poseidon Posted August 4, 2005 Posted August 4, 2005 (edited) Και κάτι άσχετο: Υπάρχει Φωτογραφία του IGOUMENITSA EXPRESS με τα σινιάλα της A.K. Ventouris??? Ψάχνω τόσα χρόνια να βρώ αλλά τζίφος. Μήπως Κάποιος, Κάπου, Κάποτε....Ελεήστε Χριστιανοί!!!!!!!!!!! Edited February 12, 2018 by Nick the Greek tag
George Posted August 4, 2005 Posted August 4, 2005 Είχα τραβήξει εγώ μία το πλοίο πάνω από το ΛΑΤΩ στην Ηγουμενίτσα το 1996 αλλά ο μικρός George τότε δεν είχε ούτε κατά φαντασία ζουμ και η φωτο ήταν πολύ μακρινή. Οπότε δεν μπήκα στον κόπο καν να τη σκανάρω.
poseidon Posted August 5, 2005 Author Posted August 5, 2005 Δεν πειράζει GEORGE, τι να κάνουμε......Θα το πιώ και αυτό το πικρό ποτήρι
Aris Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Και μια ειδηση που πέρασε μάλλον απαρατηρητη. Στις 3 Απριλίου έφτασε στην Αλιάγα για να διαλυθεί ο ΟΡΕΣΤΗΣ, ένα πλοίο με μεγάλη ιστορία στην ελληνική ακτοπλοϊα. Είχε κατασκευαστεί το 1961 ως СERDIC FERRY και στην Ελλάδα πρωτοήρθε το 1981 ως ATLAS I για λογαριασμό της Libra Ferries. Αρχικά ταξίδεψε Πρίντεζι-Ηγουμενίτσα, κατόπιν Τεργέστη-Ηγουμενίτσα και το 1984 Πειραιά-Σμύρνη για λίγο αφού σύντομα παροπλίστηκε στην Ελευσίνα. Το 1987 το αγορασε η Ventouris Sea Lines, το μετονόμασε ΣΙΦΝΟΣ και αφού το μετασκεύασε με επέκταση των καταστρωμάτων προς τη πρυμνη, το ονόμασε ΣΙΦΝΟΣ ΕΞΠΡΕΣ. Θυμάμαι το εξαντλητικό δρομολόγιο που έκανε το 1990, Πειραια-Παρο-Αμοργό-Αστυπάλαια-Καλυμνο-Κω-Νισυρο-Τηλο-Συμη-Ρόδο-Χάλκη-Διαφάνι-Κάρπαθο-Κάσο-Σητεία-Αγ.Νικόλαο με ταχύτητα 14 ολόκληρους κόμβους Το 1994 πήγε στον Απόστολο Βεντούρη που το μετονόμασε ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΕΞΠΡΕΣ για τη γραμμή Πάτρα-Πρίντεζι. Έδεσε στα τέλη του 1996 στην Ελευσίνα αλλά δύο χρόνια αργότερα πωλήθη στην Orestes Seatrade του Παναμά για να ταξιδέψει το 1999 ως ΟΡΕΣΤΗΣ Πάτρα-Αυλώνα-Δυρράχιο-(Μπάρι?) ναυλωμένο στην Artemis Lines. Κατασχέθηκε τον Γενάρη του 2000 στο Μπάρι και παρέμεινε εκεί σκουριάζοντας μέχρι που πουλήθηκε φέτος το Μάρτιο για διάλυση. Όμορφο βαπόρι, που η μετασκευή του 1987 το έκανε ακόμη πιο όμορφο. Από τη σειρά των τεσσάρων αρχικά αδελφών παραμένει ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α.
LEFTERIS68 Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Μου θυμίζεις πολλά φίλε Άρη.Πέρασα ατέλειωτα βράδυα περιμένωντάς το στο λιμάνι και σε δύσκολες εποχές.Χαρακτηριστική φιγούρα ο καπτα Θοδωρής Μαθιουδάκης, επί πολλά χρόνια πλοίαρχός του.
Earl Granville Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Kαι μην ξεχνάμε το παρατσούκλι του το "Ζολώτας". Θα συμφωνήσω κι εγώ ότι η μετασκευή του το έκανε ακόμα πιο όμορφο κι αυτό και το αδελφό του το ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 Να μια φωτογραφια του πλοιου στο τοπο μαρτυριου
cortomaltese Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Το "Ορέστης" στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας το 1999. Το αγαπημένο μας "ΣΙΦΝΟΣ ΕΞΠΡΕΣ" λίγο πριν ξεκινήσει τα δρομολόγιά του εκείνη τη χρονιά.
cortomaltese Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 Αναζητώντας το "Ηγουμενίτσα Εξπρες" πριν από πολλά χρόνια στην Ελευσίνα. Έχοντας δίπλα του τον αλλοτινό συμπολεμιστή του, το "Άγιος Βασίλειος" (το πρώην "Αίολος") φαινόταν σαν να έχει βγει στην στεριά. Σε όλους τους flanneurs ..........
