοργανώθηκε ο 6ος διαγωνισμός για το “Λιμάνι της Χρονιάς 2012 (Port of the Year 2012)” από το διεθνές περιοδικό κρουαζιέρας “Seatrade insider”. Αν και ο ανταγωνισμός ήταν εξαιρετικά μεγάλος, με πάνω από 70 συμμετοχές από όλο τον κόσμο, το Λιμάνι του Ηρακλείου βραβεύτηκε με το δεύτερο βραβείο. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Μπρας Γιάννης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, σε τελετή που έλαβε χώρα την Τρίτη 27-11-2012 στη Μασσαλία. Οι άλλοι δυο τελικοί διαγωνιζόμενοι ήταν το Λιμάνι Κρουαζιέρας της Νέας Υόρκης (NY Cruise Port, USA), που έλαβε το πρώτο βραβείο και το Λιμάνι της Καρθαγένης (Port of Cartagena, Spain) που έλαβε το τρίτο. Ο κ. Μπρας μετά από αυτήν την μεγάλη επιτυχία δήλωσε: “Η Ελλάδα μπορεί ακόμα και σε αυτή την δύσκολη περίοδο να έχει θετικά νέα που όλοι να είναι υπερήφανοι. Με σκληρή δουλειά, στρατηγικό προγραμματισμό και μικρά στοχευμένα βήματα τα καταφέραμε. Ευχαριστώ την οικογένεια μου για την υπομονή τους και την στήριξη τους.” Το λιμάνι του Ηρακλείου έκλεψε την παράσταση, και βρέθηκε στους 3 τελικούς (finalist) διεκδικητές, ανάμεσα σε 70 λιμάνια, κυρίως εξαιτίας των καινοτομιών που εφάρμοσε το 2012, όσο και λόγω της πρωτοποριακής διαδικασίας του Home Port, που υλοποιεί σε συνεργασία με την μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στην Ευρώπη, Costa Crociere, και τον Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου “Ν. Καζαντζάκης”. Ανάμεσα στα σημεία που εντυπωσίασαν ήταν το παγκόσμιο ρεκόρ χρόνου στην μεταφορά των επιβατών από την στιγμή της προσγείωσης τους στο αεροδρόμιο Ηρακλείου μέχρι το πλοίο, με όλες τις πιστοποιημένες διαδικασίες ασφαλείας, μέσα σε 15 μόλις λεπτά. Αλλά και η ίδια η διαδικασία ασφαλούς μεταφοράς για την οποία εφαρμόζονται ειδικά πρωτόκολλα που μειώνουν την ταλαιπωρία των επιβατών και την διάρκεια της. Επίσης αξιολογηθήκαν ιδιαίτερα οι νέες καινοτόμες υπηρεσίες για όλους τους επισκέπτες που σαν στόχο έχουν την επαύξηση της εμπειρίας τους. Αναλυτικά, αξιολογήθηκαν η νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, “Heraklion City Guide”, όπου για πρώτη φόρα ο επισκέπτης μπορεί να κατεβάσει δωρεάν έναν πλήρη οδηγό για να περιηγηθεί στην πόλη και να γνωρίσει την ιστορία της, την αγορά της και τα σημεία ενδιαφέροντος. Επίσης η καινοτόμα υπηρεσία “City info on Whells©” όπου με ένα αυτοκινούμενο ηλεκτρικό όχημα πόλης δίδονται πληροφορίες στους διερχόμενους τουρίστες και λέγονται οι “ιστορίες και οι μύθοι της πόλης”, από τους αρχαίος Μινωιτες μέχρι τους Βενετούς. Σημαντικό είναι ότι το Λιμάνι του Ηράκλειου αναμετρήθηκε σαν ίσο για τον τίτλο με το λιμάνι της Νέας Υόρκης με την διαφορά ότι αυτό ξόδεψε 256 εκ. δολάρια και ο ΟΛΗ μόλις 100.000 Ευρώ! Αυτή ήταν η δεύτερη κατά σειρά διάκριση του Λιμανιού του Ηράκλειου και του Πρόεδρου του Γιάννη Μπρα, αφού πρόσφατα διακρίθηκε με την δεύτερη θέση στον “Εθνικό Διαγωνισμό Αριστείας