nomikos Posted September 6, 2020 Posted September 6, 2020 (edited) Το ένα και μοναδικό Παναγία Τήνου.Ο δυνατός Βοριάς με ριπές στα 10 και βάλε μποφόρ παρέσυρε το βαπόρι στο Νότιο κυματοθραύστη της Τήνου. Ούτε το φουντάρισμα με το δυνατό προσανάποδα και το κάβο πρύμα που είχε καπελωθεί,δε νίκησαν τον άνεμο. Σήμερα αν αναλογιστούμε τη δυσκολία αυτής της προσέγγισης θα μιλήσουμε για πραγματικό άθλο.Τότε γνωστή καπετανάρα που ήταν πάνω επιχείρησε με τέτοιες συνθήκες να προσεγγίσει τη Τήνο.Ανεπιτυχώς.Όμως αν αναλογιστούμε τις δυσκολίες στη μανούβρα που είχε ο ιπτάμενος ολλανδός καθώς επίσης πως έπρεπε να πλαγιοδετήσει με αυτές τις καιρικές συνθήκες στο μέσα της Τήνου,τότε μιλάμε για πολύ αντριλίκι. Κάπως έτσι δημιουργήθηκαν τα βαριά ονόματα στην ακτοπλοία. Με τα εύκολα και τα δύσκολα. Edited September 6, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Nick the Greek Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 Ο χρήστης @FHFerry συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τις φωτογραφίες του, σήμερα έχουμε Παναγία Τήνου σε πρωινή αναχώρηση από τον Πειραιά, βρισκόμαστε στις 16 Ιουλίου του 1990. Ο κάβος που φαίνεται να κρέμεται δεν είναι από ρυμουλκό, ήταν μάλλον αυτός που έδιναν πλώρα και αριστερά αλλά απλά δεν είχαν προλάβει να τον μαζέψουν. Αν δείτε τη φωτογραφία στο full size, θα διαπιστώσετε αυτό που συζητούσαμε στην προηγούμενη σελίδα σχετικά με τα νύχια στα καταπελτάκια. Αυτό που βλέπουμε είναι το κομμάτι του πτυσσόμενου καταπέλτη που ακουμπούσε στον ντόκο και είναι μονοκόμματο, δεν έχει νύχια.
polmyt Posted December 7, 2021 Posted December 7, 2021 Να δουμε το πλοιο σε μια πλαγιοδετηση στον Πειραια με την πλωρη προς τα μεσα. Κλασικη σκηνη της δεκαετιας του 80 ,με "την ευκαιρια" να διακρινεται διπλα του
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 24, 2022 Posted January 24, 2022 Σαν σημερα προ 28 ετων το το φτερωτο Παναγια Τηνου εκτελεσε το τελευταιο του εμπορικο δρομολογιο σαν Ε/Γ Ο/Γ. Πολλα τα χρονια οι θυμησες πολλες....Δεν το ξεχναμε...
Neptune Posted January 24, 2022 Posted January 24, 2022 Μια καλή ευκαιρία να μοιραστούμε μια φωτό από το αρχείο του παππού μου τον οποίο και κατέκλεψα Το Παναγία Τήνου αναχωρεί από Μύκονο με ανάποδα. Δε ξέρω ποτέ ακριβώς είναι, λογικά είναι πριν το 1984 αφού δεν έχει γράμματα στο πλάι
Z.Gk. Posted January 24, 2022 Posted January 24, 2022 Εκπληκτική φωτογραφία! Να είσαι καλά @Neptune που τη μοιράστηκες μαζί μας!!