Aris Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 Aυτή η σειρά πλοίων όσο παλιώναν τόσο πιο πολύ εκτιμούσα την εμφάνιση τους. Αρχικά ήταν 4 αδελφάκια κατασκευασμένα σε 2 ζευγάρια. Το δεύτερο ζευγάρι ήταν το Cerdic Ferry/ΣΙΦΝΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και Doric Ferry/ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. Και το πρώτο ζευγάρι όμως είχε περάσει απο τα νερά μας. Τα 2 πρώτα είχαν ναυπηγηθεί το 1957-58 ως Bardic Ferry και Ionic Ferry και τα αγόρασε το '76 ο Grimadi και τα ταξίδεψε ως Nasim II και Kamasin στη γραμμή Ιταλία-Λιβύη. Το 1983-88 ήρθαν στην Ελλάδα και παροπλίστηκαν στην Ελευσίνα για 5 χρόνια μέχρι που διαλύθηκαν στην Τουρκία. Το Ionic Ferry είχε μετανομασθεί απο το 1980 σε Tamerlane για κάποια Black & Red Shipping χωρίς όμως να ταξιδέψει. Τελευταίος απομένει να ταξιδεύει ο 45-χρονος ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
poseidon Posted November 19, 2007 Author Posted November 19, 2007 Ίσως η μοναδική φωτογραφία του πλοίου εν ενεργία με ξεκάθαρα τα σινιάλα της Α.Κ. Ventouris http://www.shipspotting.com/modules/myalbum/photo.php?lid=534493
proud_ionian Posted June 11, 2013 Posted June 11, 2013 στην πατρα το 1983, ως atlas I, απο το shipspotting 7 τον anton heuff (Photo Fleet File Rotterdam).
nomikos Posted February 20, 2022 Posted February 20, 2022 Μιας που συζητάμε για το ποια πλοία έχουν πάρει φωτιά εν πλω,να αναφέρω πως ακόμα ένα ήταν το Ηγουμενίτσα Εξπρες με το καπτα Δαρζέντα πάνω κάπου στο 1996 στην Αδριατική.Η φωτιά αν θυμάμαι καλά είχε ξεκινήσει από τη τσιμινιέρα και η έγκαιρη επέμβαση του πληρώματος απέτρεψε τα χειρότερα.Ηταν ένα πολύ σοβαρό περιστατικό.Το αναφέρω βλέποντας να μην έχει ξαναγραφτεί στο φόρουμ.Θυμάται κανείς περισσότερα;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 (edited) 1 hour ago, Annivas said: Θα θυμίζει στους παλιούς επιβάτες της γραμμής και στους ντόπιους τον φουκαρά τον Ζολωτα που μετά βίας έπιανε 12-13 μίλια στον κατήφορο . 🤣 Ναι αλλα στη θαλασσα....μολυβι....😁 Edited December 11, 2022 by proud_ionian
Neptune Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 Και μεσα καλο ηταν. Απλα τοτε δεν υπηρχαν κινητα και επαιρνες ενα ενα τα λιμεναρχεια να δεις τι ωρα θα φτασει. Σε κατι εκλογες θυμαμαι ειχαμε φτασει στη Σιφνο σε 9 ωρες με πολυ καιρο.
Nick the Greek Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 Μου δίνετε ωραία πάσα για να πάρουμε μια γεύση από τον γέρο-Ζολώτα στην αρχική του μορφή, σαν Cerdic Ferry, σε μια κάρτα της εποχής εκείνης. Και όταν λέω της εποχής εκείνης, εννοώ τις αρχές της αρχές της δεκαετίας του 60 οπότε και το πλοίο εκτελούσε δρομολόγια ανάμεσα στο Tilbury και την Αμβέρσα ή το Rotterdam με τα χρώματα της Atlantic Steam Navigation Company, με έδρα το Λονδίνο. Η προφανής διαφορά με το όπως το γνωρίσαμε εμείς είναι πως τότε εκεί που υπήρχαν επιβατικοί χώροι, υπήρχε επάνω γκαράζ που μάλιστα διέθετε και κρένι. Σε διάφορες φωτογραφίες που το έχω στη συλλογή μου, διαπιστώνει κανείς πως το κρένι χρησιμοποιούταν για τη μεταφορά και κοντέινερ, και breakbulk φορτίου με τη μορφή παλετών, κιβωτίων και άλλων περεμφερών. Βλέπει κανείς βέβαια και καρότσες αλλά το μη τροχοφόρο φορτίο φαίνεται να είχε τη μερίδα του λέοντος στο επάνω γκαράζ. Αυτό το κρένι πρέπει να έφυγε κάποια στιγμή στη δεκαετία του 70. Επί τη ευκαιρία να πούμε ότι ήταν προιόν των διάσημων ναυπηγείων Ailsa Troon(508), το 1961. Μήκος 110 μέτρα και πλάτος 16.7 με 550 γραμμικά μέτρα φόρτωσης. Οι δύο του κύριες μηχανές ήταν ΜΑΝ.
hhvferry Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 Cerdic Ferry, in her original guise, visualised by Laurence Dunn.