Έργων” που διοργανώθηκε στα πλαίσια του “26ου Παγκοσμίου Συνεδρίου Project Management” της Παγκόσμιας Ένωσης Διαχείρισης Έργων (International Project Management Assosiation) που πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη στο τέλος Οκτωβρίου. Τέλος, στα πλαίσια της έκθεσης SEATRADE MED 2012, στη Μασσαλία, έχουν πραγματοποιηθεί συναντήσεις με όλους τους εκπροσώπους εταιρειών κρουαζιέρας και σημαντικό ενδιαφέρον για το Ηράκλειο, για Home Port, έδειξε η MSC, όπως και πρόθεση για έναρξη συνεργασίας έδειξε η DISNEY CRUISE. Φυσικά επιβεβαιώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η συνεργασία με την COSTA CROCIERE, όπου και συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς, η συνεργασία της με το λιμάνι του Ηρακλείου. marinews.gr
proud_ionian Posted March 6, 2013 Posted March 6, 2013 from russia with love. ανοιγμα στη ρωσσικη αγορα, για homeporting ρωσσων επιβατων κρουαζιερας κανει ο ΟΛΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 Χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης «λίφτινγκ» στην προβλήτα 3 Μια ακόμη προβλήτα ικανή να υποδέχεται κρουαζιερόπλοια και μεγάλα γιοτ αποκτά πλέον το λιμάνι του Ηρακλείου. Με μια παρέμβαση χαμηλού κόστους για την αναβάθμιση των υποδομών στο λιμάνι η προβλήτα 3 του λιμανιού προετοιμάστηκε κατάλληλα προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο το κρουαζιερόπλοιο της Louis, Orient Queen σε συνεννόηση και με τη διοίκηση της εταιρίας.Συγκεκριμένα τοποθετήθηκαν jerseys για την επανοριοθέτηση της προβλήτας καθώς επίσης φορητές πόρτες και ανθρωποθυρίδες ενώ ταυτόχρονα σχεδιάστηκε και λειτούργησε και ένα νέο παρκινγκ για τα τουριστικά λεωφορεία των εκδρομών. Πηγη: PORTNET
proud_ionian Posted May 15, 2013 Posted May 15, 2013 ποια ειναι αυτη η πλωτη πολιτεια/πολυχωρος διασκεδασης, που συμφωνα με τη νεακρητη, θα φυτευθει στο λιμανι του ηρακλειου; Πλώρη για το λιμάνι του Ηρακλείου βάζει "Πλωτή Πολιτεία", προκαλώντας τρικυμία στους κλάδους εστίασης, καφέ και διασκέδασης στην πόλη. Μπορεί δεκάδες επιχειρηματίες να δίνουν τη "μάχη" για μήνες, καθώς και αρκετό χρήμα προκείμενου να καταφέρουν να εξασφαλίσουν μέσα από ένα γραφειοκρατικό κυκεώνα τις πολυπόθητες άδειες λειτουργίας, ωστόσο για το πρώτο πλωτό καφέ-εστιατόριο που επιχειρεί να εγκατασταθεί στην καρδιά του μεγαλύτερου λιμένα της Κρήτης τα πράγματα δείχνουν να είναι διαφορετικά.Όπως αποκαλύπτει το neakriti.gr, από τις 21 Φεβρουαρίου η εταιρεία "Βusiness GMP" έχει καταθέσει φάκελο αδειοδότησης στον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου για μόνιμη εγκατάσταση της πλωτής επιχείρησης, επιδιώκοντας να φέρει τα πάνω-κάτω σε μια κρίσιμη για την τοπική επιχειρηματικότητα περίοδο. Το πλωτό καφέ-εστιατόριο εμφανίζεται στο ελληνικό νηολόγιο με πλοιοκτήτρια εταιρεία την "Πλωτή Πολιτεία Ανώνυμη Εταιρεία Εκμετάλλευσης Πλοίων και Πλωτών Ναυπηγημάτων", η οποία έχει έδρα τον Πειραιά.