polmyt Posted January 27, 2022 Posted January 27, 2022 ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ τον Σεπτεμβριο του 82 δεμενο στον Πειραια Πανεμορφη φωτο στην οποια διακρινονται ξεκαθαρα οι καταπελτες οι οποιοι ειναι σπαστοι
Z.Gk. Posted January 28, 2022 Posted January 28, 2022 Μας έχετε ξεσηκώσει αγαπητοί συμφορουμίτες, με τις φωτογραφίες του θρυλικού Παναγία Τήνου! Να προσθέσω και εγώ λίγα λόγια για αυτό το πλοίο, μια και το είχα ταξιδέψει αμέτρητες φορές για τη Σύρο, το νησί της καταγωγής μου. Αρχικά, να πω ότι το πλοίο όντως είχε δρομολογηθεί με το όνομα Κάπταιν Κωνσταντίνος (λογικά για να τιμηθεί ο ιδρυτής της εταιρείας, Κωνσταντίνος Βεντούρης), με το μαύρο χρώμα στο κύτος του και όχι το άσπρο. Το θυμάμαι χαρακτηριστικά, να το βλέπω από την παραλία Κύματα (για όσους ξέρουν, μια μικρή παραλία με βότσαλα και πέτρες από την εξωτερική μεριά του λιμανιού της Σύρου, και στην οποία πήγαινε τότε τον ποοοολύ μικρό Z.Gk. η μητέρα του), μόλις ξεπρόβαλε ύστερα από την παράλλαξη με τον Άγιο Δημήτριο, με το χαρακτηριστικό του μαύρο χρώμα. Το χρώμα αυτό, όπως έχει αναφερθεί, το κράτησε μία μόνο χρονιά και στη συνέχεια βάφτηκε άσπρο αλλάζοντας και το όνομα σε Παναγία Τήνου. Για το πλοίο το ίδιο, την ταχύτητά του, το γκαράζ του, τους χώρους του και το ταξίδεμά του, έχουν ειπωθεί σχεδόν τα πάντα, παραπάνω. Να πω απλώς ότι τα έφερε και η τύχη ώστε να ταξιδέψω με το πλοίο στη Ρόδο! Αρχές δεκαετίας του '90, μήνας Απρίλιος, περίοδος κατά την οποία όλες οι πενταήμερες εκδρομές οδηγούσαν σε ένα και μόνο νησί. Τότε, το Παναγία Τήνου είχε ναυλωθεί από το τουριστικό πρακτορείο που είχε αναλάβει και το Λύκειο στο οποίο πήγαινα. Και να, ο Z.Gk. σε ένα από τα αγαπημένα του πλοία, να σαλπάρει απευθείας για Ρόδο. Με πάσα επιφύλαξη, να σημειώσω ότι φτάσαμε στη Ρόδο σε λιγότερο από 12 ώρες με μπουνάτσα, όπως συνέβη και με το ταξίδι της επιστροφής. Πλοίαρχος πρέπει να ήταν ο καπτά Σιδερής, γιατί μου φαίνεται ότι τον είχα δει στη βαρδιόλα, αλλά εδώ δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Δυστυχώς, δεν ήμουν και δεν είμαι φαν της φωτογραφικής μηχανής ή των κινητών, για να έχω αντίστοιχο αρχείο να μοιραστώ μαζί σας, αλλά να είστε καλά όλοι εσείς που το κάνετε!
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 24, 2023 Posted January 24, 2023 Σαν σημερα στις 24 Ιανουαριου 1994 εκτελεσε το τελευταίο του εμπορικο δρομολογιο σαν ε/γ ο/γ.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 22, 2023 Posted May 22, 2023 2 hours ago, parian scientist said: Blue Star Chios Πειραιας 01-04-23 λιγο πριν την αναχωρηση του για ΣυροΤηνοΜυκονια..... Μα ποσο πιο επιβλητικο? ....και δεμενο δειχνει Γρηγορο...... Το μονο βαπορι κατ εμε που δεμενο εδειχνε να πεταει ηταν το Παναγια Τηνου...το γνησιο...ιδιαιτερα απο ψηλα..