Nick the Greek Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 That's a great piece of art Matt, many thanks. What I'm finding interesting there is something which looks like a transversal bulkhead in the main garage, at the height of the base of the crane. Was it really that? Because I think these things probably did not exist in that era. Or was it some sort reinforcement which was necessary in view of the fact that the base of the crane was just above it?
hhvferry Posted December 12, 2022 Posted December 12, 2022 (edited) A very interesting observation, but I can't find any evidence for such a thing existing in real life so perhaps it was a form of "artistic licence". I don't know about the Sifnos Express but the Kapetan Alexandros had something similar in her final years (see picture) but this was certainly a later safety addition. This is a picture of the vehicle deck of the Cerdic Ferry as built with no sign of any bulkhead. However the photographer may be standing in front of it 😂 This is another image on one of the ASN ships, I'm not sure which, but again a clean layout. I do not have a GA plan for this ship (I have a First Class accommodation plan though ). But the GA of the earlier Bardic Ferry (later Nasim II) again suggests nothing like this - but there is indication of a small central support for the crane. The Scottish Maritime Museum on Flickr has some nice images of this ship being built. To which I can add this of her First Class dining saloon. Edited December 12, 2022 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted December 12, 2022 Posted December 12, 2022 Well I thought so, these bulkheads did not exist on this type of ship in that era, so indeed it's most probably an artist's impression. The only reason why I thought it might be there would be to support the crane on top but I think your second photograph shows some sort of casing(the one with the no smoking sign on it) which I bet does exactly that. Για όσους δε την παλεύουν με τα Αγγλικά: Στην φωτογραφία που παρέθεσε ο φίλος χτές, φαινόταν σα να υπάρχει κάτω από το κρένι κάτι σαν υδατοστεγής πόρτα. Τέτοιο πράγμα δεν υπήρχε τότε σαν τεχνολογία στα φέρρυ και υπέθεσα μήπως υπήρχε κάτι σαν στήριγμα για το κρένι. Τελικά στη δεύτερη φωτογραφία του προηγούμενου πόστ υπάρχει ένα κομμάτι(αυτό με την επιγραφή no smoking) που μάλλον εκτελεί αυτό το ρόλο. Άρα υδατοστεγής πόρτα δεν υπήρχε.
Neptune Posted December 12, 2022 Posted December 12, 2022 Σουπερ επισκευη, αμμοβολη και βολβος ειχαν μπει αρχες 90s με την ελπιδα να παει τα 17 στον κατηφορο. Τελικα δεν τα επιασε ουτε με το ΦΠΑ 🤣
nomikos Posted December 12, 2022 Posted December 12, 2022 Η μετασκευή του το ομόρφυνε πολύ.Και χωρίς να χω ταξιδέψει ποτέ μαζί του,όπως το βλέπω στη πρύμνη με τα πολλά φιλιστρίνια σε δύο ντεκ,εσωτερικά πρέπει ήταν αξιοπρεπέστατο.Εκεί πρέπει να ήταν και τα σαλόνια του,πλώρα θα ήταν λογικά χώροι πληρώματος. Είχαν προστεθεί καμπίνες;και πόσες είχε;
Neptune Posted December 12, 2022 Posted December 12, 2022 Στα δυο ντεκ που λες υπηρχε ενα πολυ ομορφο σαλονι με καναπεδες και πανω ο χωρος ειχε πουλμαν. Οι καναπεδες ηταν χαρακτηριστικοί σε χρωμα κοκκινο της Αλφα Ρομεο που αν σε αφηναν ξαφνικα μεσα στο βαπορι και σου ελεγαν που εισαι θα το βρισκες αμεσως. Λογω προσφατης μετασκευης ηταν πεντακαθαρο και αρκετα ευχαριστο στον επιβατη. Πολυ ομορφη ξυλινη γεφυρα με μπρουτζινους περιποιημενους τηλεγραφους στις βαρδιολες.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 13, 2022 Posted December 13, 2022 (edited) On 12/11/2022 at 5:17 PM, Nick the Greek said: Μου δίνετε ωραία πάσα για να πάρουμε μια γεύση από τον γέρο-Ζολώτα στην αρχική του μορφή, σαν Cerdic Ferry, σε μια κάρτα της εποχής εκείνης. Εδώ είναι πριν από την επιμήκυνση. Edited December 13, 2022 by proud_ionian to make a long quote short
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now