georgios express Posted May 19, 2013 Posted May 19, 2013 Ποιά είναι η εταιρεία "Business GMP" αγνοώ, αλλά η "Πλωτή Πολιτεία" μήπως είναι αυτό το ναυπήγημα που ναυλοχεί από διετίας στην Μαρίνα Φλοίσβου; Πάντως, υπάρχουν αρκετές ενδείξεις ότι ο ΟΛΗ φαίνεται ότι την ευνοεί την επιχειρηματικότητα...
minoan Posted June 17, 2013 Posted June 17, 2013 Τέσσερις εταιρείες κρουαζιέρας, δύο γερμανικές, μία ισπανική και μία ιταλική, εξετάζουν το ενδεχόμενο έως το 2015 να καθιερώσουν το λιμάνι του Ηρακλείου ως home porte για τις κρουαζιέρες τους. Αυτό αναφέρει στην «Κ» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, Γιάννης Μπρας, τονίζοντας ότι έχουν γίνει συζητήσεις με τους επικεφαλής των εταιρειών για τις διευκολύνσεις που μπορεί να προσφέρει η ελληνική πλευρά, κυρίως σε ό,τι αφορά τις υποδομές και υπηρεσίες προκειμένου να οριστικοποιηθούν οι συμφωνίες. Να σημειωθεί ότι ο αριθμός των επιβατών με κρουαζιέρα στο λιμάνι του Ηρακλείου για το διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου παρουσιάζει αύξηση κατά περίπου 100% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φθάνοντας σε 60.121. Για όλο το έτος, ο κ. Μπρας εκτιμά ότι η κίνηση θα είναι αυξημένη έως 40%, καθώς αναμένεται η άφιξη 178 κρουαζιερόπλοιων με χωρητικότητα 327.000 επιβατών. Το ενδεχόμενο να καθιερώσουν το Ηράκλειο ως home port λιμάνι για την πραγματοποίηση κρουαζιέρων τους εξετάζουν για το 2014 η ιταλικών συμφερόντων εταιρειών MSC Cruises και για το 2015, η ισπανική Pullmantur και οι γερμανικές Tui Cruises και Aida. Σύμφωνα με τον κ. Μπρα αν γίνει αυτό θα δρομολογηθούν νέες αεροπορικές πτήσεις για το Ηράκλειο. Αυτό σημαίνει ότι οι επιπλέον διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις πέραν αυτών που θα αξιοποιηθούν για την κρουαζιέρα, υπολογίζονται σε 800 ανά εβδομάδα. Αν υπάρχει 100% πληρότητα στα αεροπλάνα, το όφελος για τον τουρισμό του νησιού μεταφράζεται σε επιπλέον 120.000 διανυκτερεύσεις. Κομβική θεωρείται για τις ξένες εταιρείες η καλή εξυπηρέτηση των πελατών τους στο αεροδρόμιο. Στο πλαίσιο αυτό, σημειώνει ο κ. Μπρας, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σε συνεργασία με το αεροδρόμιο και τον Οργανισμό Λιμένος δρομολογεί την κατασκευή ειδικού χώρου 800 τ.μ. για την εξυπηρέτηση των αφιξο-αναχωρήσεων επιβατών για κρουαζιέρες στο αεροδρόμιο Ηρακλείου. Επίσης, στον α΄ όροφο του κτιρίου σε 530 τ.μ. θα δημιουργηθεί αίθουσα για την εξυπηρέτηση των επιβατών της διακεκριμένης θέσης και κατάστημα αφορολογήτων ειδών. Ο χώρος θα εξυπηρετεί και αφίξεις άλλων πτήσεων από το εξωτερικό τις ημέρες και ώρες που δεν θα υπάρχουν αφίξεις επιβατών για κρουαζιερόπλοια. Ο κ. Μπρας επισημαίνει ότι ένας διερχόμενος επιβάτης κρουαζιέρας ξοδεύει στην πόλη 60 ευρώ, ενώ ένας επιβάτης που το κρουαζιερόπλοιο πραγματοποιεί αφιξο-αναχώρηση από το Ηράκλειο δαπανά περί τα 200 ευρώ. Φέτος για πρώτη φορά έχουν πωληθεί πακέτα σε Ρώσους από μεγάλο τουριστικό οργανισμό της Ρωσίας, οι οποίοι τις μισές