Kato koufonisi Posted November 16, 2023 Posted November 16, 2023 11/08/91 Μυκονος απο την δικη μου βιντεοκάμερα screenshots
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 16, 2023 Posted December 16, 2023 (edited) 2 hours ago, proud_ionian said: O Ιπτάμενος Ολλανδός, δεμένος στο Dock 3, Αλλος ηταν ο ιπταμενος Ολλανδος Edited December 16, 2023 by proud_ionian quote/μεταφορά
polmyt Posted April 15, 2024 Posted April 15, 2024 Και σαν ΑΡΤΕΜΙΣ στον Πειραια με σινιαλα Ventouris Sea Lines απο τον @marittimo
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 24 Posted January 24 31 χρονια σαν σημερα το τελευταιο εμπορικο κυκλικο δρομολογιο ως Παναγια Τηνου στη ΣυροΤηνοΜυκονια.Για να μην ξεχναμε απο που ξεκινησαν ολα για τη μετεπειτα θρυλικη ακτοπλοια των 80'ς και μεσα 90'ς....
nomikos Posted January 24 Posted January 24 (edited) Υπήρχαν και άλλοι θρύλοι την εποχή εκείνη,απλά το συγκεκριμένο ήταν διαφημισμενο. Δυνατό το Παναγία Τήνου δε λεω,μη ξεχνάμε όμως και κάτι άλλες καραβαρες της εποχης εκεινης.Ποσειδών Εξπρες,Απόλλων Εξπρες,Ναιας 2,Ροδάνθη και πιο πριν Σαπφώ. Edited January 24 by nomikos
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 24 Posted January 24 (edited) Ολα αυτα που αναφερεις εκτος του Σαπφω ( που δεν ηταν βαπορι για ανταγωνισμους και ζορια.Με τις αρχικες μηχανες 15 στο κατηφορο) Ολα τα υπολοιπα ηρθαν αρκετα αργοτερα αφου το παιχνιδι το ειχε θεσει το Παναγια Τηνου... Edited January 24 by Nick the Greek Quote
proud_ionian Posted January 24 Posted January 24 Αδιάφορο πλοίο το οποίο έκανε όνομα λόγω της ταχύτητας του, αλλά και γιατί μέτρο σύγκρισης ήταν οι προκάτοχοί του και οι ανταγωνιστές του.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 24 Posted January 24 (edited) Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα....Παντως καταξιωμενοι πλοιαρχοι του τοτε που το ταξιδεψαν και αλλοι που δεν....εχουν αλλη αποψη...Εχεις δικιο περι αδιαφορου...ειδικα στην εποχη του κοπι παστε και των τετραγωνων... Edited January 25 by proud_ionian quote
Annivas Posted January 25 Posted January 25 Όμορφο πλοίο ο φτερωτός Ολλανδός , με εξαιρετική ταχύτητα για την εποχή , ήταν σημείο αναφοράς στην ακτή Τζελεπη . θυμάμαι ότι όποιος περνούσε μπροστά από την πλώρη του εκεί που δένει σήμερα το Highspeed 4 , σταματούσε και την θαύμαζε .
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 25 Posted January 25 Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι είχε όμορφη πλώρη. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι έδενε σε ένα ιδιαίτερο (λόγω της γωνίας) και πολυσύχναστο σημείο, με την πλώρη του προς και πάνω από την προβλήτα, θέαμα οπωσδήποτε ενδιαφέρον. Υποθέτω πως όποιο πλοίο και να έδενε εκεί με τον ίδιο τρόπο, θα τραβούσε τα βλέμματα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 25 Posted January 25 4 hours ago, Annivas said: Όμορφο πλοίο ο φτερωτός Ολλανδός , με εξαιρετική ταχύτητα για την εποχή , ήταν σημείο αναφοράς στην ακτή Τζελεπη . θυμάμαι ότι όποιος περνούσε μπροστά από την πλώρη του εκεί που δένει σήμερα το Highspeed 4 , σταματούσε και την θαύμαζε . Γιά μένα με άλλο φουγάρο (πιό ψηλό) κ πρύμη θα έδειχνε καλύτερα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now