Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ηταν ιδιαιτερο γιατι ηταν διαφορετικο απο τα αλλα!ψηλη κοφτερη πλωρη,καθρεπτης που εγερνε πισω,πατημενη τσιμινιερα κ βεβαια η στρογγυλεμενη πρυμνη χωρις καταπελτη!

Posted

Το φουγάρο ίσως και να ήταν σχεδιαστικό πρότυπο της εποχής από κάποιο σχεδιαστικό / ναυπηγικό γραφείο είτε το αντέγραφαν ναυπηγεία και το έβαζαν σε διάφορα βορειοευρωπαϊκα πλοία . Αν παρατηρήσουμε ίδια τσιμινιερα με μικροαλλαγές είχε ο ΙΚΑΡΟΣ ενώ και το ΣΑΜΑΙΝΑ είχε παρόμοια χωρίς όμως την κυρτότητα προς τα πρυμα . 

Posted

Ολα μοδα της καθε εποχης ειναι,η πατημενη τσιμινιερα του Ολλανδου,το κρανος του Πυροσβεστη στο Channel η δικιας μας στα blue star,η καθς εποχη εχει τα δικα της

Posted
10 hours ago, Annivas said:

Το φουγάρο ίσως και να ήταν σχεδιαστικό πρότυπο της εποχής από κάποιο σχεδιαστικό / ναυπηγικό γραφείο είτε το αντέγραφαν ναυπηγεία και το έβαζαν σε διάφορα βορειοευρωπαϊκα πλοία . Αν παρατηρήσουμε ίδια τσιμινιερα με μικροαλλαγές είχε ο ΙΚΑΡΟΣ ενώ και το ΣΑΜΑΙΝΑ είχε παρόμοια χωρίς όμως την κυρτότητα προς τα πρυμα . 

Το φουγάρο του ήταν μοναδικό,καμία σχέση με τα αναφερόμενα

10 hours ago, margaritis24 said:

Ηταν ιδιαιτερο γιατι ηταν διαφορετικο απο τα αλλα!ψηλη κοφτερη πλωρη,καθρεπτης που εγερνε πισω,πατημενη τσιμινιερα κ βεβαια η στρογγυλεμενη πρυμνη χωρις καταπελτη!

Παραπλήσια πρύμη είχαν βρετανικής προέλευσης ποστάλια ΓΑΛΑΞΙΑΣ,ΑΦΠΟΔΙΤΗ,ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ,ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ κλπ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...