ημέρες κάνουν κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά και τις άλλες μισές διακοπές σε πολυτελείς μονάδες. Αντίστοιχα πακέτα εξετάζεται να δημιουργηθούν και για τους Ισραηλινούς. Κατά τον κ. Μπρα, η Ελλάδα ως προορισμός κρουαζιέρας πρέπει να στοχεύσει για τα επόμενα χρόνια στη κινεζική αγορά. Και προσθέτει ότι «αν επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις ότι σε λίγα χρόνια από τις ασιατικές αγορές, με κυρίαρχη την κινεζική, θα υπάρχουν περί τα 20 εκατ. άτομα που θα κάνουν κρουαζιέρα, μόνο το 5% να έρθει στην Ελλάδα σημαίνει ότι τη χώρα μας θα επισκέπτονται ετησίως επιπλέον 1 εκατ. επισκέπτες». Του Σταθη Κουσουνη kathimerini.gr
minoan Posted June 18, 2013 Posted June 18, 2013 Εγκρίθηκε από την ΥΠΑ το σχέδιο του ΟΛΗ για cruise terminal στο "Καζαντζάκης" Ξεχωριστή υποδομή για…κρουαζιέρες αποκτά το αεροδρόμιο Ηρακλείου! Ήταν μια ιδέα που ξεκίνησε δειλά δειλά από τον ΟΛΗ και τώρα παίρνει σάρκα και οστά! Το σχέδιο για cruise terminal στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου εγκρίθηκε απο την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας! Συγκεκριμένα εγκρίθηκε η Μελέτη που εκπόνησε ο Οργανισμός Λιμενος Ηρακλείου για επέκταση του κτιρίου του Αεροδρομίου προς ανατολικά με την κατασκευή διοροφου μεταλικου κτιρίου χωρητικότητας 400 ατόμων, που θα χρησιμοποιηθεί κατα κύριο λόγο για τους επισκέπτες που θα πραγματοποιούν κρουαζιέρα με εταιρείες που θα έχουν σαν home port το Λιμάνι Ηρακλείου. Η Μελέτη χαρακτηρίστηκε απο τα στελέχη της ΥΠΑ πολυ καλή και πλήρης στην σύσκεψη που έγινε στην Αθήνα και τέθηκε χρονοδιάγραμμα ενός μηνός για την παράδοση απο τον ΟΛΗ και της μελέτης εφαρμογής ώστε να εγκριθεί απο το αρμόδιο τεχνικό συμβούλιο, ωστε στην συνέχεια να μπορούν να εξευρεθούν (περίπου 2 εκ ευρώ) και να δημοπρατηθεί το έργο το οποίο θα ειναι πρωτοποριακό οχι μονο για τα Ελληνικά δεδομένα αλλα και τα διεθνή και βέβαια αλλάζει σημαντικά τα δεδομένα στο χώρο της Κρουαζιέρας στην Μεσόγειο. “Πραγματικά έχουμε κάνει βήματα μπροστά για να υλοποιηθεί το σχέδιο , το όραμά μας” είπε ο Γιάννης Μπρας που επεσήμανε επίσης ότι το όλο project και οι μέχρι σήμερα ενέργειες, καταδεικνύουν τις άριστες σχέσεις ανάμεσα σε Λιμάνι και Αεροδρόμιο και βέβαια προωθήθηκε τάχιστα και λόγω των προσπαθειών του Αερολιμεναρχη κ. Πλιάκα
MILTIADIS Posted July 22, 2013 Posted July 22, 2013 ποια ειναι αυτη η πλωτη πολιτεια/πολυχωρος διασκεδασης, που συμφωνα με τη νεακρητη, θα φυτευθει στο λιμανι του ηρακλειου; Τη φυτεψανε σημερα το πρωι Και πρεπει να ειναι αυτο που ειχε αναφερει ο georgios express. Ποιά είναι η εταιρεία "Business GMP" αγνοώ, αλλά η "Πλωτή Πολιτεία" μήπως είναι αυτό το ναυπήγημα που ναυλοχεί από διετίας στην Μαρίνα Φλοίσβου;
minoan Posted July 26, 2013 Posted July 26, 2013 Αλλάζουν τα δεδομένα στο λιμάνι το Ηρακλείου με τη...σούπερ προβλήτα! Το υπουργείο μετά από 4 συνεδριάσεις με συνεχείς αναβολές έδωσε το πράσινο φως για την ολοκλήρωση των μελετών του έργου δημιουργίας εμπορικής προβλήτας στην περιοχή της Αλικαρνασσου με συνολικό προϋπολογισμό 17 εκατομμυρίων ευρώ που έχει εξασφαλίσει ο ΟΛΗ την χρηματοδότηση
Hastaroth Posted July 26, 2013 Posted July 26, 2013 Τη φυτεψανε σημερα το πρωι Και πρεπει να ειναι αυτο που ειχε αναφερει ο georgios express. Οχι και..."πλωτή πολιτεία",αυτό το ανοσιούργημα..πλωτή παράγκα θα το έλεγα εγώ. Και το "φυτέψανε" στην μέση τού λιμανιού;Πώς θα μανουβράρουν τα βαπόρια;
georgios express Posted July 27, 2013 Posted July 27, 2013 Αν κρινω απο τα πλακακια του ντοκου, μαλλον δεν ειναι στη μεση του λιμανιου, αλλα προς τα δυτικα του κτιριου διοικησης του ΟΛΗ, βλεπει δηλαδη προς τα ενετικα νεωρεια προς νοτο και προς τον Κουλε στα βορεια (μαλλον). (Κατα τ' αλλα το επιχειρηματικο εγχειρημα απετυχε στον Φλοισβο, οποτε second opportunity, το Ηρακλειο που σε αντιθεση με την Ροδο, δεν ειχε ποτε κατι ανταξιο του θρυλικου Kon-Tiki)
minoan Posted July 27, 2013 Posted July 27, 2013 Οντως βλεπει τον Κουλε, μιας και το "φυτεψανε" ακριβως μπροστα απο το κτηριο του ΟΛΗ! Πρότυπο για την κρουαζιέρα το Ηράκλειο - συνέδριο στην Κρήτη ζήτησε ο υπουργός Την Κρήτη υπολογίζει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ως πρότυπο για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας σε όλη την Ελλάδα και κυρίως στα μικρά νησιά!
minoan Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 Bραβείο στον ΟΛΗ για το επιτυχημένο δημόσιο managemet Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. εφαρμόζει εδώ και αρκετά χρόνια μια στρατηγική διαχείρισης και ανάπτυξης που βρίσκεται μακριά από την πεπατημένη των δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών. Η διοίκηση του ΟΛΗ έχει καταβάλει σημαντικές προσπάθειες να περιορίσει το γραφειοκρατικό μοντέλο διαχείρισης και να προσεγγίσει ένα μοντέλο χρηστής διοίκησης με όρους management. Το αυτό μοντέλο έχει αποδώσει απτά αποτελέσματα σε σειρά δραστηριοτήτων του ΟΛΗ, οδηγώντας σε αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, των υποδομών και της αισθητικής των χώρων του, παρά την μείωση του προσωπικού του και την οικονομική κρίση. Αυτά τα επιτεύγματα του ΟΛΗ δεν πέρασαν απαρατήρητα από φορείς του ιδιωτικού τομέα που προάγουν την καινοτόμα επιχειρηματικότητα και την εξωστρέφεια.
Global_Creta Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 (edited) Σοβαρές ζημιές στο βορειο λιμενοβραχίονα από τις αλλεπάλληλες κακοκαιρίες. "Απαγόρευση κυκλοφορίας" στους "περιπατητές" τη νύχτα λόγω ζημιών στην ηλεκτροδότηση και το φωτισμό (ούτε ο φάρος γλίτωσε). ως πότε θ αντέχει και ο πολύπαθος γερο-Κούλες.... Edited February 17, 2015 by Global_Creta
georgios express Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 (edited) ...ως πότε θ αντέχει και ο πολύπαθος γερο-Κούλες.... Δεν νομίζω να έπαθε ο ίδιος ο Κούλες τίποτα. Τα νεώτερα έργα ζορίστηκαν. Edited February 17, 2015 by georgios express
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now